Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

    Vilnių ir Minską gali sujungti greitasis keleivinis traukinys
    Vilnių ir Minską turėtų sujungti greitasis keleivinis traukinys - tokio traukinio perspektyvas dvišaliame susitikime ketvirtadienį aptarė Lietuvos susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ir Baltarusijos transporto ministras Ivanas Ščerbo.

    P.S. Žinot, man šitas traukinukas atrodo net realesnis nei nutiesti pilną Rail Balticą vėžę...

    #2
    Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
    Vilnių ir Minską gali sujungti greitasis keleivinis traukinys



    P.S. Žinot, man šitas traukinukas atrodo net realesnis nei nutiesti pilną Rail Balticą vėžę...
    Manau, kad pakankamai greitas yra dabar iš Vilniaus į Minską važiuojantis traukinys Nr 302 (ir atitinkamai atgal Nr 301). Iš Vilniaus išvyksta 6:40h, į Minską (už 193 km) atvyksta 10:40 h.
    Po 20 minučių prastovima pasienio stotyse Kenoje ir Gudagojyje (Gudogaj). Kažin ar būtų verta panaikinti sustojimus tokiose lietuvių etninėse žemėse esančiose stotyse kaip Ašmena, Smurgainys, Zaliesė? Vien pasiklausius Oginskio polonezą "Atsisveikinimas su tėvyne" minčių apie tas vietas kyla nemažai. Kur kas svarbiau (nors sunkiau) būtų susitarti dėl bevizio režimo ir dėl sienos kirtimo kaip dabar tarp Lietuvos ir Lenkijos arba kaip buvo tarp Lietuvos ir Baltarusijos sovietmečiu...
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.28, 09:59.

    Comment


      #3
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Manau, kad pakankamai greitas yra dabar iš Vilniaus į Minską važiuojantis traukinys Nr 302 (ir atitinkamai atgal Nr 301). Iš Vilniaus išvyksta 6:40h, į Minską (už 193 km) atvyksta 10:40 h.
      Po 20 minučių prastovima pasienio stotyse Kenoje ir Gudagojyje (Gudogaj). Kažin ar būtų verta panaikinti sustojimus tokiose lietuvių etninėse žemėse esančiose stotyse kaip Ašmena, Smurgainys, Zaliesė? Vien pasiklausius Oginskio polonezą "Atsisveikinimas su tėvyne" minčių apie tas vietas kyla nemažai. Kur kas svarbiau (nors sunkiau) būtų susitarti dėl bevizio režimo ir dėl sienos kirtimo kaip dabar tarp Lietuvos ir Lenkijos arba kaip buvo tarp Lietuvos ir Baltarusijos sovietmečiu...
      Man liežuvis neapsiverstų vadinti traukinį, kurio vidutinis greitis 48 km/h pakankamai greitu. Tai kas tada yra lėtas traukinys - 25 km/h?

      Manyčiau, kad greitasis traukinys atstumą tarp Vilniaus ir Minsko su visais muitinės patikrinimais turėtų įveikti max per 2 h 30 min. Vat tada kažkas būtų arčiau pakankamai greito traukinio.

      Comment


        #4
        Idomu kaip jie ta greitaji isivaizduoja,ka su dabartine begiu bukle galima isspaust? Per kiek laiko greiciausiai galetu nuvaziuot, sustodamas tik pasieny ir dar max 2-3 sustojimuose?
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          #5
          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
          Idomu kaip jie ta greitaji isivaizduoja,ka su dabartine begiu bukle galima isspaust? Per kiek laiko greiciausiai galetu nuvaziuot, sustodamas tik pasieny ir dar max 2-3 sustojimuose?
          Gera ta bėgių būklė. Bent Lietuvoje iki Kenos atskiruose ruožuose yra leidžiamas 100 km/h.

          Comment


            #6
            Maršrutas Vilnius-Minskas

            Greitojo keleivinio traukinio Vilnius–Minskas galimybių studijai bus prašoma ES paramos
            AINA
            2011-02-01 14:56


            Siekdamos paleisti greitąjį keleivinį traukinį maršrutu Vilnius–Minskas, šio projekto galimybių studijai Lietuva ir Baltarusija ketina prašyti Europos Sąjungos finansinės paramos. Paraišką numatoma teikti vadovaujantis Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės Latvijos, Lietuvos ir Baltarusijos bendradarbiavimo per sieną programa.

            Paraiškos rengimą finansinei paramai gauti Vilniuje aptarė Lietuvos ir Baltarusijos ekspertai. Preliminariai sutarta, kad pareiškėju bus Lietuvos Susisiekimo ministerija, o partneriais - Baltarusijos Transporto ir ryšių ministerija bei Lietuvos ir Baltarusijos geležinkeliai.

            Greitojo susisiekimo geležinkeliais tarp abiejų sostinių klausimas buvo inicijuotas 2010 m. balandį vykusiame Lietuvos ir Baltarusijos Ministrų Pirmininkų susitikime, vėliau detalizuotas Lietuvos ir Baltarusijos transporto ministrų susitikime Vilniuje.

            Šalys pažymėjo, kad šis projektas strategiškai svarbus ne tik Lietuvai ir Baltarusijai, bet ir visai ES, kadangi tai leis pagerinti ir pagreitinti krovinių ir keleivių vežimą pietryčių kryptimi bei sudarys geresnes sąlygas verslo plėtrai.

            Comment


              #7


              Tai reiškia su Baltarusija turėsim greitą traukinį, o į ES, kuriai priklausome, net su drezina neįmanoma nuvažiuoti? Cirkai

              Comment


                #8
                Parašė oranger Rodyti pranešimą


                Tai reiškia su Baltarusija turėsim greitą traukinį, o į ES, kuriai priklausome, net su drezina neįmanoma nuvažiuoti? Cirkai
                Latviai irgi šiuo klausimu neatsilieka - nori greitojo į Maskvą. Ir atliekami tam tikri darbai šiuo klausimu. Už ES lėšas greičiau integruosimes į Rytus, bet ne į ES.

                Comment


                  #9
                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Latviai irgi šiuo klausimu neatsilieka - nori greitojo į Maskvą. Ir atliekami tam tikri darbai šiuo klausimu. Už ES lėšas greičiau integruosimes į Rytus, bet ne į ES.
                  Tai čia ir buvo Rusijos tikslas. Jie sakė, kad išnaudos naujas ES nares savo ekonominiams ir politiniams tikslams. Čia ryškūs to pavyzdžiai.

                  Comment


                    #10
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Tai čia ir buvo Rusijos tikslas. Jie sakė, kad išnaudos naujas ES nares savo ekonominiams ir politiniams tikslams. Čia ryškūs to pavyzdžiai.
                    O naujos ES narės iš to naudos negaus?
                    Flickr

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                      Greitojo keleivinio traukinio Vilnius–Minskas galimybių studijai bus prašoma ES paramos
                      <...>
                      Šalys pažymėjo, kad šis projektas strategiškai svarbus ne tik Lietuvai ir Baltarusijai, bet ir visai ES, kadangi tai leis pagerinti ir pagreitinti krovinių ir keleivių vežimą pietryčių kryptimi bei sudarys geresnes sąlygas verslo plėtrai.
                      Man truputi keista kaip keleivinio traukinio maršrutas gali pagerinti ir pagreitinti krovinių vežimą. Ir visai ES iš to naudos ne per daugiausia. Suprasčiau būtų geras susisiekimas su Lietuva geležinkeliais iš vakarų, tai iš čia ir būtų galima pagerinti tas kelionės sąlygas rytų kryptimi. Bet su dabartine situacija, tiek čia ir tėra tų keliaujančių.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        O naujos ES narės iš to naudos negaus?
                        Kokią ir kam tu matai naudą iš greitųjų traukinių Vilnius-Minskas ir Ryga-Maskva?
                        Akivaizdu, kad tai politiškai naudingas Rusijai projektas už ES pinigus.

                        Comment


                          #13
                          ES gali nepalaiminti projekto grynai dėl politinių priežasčių. O su RailBaltica tai lėtai reikalai juda.

                          Comment


                            #14
                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Kokią ir kam tu matai naudą iš greitųjų traukinių Vilnius-Minskas ir Ryga-Maskva?
                            Akivaizdu, kad tai politiškai naudingas Rusijai projektas už ES pinigus.
                            Tai juk parašyta straipsnyje, kad pagreitės keleivių ir krovinių vežimas. O žinant, iš ko gauna pagrindines pajamas LG, tai mums patiems iš to daugiausia naudos. Galų gale ar traukiniai į Minską važiuos greičiau ar lėčiau visiškai netrugdo (jei ne priešingai) tokių projektų kaip Rail Baltica įgyvendinimui.
                            Flickr

                            Comment


                              #15
                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Man truputi keista kaip keleivinio traukinio maršrutas gali pagerinti ir pagreitinti krovinių vežimą. Ir visai ES iš to naudos ne per daugiausia. Suprasčiau būtų geras susisiekimas su Lietuva geležinkeliais iš vakarų, tai iš čia ir būtų galima pagerinti tas kelionės sąlygas rytų kryptimi. Bet su dabartine situacija, tiek čia ir tėra tų keliaujančių.
                              Turbūt paslėpta mintis apie elektrifikaciją, apie tai buvo rašyta ir krovinių gabenimo kontekste.

                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Kokią ir kam tu matai naudą iš greitųjų traukinių Vilnius-Minskas ir Ryga-Maskva?
                              Akivaizdu, kad tai politiškai naudingas Rusijai projektas už ES pinigus.
                              O mums žalingas?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

                                O mums žalingas?
                                Kontekste, kai nejuda Rail Baltika, o LG stumia šį projektą, nematau kuo čia reikia džiaugtis.
                                ES atnaujins 20 km Lietuvos kelio ir 200 km Baltarusijos kelio? Tokią naudą tu matai?
                                Krovinių gabenimo gerinimas mane visiškai nejaudina, nes tai reiškia tik dar daugiau pelno LG, o ne automatiškai - keleivinio susisiekimo su Europa gerinimą.
                                Paskutinis taisė oranger; 2011.02.01, 18:32.

                                Comment


                                  #17
                                  O kur parašyta, kad už ES pinigus Baltarusijoje bus pilama skalda ir t.t.? Pinigai turbūt tik galimybei tokio projekto poreikiui, kaip maršrutui. Nors ir be visokių galimybių yra aišku, kad projektas reikalingas, nes važiuoti 2 ar tris valandas yra geriau nei 4 (ant dermantino sėdint kaip dabar).

                                  O pasakyti, kad nejaudina kroviniai, tai tolygu pasakymui, kad apskritai nejaudina šalies ekonominė gerovė.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    O kur parašyta, kad už ES pinigus Baltarusijoje bus pilama skalda ir t.t.? Pinigai turbūt tik galimybei tokio projekto poreikiui, kaip maršrutui. Nors ir be visokių galimybių yra aišku, kad projektas reikalingas, nes važiuoti 2 ar tris valandas yra geriau nei 4 (ant dermantino sėdint kaip dabar).

                                    O pasakyti, kad nejaudina kroviniai, tai tolygu pasakymui, kad apskritai nejaudina šalies ekonominė gerovė.
                                    Tai turbūt kad šalies (ir ypač jos piliečių) gerovė labiausiai rūpi LG klerkams...
                                    Gal ir tu iš jų tarpo būsi?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      Tai turbūt kad šalies (ir ypač jos piliečių) gerovė labiausiai rūpi LG klerkams...
                                      Gal ir tu iš jų tarpo būsi?
                                      Kuo daugiau bus nutranzuota krovinių į Klaipėdą, tuo daugiau LG gaus pelno, tuo daugiau bus sumokėta mokėsčių į biudžetą, bus galima mokėti pašalpas ir pensijas.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Tai turbūt kad šalies (ir ypač jos piliečių) gerovė labiausiai rūpi LG klerkams...
                                        Gal ir tu iš jų tarpo būsi?
                                        Tai oficialiai nutraukime krovinių vežimą, uždarykime uostą. Kam dar komentuoju absurdą kažkokį...
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X