Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusieji Klaipėdos krašto geležinkeliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts











    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment












      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment












        Nuokalnė link marių pakrantės (link jachtklubo)
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment








          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment






            Toliau nuskalauta, o greičiau nukasta kokiais 1988 metais statant krantinę šioje atkarpoje ir ruošiant pagrindą pėsčiųjų takui ir vejai kaip atkarpoje nuo Senosios perkėlos iki Jachtklubo.

            Pabaiga.
            Paskutinis taisė Eimantas; 2015.12.28, 03:04.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Vilkyškiai. Siaurasis geležinkelis Pagėgiai - Smalininkai. 1943 - 1944 m.



              www.bildarchiv-ostpreussen.de

              Comment


                Dovilai - Pėžaičiai.

                Comment


                  paskutinė foto pas mane jei ką... buvo keletą nuotraukų iš Smalininkai - Pagėgiai linijos, bet kaina buvo kosmosas, nepavyko

                  Comment


                    Apie Tilžės tramvajų, yra foto ir su Tilžės - Mikytų siauruku , gal pagal foto pavyks lokalizuoti stotelę? Sorry , rusų kalba, versta iš vokiečių tai irgi ne pagalba

                    http://www.eastprussia.ru/tilsit-tramway/

                    Comment


                      Tai kad tik viena nuotrauka yra, kuri Lietuvos teritorijoje daryta kažkur tarp Panemunės ir Mikytų. Visos kitos šios linijos nuotraukos iš pačios Tilžės.

                      Comment


                        Viešvilėje visiškai sunaikinti buvusio geležinkelio pylimo likučiai (išskyrus tiltą ir jo prieigas), tiesiant ant buvusio pylimo išlikusių fragmentų naują pėsčiųjų taką.

                        Comment



                          Ver­slo rei­ka­lams ir bi­čiu­lia­vi­mui­si bu­vo la­bai ge­ras su­si­sie­ki­mas su Til­že. Kol Ne­mu­nas ne­už­ša­lęs, bu­vo ga­li­ma vyk­ti gar­lai­viu ar­ba nuo Pa­gė­gių iki Sma­li­nin­kų – trau­ki­niu. Iki Sma­li­nin­kų at­vy­kus siau­ruo­ju ge­le­žin­ke­liu, ku­ris vei­kė nuo 1902 m. iki 1944 m., jau vi­sai ne­to­li buvo ir Jur­bar­kas. Trau­ki­nu­kas tu­rė­jo griež­tą tvar­ka­raš­tį. Rie­dė­da­vo lė­tai, daž­nai su­sto­da­vo. Kal­ve­liuo­se pa­si­krau­da­vo bal­tų si­li­ka­ti­nių ply­tų, Ry­dels­ber­ge – po­pie­riaus, Vieš­vi­lė­je – sū­rių, len­tų, ki­tur me­die­nos. Vie­tos ūki­nin­kai pa­ke­liui dar su­krau­da­vo bi­do­nus su pie­nu, dė­žes su na­mi­niais paukš­čiais, nu­pe­nė­tas kiau­les.
                          http://www.mūsųlaikas.lt/naujiena/...asodino-azuola

                          Comment


                            Pirmojo pasaulinio karo metais Vokietijos kaizerio kariuomenė nutiesė bėgius iš Bajorų į Priekulę (dabar Latvija) per Skuodą ir Darbėnus. Atšaka pastatyta per 1915 m. vasarą: darbai prasidėjo birželį-liepą, o pirmasis traukinys link Skuodo pajudėjo rugsėjo 20 d. Darbams vadovavo Vokietijos specialistai, dirbo iš pradžių rusų belaisviai, nuo rugpjūčio priverstinai dirbti buvo varomi Kretingos apskrities gyventojai. Iš viso prie statybos dirbo daugiau nei 5000 žmonių. Už darbą buvo mokama: vyrams – 2 markės, moterims – 0,5, paaugliams – 1 markė. https://lt.wikipedia.org/wiki/Bajor%...Jwy19rLvWboY3E

                            delcampe.net

                            Comment


                              Pirmojo pasaulinio karo metais Vokietijos kaizerio kareiviai tiesia geležinkelį iš Bajorų į Priekulę (dabar Latvija) per Skuodą ir Darbėnus. 1915 m.

                              delcampe.net

                              Comment


                                Bajorų - Priekulės (dabar Latvija) geležinkelio tiltas per Tenžę prie Darbėnų, 1915 m.

                                delcampe.net

                                Comment

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Working...
                                X