Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rinkodara ir sveikas protas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rinkodara ir sveikas protas

    O man tai priešingai. Nesuprantu tokios reklamos. Koks jos tikslas? Ką tuo norima pasakyti? Kokių rezultatų siekiama?

    Žodžiu, eilinis biurokratinis pinigų "įsisavinimas".
    Paskutinis taisė 99; 2009.10.09, 11:38.

    #2
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    O man tai priešingai. Nesuprantu tokios reklamos. Koks jos tikslas? Ką tuo norima pasakyti? Kokių rezultatų siekiama?

    Žodžiu, eilinis biurokratinis pinigų "įsisavinimas".
    Jos tikslas - miesto "brandinimas". Reklama nebutinai turi buti orientuota pirkti, lankytis, naudotis ar pan. Ji gali buti tiesiog kaip prekes zenklo, kaip brando palaikymui, siuo atveju Kauno. Miestai irgi gali veikti kaip "brandai". Pvz Las Vegas, tai ne vien miesto pavadinimas, tai jau prekes zenklas, pramogu sostines prekes zenklas ir pan (kaip ir ju zymusis sukis "What happens in Vegas, stays in Vegas"). Kaunas aisku tokio neturi, bet siuo atveju tai tesiog zinute tema: vieta, i kuria visada norisi sugrizti. Na o del reklamos, tokiu pavyzdziu "nieko nesakanciu" yra nemazai, vienas zymesniu pasaulyje butu "I (sirdele) NY", manau visi esame toki mate. Kuri beje skaitoma kaip viena geriausiu promotinimo kompaniju pasaulyje. Del ko po to kilo kruva jos kopiju net Lietuvoje , kaipo "As (sirdele) M-1" ir pan.

    Na o del pinigu "isisavinimo", tai nesutikciau. Tai nebuvo siaip ideja bile babkes isleisti... plius mokama tik uz medziaga, kabinimas ant stendu nemokamas. Imone neturedama uzsakymu vietoj tusciu stendu pasirinko Kauno socialine reklama, kas labai sveikintina. Placiau cia: http://kaunas.lt/go.php/lit/Kauno_re...Lietuva__/1966

    Na, o kiti faktai rodo kad sis modelis efektyvus:

    Anot dizainerės, turistai mielai perka jos išleistus atvirukus šia tema. „Iš viso išleidau 15 tūkstančių atvirukų, maždaug pusė jau išpirkta. Manau, kad juos perka tie, kurie supranta humorą", - sakė M.Vilčinskienė.

    Comment


      #3
      Parašė taspac Rodyti pranešimą
      Jos tikslas - miesto "brandinimas". Reklama nebutinai turi buti orientuota pirkti, lankytis, naudotis ar pan. Ji gali buti tiesiog kaip prekes zenklo, kaip brando palaikymui, siuo atveju Kauno.
      Miestai irgi gali veikti kaip "brandai". Pvz Las Vegas, tai ne vien miesto pavadinimas, tai jau prekes zenklas, pramogu sostines prekes zenklas ir pan (kaip ir ju zymusis sukis "What happens in Vegas, stays in Vegas"). Kaunas aisku tokio neturi, bet siuo atveju tai tesiog zinute tema: vieta, i kuria visada norisi sugrizti. Na o del reklamos, tokiu pavyzdziu "nieko nesakanciu" yra nemazai, vienas zymesniu pasaulyje butu "I (sirdele) NY", manau visi esame toki mate. Kuri beje skaitoma kaip viena geriausiu promotinimo kompaniju pasaulyje. Del ko po to kilo kruva jos kopiju net Lietuvoje , kaipo "As (sirdele) M-1" ir pan.

      Na o del pinigu "isisavinimo", tai nesutikciau. Tai nebuvo siaip ideja bile babkes isleisti... plius mokama tik uz medziaga, kabinimas ant stendu nemokamas. Imone neturedama uzsakymu vietoj tusciu stendu pasirinko Kauno socialine reklama, kas labai sveikintina. Placiau cia: http://kaunas.lt/go.php/lit/Kauno_re...Lietuva__/1966

      Na, o kiti faktai rodo kad sis modelis efektyvus:
      Hmm.. tavo logikai būtų galima pritarti, tačiau tokiu atveju čia einama ne iš to galo. Juk visi žino kas yra Las Vegas, ką ten galima veikti, todėl ir reklamuoti Las Vegaso "brand'ą" galima be jokių problemų. Taip pat, kaip ir su NY. Tuo tarpu, kuo išskirtinis yra Kaunas? Ką galima Kaune veikti, apart to, kad į jį kažkodėl visada turėtų norėtis sugrįžti? WTF? Ko man ten grįžt? Kad rotušė palmėm apaugus?

      Aš jokiu būdu nenoriu pasakyti, kad Kaune nėra ką veikti, tačiau pirmiausia reikia sukurti stiprų miesto identitetą ir tik tada "joti" ant "brando" arkliuko.

      Aišku, galit dabar sakyt, kad ne kaunietis to niekada nesupras Bet tada leiskit paklaust - koks tikslas tokio "brandingo"? Sugrąžinti išvykusius kauniečius į gimtąjį miestą..? gal..

      Comment


        #4
        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
        Hmm.. tavo logikai būtų galima pritarti, tačiau tokiu atveju čia einama ne iš to galo. Juk visi žino kas yra Las Vegas, ką ten galima veikti, todėl ir reklamuoti Las Vegaso "brand'ą" galima be jokių problemų. Taip pat, kaip ir su NY. Tuo tarpu, kuo išskirtinis yra Kaunas? Ką galima Kaune veikti, apart to, kad į jį kažkodėl visada turėtų norėtis sugrįžti? WTF? Ko man ten grįžt? Kad rotušė palmėm apaugus?

        Aš jokiu būdu nenoriu pasakyti, kad Kaune nėra ką veikti, tačiau pirmiausia reikia sukurti stiprų miesto identitetą ir tik tada "joti" ant "brando" arkliuko.

        Aišku, galit dabar sakyt, kad ne kaunietis to niekada nesupras Bet tada leiskit paklaust - koks tikslas tokio "brandingo"? Sugrąžinti išvykusius kauniečius į gimtąjį miestą..? gal..
        Vat matai, tu iskart iskeli klausoma "kodel? kas? uz ka?". Brando palaikymo marketingas neskirtas tam. Ji tesiog skirtas, pasako "Va yra toks Kaunas, i ji gera sugrizti". Jis nesako, dabar del to varyk i Kauna, nesako, Kaune gerai kaip niekur kitur. Tai yra tesiog kaip mintis, neraikalaujanti kazkokiu veiksmu ar isvadu. Brandinimas nebutinai yra vykdomas tik tada kai isivaziuoja pats produktas, dazniausiai tai buna atvirksciai. Prisimink kaip atsirado Bites LABAS. Labai ilgai telike ejo tesiog reklamas kur geltonam fone budavo uzrasoma "Labas". Taip cia siek tiek tyzer'inimo buvo, bet tai buvo ir brandinimas, kad zmones isikirstu ta branda "Labas", kad zinotu toki egzistuojanti, o tik po to ten kainos, pranasumas pries konkurentus ir pan.
        Taip ir cia, cia tesiog tau primetyta uzrasu apie Kauna, teigiamu. Plius grafika kabinanti akis, sitai manau pats pripazisti, ideja originali. Tu paskaitai, paziuri karta, paskaitai kita, galbut nekreipi demesio. Bet tai stringa, tai rasosi i tavo pasamone. O tai veikia. Reklama nera tik tiesiogine aka TopShop, socialines reklamos beveik visada buna netiesiogines, pasamonines. Kaip sakoma, smegenu plovimas Siuo atveju tai nera kvietimas, tai ivazdzio gerinimas.

        Beje, o Kaunas identiteta turi, ir jis nera geresnis ar blogesnis uz kitus miestus. Tik del galbut kitu veiksniu (valdzios, isoriniu poveikiu, ziniasklaidos... gal ir paciu kaunieciu) apie Kauna susidarytas/sudarytas kartais nepagristai, kartais perdedamai neigiamas ivaizdis. O vat tokios reklamos, plaunancios smegenis, tai negiamuma naikina. Ir tas yra saunu.

        Nzn ar supratai ka norejau pasakyti, cia labai jau nesinori ir marketingo teorijas leistis.

        beje, auksine markertingistu taisykle: Ivaizdis, prekes brandas yra zymiai svarbiau uz realia verte
        Paskutinis taisė taspac; 2009.10.08, 09:32.

        Comment


          #5
          Parašė taspac Rodyti pranešimą
          Vat matai, tu iskart iskeli klausoma "kodel? kas? uz ka?". Brando palaikymo marketingas neskirtas tam. Ji tesiog skirtas, pasako "Va yra toks Kaunas, i ji gera sugrizti". Jis nesako, dabar del to varyk i Kauna, nesako, Kaune gerai kaip niekur kitur. Tai yra tesiog kaip mintis, neraikalaujanti kazkokiu veiksmu ar isvadu. Brandinimas nebutinai yra vykdomas tik tada kai isivaziuoja pats produktas, dazniausiai tai buna atvirksciai. Prisimink kaip atsirado Bites LABAS. Labai ilgai telike ejo tesiog reklamas kur geltonam fone budavo uzrasoma "Labas". Taip cia siek tiek tyzer'inimo buvo, bet tai buvo ir brandinimas, kad zmones isikirstu ta branda "Labas", kad zinotu toki egzistuojanti, o tik po to ten kainos, pranasumas pries konkurentus ir pan.
          Taip ir cia, cia tesiog tau primetyta uzrasu apie Kauna, teigiamu. Plius grafika kabinanti akis, sitai manau pats pripazisti, ideja originali. Tu paskaitai, paziuri karta, paskaitai kita, galbut nekreipi demesio. Bet tai stringa, tai rasosi i tavo pasamone. O tai veikia. Reklama nera tik tiesiogine aka TopShop, socialines reklamos beveik visada buna netiesiogines, pasamonines. Kaip sakoma, smegenu plovimas Siuo atveju tai nera kvietimas, tai ivazdzio gerinimas.

          Beje, o Kaunas identiteta turi, ir jis nera geresnis ar blogesnis uz kitus miestus. Tik del galbut kitu veiksniu (valdzios, isoriniu poveikiu, ziniasklaidos... gal ir paciu kaunieciu) apie Kauna susidarytas/sudarytas kartais nepagristai, kartais perdedamai neigiamas ivaizdis. O vat tokios reklamos, plaunancios smegenis, tai negiamuma naikina. Ir tas yra saunu.

          Nzn ar supratai ka norejau pasakyti, cia labai jau nesinori ir marketingo teorijas leistis.
          Supratau, bet lygint "Labas" su Kaunu.. na, ne visai tas pats, manau, pats supranti Juk šita kampanija nėra naujo produkto įvedimas į rinką
          Žodžiu, lieku prie savo minties:
          If a city is to be considered a brand, it must start with a brand’s most important characteristics; its fundamental properties. This means that a good city must have the following:
          • Offer attractive employment.
          • Not be unduly expensive in relation to wages.
          • Provide good and affordable housing.
          • Have reasonable public transportation.
          • Have good schools and recreational/cultural attractions.
          • Have a reasonable climate.
          The way that brands work for a city is how these qualities are projected: by wordof-mouth, public relations, and in some cases, advertising. These attributes must be based on something substantial. The city must be “live-able”. There must be an attraction to individuals.
          Šaltinis (PDF): http://www.brandchannel.com/images/p..._of_Cities.pdf

          Comment


            #6
            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
            Supratau, bet lygint "Labas" su Kaunu.. na, ne visai tas pats, manau, pats supranti Juk šita kampanija nėra naujo produkto įvedimas į rinką
            Cia tik buvo palyginimas kad brandinimas nebutinai turi eiti tik isukus produkta. Paciu reklamos tikslu ar kampaniju nelyginau.


            Žodžiu, lieku prie savo minties:
            Šaltinis (PDF): http://www.brandchannel.com/images/p..._of_Cities.pdf
            Visi sie dalykai kur citatoje isvardinai Kaune yra, ty jie niekuom neprastesni ar geresni nei kitu miestu, ju reklamuoti tikslo sioje kompanijoje ir nera. Siuo atveju tikslas sios socialines reklamos kampanijos yra ne promotinti Kauna kaip miesta kuriame geriau gyventi nei kitur, o kelti Kauno ivaizdi, kuris del vienu ar kitu, kaip rasiau, priezasciu yra nepagristai sumenkintas. Beje tu, kaip is /Panevezio, ta puikiai turetum suprasti kaip imanoma valstybeje nusmukdyti miesto ivaizdi, net ir nepagristai. Ypac su musu centralizavimo viso ko gero sostineje politika.
            Tad as dziagiuos, kad Kaunas pagaliau nustoja maziau verkti, ka anksiau tik mokejo daryti, kaip ji visi skriaudzia, o pats imasi veiksmu uz save pakovoti.
            Paskutinis taisė taspac; 2009.10.08, 10:02.

            Comment


              #7
              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              tikslas sios socialines reklamos kampanijos yra ne promotinti Kauna kaip miesta kuriame geriau gyventi nei kitur, o kelti Kauno ivaizdi
              Na tai ir kalbėkim tikraisiais terminais. Tai nėra miesto "brandinimas", tai tik socialinė reklama, kurios tikslas - miesto įvaizdžio gerinimas. Nu ir puiku, kad tik suveiktų
              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              Tad as dziagiuos, kad Kaunas pagaliau nustoja maziau verkti, ka anksiau tik mokejo daryti, kaip ji visi skriaudzia, o pats imasi veiksmu uz save pakovoti.
              Duok Dieve, kad ta kova neapsiribotų tik atvirukais ir reklaminiais stendais

              OK, baigiam. Tema yra apie Lietuvos įvaizdį užsienyje, ne apie Kauno įvaizdį Lietuvoje.

              Comment


                #8
                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                O man tai priešingai. Nesuprantu tokios reklamos. Koks jos tikslas? Ką tuo norima pasakyti? Kokių rezultatų siekiama?

                Žodžiu, eilinis biurokratinis pinigų "įsisavinimas".
                Geras pastebejimas. Pirmas klausimas, kuris man kilo pamacius tuos plakatus/atvirukus - koks tikslas? Ar Kaunas pristatomas uzsienyje potencialioms turistu rinkoms? Ne. Ar tai reprezentuoja kazkokia Kauno ar Lietuvos pristatymo strategija? Ne. Pagaliau, ar tai kazkokiu budu reklamuoja ir gerina Kauno ivaizdi pacioje Lietuvoje? Ne. Panasiau i betiksli pinigu svaistyma.

                Reklama, be abejo, yra be galo svarbus dalykas, bet ji turi buti tinkama ir tokia, kuri atnestu siekiamu rezultatu.
                Paskutinis taisė John; 2009.10.08, 12:31.

                Comment


                  #9
                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                  Vat matai, tu iskart iskeli klausoma "kodel? kas? uz ka?". Brando palaikymo marketingas neskirtas tam. Ji tesiog skirtas, pasako "Va yra toks Kaunas, i ji gera sugrizti". Jis nesako, dabar del to varyk i Kauna, nesako, Kaune gerai kaip niekur kitur. Tai yra tesiog kaip mintis, neraikalaujanti kazkokiu veiksmu ar isvadu.
                  Reklama neužsakinėjama šiaip, be tikslo (na nebent, yra pinigų kuriuos būtina išleisti). "Brando" žinomumas irgi susiveda į pirkimą.

                  Taip ir cia, cia tesiog tau primetyta uzrasu apie Kauna, teigiamu. Plius grafika kabinanti akis, sitai manau pats pripazisti, ideja originali. Tu paskaitai, paziuri karta, paskaitai kita, galbut nekreipi demesio. Bet tai stringa, tai rasosi i tavo pasamone. O tai veikia. Reklama nera tik tiesiogine aka TopShop, socialines reklamos beveik visada buna netiesiogines, pasamonines. Kaip sakoma, smegenu plovimas Siuo atveju tai nera kvietimas, tai ivazdzio gerinimas.
                  Šita reklama tikrai veiksminga ta prasme, kad ji matoma. Rotušės nuotrauka graži. Tik kas iš to?

                  Vienintelė prasmė, kurią galiu įžvelgti - žmonių, kurie save laiko kauniečiais, bet gyvena kituose miestuose, šaukimas grįžti į Kauną.



                  beje, auksine markertingistu taisykle: Ivaizdis, prekes brandas yra zymiai svarbiau uz realia verte
                  o įmonės, kurios šita taisykle ima nuosekliai vadovautis, ilgainiui atsiduria gilioj skylėj - kai žmonės pastebi, kad pati prekė yra šlamštas, net ir genialiausia reklama neišgelbės.

                  Na tai ir kalbėkim tikraisiais terminais. Tai nėra miesto "brandinimas", tai tik socialinė reklama, kurios tikslas - miesto įvaizdžio gerinimas. Nu ir puiku, kad tik suveiktų
                  yra daug socialinių reklamų, kurios beprasmės - nes perduoda abstraktų su realybe nesusijusį pranešimą (pvz "stop karui keliuose"). Čia tas pats atvejis - kaip juodai balta rotušės nuotrauka paneigia Kauno įvaizdžio blogybes?

                  Comment


                    #10
                    Na galeciau cia apie reklama, jos poveikius ir tikslingumus ilgai dirskutuoti, bet butu jau labai OT. Jei tikrai domina si diskusija, siulau pratesti ja PM

                    Galbut paskutinikart pakomentuosiu kolegos komentara apie auksine taisykle... net neiisivaizduoji kiek tu ir as ir kiti zmones nusiperkam slamstiniu ar niekuom negeresniu uz kitas prekiu vien del ju sukurto ivaizdzio, ir kas idomiausia jas perkam toliau. Yra toks dalykas kaip zmoniu psichologija, ivaizdis sukuria isankstini nusistatyma, kuris didziajai daliai zmoniu net slamsta padaro geru daiktu.

                    Jei ant stalo ant kurio papilta kruva miltu ir kazkurioj vietoj nedidele kruvele pipiru. Ir jei pazvelgsi i tai su isankstiniu nusistatymu, kad cia bus pipirai, miltu praktiskai nepastebesi, matysi tik pipirus. Akys fizikai pastebes, smegenys neuzregistruos. Tokia ta jau zmoniu psichologija, o marketingistai labia gerai ja moka manipuliuoti.

                    Labai geras pavyzdys matosi is nekuriu cia forume esanciu respondentu, nicku neminesiu, bet manau zinote tokiu kurie visa laika viska kritikuoja, o ypac valdzia. Kelia platina, bloga valdzia, kad anksciau neplatino. Gatve sluoja, bloga valdzia, nes sluojant dulkes kyla. Kaskart islenda puikus pavyzdys kaip kad ir ka bedarytu, vistiek bus blogai. Nes ziurima i visa valdzia su diiiideliu isnakstiniu nusistatymu, jog ten viskas blogai.

                    Tos pacios taisykles taikomos ir reklamoje. Tokia pati taisykle ir taikoma sioje socialineje kampanijoje, taip galbut Kaune nera taip gerai kaip piesiama, taciau zmogus drasiau besijauciantis savo mieste, geriau ji vertinantis, ta pati miesta daro saugesniu, geresniu. Viena is Kauno blogybiu kodel reikia tokiu dalyku matau pacius kauniecius, "meisto patriotus", kurie stumia kaip Kaune blogai, bet nieko nedaro kad butu geriau, o tik verkia arba, kad kokia valdzia bloga arba, kad visi juos skriaudzia. Tad galbut tai siek tiek praplaus smegeneles. P.S. as pats kaunietis

                    Ok, baigiam OT, jei norim toliau, kaip rasiau, PM.
                    Paskutinis taisė taspac; 2009.10.08, 15:34.

                    Comment


                      #11
                      Tai gal ne PM, o kuriam naują temą? Nes pati tema yra įdomi ir galima ilgai diskutuot. Moderatoriai, darykit ką nors

                      Comment


                        #12
                        Koks turėtų būti temos pavadinimas? "Rinkodara ir sveikas protas" tiks?
                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                        Comment


                          #13
                          Parašė 99 Rodyti pranešimą
                          Koks turėtų būti temos pavadinimas? "Rinkodara ir sveikas protas" tiks?
                          Manau, tiks

                          Comment


                            #14
                            Ačiū už naują temą, galim dabar be OT pratęst diskusiją

                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Galbut paskutinikart pakomentuosiu kolegos komentara apie auksine taisykle... net neiisivaizduoji kiek tu ir as ir kiti zmones nusiperkam slamstiniu ar niekuom negeresniu uz kitas prekiu vien del ju sukurto ivaizdzio, ir kas idomiausia jas perkam toliau. Yra toks dalykas kaip zmoniu psichologija, ivaizdis sukuria isankstini nusistatyma, kuris didziajai daliai zmoniu net slamsta padaro geru daiktu.
                            Tai tu dabar taip netiesiogiai sakai, kad Kaunas yra šlamštas Juokauju, aišku ir sutinku, kad įvaizdis yra labai daug. Bet ar tai tikrai gali būti pritaikoma miesto reklamai?

                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Tos pacios taisykles taikomos ir reklamoje. Tokia pati taisykle ir taikoma sioje socialineje kampanijoje, taip galbut Kaune nera taip gerai kaip piesiama, taciau zmogus drasiau besijauciantis savo mieste, geriau ji vertinantis, ta pati miesta daro saugesniu, geresniu. Viena is Kauno blogybiu kodel reikia tokiu dalyku matau pacius kauniecius, "meisto patriotus", kurie stumia kaip Kaune blogai, bet nieko nedaro kad butu geriau, o tik verkia arba, kad kokia valdzia bloga arba, kad visi juos skriaudzia. Tad galbut tai siek tiek praplaus smegeneles. P.S. as pats kaunietis
                            Ar tu manai, kad autorė, kurdama šiuos atvirukus apgalvojo kokį efektą norės pasiekti, kaip paveikti žmonių psichologiją ir kaip ten smegenėles praplaut? Labai abejoju kažkodėl..
                            O Kauno blogybė nėra tie, kurie "stumia" ant Kauno ir patys nieko nedaro, bet tie, kurie turi teisę ir pareigą daryti kažką, kad būtų geriau, bet taip pat nieko nepadaro, t.y., sprendimus priimantys ir atsakingus postus užimantys asmenys.
                            Kaip tu manai, kokia soc. reklama labiau paglostytų kauniečio širdį - ar ši, ar maždaug tokia (per minutę sugalvotas pavyzdys):

                            "2009 metais Kaune išasfaltuota 20 naujų gatvių; 2009 metais 3 kauno studentai išvažiavo į Oxfordą; 2009 metais nusikalstamumas Kaune sumažėjo 30 proc." ir t.t. ir pan. Va čia būtų tikrai realių ir teigiamų miesto savybių atskleidimas ir jų paviešinimas, kas tikrai gerintų miesto įvaizdį.

                            Comment


                              #15
                              Na tai pratesiam

                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Reklama neužsakinėjama šiaip, be tikslo (na nebent, yra pinigų kuriuos būtina išleisti). "Brando" žinomumas irgi susiveda į pirkimą.
                              Reklama nebutinai skatina pirkima. Ji gali skatinti zinomuma, formuoti nuomone, ivaizdi. Galu gale mastyma.

                              Šita reklama tikrai veiksminga ta prasme, kad ji matoma. Rotušės nuotrauka graži. Tik kas iš to?

                              Vienintelė prasmė, kurią galiu įžvelgti - žmonių, kurie save laiko kauniečiais, bet gyvena kituose miestuose, šaukimas grįžti į Kauną.
                              Nes tu ziuri i ja tiesiogiai, skaitai teisiogiai kas parasyta. Reklamoje buna daug uzsleptu minciu, skirtingu poveikio budu. Ne visos reklamos yra kaip TopShop visokie "Kasickomakeriai 2000 extra".

                              o įmonės, kurios šita taisykle ima nuosekliai vadovautis, ilgainiui atsiduria gilioj skylėj - kai žmonės pastebi, kad pati prekė yra šlamštas, net ir genialiausia reklama neišgelbės.
                              Apie sitai jau rasiau pries tai poste.

                              yra daug socialinių reklamų, kurios beprasmės - nes perduoda abstraktų su realybe nesusijusį pranešimą (pvz "stop karui keliuose"). Čia tas pats atvejis - kaip juodai balta rotušės nuotrauka paneigia Kauno įvaizdžio blogybes?
                              Patikek, ne beprasmes. Galbut ziurint tiesiogiai jos atrodo beprasmes. Kad ir taspats "karas keliuose". Bet ar zinai pvz kad po sios akcijos paskelbimo 200% isaugo zmoniu raportuojanciu policijai apie potencialiai girtus vairuotojus. Nors lyg reklama teisiogiai to nedare, nepranesinejo numerio asr konkreciai sios galimybes kad tipo "raportuok apie girta". Vat cia ir yra psichologinis poveikis. Kai neskatinamas konkretus veiksmas ar isvada, o tiesiog korerguojamas mastymas, poziuris, o is to jau seka norimas veiksmas. Liaudiskai sakant, plaunamos smegeneles. tik siuo atveju geraja linkme... Net ir tie zenklai kur autostradose pastate su skaiciumi zuvusiu per siuos metus galime vadinti socialine reklama. Jei ziuresi tiesiogiai atrodytu, reklamuoja lavonu skaiciu, nesamone. Bet manau visi suprantam jos tiksla ir siekiama poveiki.

                              Vienas is tobuliausiu socialines reklamos pavyzdziu:
                              Paskutinis taisė taspac; 2009.10.09, 12:28.

                              Comment


                                #16
                                Tai tu dabar taip netiesiogiai sakai, kad Kaunas yra šlamštas Juokauju, aišku ir sutinku, kad įvaizdis yra labai daug. Bet ar tai tikrai gali būti pritaikoma miesto reklamai?
                                Ne, toje posto dalyje nieko apie Kauna nebuvo. As nesakau, kad Kaunas slamstas bet ir nesakau kad tai tobuliausia vieta pasaulyje, ir nesakau, kad i ji "visada norisi sugrizti". Taciau tos reklamos skleidziama zinute ir siekimas poveikis zmogui visai ne tokia.

                                Kaip tu manai, kokia soc. reklama labiau paglostytų kauniečio širdį - ar ši, ar maždaug tokia (per minutę sugalvotas pavyzdys):

                                "2009 metais Kaune išasfaltuota 20 naujų gatvių; 2009 metais 3 kauno studentai išvažiavo į Oxfordą; 2009 metais nusikalstamumas Kaune sumažėjo 30 proc." ir t.t. ir pan. Va čia būtų tikrai realių ir teigiamų miesto savybių atskleidimas ir jų paviešinimas, kas tikrai gerintų miesto įvaizdį.
                                Tokia reklama neturi moralinio pobudziu, ji nekabina uz giliai. Tai sausa statistika kuri neveikia masiu. Ji yra nuobodi ir zmogus paskaites pirma pirmo sakinio puse nesidomes kas toliau. Reklamoje labai svarbu emocinis efektas.
                                Pagal tavo logika tada bet kuri reklama butu statistikos kratinys. Primesk, reklamuoja telikas alu (irgi sugalvota per viena minute). Ir telike eina tekstas salia logotipo, "Carlsberg, siu metu derliuje apiniu kokybes rodiklis buvo 98% todel pagaminto partijos yra 75% kokybiskesnes. Musu kamsteliu prispaudimo prie bonkos rodiklis padidejo 80%, todel tikimybe kad alus issgazuos yra 60% mazesne". Nereikia manau komentaru.

                                Arba kad ir ta pati soc. reklama kur video buvau idejes pries tai. Juk visa tai galejo pateikti sausa statistika pvz "Praeituose rinkimuose balsavo tik 50% zmoniu, todel pagal dabartines apklausas 60% zmoniu nera patenkinti valstybes valdymu. Tyrimais nustatytas jog jei rinkimuose dalyvautu 80% zmoniu, pasitenkiniams siektu 70%. Eikite balsuoti."
                                Kas labaiu veikia, taip kaip yra ar taip kai as aprasiau?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                  Tokia reklama neturi moralinio pobudziu, ji nekabina uz giliai. Tai sausa statistika kuri neveikia masiu. Ji yra nuobodi ir zmogus paskaites pirma pirmo sakinio puse nesidomes kas toliau. Reklamoje labai svarbu emocinis efektas.
                                  Tai aš tiesiog pavyzdį pateikiau, juk iš tos pačios statistikos galima prirankioti faktų, kurie turės ir emocinį efektą.

                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                  Pagal tavo logika tada bet kuri reklama butu statistikos kratinys. Primesk, reklamuoja telikas alu (irgi sugalvota per viena minute). Ir telike eina tekstas salia logotipo, "Carlsberg, siu metu derliuje apiniu kokybes rodiklis buvo 98% todel pagaminto partijos yra 75% kokybiskesnes. Musu kamsteliu prispaudimo prie bonkos rodiklis padidejo 80%, todel tikimybe kad alus issgazuos yra 60% mazesne". Nereikia manau komentaru.
                                  Tai palauk, aš juk negyvenu Carlsberg'o butelyje Man nuo to nei šilta nei šalta, o kai kalba eina apie mano miestą, tai tiesiogiai veikia mane patį. Tiesiog, ką aš noriu pasakyti yra tai, jog reikia (įdomiai, patraukliai) akcentuoti gerasias savybes, pasiekimus, išskirtinumą. O dar geriau yra žaisti ant jau susiformavusio stereotipo, kaip tą sėkmingai padarė Estija su savo kampanija "Welcome to Estonia". Prieš kelis mėnesius visur sukosi baneriukai, kuriuose mintis buvo "Estijoje niekas niekur neskuba. Atvažiuok ir pats pamatysi" ar kažkas panašaus. Bet sužaista buvo ant stereotipinio estų, kaip lėtapėdžių įvaizdžio.

                                  Tą patį galima taikyt ir Kaunui. Pvz. "Kaune vis dar galima gyventi" ir išvardinant kodėl Nu čia gal nevykęs pavyzdys, bet idėją, manau, supratai.

                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                  Kas labaiu veikia, taip kaip yra ar taip kai as aprasiau?
                                  Aš nesiginčyju, kad labiau veikia emocija, tačiau šiuo konkrečiu Kauno atveju, tos emocijos tikrai nėra taip akcentuotos, kad turėtų laukiamą efektą.

                                  Comment


                                    #18
                                    Na reklamos zinutes stiprumas cia jau kita tema, nesakau kad tai tobulas variantas. Taciau dauguma tai vadina nesamone, tipo tai nieko nesako ir apskritai nelabai supranta tokio modelio prasmes. Laiko tai pinigu ismetimu i bala.

                                    As su tuo nesutinku ir bandau paaiskinti kodel.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                      Tai palauk, aš juk negyvenu Carlsberg'o butelyje Man nuo to nei šilta nei šalta,
                                      Jei jau imam nagrineti zinutes zodi "gyvenimas". Tu negyveni, bet tu geri arba renkiesi ar gerti. Tai tai tave irgi liecia, tad ir silta ir salta kad alus butu kokybiskas ir pan. Reklamos tikslas, sukelti teigima alaus ivaizdi kazkokiom priemonem, kad noretum ji gerti, kaip ir cia sukelti teigiama miesto ivaizdi, kad noretum atvykti/gyventi. O zodis gyventi tai nebutinai kraustytis, ir cia pasenti... "gyventi" galima uzskaityti, kad tu vienam vakarui cia atvaziaves kelias vanadas "pragyvenai". Tai jau butu lauktas reklamos rezultatas.

                                      Siais dviem modeliais:
                                      gyventi = gerti
                                      rinktis kur gyventi = rinktis ka gerti
                                      ir t.t.
                                      Paskutinis taisė taspac; 2009.10.09, 13:13.

                                      Comment


                                        #20
                                        Nenoriu atsimušinėt, tad truputį apibendrinsiu. Šios Kauno soc. reklamos tikslas - miesto įvaizdžio gerinimas. Kaip šis tikslas bus išmatuojamas? Įtikink mane, kad ši reklama bus efektyvi.
                                        Na, aišku, kad jau šiame forume naują temą apie tai pradėjom ir diskusija nesibaigia, galima laikyt tam tikru reklamos efektyvumo įrodymu. Bet nuo to aš į Kauną važiuot neužsinorėjau. O ir nuomonės apie Kauną nepakeičiau, ji nei pagerėjo, nei pablogėjo.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X