Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [SE] Geležinkeliai Švedijoje

    Teko lankytis Stokholme. Ketvirtadienį užbėgau trumpam į centrinę stotį.


    Ir keleivinis (nepamenu į kokį miestą)


    Šiaip keleiviniai gana trumpoki -4-6 vagonai ir keleivių lyginant su mūsiške Vilnius-Klaipėda gerokai mažiau (bent ketvirtadienį). Laukė traukinys į Luleą su miegamaisiais vagonais.
    Dovanokite už neįpatingos kokybės nuotraukas - buvo tamsu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.02, 19:14.

    #2
    Švedijoje ir taip būna:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...0px-Sj-emu.jpg
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      na praeita ziema ir Lietuvoje silumveziai neblogiau atrode per slapdribas
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        #4
        Daugiau informacijos ir nuotraukų bus?
        Flickr

        Comment


          #5
          Mano kelionė traukiniu per Švediją aprašyta temoje SE. NO. Per Švediją ir Norvegiją traukiniu.
          kaip?

          Comment


            #6
            Prieš gerą pusmetį studijavau Gioteborgo mieste ir neretai vykdavau į sostinę aplankyti artimųjų. Traukinių (keleivinių) rūšių Švedijoje pastebėjau nemažai, yra net ekologinių, kurie varomi ne elektra, o biokuru. Šiaip, jeigu galima, galėsiu papasakoti įspūdžius ir papildyti juos iliustracijomis vėliau.
            Tikiuosi, tema dar gyvuos.
            Exp@nding h¤rizons

            Comment


              #7
              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Daugiau informacijos ir nuotraukų bus?
              Šioje naujoje temoje manyčiau tiktų ir šiek tiek enciklopedinės informacijos. Pagrindinės Švedijos geležinkelio linijos, nutiestos 1860-1930 metais:


              Švedijojos geležinkelių tinklas siekia 13.000km bėgių (12.821km standartinės vėžės ir 221km 891mm pločio siaurosios vėžės), tai yra 20-a pagal dydį geležinkelių infrastruktūra pasaulyje. Pirmosios linijos statyba prasidėjo 1855m.. Didžiausias operatorius yra valstybinė įmonė SJ AB, www.sj.se
              Jeigu kam įdomu, čia yra dabartinis keleivinių traukinių maršrutų žemėlapis (pdf formatas, situacija pavaizduota 2008m. vasarą): http://www.sj.se/content/1/c6/09/70/...2008-06-15.pdf
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                Yra high-speed linijų, kuriomis važiuoja greitieji traukiniai, kurie pasiekia 200 km/h greitį. Kadangi 200 km/h šiais laikais nėra daug, SJ plečia high-speed tinklą ir planuojama paleisti dar greitesnius traukinius.
                Šiame paveikslėlyje pavaizduotos šiuo metu eksploatuojamos greitojo susisiekimo linijos (tiesa, šiuo metu ruožų gali būti daugiau):

                Exp@nding h¤rizons

                Comment


                  #9
                  Įdomumo dėlei galima būtų panagrinėti kiekvienos didesnės grafystės geležinkelius ir traukinius, kadangi kai kuriose eksploatajami skirtingi traukiniai.
                  Exp@nding h¤rizons

                  Comment


                    #10
                    Skandinavijos geležinkeliai
                    http://www.bueker.net/trainspotting/...peninsulas.gif

                    Comment


                      #11
                      Stokholmas

                      Stokholme:

                      veikiantis garvežys

                      Expresas į Arlandą

                      Comment


                        #12
                        Pirmasis yra priemiestinis (Pendeltåg). Šio tipo traukiniai važinėja į priemiesčius Bålsta, Märsta ir Södertälje (tai paskutiniai susotojimai) . Pačiam teko neretai važiuoti iki Märsta'os. Kelionė trunka ~1val. Kadangi Stokholmas yra labai išskaidytas miestas (labiau negu Vilnius), dauguma priemiesčių priskiriami Dižiająm Stokholmui, nes juose yra miegamieji rajonai, dauguma verlso centrų, tokių kaip Kista, Solna, priemiestiniai traukiniai yra geras papildymas miesto metro sistemai. Kalbant paie užpildymą, neretai stebėjausi, kad ir 12 nakties vagonai buvo artipilniai. Tiesa, dauguma keleivių yra emigrantai - rusai, arabai ir visokie "afrikos vaikai".

                        "Arlanda express" yra, ko gero, greičiausi traukiniai šiuo metu eksploatuojami Švedijoje. Jie važiuoja Märsta'os kryptimi ir atstumą (apie 40km.) per, apytiksliai, 20 minučių.
                        Na, o dėl garvežių nežinau. Ko gero, jis "pagautas" filmuojant kokio nors filmo sceną.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2010.05.03, 15:34.
                        Exp@nding h¤rizons

                        Comment


                          #13
                          Tikiuosi, kad niekas neuspyks, jeigu papildysiu temą.
                          Kadangi Švedijos geležinkelius pradėjome aptardami Stokholmo geležinkelius, nusprendžiau toli nenutrūkti nuo šio regiono ir šį kartą trumpai pristatysiu viename iš miesto priemiesčių, Upplands Väsby, operuojančių "Regina" traukinių.




                          Tai kompanijos 'Bombardier transport' gamybos traukiniai, kurie Stokholmo apskrityje eksploatuojami nuo 2000 metų. Maksimalus greitis: 180 - 200 km/h. (bus papildyta)
                          Exp@nding h¤rizons

                          Comment


                            #14
                            Taip pat kai kuriuose rajonuose kursuoja įdomieji keleiviniai traukiniai be lekomotyvų:



                            Bus papildyta..
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              #15
                              Kokie dar įdomieji? Elementarūs elektriniai arba dyzeliniai traukiniai.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Nesupratau, kuo jie elementarūs, jeigu važiuoja be lokomotyvo. Be to, dažnai juose net nebūna mašinistų, nes yra valdomi kompiuteriais.
                                Vėliau pristatysiu Öresundtåg, kurie yra panašūs, tik būna ilgesni ir važiuoja kitomis kryptymis.
                                Exp@nding h¤rizons

                                Comment


                                  #17
                                  Yra elementarūs motoriniai vagonai.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    Vagonai tai vagonai, bet jie važiuoja be šilumvežio pagalbos. Tuo ir įdomūs (bent man).

                                    Paskutinis taisė Silber418; 2010.06.16, 17:44.
                                    Exp@nding h¤rizons

                                    Comment


                                      #19

                                      Lietuvoje traukiniai be šilumvežio jau keliasdešimt metų važinėja, pvz. tarp Vilniaus ir Kauno.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        #20
                                        Dyzeliniai traukiniai. Bet jei be mašinisto, tai įdomu...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X