Pasirodo, yra mokslinis (ekonometrinis) tyrimas, paneigiantis (tiksliau - neįrodantis) alaus reklamos poveikio alaus paklausai:
Broadcast advertising of beer does not have a statistically significant effect on the own-demand for beer, suggesting that broadcast advertising affects brand shares and not beverage demand.
Broadcast Advertising and U. S. Demand for Alcoholic Beverages, Jon P. Nelson, Southern Economic Journal, Vol. 65, No. 4. Apr., 1999.
Šaltinis: http://www.blogas.lt/LLRI/333982/zil...-draudima.html
Broadcast advertising of beer does not have a statistically significant effect on the own-demand for beer, suggesting that broadcast advertising affects brand shares and not beverage demand.
Broadcast Advertising and U. S. Demand for Alcoholic Beverages, Jon P. Nelson, Southern Economic Journal, Vol. 65, No. 4. Apr., 1999.
Šaltinis: http://www.blogas.lt/LLRI/333982/zil...-draudima.html
Kaip galima suprasti - milijardus švaisto oran?
Įdomu, už kieno pinigus jie dirba, daro visokius tyrimus ?Atsakymas kaip niekad akivaizdus
.Už alkoholio, tabako, alaus gamintojų pinigus.Tad apie kokią šių tyrimų kompetenciją galima kalbėti ?
Nugalėjo kai kurių Seimo narių sveikas protas.Nors buvo didžiulis spaudimas iš alaus gamintojų, jų remiamos TV3 ir dienraščių.Bet jie pralaimėjo.
Comment