Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vasarą naktinis traukinys į Klaipėdą: būti ar nebūti?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vasarą naktinis traukinys į Klaipėdą: būti ar nebūti?

    Įvairiuose forumo temose apstu bpabirusių diskusijų apie iki 2006 metų sausio pradžios važinėjusį naktinį traukinį Vilnius-Klaipėda ir Klaipėda-Vilnius. Atskiri forumo rašytojai dėl savo nežinojimo ir nepatyrimo minčių prirašė nesąmoningų.
    Kad diskusija (nors ji gali likti tik prisiminimais) būtų gilesnė ir efektyvesnė, užvedu atskirą temą. Taip atsiras šansas apie traukinio "Naktinė Klaipėda" reikalingumą (arba nereikalingumą) vasarą rašyti pagal naujausius vasaros kelionių įspūdžius, nes tai geriau nei vasaros prisiminimai žiemą (nors ir tai nėra bloga).
    Tik nereikėtų rašinėti, kad kelionė naktį iš Vilniaus per Kauną į Klaipėdą trukdavo ilgai, traukinį "naktinė Klaipėda" pagal greitį lyginti su Stefensono garvežiu ir pan., nes naktį skubėti nėra kur: kas iš to, kad traukinys greičiau važiuodamas ir trumpiau stotyse stovėdamas į Klaipėdą nuveš ne 6-7h., o 4-5h? Kur taip anksti dėtis, kol dar nevažinėja miestų keleivinis transportas, nedirba parduotuvės?

    #2
    Naktinį traukinį Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo planuota atšaukti jau 1993 m., pradėjus kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos "Baltijai" ir "Pajūriui". Tik dėl vienos priežasties jis dar važinėjo daugiau, kaip dešimtmetį - dėl sutarties su įkalinimo įstaigų departamentu. Kas antrą dieną prie traukinio sąstato buvo prikabinamas specialus vagonas-izoliatorius, kuriame buvo gabenami kaliniai į įkalinimo vietas, areštines, teismus ir kitur. Lėšos gaunamos už vagono nuomą praktiškai padengdavo visas traukinio kursavimo sąnaudas. 2006 m. įkalinimo įstaigų departamentui nutraukus vagono nuomos sutartį ir kalinius pradėjus gabenti spec. autobusais, buvo atšauktas ir šio traukinio kursavimas.

    Comment


      #3
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Šiandien važiavau rytiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, sėdimojo modernizuoto vagono užpildymas buvo kokie 96 procentai, kituose irgi daug laisvų vietų nebuvo. Viso buvo 6 vagonai, ir gaila, kad ne visi modernizuoti, nes tuose senuose pirtis tokiu oru.
      ("Šiandien" yra 2010.07.15)

      Parašė railman Rodyti pranešimą
      Žinoma, kad galėtų ekspermentuoti, ypatingai su naktiniu Vilnius - Klaipėda. Tačiau reikėtų lanksčiau dirbti, sakykime suderinti su Minskas - Vilnius, kuris grįžta į Vilnių 22:05 (perkabinami miegamieji vagonai arba persėdimas). Nors baltarusiai važinėja traukiniais pakankamai ir manau juos pasiektų informacija apie naujas galimybes keliauti traukiniu, reikėtų ir reklamos. Be to, reikėtų lankstesnės kainų politikos,
      pvz.: jei, sakykime keleiviai iš Minsko vyksta į Klaipėda su persėdimu Vilniuje, tai bilietas pirmam kelionės segmentui turėtų būti su nuolaida. Aišku LG gali sakyti, kad - nuostolinga. Bet juk nesudarant jungties su traukiniu į Klaipėda, to keleivio visai nebūtų ir t.t.
      Naktiniu traukiniu, esu važiavęs vieną kartą ir mane sunervavo tai, kad turėjau sumokėti ir už tai, kad užsuko į Kauną. Šiuo atveju kaina galėtų nebūti proporciga kilometražui.
      Galėčiau dar pilstyti ir pilstyti, bet visgi forumas skirtas apsikeisti informacija, o ne fantazijomis
      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Tačiau lyginant su 2009 m. kovo mėn. 6 proc. išaugo keleivių pervežimas tarptautiniais maršrutais 2010 m. kovo mėn. - nuo 51,3 iki 54,4 tūkst.

      Tačiau niekaip nesuprantu kur mažėja keleivių pervežimas vidaus maršrutais. Vilnius-Klaipėda iki 14 vagonų kartais duodama (bet vis tiek sėdimų vietų trūksta), Rokiškis-Šiauliai keleiviai vežami kaip silkės...
      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      ... Pravažiuok Klaipėdos traukiniu savaitgalį, kai žmonės kaip silkės bačkoj ir sėdima visur kur įmanoma - kupiniuose vagonuose ir viršutiniai gultai nusėsti...

      Citatos iš temos "Keleivių srautai LG maršrutuose".
      Akivaizdu, kad trijų dabar iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal važinėjančių traukinių mažai. Ilginti (daugiau vagonų kabinti) galimybės ribotos. Apie kelionę naktį šiomis dienomis dar pagalvojame ir jausdami aukštą (gal būt jau virš +30* karščio) oro temperatūrą.
      Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.17, 10:33.

      Comment


        #4
        http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=350

        Comment


          #5
          "Naktinė Klaipėda" per visą savo istoriją važinėjo ištisus metus. Kažkuriais iš paskutiniųjų metų buvo sumanyta leisti kas antra naktis, o tai buvo didelė kvailystė. Formaliai biurokratams kaip tai atrodo, - nežinau. O keleiviams apie naktinio traukinio (iš pradinės stoties išvykstančio vienos dienos vakarą, į paskutinę atvykstančio kitos rytą) važiavimą "tik lyginėmis mėnesio dienomis" arba "tik nelyginėmis mėnesio dienomis" susiorientuoti sunku.
          Dabar apie "naktinės Klaipėdos" važiavimą rudens-žiemos-pavasario periode klausimų nekyla: tokiu metų laiku šio traukinio nereikia.

          Comment


            #6
            Naktinio traukinio nėra, naktinių autobusų padaugėjo

            Kaip matyti, naktinio traukinio į Klaipėdą reikalai nejuda
            O keleivių vežėjai autobusais naktimis nesnaudžia. Jau ne vienoje temoje minėta apie naktinį TOKS autobusą Minskas-Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Palanga ir atgal. Iš Vilniaus jis išvyksta 22:45h., Palangoje rytą būna 4:45h., iš Palangos atgal išvyksta 23:30h., Vilniuje rytą būna 5:40h.

            Neseniai (kada - tiksliai nepastebėjau, bet aišku, kad šią vasarą) naktinį autobusą iš Vilniaus į Palangą prasivedė "Vlasava". Iš Vilniaus jis išvyksta 0:10h., iš Kauno - 2:15h., į Palangą atvyksta 6:10h.
            Iš Palangos į Vilnių jis važiuoja dieną.

            Comment


              #7
              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Neseniai (kada - tiksliai nepastebėjau, bet aišku, kad šią vasarą) naktinį autobusą iš Vilniaus į Palangą prasivedė "Vlasava". Iš Vilniaus jis išvyksta 0:10h., iš Kauno - 2:15h., į Palangą atvyksta 6:10h.
              Taip, nuo šios vasaros į Vilnių atidarytas naujas reisas. Keleivių jame nedaug, kadangi tai visgi naujas reisas ir laikas neįprastas, bet, dėka labai mažos kainos, jų smarkiai daugėja. Keista, jog tai nesezoninis reisas, taigi, žiemą autobusai turėtų būti pustuščiai.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                #8
                Iš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.

                Comment


                  #9
                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Iš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
                  Tai suprantama, kodėl stoją, gi ką tu žmogus veiksi 4h ryto nulėkęs į Palangą? Naktį nėra, ko skuba

                  Comment


                    #10
                    Šią vasarą dirstelėdamas (nors netaip dažiai) į informaciją www.litrail.lt nuolat pastebėdavau pranešimų apie vienadienius tvarkaraščių pakeitimus maršrutuose Vilnius-Klaipėda ir Radviliškis-Klaipėda (ir, žinoma, tais pačiais atgal). Taip daryta dėl vadinamų laiko langų vykdomiems kelio infrastruktūros darbams. nerealu tikėti, kad visi tie darbai šiemet pasigaigs: bus jų ir kitą vasarą, todėl tvarkaraštį (pastovų) sudarant gal reiktų atsižvelgti ir pvz. vpipietinį traukinį Klaipėda-Radviliškis, dėl darbų kelyje ne akrtą pavirtusį vakariniu (išvykdavo po vakarinio Nr 22 į Vilnių), vakariniu daryti visą vasarą...
                    Kas liečia tuos kelio darbus, tai (manau) jie nevyksta naktimis, tai naktinis traukinys į Klaipėdą kliūčių turėtų mažiau negu kažkur priverstinai sustoti ar "greitį 120" iki "greičio 25" sumažinti ir vėliau vėluoti priversti greitieji dieniniai.
                    N-ąjį kartą priduriu, kad naktinį traukinį Vilnius-Klaipėda minty turiu tik vasaros matu ir gal būt (kaip kai kas ne šitoje temoje siūlo) tik savaitgaliais.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Iš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
                      Buvo ir pernai, "Vlasavos" autobusas. Bent jau Palanga - Klaipėda - Vilnius šiuo laiku. Galbūt pernai iš Vilniaus jis išvykdavo ne naktį, o ryte?

                      Comment


                        #12
                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Iš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
                        Nuo rugsėjo 1 d. naktinio "Vlasavos" autobuso iš Vilniaus į Palangą nebeliko. matyt, jis viso labo sezoninis.

                        Tik vasaros sezonui tiktų ir naktinis traukinys. Ne kartą įsitikinau, kad iš Vilniaus į Klaipėdą pradėjus važinėti greitiesiems dieniniams rudens-žiemos-pavasario periode nektinis akivaizdžiai atrodė kaip nereikalingas.Ir pats kelis kartus žiemą juo nuvažiavęs anksti (~6_7h ryto) į Klaipėdą, ilgai nuobodžiavau stotyje (bent iki ~8:30 išvykstant D1 į Skuodą)...

                        Comment


                          #13
                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Naktinį traukinį Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo planuota atšaukti jau 1993 m., pradėjus kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos "Baltijai" ir "Pajūriui". Tik dėl vienos priežasties jis dar važinėjo daugiau, kaip dešimtmetį - dėl sutarties su įkalinimo įstaigų departamentu. Kas antrą dieną prie traukinio sąstato buvo prikabinamas specialus vagonas-izoliatorius, kuriame buvo gabenami kaliniai į įkalinimo vietas, areštines, teismus ir kitur. Lėšos gaunamos už vagono nuomą praktiškai padengdavo visas traukinio kursavimo sąnaudas. 2006 m. įkalinimo įstaigų departamentui nutraukus vagono nuomos sutartį ir kalinius pradėjus gabenti spec. autobusais, buvo atšauktas ir šio traukinio kursavimas.
                          Tuo pat metu dar važinėjo naktinis Vilnius-Kaunas-Ryga. Taigi, nuo Vilniaus iki Šiaulių maršrutai dubliavosi, traukiniai važiavo palyginti nedideliu laiko intervalu. Ne viename laikraštyje ir laikraštuke tada rašiau, kad nuo Vilniaus naktiniai traukiniai į Klaipėdą ir Rygą iki Šiaulių turėtų važiuoti vienu sąstatu, su vienu vilkiku. Deja, siūlyma stada pro vieną ausį įeidavo, pro kitą išeidavo, nors susimastyti turėjo versti dar vieno naktinio traukinio važinėjimas nuo Rygos iki Kauno: Talinas-Šeštokai (1993-1996m.). Tik 1995. buvo kažkiek apsižiūrėta, ir pagal 1995/1996m. tvarkaraštį Estijos traukinys rytinį reisą Šeštokai-Kaunas ir vakarinį Kaunas-Šeštokai atlikdavo veždamas keleivius.

                          Comment


                            #14
                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Naktinį traukinį Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo planuota atšaukti jau 1993 m., pradėjus kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos "Baltijai" ir "Pajūriui". Tik dėl vienos priežasties jis dar važinėjo daugiau, kaip dešimtmetį - dėl sutarties su įkalinimo įstaigų departamentu. Kas antrą dieną prie traukinio sąstato buvo prikabinamas specialus vagonas-izoliatorius, kuriame buvo gabenami kaliniai į įkalinimo vietas, areštines, teismus ir kitur. Lėšos gaunamos už vagono nuomą praktiškai padengdavo visas traukinio kursavimo sąnaudas. 2006 m. įkalinimo įstaigų departamentui nutraukus vagono nuomos sutartį ir kalinius pradėjus gabenti spec. autobusais, buvo atšauktas ir šio traukinio kursavimas.
                            Teko naktiniu Vilnius-Klaipėda važiuoti ne kartą iki 1997 m. (netrūko keleivių, ypač jei nelikdavo bilietų į Rygos traukinį), o paskutinį - 2005 m.
                            Nepaminėjot, kad Klaipėda-Vilnius dubliuodavo Ryga-Vilnius važiuodamas panašiu laiku ir kad Šiauliuose būdavo prikabinami Mažeikiai-Vilnius vagonai. Neliko nei vieno, nei antro, nei trečio.

                            Comment


                              #15
                              Tai traukiniu is Kauno Klaipdeda galima (buvo) pasiekti? Jei taip tai kodel dabar toks nevaziuoja, tas pats Vilnius - Klaipeda kodel ne per Kauna vaziuoja?

                              Comment


                                #16
                                Taip, galėjai į Kauną nuvažiuot. Dar Kaune šilumvežis "apsisukdavo", kiek pamenu (traukinys važiuodavo į kitą pusę).
                                O iš Kauno į Klaipėdą jau ne kartą važiuoju su persėdimu ir iš to labai didelės bėdos nedarau.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė sig Rodyti pranešimą
                                  Taip, galėjai į Kauną nuvažiuot. Dar Kaune šilumvežis "apsisukdavo", kiek pamenu (traukinys važiuodavo į kitą pusę).
                                  O iš Kauno į Klaipėdą jau ne kartą važiuoju su persėdimu ir iš to labai didelės bėdos nedarau.
                                  Kur persedi? As bedos irgi nedarau, tik keista, nes kam vaziuot aplinkui jei galima tiesiau.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Gator

                                    Kur persedi? As bedos irgi nedarau, tik keista, nes kam vaziuot aplinkui jei galima tiesiau.
                                    Kaišiadoryse (greičiausiai) arba Jonavoje. Manau, jokių problemų tame persėdime nėra.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Tai traukiniu is Kauno Klaipdeda galima (buvo) pasiekti? Jei taip tai kodel dabar toks nevaziuoja, tas pats Vilnius - Klaipeda kodel ne per Kauna vaziuoja?
                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kur persedi? As bedos irgi nedarau, tik keista, nes kam vaziuot aplinkui jei galima tiesiau.
                                      Vilnius - Klaipėda per Kauną nevažiuoja, nes pro jį negalima "kiaurai" pravažiuoti. Reiktu perkabinti šilumvežį ir dali kelio važiuoti vėl atgal. O tas užimtu daug laiko ir traukinio patrauklumas važiuojantiems į/iš Vilniaus pranyktu.
                                      Taip galėtu važiuoti tik naktinis traukinys, kuriam pravažiuoti maršrutą kuo greičiau yra visiškai neaktualu. Kadangi tokio nėra - taip nieks ir nevažiuoja.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Vilnius - Klaipėda per Kauną nevažiuoja, nes pro jį negalima "kiaurai" pravažiuoti. Reiktu perkabinti šilumvežį ir dali kelio važiuoti vėl atgal. O tas užimtu daug laiko ir traukinio patrauklumas važiuojantiems į/iš Vilniaus pranyktu.
                                        Taip galėtu važiuoti tik naktinis traukinys, kuriam pravažiuoti maršrutą kuo greičiau yra visiškai neaktualu. Kadangi tokio nėra - taip nieks ir nevažiuoja.
                                        Pritariu reiktu važiuot į Kauną ir tas daug laiko užimtu.
                                        Geležinkeliai valdo!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X