Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Spėju jie čia dar visiškai nauji iš perkėlos į depą tempiami...„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
-
kaip buvo pastebeta, tai isties nauji, dar nevazineje lokomotyvai tempiami i depa. Gali kilti klausimas, kam tie 2 pusvagoniai gale? O jie yra del saugumo - pagal taisykles, tempiant ivairius neveikiancius mechanizmus, turi buti gale 8 stabdancios asys (2 keturasiai vagonai). Jeigu del kokiu nors priezasciu sastatas atsikabintu nuo tempiancio lokomotyvo, tie 2 gale esantys vagonai sustabdytu ir tuos du naujus lokomotyvus (jeigu ju automatiniai stabdziai neveiktu)Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAtsitiktinai radau youtube įdomų sąstatą: M62 ir du ER20. Kodėl jis toks yra ir kaip sinchronizuojamas valdymas?
M62+ER20+ER20
Comment
-
VLD nuo Naujininkų, šviežios nuotraukos.
ČME-3M-7113
TEP70BS (neužmačiau kelintas) ir TEP60-0993
Sena 60'kų spalvų schema (ruda) mano nuomone jiems labiau tiko...
DR1A-284 ir TEP60-0287
TEM2-2732. Matomas ir PESA 620M-009
TEP70-0347, TEP70BS-005, (kas ten toks trečias iš kairės?), 2M62-0490
Visko po truputį. Foto gan geros kokybės, tad jei įdomu, galiu įžiūrėti ir riedmenų numerius.
Pasikartosiu. PESA 620M-009

Čia gal kas geriau žinot. Įžiūrėjau užrašą ant šono WM 15S.12 018
Ir dar šis tas... ER9M-378 (galinio vagono numeris 09)
Ir dar...
2M62 su ilgu sąstatu (pamečiau vagonų skaičių
)
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.09.11, 22:48.
Comment
-
dekui uz fotkes. grazu. ypac kur 2m62,bs'as ir 70-tas tepas islinde .Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVLD nuo Naujininkų, šviežios nuotraukos.
Comment
-
Nerealios fotkės.Aš tai bijočiau Naujininkuose su fotiku sukiotis.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Neverta bijoti. Ten ne gelezinkeliu teritorija. Apsauga patvoriais nevaiskto. Ant tilto taip pat.Parašė Himleris Rodyti pranešimąNerealios fotkės.Aš tai bijočiau Naujininkuose su fotiku sukiotis.
Comment
-
Turbut del automobiliu eismo ir savizudziu....Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa, reikia pasirinkti atitinkamą paros laiką.
O šiaip, norėjau užlipt dar į vieną iš devynaukščių, bet neišdrįsau. Visgi Naujininkų laiptinės...
Beje, tiltas stebimas vaizdo kameromis, bet manau ne dėl to... O dėl eismo įvykių... O gal klystu?
Comment
-
Paskaitęs šį konspektą
http://www.vsdk.lt/biblioteka/metodi...agonu_ukis.pdf
apie lokomotyvų ir vagonų ūkį nustebau šiek tiek.
TEM2 lokomotyvo variklis tik 6 cilindrų, bet darbinį tūrį paskaičiavęs gavau 157 litrus... (nejau nesuklydau?) Tuo tarpu TEP70 yra 16 cilindrų, bet duomenų apie cilindro skersmenį ir eigą neradau. Netgi DR1A turi 12 cilindrų, vėlgi matmenų neradau.
Gal žinote, kur rasti daugiau informacijos apie tai?
Comment
-
Daug visokiausios informacijos rusų kalba yra čia:Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTEM2 lokomotyvo variklis tik 6 cilindrų, bet darbinį tūrį paskaičiavęs gavau 157 litrus... (nejau nesuklydau?) Tuo tarpu TEP70 yra 16 cilindrų, bet duomenų apie cilindro skersmenį ir eigą neradau. Netgi DR1A turi 12 cilindrų, vėlgi matmenų neradau.
Gal žinote, kur rasti daugiau informacijos apie tai?
TEP70 - http://members.tripod.com/~ivan1950/Disel-TEP70.html
DR1 - http://members.tripod.com/~ivan1950/CommD-DR1.html
Apie kitus riedmenis irgi yra.
Comment
-
Skirtumai yra itin dideli. Visu pirma - kebulas. Magistraliniai silumveziai paprastai ilga atstuma vaziuoja i viena krypti, greitis taip pat didelis, todel jie turi 2 kabinas - galuose. Is siu kabinu labai geras matomumas (kas labai svarbu vaziuojant greitai). Keiciant vaziavimo krypti, masinistui tenka pereiti i kita kabina. Taciau, to daryti daznai nereikia, nes kaip minejau gana ilga atstuma vaziuojama viena kryptimi.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKokie pagrindiniai techniniai skirtumai tarp manevrinių ir magistralinių šilumvežių, tarkim TEM2 ir M62?
Manevrinio silumvezio darbas yra atlikti manevrus, o tai reiskia, kad jis turi nuolat vazineti pirmyn ir atgal. Del to tokiame silumvezyje numatyta viena kabina, nes masinistas nespetu begioti vis i kita kabina, be to tam prireiktu itin daug brangaus laiko. Tokie skirtumai yra del kebulo.
Kitas, ypatingai svarbus skirtumas - tai traukos charakteristikos. Nerasinesiu cia labai sudetingai, bet esme ta, kad magistralinis tempia daug svorio ir greitai, o manevrinis gali patempti toki pat svori, bet letai. Pvz. M-62 ir TEM-2 turi vienodus vezimelius, kompresorius taciau daugelis kitu mazgu yra skirtingi. TEM-2 (kaip ir kiti manevriniai lokomotyvai) turi labai didele "raunamaja" jega, tad kaip sakiau nesunkiai isjudina ir tempia mazu greiciu sunku sastata (nors turi zymiai silpnesni varikli nei M-62). Taciau jei topografines salygos sunkios, o sastatai irgi labai sunkus, naudojami sudvejinti manevriniai lokomotyvai. Dabar vietoje sudvejintu jau beveik visur naudojami modernizuoti CME-3M. Pirmieji modernizuotieji turi galingus Caterpillar variklius (tokius pat kaip 2M62M, tik neforsuotus, todel truputi silpnesnius), todel pilnai pakeicia sudvejintus nemodernizuotus manevrinius silumvezius. Kiti modernizuojami CME3M tures jau silpnesnius variklius, nes tokiu galingu nedaug ir bereikia..
Comment
-
kam reikalingas tas vairas DR1A kabinoje dekui uz atsakyma
Paskutinis taisė 99; 2008.10.21, 21:27.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Tai taip vadinams kontroleris - turi gal keliolika padeciu - kuo labiau suki pagal laikrodzio rodykle - tuo greiciau traukinys vaziuoja. Masinistuo reikia tik ji pasukti, visa kita vyksta automatiskai. DR1A dar yra kabinos priekio viduryje kitas metalinis ratas - tai rankinis stabdis.Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
Comment
-
-
Kaip automobiliuose variklio aušinimo sistema galima šildyti ir saloną, plius elektriniai šildytuvai.Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąO kokiu būdu tuomet šildomi dyzelinių traukinių salonai?
Comment
-
Labai įdomuParašė LT-1 Rodyti pranešimąNesu didelis infrastrukturos specialistas, taciau reikalingi labai dideli idejimai. Kaip zinia, begiais eina labai daug rusiu elektos impulsai - tai ir kelio blokuotes, pervazu, lokomotyvu signalizacijos ir t.t. Visos jos turi nesipjauti. O sildant vagonus elektra, silumvezis duoda tik "pliusa", o "minusu" tampa begis. Vat ir turi buti visa iranga pritaikyta tam, kad netrukdytu ta nuleidziama i begius nuline srove. Tai cia del rysiu, o dar turi buti ir galingesnes izoliuotosios begiu sujungimu sanduros, kuriu begiusoe yra tikrai daug. Kazkada bus tai sutvarkyta, bet kada - nezinia.. Be mano mineto ruozo Kena - Vilnius aisku tai jau pritaikyta ruoze Vilnius - Kaunas, kur begis "minusu" yra elekrinio traukinio elektros irangai.
Ok, tai dabar ar vėliau jau įžiemojus, važiuodamas Kaunan, galėsiu pasišildyt padoriai elektriniame traukinyje? Ir jei taip, tai kokiu būdu vagonai bus šildomi?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
Comment