Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Biurokratija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Aš kalbėjau apie važinėjimą darbo reikalais darbo metu, o ne važinėjimą iš namų į darbą.
    tai ir gerai - mažiau pinigų premijoms liks.

    Dabar apie ūkininkus:
    Nežinau kaip jūs, bet jei ministerijos būtų Kaune, tai jau seniai būčiau visas jas išvaikščiojęs, nes net ir neturėdamas 100 000 metinės asmeninių lėšų apyvartos, noriu sužinoti tam tikrus įstatyminius ir vykdomuosius dalykus, kuriuos man labai sunku suprasti skaitant įstatymus, nes jų yra labai daug. Taigi tokiu atveju turiu laukti, kol atstovai iš ministerijų ar departamentų apsilankys kokiu reikalu Kauno miesto savivaldybėje, ir tuomet jų išklausinėti man rūpimus dalykus ir jų planus, kad galėčiau susidaryti planus metams į priekį.

    Dabar pagalvokime, jei to dalyko reikia man, tuomet ar dar labiau to nereikia ūkininkams, dažnai pasiėmusiems paskolas, parašiusiems projektus dėl ES lėšų, kartais ir su milijonine metine apyvarta? Mano supratimu - reikia. Nors, kaip ten yra - kol viską Vilniuje po ranka turi, ir bet kada gali nuėjęs paklausti, ar gal ir pažįstamų ten dirbančių yra, tada gal ir nekyla tokios problemos, nes jei ne iš pirmų, tai iš antrų lūpų tikrai viską išgirsti.
    O man informacija atrodo labai svarbus dalykas.

    Comment


      #22
      Parašė auksellis Rodyti pranešimą
      Ministerija į Kauną kraustysis pavasarį
      Beje, diskusijoje nepamirškit, kad dabar XXI amžius ir egzistuoja elektroninės ryšio priemonės. Tad ne dėl visų popierių reikės važinėti iš vieno miesto į kitą. Tai būtų geras stimulas dalį dokumentacijos perkelti į elektroninį pavidalą. Juk norim kurti šiuolaikišką modernią žinių visuomenę ir valstybę
      Matau didelį ministerijos perkėlimo pliusą. Mūsų absolventams sunku įsidarbinti ministerijos biurokratinėse struktūrose, nes reikia keltis į Vilnių. Todėl joje vis mažėja žemės ūkyje gerai nusimanančių specialistų. Jų padaugėjus, ministerija taptų su žemės ūkio kvapu", - kalbėjo universiteto Studijų prorektorius Jonas Čaplikas.
      Tai Žemės ūkio ministerija ims kvepėti mėšlu? <čia pajuokavimas, prašom neatsakinėti>

      O jeigu rimtai, tai manau, kad iš šito "projekto" laimės tik "Statoil", paštas ir Akademijos miestelio valgyklos. O daugiau bus tik neigiami dalykai:
      1) ministras ir kiti pareigūnai pastoviai šlifuos plentą Vilnius - Kaunas (netikiu, kad ŽŪ ministras vyriausybės posėdyje dalyvaus telekonferencijos būdu ir neatvyks asmeniškai) - 200 km kasdien, mažiausiai 2 valandos DARBO LAIKO (už šitą darbo laiką mokės mokesčių mokėtojai).
      2) popieriai bus vežiojami iš Kauno į Vilnių ir atgal
      3) daugelis darbuotojų tikriausiai irgi nepuls pardavinėti savo butų Vilniuje ir graibstyti butų Akademijoje (tiesa, jie į darbą važinės savo sąskaita)
      4) makaluojantis tarp Vilniaus ir Kauno, sumažės galimybės kontroliuot darbuotojus ("išėjau parašo" - ir laisvas visai dienai)
      5) ministerijos perkėlimą ministras tikisi baigti iki kadencijos pabaigos, taigi per 4 metus. Tiek laiko ministerija dirbs puse pajėgumo dėl objektyvaus persikraustymo sukeliamo chaoso (valdininkas Kaune, popieriai Vilniuje, vienas parašas Kaune, kitas Vilniuje, kažkas kažkur pasimetė, ir panašiai - net yra toks posakis "4 persikraustymai - 1 gaisras")
      6) bus tikimybė, kad atėjęs kokio nors parašo lankytojas bus pasiųstas gauti kito parašo - į Vilnių.

      Daugelio čia minėtam "ūkininkui, turinčiam reikalų ministerijoje", gyvenimas palengvėtų daug labiau, jeigu tuos "reikalus ministerijoje" jis galėtų sutvarkyti internetu, registruotu laišku arba pas valdininką savo rajono centre. Vilnius ar Kaunas - nuo to biurokratizmo nesumažėja nei kiek.

      Comment


        #23
        Parašė somis Rodyti pranešimą
        tai ir gerai - mažiau pinigų premijoms liks.

        Dabar apie ūkininkus:
        Nežinau kaip jūs, bet jei ministerijos būtų Kaune, tai jau seniai būčiau visas jas išvaikščiojęs, nes net ir neturėdamas 100 000 metinės asmeninių lėšų apyvartos, noriu sužinoti tam tikrus įstatyminius ir vykdomuosius dalykus, kuriuos man labai sunku suprasti skaitant įstatymus, nes jų yra labai daug. Taigi tokiu atveju turiu laukti, kol atstovai iš ministerijų ar departamentų apsilankys kokiu reikalu Kauno miesto savivaldybėje, ir tuomet jų išklausinėti man rūpimus dalykus ir jų planus, kad galėčiau susidaryti planus metams į priekį.

        Dabar pagalvokime, jei to dalyko reikia man, tuomet ar dar labiau to nereikia ūkininkams, dažnai pasiėmusiems paskolas, parašiusiems projektus dėl ES lėšų, kartais ir su milijonine metine apyvarta? Mano supratimu - reikia. Nors, kaip ten yra - kol viską Vilniuje po ranka turi, ir bet kada gali nuėjęs paklausti, ar gal ir pažįstamų ten dirbančių yra, tada gal ir nekyla tokios problemos, nes jei ne iš pirmų, tai iš antrų lūpų tikrai viską išgirsti.
        O man informacija atrodo labai svarbus dalykas.

        Kažkoks tu įdomus. Kas ten tave tose ministerijos priims ?
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          #24
          Paskaičiau jūsų komentarus dėl ŽŪM ir panorėjau pats vieną parašyti. pirmiausia, tai aš nepritariu ministerijos perkėlimui į Kauną dėl ten neesančios pakankamos žmogiškosios infrastruktūros būten šiai sričiai, kitaip tariant Kaune nėra tiek kvalifikuotų patyrusių specialistų, kiek jū reikia ministerijai, o kad iš Vilniaus daugelis važintų į dirbą ministerijoj - netikiu, kad kas nors galės sau tokią prabangą leisti pusę atlyginimo pakloti vien ant kelionės į darbą išlaidų. specialistų atlyginimai nėra dideli, kaip daug kas įsivaizduoja. taigi ministerija dirbtų neefektyviai. taip pat ir jau minėtos laiko sąnaudos, gaišatis, papildomos sąnaudos ir t.t.
          buvo argumentas, kad ūkininkas bus patogiau. Nesamonė. tik labai nedidelė dalis ūkininkų galbūt yra buvę ministerijoj su reikalais. Ministerija formuoja žemės ūkio politiką, tuo tarpu ją daugiausiai įgyvendina įvairios kitos įstaigos ir agentūros su kuriomis ir reikia ūkininkams bendrauti, o ne su ministerija. Beje, kaip pavyzdžiui NMA (svarbiausia agentūra ūkininkams siekiantiems gauti ar gavusiems ES paramą) turi teritorinius skyrius visose apskrityse, kaip ir kitos agnetųros, tad tarkim iš Klaipėdos važiuoti į Vilnių vargu ar reikia.

          p.s. jei kam įdomu, galima būtų padiskutuoti apie kitą biurokratijos reiškinį - nelogiškus ar net absurdiškus reikalavimus siekiant gauti ES finansinę paramą įvairiems projektams.

          Comment


            #25
            delfi.lt
            ŽŪM perkėlimas į Kauną – iš fantastikos srities

            Nuomonė vis dar dviprasmiška šiuo klausimu...Šiam žingsniui prtariu, jeigu šis bus racionalus ir paskaičiuotas - o metiniai kaštai būtų per pus mažesni, bei atsisakyta Vilniaus centre esančių kai kurių brangių pastatų. Ir kaip suprantu perkėlimas yra tik planuose, tai nėra patvirtinta, kol nepaskaičiuota.
            Pasak jo, reali situacija paaiškės, kai bus viskas tiksliai apskaičiuota, kad valstybės biudžetas nepatirtų nuostolių: „Mes dar nespėjom ateiti prie detalių. Bus ministerija perkeliama tada, jeigu bus suskaičiuota, kad biudžetas nenukenčia“.
            O šį skaičių manau dar galima sumažinti iki 1500 klerkų. Minėjau, jog nesąmonė, jog sukurianti iki 18 % Lietuvos BVP ūkio šaka turi viena didžiausių skaičių skaičių klerkų tarp visų ministerijų (kiek žinau tik URM'as turi didesnį klerkų skaičių).
            Iš viso ministerijoje ir jai pavaldžiose įstaigose bei įmonėse dirba 3,7 tūkst. žmonių. Iš viso Kaune turėtų dirbti apie 2 tūkst. ministerijos tarnautojų.
            Be to, nesuprantu, kodėl kitos ministerijos nekalba apie klerkų skaičiaus mažinimą ir darbo efektyvinimą. Ar čia Lietuvos žiniasklaidos "užsiciklinimas" ties LŽŪM?
            Paskutinis taisė tivoli; 2009.01.15, 18:11.
            Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
            Dordrechtas/Haarlemas
            Nesebaras/Plovdivas
            Kiolnas

            Comment


              #26
              Parašė tivoli Rodyti pranešimą
              Minėjau, jog nesąmonė, jog sukurianti iki 18 % Lietuvos BVP ūkio šaka turi viena didžiausių skaičių skaičių klerkų tarp visų ministerijų (kiek žinau tik URM'as turi didesnį klerkų skaičių).
              Prisimenu, jau anąkart tau parašius bandžiau pasižiūrėti, kiek BPV kuria šita ūkio šaka.

              Žemės ūkis, medžioklė, miškininkystė ir žuvininkystė 2007 metais tesukūrė 4,48% Lietuvos BPV.

              Šaltinis.

              Beje, kalbant apie biurokratijos mažinimą. Dar vienas dabartinės valdančiosios daugumos realių darbų ta linkme pavyzdys (nors gal jau minėtas, galėjau nepastebėti):
              Iš viso ministerijoje ir jai pavaldžiose įstaigose bei įmonėse dirba 3766 žmonės. Artimiausiu metu dalį darbuotojų ketinama atleisti. Iš viso Kaune turėtų dirbti apie du tūkst. ministerijos tarnautojų. Kai kurie iš jų permainų laukia su nerimu.
              Šaltinis.

              Gal yra žinoma ŽŪM pastato rinkos vertė?
              Paskutinis taisė ; 2009.01.15, 18:21.
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                #27
                Parašė Rodyti pranešimą
                Prisimenu, jau anąkart tau parašius bandžiau pasižiūrėti, kiek BPV kuria šita ūkio šaka.

                Žemės ūkis, medžioklė, miškininkystė ir žuvininkystė 2007 metais tesukūrė 4,48% Lietuvos BPV.

                [I]Šaltinis.
                Na aš tik prisimenu kažkada vieno spausdinto Veido specialaus leidinio straipsnį, kuris pateikė ir lygino "įsitraukimo į žemės ūkio prdukcijos kūrimą" Lietuvos, Pabaltijos ir kitais pasauliniais regionais. Į skaičių įtraukiamas maisto, medienos apdirbimo ir lyg baldų pramonės šakos. Neprisimenu tikslaus skaičiaus, bet buvo kažkas gerokai virš 10 procentų. Ir tik prisimenu, jog daugiausia pagal šį skaičių Kinija (300 000 000 gyventojų) ir Argentina turi žmonių užsiimančių žemeės ūkio produkcijos kūrimu. Va čia suprantama tokiu atveju, jog dirbtų <3000 klerkų.
                Paskutinis taisė tivoli; 2009.01.15, 18:28.
                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                Dordrechtas/Haarlemas
                Nesebaras/Plovdivas
                Kiolnas

                Comment


                  #28
                  Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                  Na aš tik prisimenu kažkada vieno spausdinto Veido specialaus leidinio straipsnį, kuris pateikė ir lygino "įsitraukimo į žemės ūkio prdukcijos kūrimą". Į skaičių įtraukiamas maisto, medienos apdirbimo ir lyg baldų pramonės šakos. Neprisimenu tikslaus skaičiaus, bet buvo kažkas gerokai virš 10 procentų.
                  Galbūt ŽŪM veikla apima kiek platesnę sritį, nei paminėta toje konkrečioje kategorijoje pagal LSD skirstymą. Kaip bebūtų, akivaizdu, kad žemės ūkis, nors ir svarbus, bet tikrai nėra Lietuvos ekonomikos stuburas.

                  Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                  Va čia suprantama tokiu atveju, jog dirbtų <3000 klerkų.
                  >
                  Paskutinis taisė ; 2009.01.15, 18:33.
                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                  Comment


                    #29
                    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                    delfi.lt
                    ŽŪM perkėlimas į Kauną – iš fantastikos srities

                    Nuomonė vis dar dviprasmiška šiuo klausimu...Šiam žingsniui prtariu, jeigu šis bus racionalus ir paskaičiuotas - o metiniai kaštai būtų per pus mažesni, bei atsisakyta Vilniaus centre esančių kai kurių brangių pastatų. Ir kaip suprantu perkėlimas yra tik planuose, tai nėra patvirtinta, kol nepaskaičiuota.
                    Šiame straipsnyje įdomiausias ministro pasisakymas. Iš jo akivaizdu, kad ministerijos perkėlimas yra plika idėja, niekas nieko nepaskaičiavo ir nevertino pasekmių, naudos ir kaštų.

                    Kai pradedama vertinti, paaiškėja akivaizdus dalykas - persikraustymai kainuoja realius pinigus. Kas visiškai nesiderina su krizės ir taupymo šūkiais.

                    O šį skaičių manau dar galima sumažinti iki 1500 klerkų. Minėjau, jog nesąmonė, jog sukurianti iki 18 % Lietuvos BVP ūkio šaka turi viena didžiausių skaičių skaičių klerkų tarp visų ministerijų (kiek žinau tik URM'as turi didesnį klerkų skaičių).
                    O kodėl būtent 1500, o ne 1489, 1502, 2000 arba 1000? Įvertinai pagal principą "visi jie vagys" ir "pusė iš jų vistiek nieko nedirba"?

                    Be to, tas darbuotojų skaičius, ko gero, apima ir visokias įstaigas, kurios nėra ministerijos dalis (jos išvadintos čia - http://www.zum.lt/lt/zemes-ukio-mini...ija/struktura/ ). Abejoju, ar kiaulių veislininkystės stoties, įmonės Pieno tyrimai, bibliotekos ar augalių veislių tyrimo stoties darbuotojai yra "klerkai" tavąja neigiama prasme. Tikrasis sutaupymas - tai visos šitos sistemos peržiūrėjimas ir racionalus įvertinimas, ko tikrai reikia, ko išvis nereikia, ko reikia bet mažiau, ką geriau padarytų privatus verslas.

                    p.s: beje, URM skelbia, kas 2008 sausio mėn turėjo 830,7 užimtų etatų, ir dar atskirai 99 etatai Kaliningrado traukiniuose (skaičiai iš http://www.urm.lt/index.php?-1157180844 ).

                    Comment


                      #30
                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      O kodėl būtent 1500, o ne 1489, 1502, 2000 arba 1000? Įvertinai pagal principą "visi jie vagys" ir "pusė iš jų vistiek nieko nedirba"?
                      Kuo mažiau - tuo geriau - tuo pigiau - tuo/kuo efektyviau. Bet o kodėl gi ne 4000 ar ne 5125, ar ne?

                      Be to, tas darbuotojų skaičius, ko gero, apima ir visokias įstaigas, kurios nėra ministerijos dalis (jos išvadintos čia - http://www.zum.lt/lt/zemes-ukio-mini...ija/struktura/ ). Abejoju, ar kiaulių veislininkystės stoties, įmonės Pieno tyrimai, bibliotekos ar augalių veislių tyrimo stoties darbuotojai yra "klerkai" tavąja neigiama prasme.
                      Taip taip...įdomu iš tikrųjų pasižiūrėti į tas bibliotekas ir stoties darbuotojų darbą atydžiau. Galbūt tai ir bibliotekos darbuotojai, bet galbūt tai dar vienas nereikalingas etatas išlaikomas ŽŪM...Nupiešiu ir pavaizduosiu pora scenarijų, kad suprastum...Pažįstamas truputį man urm'o ir Kauno bei Vilniaus visuomenės sveikatų centrų darbas...Ypač pastarieji tik popieriukus tvirtina, o darbas labėse senokai ne jų prioregatyva, nemažai tyrimų iš privačių rankų užsisakinėja, statistikos kaupimu ar tyrimais irgi senokai neužsiminėja - bet skyriaus efktyvinimo ar etatų mažinimo neatsirado dėl to. Dabar susirinkti norimą statistiką turiu eiti į sukurtą poskyrį prie savivaldybių...tuo tarpu, kai kurie urm'o darbuotojai (poros skyrių, kurių čia neįvardinsiu) gali būti tikras klerko pavyzydys, visa diena parašo 30 komentarų kaip minimum delfyje savo darbo metu. Taip jie atlieka savo darbą, bet darbo nėra daug - o etatai tai pilni. Taigi, galbūt pinigai skirti trečdaliui etato yra skirti subinėms trinti į kėdę prie kompiuterio paskaityti šios dienos delfio naujienas.


                      Kaip mano absurdiškas mąstymas "visi jie vagys" (nors tiksliau tikėjimas biurokratijos neefektyviu darbu) - tai tavo labai jau naivus tikėjimas biurokratinio aparato efektyvumu Einu pora kiaušinių pamėtysi į Seimo langus


                      Tikrasis sutaupymas - tai visos šitos sistemos peržiūrėjimas ir racionalus įvertinimas, ko tikrai reikia, ko išvis nereikia, ko reikia bet mažiau, ką geriau padarytų privatus verslas.
                      Čia sutinku. Aš nesu prieš didelę biurokratiją, bet tegul ji būna efektyvi ir efektyviam darbui paruošta kaip tarkim Vokietijoje, Švedijoje, Danijoje - kur biurokratija yra tikrai nemažesnė, bet efektyvesnė. Lietuvoje prie "hipotetinio langelio" gausi bjaurų susiraukusį snukį ir paklaus "ko čia atėjai?", jei ne į tą "langelį" pataikei; kai toj pačioj Danijoje ar Švedijoje "langelio" klerkas paaiškins, jog reikia nueiti ten, bet galbūt net palydės iki kito langelio kuris yra už poros stotelių kitame jų pastate. Čia ne "urban myth" ar pensisninkų pasakų/aimanų atkartojimas, o tikra istorija iš mano patirties Sodros ir Kommunecentre darbuotojais.
                      Paskutinis taisė tivoli; 2009.01.17, 15:59.
                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                      Dordrechtas/Haarlemas
                      Nesebaras/Plovdivas
                      Kiolnas

                      Comment


                        #31
                        Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                        Nupiešiu ir pavaizduosiu pora scenarijų, kad suprastum...Pažįstamas truputį man urm'o ir Kauno bei Vilniaus visuomenės sveikatų centrų darbas...Ypač pastarieji tik popieriukus tvirtina, o darbas labėse senokai ne jų prioregatyva, nemažai tyrimų iš privačių rankų užsisakinėja, statistikos kaupimu ar tyrimais irgi senokai neužsiminėja - bet skyriaus efktyvinimo ar etatų mažinimo neatsirado dėl to.
                        Jeigu paaiškėja, kad minėta įstaiga tik generuoja beprasmius popieriukus - tai reikia pataisyta tą teisės aktą, kuris tų beprasmių popieriukų reikalauja, o pačią įstaigą panaikinti išvis. Šitaip ne tik bus sutaupyta 100% biudžeto pinigų, bet ir valstybės valdymas taps efektyvesnis.

                        Tačiau nustatyti, kokios įstaigos nereikalingos - tam reikia pastangų, kažkiek laiko ir bent trupučio kompetencijos.

                        Comment


                          #32
                          Kam reikalingos tokios įstaigos kaip NMA arba LDB (dab. UŽT)?
                          Pirmosios paskirtis kaip suprantu kone vienintelė - skirstyti išmokas ūkininkams. Juk tą patį galėtų atlikti ir Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT).
                          Antroji - šiais laikais dauguma žmonių darbą susiranda savarankiškai, tad ši tarnyba atlieka labiau nedarbo statistikos apdorojimo vaidmenį, siūlo tokius darbo paieškos variantus kaip ta pati savarankiška darbo paieška. Na, girdėti teko, jog visiškai nieko nemokančius siunčia į kursus. Bet vieša paslaptis, jog dauguma ten eina ne darbo, o pašalpų. Tam, jog nereikėtų savarankiškai mokėti PSD. Ateina, atsižymi... ir kas iš to? Antra, jei minėta įstaiga siunčia tave pas konkretų darbdavį, pas kurį privalai nuvykti, antraip išmes pusei metų be teisės sugrįžti imtinai. Tos įstaigos vadovas, žinodamas, jog čia tave atsiuntė UŽT, atitinkamai bus ir nusiteikęs tavo atžvilgiu, maždaug "Nu ką, dar vienas atėjo atsižymėti jog netinkamas", arba "Tuoj gavęs atlyginimą pirmą dieną užgers ir daugiau nebepasirodys. Dar ši įstaiga patogi 50+ ar 60+ amžiaus grupių žmonėms, netekusiems darbo - kadangi tokio amžiaus žmogaus į naują darbą nelabai kas norės imti, tai jie registruojasi ten, taip siekdami pratempti tuos kelis metelius iki oficialaus užtarnauto poilsio. Visai nieko, liko keli metai, nieks manęs nebeims, va gausiu vieną išmoką, kitą, o tada žiūrėk jau i pencija! Tiesiog nuostabu...
                          Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.04.26, 23:31.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                            Kam reikalingos tokios įstaigos kaip NMA arba LDB (dab. UŽT)?
                            Pirmosios paskirtis kaip suprantu kone vienintelė - skirstyti išmokas ūkininkams. Juk tą patį galėtų atlikti ir Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT).
                            Nedetalizuosiu, bet NŽT patikėjimo teise valdo visą laisvą žemę Lietuvoje. Jie formuoja sklypus laisvoje žemėje bei, atsižvelgdami į planavimo dokumentus, suteikia paskirtį. Su pinigų skirstymu ūkininkams jie nieko bendro neturi. Mano didžiulis priekaištas NŽT yra tai, kad dabar Lietuvoje žemėvaldos performavimas ir visoks reikalas, susijęs su servitutų formavimu ir pan. yra kažkokia agonija. Beje, NŽT dar reikalavimus ūkininkams surašinėja, kai jie savo žemės ūkio plotus išplėčia į valstybinę žemę. Ką jūs ten girdėjote apie UŽT yra vieną, kitą yra tai, kad jie atlieką svarbią funkciją. Jeigu jūs pamatytumėte, kokie ateina ten... turėjau pažįstamų, kas dirbo dar prie "LDB", tai siaubas kažkoks. Žinoma, tai institucija, kur ne tik darbo paieškos funkcija atlieka, bet ir stebesėna, susisjusia su darbo rinka. Bendrai jūsų komentaras yra toks daugiau-mažiau kažką žinote, bet bendro vaizdo neturite, nes turbūt apie kiekvieną tokį viešo adminsitravimo subjektą pasakyti galėtumėte tiek.

                            Comment


                              #34
                              Kone didžiausia biurokratijos apraiška Lietuvoje - reikalavimas pasitikrinti sveikatą prieš pradedant darbą. Nežinau ar to reikalaujama visuose be išimties legaliuose darbuose, ar yra kokių įmonių, kurios to nereikalauja. Ten reikia turėti tą "Asmens medicininę knygelę", kur darbdavys kalą į ją štampą su rizikos faktoriais ir tada skambini į savo poliklinikos DMK, kur tave paprastai per vieną dieną pravaro. Klausimas - kam išvis to reikia? Jei jautiesi labai ligonis, ko gero apskritai vengsi bet kokio darbo (legalaus). O kai kurie rizikos faktoriai atrodo tokie juokingi, nu grynai dėl oro, pvz. atrodo yra kažkoks "bendravimas su žmonėm" ar pan. Ir, jei darbus keitis kaip kojines, nejaugi kiekvienąkart iš naujo tau nusiurbinėja kraują, mat vaje vaje, gal ras kažką, dėl ko būsi netinkamas...

                              Comment


                                #35
                                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                Klausimas - kam išvis to reikia?
                                Matyt, taip nori nuimti atsakomybe, jei darbuotojas numirs darbe.

                                Dar didesne ten nesamone, kad is bedarbio (kuris isvis gali netureti tuo momentu pinigu) dar reikalauja sumoketi uz ta patikra. Nors gydymas bei patikra lyg tai LT poliklinikose turetu buti nemokami.
                                Paskutinis taisė hobo; 2021.06.19, 15:58.

                                Comment


                                  #36
                                  O jei prieš pradedant darbą sako, kad prieš pradedant nereikia jokių patikrų, jokių rizikos faktorių, iškart pradėsi dirbti ir pan., tai reikia suprasti, jog čia siūlo nelegalų darbą su atlyginimu vokelyje?
                                  Gal kas pasidalins, kaip tikrina pagal kiekvieną iš jų? Na pvz. profesija - kiemsargis, vienas rizikos faktorių - oro temperatūra, dirbant lauko sąlygomis. Tai tave ten šaldys ledu/karščiu ir žiūrės kiek tu atlaikysi nenusprogęs ar kaip?
                                  Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.06.19, 21:54.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                    Tai tave ten šaldys ledu/karščiu ir žiūrės kiek tu atlaikysi nenusprogęs ar kaip?
                                    O tai įsivaizduoji kaip striptizo klubo apsauginiams? Jiems rodo p0rn ir su slankmačiu matuoja!

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                      Tai tave ten šaldys ledu/karščiu ir žiūrės kiek tu atlaikysi nenusprogęs ar kaip?
                                      Pamatuos kraujo spaudimą kabinete ir žinos dabartinę būklę, atsparumą kaitrai. Patikrins ligos istoriją dėl rizikos veiksnių. Paklaus, kaip dabar jautiesi. Šiaip iš nemažai darbų tik dviejuose prašė medicininės knygutės (vienas darbas fizinis, kitas biure).

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Pamatuos kraujo spaudimą kabinete ir žinos dabartinę būklę, atsparumą kaitrai. Patikrins ligos istoriją dėl rizikos veiksnių. Paklaus, kaip dabar jautiesi. Šiaip iš nemažai darbų tik dviejuose prašė medicininės knygutės (vienas darbas fizinis, kitas biure).
                                        A, reiškia įmanoma rasti darbą, kur nereikėtų pereidinėti šitų nesąmonių? Nes atrodo jog specialiai prigalvotą visokių rizikos faktorių, kad nenorėtum pernelyg dažnai kaitalioti darbų. Kas ten žino, gal tai ir demotyvuoja mane ieškotis darbo, kad negaišti laiko skambinantis, registruojantis, einantis... Beje, o kraują siurbia kiekvienąkart priimant į vis naują darbą ar užtenka, jei paskutinį patikrinimą dareisi prieš porą mėnesių? Ar ten turima omenyje tik spaudimo matavimas? Kai lankiau PDSą, buvau pasidovanojęs sau ekskursiją į DMK, tai va man sakė, jog kraujas, kardiograma ir dar kažkas - visiems be išimties, o likę patikrinimai - pagal atskirus darbdavių nurodymus.

                                        Comment


                                          #40
                                          Manau, nesunku nusipirkti tą pažymą. Jei tik tai stabdo nuo geresnio darbo paieškos...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X