Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    As rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?
    Koks skirtumas, kur kažkas kažkur buvo prieš 15 metų?
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė hobo Rodyti pranešimą
      As rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?
      Todėl, kad tu rašei su nerimu (manymu, abejojimu ar pan.), kad ir dabar taip bus. Tad kai tą žinią gavai turėjai iškart pakeisti savo poziciją dėl galimai didelių kainų dėl sienos kirtimo iki to, kad nieko neprisidės dėl sienos kirtimo. Turėjo tavo poziciją labai smarkiai pakeisti į daug pozityvesnę.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Todėl, kad tu rašei su nerimu (manymu, abejojimu ar pan.), kad ir dabar taip bus. Tad kai tą žinią gavai turėjai iškart pakeisti savo poziciją dėl galimai didelių kainų dėl sienos kirtimo iki to, kad nieko neprisidės dėl sienos kirtimo. Turėjo tavo poziciją labai smarkiai pakeisti į daug pozityvesnę.
        Mano asmenine nuomone, kaip galimo paslaugos naudotojo, - normali bilieto kaina, prienama Lietuvos zmonems, butu arti dabartines kainos greitajam traukiniui nuo Klaipedos iki Vilniaus (su pataisymu i didesni atstuma tarp Vilniaus ir Varsuvos). Tad jei nuo Vilniaus iki Klaipedos 25 eurai, tad iki Varsuvos butu apie 30 euru.

        Be abejo, kaip ten bus ateiti, bus galima suzinuoti tiksliai tik tada, kai ji jau ateis. Bet kazkodel tai man asmeniskai atrodo, kad tokia "auksine cacka", kaip Rail-Baltica, stato ne tam, kad pasitenkinti tais nelaimingais 30 euru nuo zmogaus.

        Todel ir siulau surengti atskyra apklausa su forumo lankytoju prognozemis apie ta kaina. Diapazona atsakymams galima padaryti tarp 30 euru (optimistams) ir kokiais 100-150 eurais (pesimistams). Na ir turesime kazkokia informacija diskusijoms; aisku, tai bus subjektyvia nuomone - bet ir tas gerai.
        Paskutinis taisė hobo; 2019.04.15, 19:00.

        Comment


          Kainų palyginimui:

          Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
          Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

          Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.

          Comment


            Parašė jpou Rodyti pranešimą
            Kainų palyginimui:

            Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
            Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

            Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
            Kaina bus max 20-30eur. Didesnė kaina nebus konkurencinga kitoms transporto rūšims.

            Comment


              Berlynas - Varšuva: 6 val 43 min, +2 sav. nuo dabar, rytinis traukinys 2 kl: 35 EUR.

              Galim eiti lažybų kad Vilnius - Varšuva bus apie 40 Eur +- 3 EUR už panašų bilietą (+2 sav, rytinis, 2 kl.)

              Comment


                Parašė jpou Rodyti pranešimą
                Kainų palyginimui:

                Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
                Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

                Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
                Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                  Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą
                  Kad rodos ir be Zuoko dotacijos mokamos

                  Comment


                    Parašė jpou Rodyti pranešimą
                    Kainų palyginimui:

                    Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
                    Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

                    Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
                    Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                      Na dabar orą vežioja RB iš Kauno į Balstogę, niekam nei šilta nei šalta, kad šimtai tūkstančių į orą paleidžiami dotuojant visiškai nereikalingą maršrutą

                      Comment


                        Aš labai tikiuosi, kad RB turės dinaminę kainodarą: bilietai 3-4 sav. iki kelionės 20 Eur, o kitą dieną kad ir 80.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                          Na kur gi jau. Pigiau 100 EUR rasti sunkiai gausis. Be to tai bus apribotas bilietas.
                          Aplamai kiek ankstoka kalbėt apie bilietų kainas, kai RBII Vilnių pasieks optimistiškiausiu atveju apie 2027 m.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                            Tai koks London-Glasgow ar London-Manchester irgi turėjo seniai žlugti, nes už pigiai skraido visokie Ryanair 50 kartų per dieną. Ale nežlunga.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tai koks London-Glasgow ar London-Manchester irgi turėjo seniai žlugti, nes už pigiai skraido visokie Ryanair 50 kartų per dieną. Ale nežlunga.
                              Nežlunga, nes iš Londono centro patogiau ir greičiau sėsti į traukinį ir už poros val. būti Mančesterio centre, Londone vien iki oro uosto kiek užtruka nuvažiuoti, plius dar ilgos patikros ir t.t. Vilniaus atveju oro uostas yra 5 min. nuo centro, patikrina praeinama irgi per 5 min., tad važiuoti 6 val. traukiniu, kai galima nuskristi per valandą už tą pačią kainą, nelabai apsimokės.
                              Flickr

                              Comment


                                Dar į Varšuvą už kelių metų bus patogi greita automagistralė/greitkelis, tai ir kelionė automobiliu/autobusu neatrodys tokia bloga.
                                Paskutinis taisė Garbanius; 2019.04.16, 10:09.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Na kur gi jau. Pigiau 100 EUR rasti sunkiai gausis. Be to tai bus apribotas bilietas.
                                  Aplamai kiek ankstoka kalbėt apie bilietų kainas, kai RBII Vilnių pasieks optimistiškiausiu atveju apie 2027 m.
                                  5 skrydžiai per dieną... sėkmės RBII.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Lyginkim apples to apples, va kainos +2 sav nuo dabar:
                                    Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	176,2 kB
ID:	1715577

                                    Comment


                                      Reik nepamiršt, kad skrendant lėktuvu prie kelionės laiko prisideda ir laikas, praleistas laukiant oro uostuose, kai tuo tarpu į traukinį gali sėsti praktiškai iš karto, be didesnių skrupulų.

                                      Comment


                                        Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                        Mano asmenine nuomone, kaip galimo paslaugos naudotojo, - normali bilieto kaina, prienama Lietuvos zmonems, butu arti dabartines kainos greitajam traukiniui nuo Klaipedos iki Vilniaus (su pataisymu i didesni atstuma tarp Vilniaus ir Varsuvos). Tad jei nuo Vilniaus iki Klaipedos 25 eurai, tad iki Varsuvos butu apie 30 euru.
                                        O asmenine mano spelione apie busima kaina tokia: Vilnius-Varsuva, 2 klase - 95 eurai, 1 klase - 165 eurai. Cia yra mano spelione grynai "del sportinio intereso".

                                        Jokiu ekonominio skaiciavimu tam nedariau, nes tame nera prasmes, kadangi pats projektas nera ekonomiskai apskaiciuotas. As paprasciausiai primeciau, kiek pinigais ta kaina as uzkelciau, jei buciau valdininkas ir mastyciau kaip masto jis.

                                        Ir jei kada ta traukini paleis (neuzmirskim apie galima pasauline krize, kuri gali ateiti visai netiketai ir nusluoti velniams visus planus), tada is to bus galima arba pasijuokti - jei spelione neissipildys, arba pasiverkti - jei kaip tik issipildys.
                                        Paskutinis taisė hobo; 2019.05.02, 22:34.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                          Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą
                                          Autobusai ir 5 skrydžiai per dieną į Varšuvą sėkmingai vyksta, traukiniui taip pat atsiras rinka. Kaina labiau priklausys nuo keleivių noro mokėti, nuo lėktuvų ir autobusų kainų, o ne nuo maršruto populiarumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X