/\ O kodėl ši tema ne subforume "Bėginis transportas"?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Metro ir kito bėginio transporto sistemos Kinijos miestuose
Collapse
X
-
[CN] Metro ir kito bėginio transporto sistemos Kinijos miestuose
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui -
Šaltinis?Parašė JohnPakankamai įdomi naujiena: Šiandien Šanchajaus metro, kartu su 10-os metro linijos atidarymu, pagal sistemos ilgį aplenkė Londoną ir tapo didžiausia metro sistema pasaulyje pagal maršrutų ilgį, kurį šiuo metu sudaro 424,7km.
P.S.: Nepamiršk to paties paskelbti ir http://www.miestai.net/forumas/group...iscussionid=18
P.P.S.: Ši naujiena bus geras "spyris" Londono metro atnaujinti ir praplėsti savo sistemą
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kuom jie važinėdavosi 94 metais, kai dar nei metro neturėjo, nei miesto greitkelių?Parašė JohnŠanchajaus metro pasiektas naujas per dieną važiavusių keleivių rekordas - 7 mln.
Atvaizdas
Metro hits new record as 7m go underground
Šaltinis: http://www.shanghaidaily.com/article...772&type=Metro
Kol kas Šanchajaus metro didžiausio keleivių skaičiaus per vieną dieną dinamika atrodo taip:
4 mln.+ 30/04/2008
5 mln.+ 31/12/2009
6 mln.+ 21/05/2010
7 mln.+ 30/09/2010
(Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=809)
Comment
-
Su 50mln gyventoju miestu ir metro gali atrodyti siaubingaiParašė JohnAutobusais, troleibusais ir dviračiais.
Reikia spėti, kad tada jiems buvo tikrai prastai. 10+ milijonų gyventojų turinčiam miestui neturėti metro ir normalaus priemiestinių traukinių tinklo turėjo reikšti kažką labai siaubingo.
Ka tada reiks daryti? Matau tik vienintele iseiti, imones darbo dienomis pacios parupintu salia darbo busta, tiesiog isnuomotu arba pacios butu isirengusios gyvenamasias patalpas. Tada nebutu jokiu velavimu ir kankinimosi su viesuoju transporto. Per diena 4h per metus grubiai 800h. Gaunasi 100 darbo dienu, gal neitensyviu, bet manau tai atsiliepia darbingumui ir poilsio laika zenkliai apkarpo.
Paskutinis taisė andyour; 2010.10.01, 09:52.
Comment
-
Čia kuriais metais, 2150? Tuomet jau bus išrastos teleporto kabinos- įeini į telefono būdą, pakeli ragelį, surenki numerį ir pokšt- dingsti, atsirandi darbo vietojeParašė andyour Rodyti pranešimąSu 50mln gyventoju miestu ir metro gali atrodyti siaubingai
Ka tada reiks daryti? Matau tik vienintele iseiti, imones darbo dienomis pacios parupintu salia darbo busta, tiesiog isnuomotu arba pacios butu isirengusios gyvenamasias patalpas. Tada nebutu jokiu velavimu ir kankinimosi su viesuoju transporto. Per diena 4h per metus grubiai 800h. Gaunasi 100 darbo dienu, gal neitensyviu, bet manau tai atsiliepia darbingumui ir poilsio laika zenkliai apkarpo.
o šiais laikais didžiausi miestai vos keliolika milijonų traukia ir tai dažniausiai skaičiuojant su priemiesčiais-kaimais 200 km spinduliu, ne urbanizuota teritorija.
(kiniškas teleporto aparato prototipas; tobulinama)
Comment
-
Gal ir priemiesciai, bet zmones ten gyvena. Net ir tokiame mazame mieste kaip Vilniuje i darba uztrunki 1h.Parašė music Rodyti pranešimąČia kuriais metais, 2150? o šiais laikais didžiausi miestai vos keliolika milijonų traukia ir tai dažniausiai skaičiuojant su priemiesčiais-kaimais 200 km spinduliu, ne urbanizuota teritorija.
Comment
-
O esi tikras, kad iki kitų metų metro ir greitieji traukiniai neatsiras?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa va, kitais metais tokioj gūdžioj Kinijos provincijoj, mieste, kuriame 4 mln. tikiuosi apsilankyti...
Mieste nėra metro. Tik autobusai ir priemiestinis geležinkelio linijos.
Kol ten nuvyksi, netikėtai rasi 150 km ilgio 10 linijų metro sistemą
.
Ar tik ne į šį miestą, kuriame šį pirmadienį duris atvėrė nauja metro sistema?:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_Metro
O gal šį? (irgi prieš 4 dienas
)
http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_Metro
Ne? Na nieko. Ten kur keliauji metro bus kitą pirmadienį
Paskutinis taisė music; 2010.10.01, 20:56.
Comment
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_t...ublic_of_China Kinų ateities planai. Yra čia ir Zibo, tik metų nerašo..Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. Zibo. Bet dar nelabai aišku, ar kelionė įvyks.
Comment
-
Kinijoje daugėja infrastruktūros, nes to reikia - žmonių skaičius miestuose didžiulis, todėl ir reikia plėtoti bei rengti naujus transporto tinklus. Šiaip, gal net ir vėlai jie pradėti vystyti tokius stambius projektai, nes žmonių skaičius vis auga, o jau dabar reikia geros transporto sistemos.Parašė music Rodyti pranešimąKinai tokius dalykus puikiai sprendžia greitųjų traukinių linijom
O Vilnius palyginus su Kinijos miestais ir mastais viso labo nykus kaimas ir gūdi provincija
Dėl Vilniaus manau, jog tai galėtų būti puikus dviračių miestas su keliomis papildomomis ekologiško transporto priemonėmis (kokių pilna Europoje). Deja, kol kas manoma, jog mieste neesant visoms įmanomoms transporto sistemoms, jis bus provincija ir jame bus bloga gyventi. Europoje toks mąstymas nebevertinamas, o siekiama išnaudoti esamus resursus ir galimybes kuo labiau.
Comment
-
Nepades jiems ir metroParašė Silber418 Rodyti pranešimąKinijoje daugėja infrastruktūros, nes to reikia - žmonių skaičius miestuose didžiulis, todėl ir reikia plėtoti bei rengti naujus transporto tinklus. Šiaip, gal net ir vėlai jie pradėti vystyti tokius stambius projektai, nes žmonių skaičius vis auga, o jau dabar reikia geros transporto sistemos.
Comment
-
Na, metro juk nėra pati naujausia technologija, bet gal darbingieji kinai sugalvos ką nors naujo.Parašė andyour Rodyti pranešimąNepades jiems ir metro
Comment
-
Tik pageretu susisiekimas automatiskai miestai pradetu sparciai augti ir vel viskas posenoveiParašė Silber418 Rodyti pranešimąNa, metro juk nėra pati naujausia technologija, bet gal darbingieji kinai sugalvos ką nors naujo.
Comment
-
Kinija ir Indija nepažabojamos. Ten ir taip ankšta.Parašė andyour Rodyti pranešimąTik pageretu susisiekimas automatiskai miestai pradetu sparciai augti ir vel viskas posenovei
Comment
-
Taip ir gyvena tokiuose būstuose, kur buvai nuorodą įdėjęsParašė musicJei ir nebūtų pradėję, tokio dydžio miestai natūraliai išsiskirsto į kelis centrus. Pavyzdys kad ir "nedidukas" Berlynas- ten centre vietiniai žmonės beveik nesilanko- gyvena sau savo Pankovuose ir Šarlotenburguose, tiesa vokiečiai gana mobilūs, tai vistiek apkrauna miesto pakraščių gatves ar užmiesčio kelius. Vistik pažiūrėjau miestų užimamus plotus ir padariau išvadą, kad kinai ar japonai savo megalopoliuose negyvena pernelyg susigrūdę, nes jų miestai užima tūkstančius kilometrų (Tokijas- 9 000 km2), o štai kaip indai didmiesčiuose po 20 mln. sutelpa 700- 1000 km2 teritorijoje man mįslė.
Arba dar geriau. Bangladešo sostinė Daka- 10,2 mln., 246 km2..
Pati šalis, beje, dvigubai didesnė už Lietuvą plotu su 200 000 000 gyventojų


http://www.sodui.eu/wp-content/galle...uns%20buda.JPG
Comment
Comment