Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

    Senoji Klaipėdos geležinkelio stotis


    kairėje pusėje(žiūrint į foto) bus atstatomas priestatas.




    Perone dar stovi autentiški telegrafo(?) stulpai.

    Aprašymas
    Geležinkelio stotis S455, miesto istorinė dalis
    Priestočio g. 1
    Istorinė, architektūrinė vertė
    Pastatyta 1875 m.

    Mūrinis, dviaukštis, geltonų apdailos plytų, lėkštu, dvišlaičiu stogu pastatas, kurio pagrindinis fasadas artimas neoklasicizmo stiliui. Geležinkelio linija Tilžė – Klaipėda atidaryta 1870 m. ir stoties pastatas pastatytas kaip viena sudėtinė viso komplekso dalis.

    http://www.biblioteka.lt/paveldas
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Gelezinkelio tiltas per Dange (Klaipeda)

    Apgailestauju, kad sioj nuotraukoj matosi ne visas tiltas, bet fotografavimo metu stengiausi, kad matytusi senojo, tilto vieta.
    Senoji Klaipėda
    F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."

    Comment


      #3
      Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

      MERAS. Meras šiandien 9 val. susitiks su pasienio tarnybos atstovais dėl krantinių šalia delfinariumo naudojimo. 10 val. su „Lietuvos geležinkelių“ atstovais aptars priemiestinio traukinio Klaipėda-Šilutė maršruto atnaujinimą, nuo 15.30 val. vyks susitikimas su „Žaliakalnio“ mokyklos atstovais.

      www.klaipeda.daily.lt
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        Į Šilutę - vėl traukiniu

        Pradėtos derybos dėl traukinio maršruto Klaipėda-Šilutė atnaujinimo. Jis prieš porą metų buvo nutrauktas dėl geležinkelio viaduko rekonstrukcijos.

        Klaipėdos miesto meras Rimantas Taraškevičius teigė, kad ankščiau populiarus maršrutas buvo nutrauktas laikinai, todėl, pasibaigus rekonstrukcijai, viskas galėtų grįžti į senas vėžes.

        "Savivaldybė priemiestiniams maršrutams negali skirti pinigų, nes tai nėra įteisinta įstatymiškai. Tačiau nemanau, kad tai turėtų sudaryti didelių problemų atnaujinant reisą, nes jis tikrai nebus nuostolingas "Lietuvos geležinkeliams", - kalbėjo meras.

        AB "Lietuvos geležinkeliai" atstovai sutinka, kad šis maršrutas yra perspektyvus, todėl atnaujinti jį neatsisako.

        Anot bendrovės Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo komercijai Dalijaus Žebrausko, tam reikia atlikti kai kuriuos darbus.

        "Pirmiausia reikia įvertinti kelio būklę ir nustatyti, ką reikia padaryti, kad traukiniu besinaudojantys žmonės komfortabiliai galėtų išlipti ir įlipti stotelėse. Būtina pastatyti paviljonus, ženklus, įrengti apšvietimą. Taip pat "Lietuvos geležinkeliai" norėtų sulaukti specialistų pagalbos formuojant optimalius tvarkaraščius. Tada lauktų antras etapas - būtina įsigyti lengvus, šiuolaikinius, mažos talpos vagonus, kurie būtų pritaikyti priemiestiniam kursavimui, nes ankstesnė technika tam nelabai tiko", - pasakojo D. Žebrauskas.

        Prie planuojamo atnaujinti maršruto Klaipėda-Šilutė svarstoma galimybė prijungti ir Kretingą.

        "Kalbant apie tai, kyla transporto rotacijos klausimas. Jei Klaipėdoje mums įrengtų bazę, kuri galėtų aptarnauti aplinkinius rajonus, tuomet Kretinga neabejotinai papultų į maršrutų sąrašą" - kalbėjo D. Žebrauskas.

        www.ve.lt

        Comment


          #5
          Jis prieš porą metų buvo nutrauktas dėl geležinkelio viaduko rekonstrukcijos.
          Krovininiams traukiniams laikinas viadukas tiko, dyzeliukui jau ne...
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Į Šilutę vėl veš traukinys

            VINCAS GRIGAS

            Traukinių maršrutas Šilutė-Klaipėda gali atgimti visiškai kitokiu pavidalu.

            Tarp šių miestų turėtų kursuoti nebe dardantis vadinamasis medinukas, o naujas dviejų ar trijų vagonų traukinys.

            Būtų įrengti laukimo pe- ronai, dengtos stotelės. Anksčiau žmonės iš traukinio lipdavo tiesiog ant žolės, tvarkaraščiai kabėjo ant artimiausių elektros stulpų.

            Traukinys Šilutė-Klaipėda nebekursuoja jau beveik dvejus metus. Maršrutas buvo nutrauktas dėl geležinkelio viaduko remonto.

            Traukinys vėl turėjo pradėti važiuoti pernai kovą. Tačiau paaiškėjo, kad šiuo maršrutu kursavę keleiviniai traukiniai virto metalo laužu.

            Anksčiau kalbėta, kad maršrutas iš viso nebebus atnaujinamas. Visoje Lietuvoje buvo panaikinta dauguma trumpų atstumų traukinių maršrutų. „Lietuvos geležinkeliai“ iš keleivių vežimo patyrė 120 milijonų litų nuostolių.

            Vis dėlto pripažįstama, kad maršrutą Šilutė-Klaipėda yra verta vėl atnaujinti.

            „Daug žmonių iš Šilutės ir Dituvos sodų atvažiuoja į Klaipėdą dirbti. Keleivių neturėtų trūkti“, - mano miesto meras Rimantas Taraškevičius. Meras norėtų, kad maršrutas būtų atnaujintas jau kitų metų pavasarį.

            „Naujus traukinius ketiname įsigyti dar šių metų pabaigoje. Bet iki pavasario nespėsime įrengti patogių ir saugių keleivių stotelių ir peronų“, - sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas komercijai Dalijus Žebrauskas.

            Prieš atnaujinant maršrutą norima įvertinti keleivių srautus. Pagal juos bus sprendžiama, kuriose vietose reikėtų įrengti papildomas stoteles. Neketinama pamiršti ir Kretingos bei Girulių gyventojų.

            www.klaipeda.daily.lt
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Šilutė - Klaipėda

              Pasižiūrėkit, kaip aktyviai LG keleivių vežimo valdyba dalyvauti internetinių komentarų diskusijose .
              http://www.delfi.lt/archive/article....13765120&com=1

              Comment


                #8
                Man asmeniškai gražiausias tiltas, kurį esu matęs. Geležinkelio tiltas, netoli Rimkų mikrorajono (Klaipėda).










                Čia rasite tokio pat stiliaus tiltą (neišlikęs), kaip ir mano nuotraukose. http://web2.vs170057.vserver.de/conception/lt-index.htm (pasirinkite: industrinis rajonas)
                Šie abu tiltai buvo toje pačioje geležinkelio atšakoje, tai tikriausiai ir statyti panašiu laikotarpiu: t.y. apie 1870-1880m.

                Comment


                  #9
                  Gelžk. Tilžė-Klaipėda

                  O kaip del traukiniu Klaipeda - Pagegiai ir Siauliai - Pagegiai?

                  Kai praeita penktadieni vaziavai i Silute, grizdamas patyrinejau ir Silute - Pagegiu ruoza, o tiksliau - stotis. Nykuma. Kazin ar jau imanoma surinkti keleivius, kurie dabar vaziuoja autobusais.

                  Kelios nuotraukos.
                  Kūgeliai



                  Usenai. Cia buvo tik isvykimo punktas. Pastatas - ne stotis.


                  Stoniskiai. Didziausia stotis tarp Silutes ir Pagegiu. 4 keliai. Vienintele stotis siame ruoze, kurios keliuose gali traukiniai prasilenkti.
                  Grazus pastatas. Bet apleistas, gyvena viename gale zmones.

                  Comment


                    #10
                    Gal galetumet ideti daugiau nuotrauku jei turite is sio ruozo. Ar teko pamatyt traukini besilankant Siluteje

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kaip del traukiniu Klaipeda - Pagegiai ir Siauliai - Pagegiai?

                    Kai praeita penktadieni vaziavai i Silute, grizdamas patyrinejau ir Silute - Pagegiu ruoza, o tiksliau - stotis. Nykuma. Kazin ar jau imanoma surinkti keleivius, kurie dabar vaziuoja autobusais.

                    Kelios nuotraukos.
                    Kūgeliai

                    http://img141.imageshack.us/img141/60/pict0213ni2.jpg

                    Usenai. Cia buvo tik isvykimo punktas. Pastatas - ne stotis.
                    http://img141.imageshack.us/img141/760/pict0224bc9.jpg

                    Stoniskiai. Didziausia stotis tarp Silutes ir Pagegiu. 4 keliai. Vienintele stotis siame ruoze, kurios keliuose gali traukiniai prasilenkti.
                    Grazus pastatas. Bet apleistas, gyvena viename gale zmones.

                    http://img141.imageshack.us/img141/2650/pict0236rs2.jpg
                    Paskutinis taisė 99; 2008.09.19, 12:05.

                    Comment


                      #11
                      Siluteje. Siemet, geguzes 29 d.



                      Ir rugsejo 12 d.

                      Comment


                        #12
                        O kaip siaip prekiniu traukiniu eismas toje atkarpoje, man kartais ispuola galimybe vaziuot i Klaipeda per SIlute, tai viena karta prie kiekvienos pervazos teko stot, turbut remontavo kelia per Siaulius i Klaipeda, o siaip kartais net horizonte jokio traukinio nepamatai nes begiai salia kelio eina ir viskas matosi, praeita karta kai vaziavau jokio judejimo nemaciau absoliuciai cia gal buvo pries 4men, o atgal gryztant maciau vaziavo M62 su keliais vagonais priesinga man kryptim, taigi jo praleidinet pervazose neteko

                        Paskutinis taisė 99; 2008.09.19, 16:24.

                        Comment


                          #13
                          Vaziuoja. Praieta penktadieni maciau, kaip Siemens tempe sastata i Klaipeda. O po keliu valandu du sukabinti Siemensai vaziavo i Pagegiu puse.
                          Siluteje stovejo keli prekiniai vagonai.

                          Comment


                            #14
                            O gal tavo nuotrauku is sio ruozo galima rasti kur nors internete, arba gal gali ikelt ju daugiau. Ten siaip labai grazus vaizdai tose vietose ir statiniai vokiski idomus

                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vaziuoja. Praieta penktadieni maciau, kaip Siemens tempe sastata i Klaipeda. O po keliu valandu du sukabinti Siemensai vaziavo i Pagegiu puse.
                            Siluteje stovejo keli prekiniai vagonai.

                            Comment


                              #15
                              Dar atsiminiau viena nutikima - vaziuojant keliu Klaipeda - Silute
                              prie pacios pirmos pervazos Priekuleje dege sviesoforas o traukinio nebuvo visi pradejo vaziuot per uzdaryta pervaza buvo nerealus eismo kamstis paskui iki pat Silutes visi vos vilkosi o ir lijo kaip is kibiro

                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              O gal tavo nuotrauku is sio ruozo galima rasti kur nors internete, arba gal gali ikelt ju daugiau. Ten siaip labai grazus vaizdai tose vietose ir statiniai vokiski idomus

                              Comment


                                #16
                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                O gal tavo nuotrauku is sio ruozo galima rasti kur nors internete, arba gal gali ikelt ju daugiau. Ten siaip labai grazus vaizdai tose vietose ir statiniai vokiski idomus
                                Nuotraukų yra iš tos kelionės. Internete kol kas netalpinau.
                                Pradedu.
                                Visos stotys ir išvykimo punktai nuo Šilutės iki Pagėgių.

                                Šilutė. Nuotraukos buvo.
                                Toliau - Gaideliai. Tai tik tarybiniais laikais įrengtas išvykimo punktas. Stoties čia niekada nebuvo. Kai dar važiavo prieš kelis metus traukiniai į Pagėgius, čia jau nebestodavo.
                                Pastatas statytas kaip geležinkelio ruož prižiūrėtojo namas. Negyvenamas, šeimininkai mirę. Gal paveldėtojai parduos. Kas susidomėjo, galite bandyti įsigyti...



                                Juknaičai.


                                Toliau - Kūgeliai. Nuotrauka buvo.
                                Usėnai (ne Ūsėnai) Nuotrauka buvo.
                                Stoniškiai.
                                Kaip minėta, didžiausia stotis tarp Pagėgiu ir Šilutės.
                                Stoties pastatas iš miestelio pusės.



                                Po asfaltu - perono seno grindinio liekanos. Ne akmenų, o kažkokių porėtų uolienų. Gal net senovinių trinkelių?...





                                Bažnyčia prie kelio Šilutė - Pagėgiai, ties sankryža į Šilgalius. Išvykimo platforma Žirgynas yra šiame miestelyje.



                                Žirgynas. Išvykimo platforma.


                                Anužiai



                                Pagėgiai. Prieš lietų. Debesys rūstūs, nors nestipriai lijo...




                                Jei atnaujinant keleivinių traukinių eismą, tai traukiniams neverta stoti Kūgeliuose, nes tai 3 namai prie pervažos, bei Anužiuose, nes tai vienišas stoties pastatas laukuose ir dar keli namai atokiau nuo geležinkelio. Kitos stotys yra palyginti nemažuose miesteliuose.

                                Comment


                                  #17

                                  Stoniškiai - Stonischken - Стонишкяй

                                  Comment


                                    #18
                                    KLAIPEDA:




                                    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.14, 01:47.

                                    Comment


                                      #19
                                      Geležinkelis Tilžė-Klaipėda

                                      Tiltas per Nemuna i Sovetska. Pernai spali.

                                      Comment


                                        #20
                                        Geležinkelis Tilžė-Klaipėda

                                        Iš 1991-ųjų metų schemos:


                                        Iš 2007-ųjų metų:


                                        Klaipėdos-Tilžės geležinkelis – platusis geležinkelis, veikęs Klaipėdos krašte iki Antrojo pasaulinio karo pabaigos.

                                        Klaipėdoje (Memelyje) geležinkelis atsirado vėlai (palyginimui: geležinkelis Berlynas-Karaliaučius pradėjo veikti 1857 m.), tik 1875 m. Miestas buvo pailgo Klaipėdos krašto akligatvėje ir investuotojai abejojo ar atsiras pakankamai keleivių bei krovinių šiai atkarpai. Tąkart spaudoje įsiplieskė karštos diskusijos tarp krovinių gabenimo upėmis ir geležinkeliu šalininkų. Pirmasis būdas buvo lėtesnis ir pigesnis, o antrasis (geležinkeliu) - greitesnis ir brangesnis.

                                        1860 metais atidarytas geležinkelio susisiekimas tarp dviejų valstybių - Rusijos ir Vokietijos - pasienio geležinkelių stočių Kybartuose (S.Peterburgo-Varšuvos geležinkelio atšaka iš Lentvario) ir Eitkūnų (Ostbahno atšaka iš Karaliaučiaus). Tada Karaliaučiaus uostas ėmė gauti geležinkelio krovinius (daugiausiai Ukrainos javus ir kitą žemės ūkio produkciją iš Kauno gubernijos) ir visai nebuvo suinteresuotas dalintis jais su savo konkurentu Klaipėdos uostu.

                                        Kova dėl geležinkelio savo didžiausią įkarštį pasiekė 1870.02.02., kai į Klaipėdos uostą įplaukė laivas su 1000 t bėgių, skirtų Liepojos-Romnų geležinkeliui. Rusijos imperijos uostas Liepoja gavo geležinkelį penkiais metais anksčiau nei jos konkurentas Klaipėda. Galiausiai 1872 m. geležinkelio statyba Klaipėdoje prasidėjo.

                                        Sudėtingiausia dalis - tiltas per Nemuną ir jo senvages Kurmaičiuose ir Užlenkyje. Bendras tilto ilgis siekė 1315,3 m ir kainavo 5,6 mil. Voketijos markių. 1874 m. pastatytas tiltas per Dangę prie Joniškės., o 1875 m. užbaigta visa linija. Tais pačiais metais užbaigta tiesti šalutinė atkarpa į Pagėgius, o 1876 m. nutiest bėgiai į uostą.

                                        Konkurencija su Karaliaučiaus uostu buvo aštri ir sunkiai įveikiama: nuo Įsruties iki Karaliaučiaus buvo 91 km, o nuo Įsruties iki Klaipėdos 148 km. Taigi Karaliaučiaus uostas turėjo geografinius privalumus gauti eksportuojamus Rusijos krovinius. Be to, atkarpą Tilžė-Įsrutis eksploatavo anglų geležinkelio bendrovė, kurios kainų politika varžė krovinių gabenimą į Klaipėdą. Reikalai šiek tiek pagerėjo 1884 m. kai ši linija buvo suvalstybinta, bet galutinai problema taip ir nebuvo likviduota.

                                        Keleivių skaičius pamažu augo: jei 1876 m. Klaipėdos geležinkelio stotis aptarnavo 36 tūkst., tai 1899 m. - jau 80 tūkst. važiuojančių.

                                        1892 m. atidarytos atkarpos Klaipėda - Bajorai ir Pagėgiai-Lauksargiai . Tiek Bajorai, tiek Lauksargiai buvo paskutinės Vokietijos geležinkelių stotelės ties siena su carine Rusija. Rusijos imperijai buvo duotas aiškus signalas, kad Klaipėda laukia krovinių. Buvo tikimasi, kad Kauno gubernijoje bus nutiesti bėgiai tarp Bajorų ir Mažeikių arba(ir) tarp Lauksargių ir Kauno (arba Šiaulių). Statybos pradėtos nebuvo, nes Rusija visai nenorėjo dalį savo eksportinių krovinių nukreipti iš Liepojos į Vokietijos uostą Klaipėdą. Tokia padėtis išliko iki pat Pirmojo pasaulinio karo.

                                        Pirmojo pasaulinio karo metais Vokietijos kaizerio kariuomenė galų gale nutiesė bėgius iš Bajorų per Skuodą į Priekulę (dabar Latvija), ir Klaipėda gavo taip geidžiamą prisijungimą prie Liepojos-Romnų geležinkelio, bet Rusija Ukrainos javus juo jau nebeeksportavo. Klaipėdos miestui reikėjo kitos geležinkelio atšakos į Lietuvos gilumą. 1924 m. Anglija nesekmingai planavo nutiesti geležinkelį iš Klaipėdos Rusijos link. Sustiprėjusi Lietuvos Respublika 1932 metais nutiesė galiausiai bėgius tarp Bajorų ir Kužių. 1923.02.28 d. Lietuvos vyriausybė perėmė Klaipėdos-Tilžės geležinkelio administravimą, o Krašto siaurieji geležinkeliai liko Klaipėdos krašto direktorijos nuosavybe.

                                        Klaipėdos-Tilžės geležinkelis gyvavo iki pat 1945 m., kai Raudonoji armija užėmė Klaipėdos kraštą. Visas išlikęs šio geležinkelio ūkis atiteko Pabaltijo geležinkeliui.
                                        Rodomas puslapis "http://lt.wikipedia.org/wiki/Klaip%C4%97dos-Til%C5%BE%C4%97s_gele%C5%BEinkelis"

                                        Kad būtų lengviau pervežti prekes iš Klaipėdos į Tilžę, tiek Klaipėdos tiek Tilžės miestų pirkliai siekė, kad tarp šių miestų būtų nutiesta geležinkelio linija.

                                        Ne kartą šiuo klausimu abiejų miestų delegacijos buvo nuvykusiois pas Prūsijos valdžią. Tik po to, kai pasibaigė Prūsijos- Prancūzijos karas (1870 – 1871) . 1872 metų pavasarį geležinkelio linija buvo pradėta tiesti. 1875 m. liepos 1 d. geležinkelio linija Klaipėda – Pagėgiai buvo perduota naudojimui. 1875m. spalio 1 d. buvo užbaigtas statyti geležinkelio tiltas per Nemuną ties Tilže ir tokiu būdu užbaigti visos geležinkelio linijos Klaipėda – Tilžė tiesimo darbai. Kadangi apskrities valdyba davė nemokamai žemę geležinkelio tiesimui apskrities ribose, tai gavo sustojimo vietas Juknaičiuose ir Kukoraičiuose bei geležinkelio stotį Šilutėje.
                                        http://www.bendruomenes.lt/comunity/...15267&id=15272
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X