Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gitanas Nausėda, LR prezidentas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Aš irgi mačiau tik Pabaisko daugiabučio močiutę, o to berniuko nebenorėjau ieškot.
    ПТН ПНХ
    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

    Comment


      #42
      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Labiau patiktų rusiška arba baltarusiška pakazūcha, tiesa? O čia toks demokratiškas prezidentas besielgiantis pagal įstatymus, taisykles ir protokolus, nuobodu ir skysta.
      Grybauskaitė su tomis pačiomis galiomis sugebėjo nepalyginamai daugiau įtakos daryti, o Nausėda (turėdamas visas galias, jis skiria Vyriausybę) nesugeba net susikompromitavusio (čia nežiūrint to, kad ministras net rišliai kalbėti nesugeba) ministro nuimti. Pamurma retkarčiais tik ir tiek, į jį net dėmesio niekas nekreipia.
      Paskutinis taisė index; 2020.05.21, 17:17.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        #43
        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
        Iš Nausėdos pasigendu 2 dalykų -

        Šiaip paėmus Nausėdos užimtą moderatoriaus, konfliktų sprendėjo, o ne kėlėjo poziciją vertinu teigiamai.
        O aš Nausėdos užimtą Katino Leopoldo "vaikai, gyvenkime draugiškai" poziciją vertinu neigiamai. Moderatorius ir konfliktų sprendėjas turi būti gerbiamas visų moderuojamų pusių. O jei jis yra tik pašluostė ir pastumdėlis, tai nieko jis neišspręs. Beveik visais klausimais jis gavo špygą iš Karbauskio ir Skvernelio.

        Comment


          #44
          Parašė index Rodyti pranešimą

          Grybauskaitė su tomis pačiomis galiomis sugebėjo nepalyginamai daugiau įtakos daryti, o Nausėda (turėdamas visas galias, jis skiria Vyriausybę) nesugeba net susikompromitavusio (čia nežiūrint to, kad ministras net rišliai kalbėti nesugeba) ministro nuimti. Pamurma retkarčiais tik ir tiek, į jį net dėmesio niekas nekreipia.
          Prezidento galios ir baigiasi ministro skyrimu. Nuimti ministrą gali nebent postaliniais žaidimais viršyjant savo konstitucines teises.

          Aišku Nausėda prasileido vieną paskirdamas ministrus. Bet Grybauskaitė pirmos kadensijos pradžioje irgi buvo padarius tokią klaidą. Panašu visi užlipa ant to pačio grėblio.

          Comment


            #45
            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Kokia tai istorija? Nieko neteko girdėti.
            Vienas nezinomas berniukas priejo prie Nausedos ir paklause “prezidente, ar mes pasveiksim”. Kitas (arba tas pats) klause, kodel prezidentas toks aukstas - gerb ekscelencija patikino, kad jei viskas ok, ir tas berniukas bus aukstas kaip jis as neissigalvoju, cia literally taip buvo ir cia ne Lukasenkos istorijos.

            Musu ekscelencija yra tuscias narcizas be kiausu ir ideju (apart padalinimo bambaliniams ismoku ir pasalpines valstybes kurimo) ir sita kadencija gales ieit i istorija kaip kadencija be prezidento.

            Comment


              #46
              Parašė index Rodyti pranešimą

              Grybauskaitė su tomis pačiomis galiomis sugebėjo nepalyginamai daugiau įtakos daryti, o Nausėda (turėdamas visas galias, jis skiria Vyriausybę) nesugeba net susikompromitavusio (čia nežiūrint to, kad ministras net rišliai kalbėti nesugeba) ministro nuimti. Pamurma retkarčiais tik ir tiek, į jį net dėmesio niekas nekreipia.
              Prezidentas neturi teisės atleisti ministro, tą gali padaryti premjeras arba Seimas.
              Nausėda labiau prognozuojamas nei Grybauskaitė, o valstybės stabilumui, verslui tai kur naugiau nei putiniško stiliaus galvų kapojimas ar nediplomatiškas elgesys.
              Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.21, 22:16.
              Flickr

              Comment


                #47
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Prezidentas neturi teisės atleisti ministro, tą gali padaryti premjeras arba Seimas.
                Nausėda labiau prognozuojamas nei Grybauskaitė, o valstybės stabilumui, verslui tai kur naugiau nei putiniško stiliaus galvų kapojimas ar nediplomatiškas elgesys.
                Taip, valstybei stabilumui labai gerai tokie ministrai kaip Narkevicius. Stabilu ir labai. Ypac tiem verslams, kur reikalingus keliukus asfaltuoja arba nama rekonstruoja asmenims mainais i konkursus. Prezidentas lai tyliai buna ir tik tegul i kadra pasisypso.

                Comment


                  #48
                  Dabartinio Prezidento isimintiniausios istorijos - tai vizitas pas dukteri i Koreja ir poilsis karantino metu Nidoje. Gal dar pasitaisys per likusius prezidentavimo metus.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Prezidentas neturi teisės atleisti ministro, tą gali padaryti premjeras arba Seimas.
                    Nausėda labiau prognozuojamas nei Grybauskaitė, o valstybės stabilumui, verslui tai kur naugiau nei putiniško stiliaus galvų kapojimas ar nediplomatiškas elgesys.
                    Na, kai Prezidentas (kuris turėtų būti vienas iš checks and balances) neatlieka savo kontrolės darbo tai netinkami žmonės Seime ir Vyriausybėje gali pridaryti labai blogų dalykų (kaip pvz. antroje Adamkaus kadencijoje, kai korupcija buvo ypatingai suvešėjusi).

                    O jei norime Prezidento, kuris nieko nedaro, o tik gražiai nuotraukoms pozuoja tai geriau susiorganizuojam kokį monarchą, bet jau šalį pareklamuosim su visokiomis karališkomis vestuvėmis ir gimdymais.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      #50
                      Čia jau daugiau Konstitucijos bėda, kad Prezidentas neturi tiesioginių įrankių nuimti ministrus. Aišku Prezidentas gali bandyti apeiti Konstituciją ir veikdamas po stalu bandyti pasididinti savo įtaką. Ką ir darė Grybauskaitė. Bet žiūrint ilgalaikėje perspektyvoje kyla klausimas ar norim a) Prezidento kuris veikia pilkoje erdvėje ir viršyja Konstitucijos suteiktas teises b) judėti link prezidentinės respublikos. Mano nuomone parlamentinė respublika yra gerokai sveikesnė santvarka.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                        Taip, valstybei stabilumui labai gerai tokie ministrai kaip Narkevicius. Stabilu ir labai. Ypac tiem verslams, kur reikalingus keliukus asfaltuoja arba nama rekonstruoja asmenims mainais i konkursus. Prezidentas lai tyliai buna ir tik tegul i kadra pasisypso.
                        Tai Nausėda korumpuotas kaip Narkevičius? Nelabai supratau, ką čia suvėlėte ir bandėte palyginti.
                        Flickr

                        Comment


                          #52
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai Nausėda korumpuotas kaip Narkevičius? Nelabai supratau, ką čia suvėlėte ir bandėte palyginti.
                          Kur matet ta palyginima? Tai kad pats tamsta veliat ir teisinat prezidento neveikluma. Jis nekorumpuotas. Jis tiesiog nulis. Pasiraso viska, ka korumpuoti valdantieji numeta ir tiek. Niekam per daug Nausedos nuomone ir kritika neidomi. Pasirase del Masiulio pokycio i Narkeviciu, po to paburbejo ir viskas nutilo. Yra ir minkstoji galia, kuria prezidentas gali naudoti ir Grybauskaite ta puikiai dare.

                          Comment


                            #53
                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Čia jau daugiau Konstitucijos bėda, kad Prezidentas neturi tiesioginių įrankių nuimti ministrus. Aišku Prezidentas gali bandyti apeiti Konstituciją ir veikdamas po stalu bandyti pasididinti savo įtaką. Ką ir darė Grybauskaitė. Bet žiūrint ilgalaikėje perspektyvoje kyla klausimas ar norim a) Prezidento kuris veikia pilkoje erdvėje ir viršyja Konstitucijos suteiktas teises b) judėti link prezidentinės respublikos. Mano nuomone parlamentinė respublika yra gerokai sveikesnė santvarka.
                            O aš norėčiau tikrosios maišytos demokratijos, kur nei viena iš valdžių negalėtų priiminėti vienašališkų sprendimų. Netgi manau, kad Lietuvai nepamaišytų antri parlamento rūmai, kad sprendimus reiktų dar geriau išdiskutuoti ir būtų sunkiau juos greitai priimti "buldozeriu".
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              #54
                              Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                              Kur matet ta palyginima? Tai kad pats tamsta veliat ir teisinat prezidento neveikluma. Jis nekorumpuotas. Jis tiesiog nulis. Pasiraso viska, ka korumpuoti valdantieji numeta ir tiek. Niekam per daug Nausedos nuomone ir kritika neidomi. Pasirase del Masiulio pokycio i Narkeviciu, po to paburbejo ir viskas nutilo. Yra ir minkstoji galia, kuria prezidentas gali naudoti ir Grybauskaite ta puikiai dare.
                              Minkštoji galia būna ir pas Kultūros komiteto pirmininką. Irgi puikiai daro, net ir atsisakęs posto. Bet minkštoji galia nelabai dera su valdžių padalijimo principu.
                              Paskutinis taisė mantasm; 2020.05.22, 00:53.

                              Comment


                                #55
                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                O aš norėčiau tikrosios maišytos demokratijos, kur nei viena iš valdžių negalėtų priiminėti vienašališkų sprendimų. Netgi manau, kad Lietuvai nepamaišytų antri parlamento rūmai, kad sprendimus reiktų dar geriau išdiskutuoti ir būtų sunkiau juos greitai priimti "buldozeriu".
                                Sakykim Prezidentas gali teikti Seimui balsuoti dėl pasitikėjimo ministru. Ką laimi Prezidentas prieš valdančiąją daugumą? Tai kažkiek veiktų nebent mažumos vyriausybės atveju. Bet tada reiškia opozicija nedirba savo darbo jei prezidentui reikia įsikišti...

                                Variantas, kad Prezidentas gali pats praspirt ministrą sakyčiau nelabai tinka, nes tai irgi būtų vienašališkas sprendimas.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Sakykim Prezidentas gali teikti Seimui balsuoti dėl pasitikėjimo ministru. Ką laimi Prezidentas prieš valdančiąją daugumą? Tai kažkiek veiktų nebent mažumos vyriausybės atveju. Bet tada reiškia opozicija nedirba savo darbo jei prezidentui reikia įsikišti...

                                  Variantas, kad Prezidentas gali pats praspirt ministrą sakyčiau nelabai tinka, nes tai irgi būtų vienašališkas sprendimas.
                                  Jei negalėtų pats praspirti ministro tai didelės naudos nebūtų. O kaip tik galėjimas pačiam praspirti ministrą ar visą vyriausybę (bet priimti naujam reiktų Seimo balsavimo) neleistų niekam priimti vienašališkų sprendimų. Svarbiausia, kad nebūtų galima vienašališkai priimti teisės aktų (įstatymų ar kokių taisyklių kaip su medžiokle nesenai buvo), o Vyriausybė vienodai priklausanti tiek nuo Seimo, tiek nuo Prezidento tam labai padėtų.

                                  Dar būtų labai gerai apsunkinti Prezidento veto atmetimą. Pvz. jei tam reiktų "konstitucinės daugumos". Tada daug labiau reiktų bendro sutarimo, nes Seimas vienas nevaldytų Vyriausybės, negalėtų vienas priimti įstatymų, bet Prezidentas irgi išsidirbinėti negalėtų, nes Vyriausybės be Seimo sudaryti vis tiek negalėtų, o Seimas turėtų apkaltos teisę.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Jei negalėtų pats praspirti ministro tai didelės naudos nebūtų. O kaip tik galėjimas pačiam praspirti ministrą ar visą vyriausybę (bet priimti naujam reiktų Seimo balsavimo) neleistų niekam priimti vienašališkų sprendimų. Svarbiausia, kad nebūtų galima vienašališkai priimti teisės aktų (įstatymų ar kokių taisyklių kaip su medžiokle nesenai buvo), o Vyriausybė vienodai priklausanti tiek nuo Seimo, tiek nuo Prezidento tam labai padėtų.
                                    Kas prilaikytų Prezidentą jei būtų įsisukta į amžiną ratą, kad Prezidentas nuolat prasipirinėja ministrus, taip paralyžuodamas vyriausybę?

                                    Jau ir dabar yra nežinomybė skiriant ministrus. Ką daryti jei Prezidentas tempia gumą. Kiek ilgia galima tempti ir kiek kandidatų atmesti be pasekmių likusiai vyriausybei ar net Seimui.

                                    Comment


                                      #58
                                      Gali būti toks variantas, kaip pvz. imant tik Narkevič:
                                      1. Nors ir yra vor v zakone, bet gal neblogai tvarkosi ministerijoje. Svarbūs projektai juda. Kur moralė? Nėra
                                      2. Vietoj Narkevič kolūkis su lenkais nebeturi pasiūlyti nieko tinkamo, isškyrus kokia nors mokytoją Jadvygą iš Bezdonių. Krachas svarbiems projektams.
                                      3. Laukia rudens, kai kolūkis padės pentinus į stalčių ir griš prie žagrės.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        #59
                                        Kitas variantas dėl to pačio Narkevičiaus. Prezidentas vetuoja visus iš eilės įstatymus kol Skvernelis nepakeičia ministro. Ką daro žalstiečiai? Ar jiems rūpi, kad valstybės gyvenimas visose srityse stringa? Greičiau džiaugiasi, kad svetimom rankom sukurta situacija kurioje gali verkti kaip visi juos puola ir trukdo dirbti valstybei.

                                        Spėju panaši situacija buvo ir su Narkevičiaus paskyrimu. Arba stoja biudžeto priėmimas ir kiti svarbūs reikalai, arba...

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                          Gali būti toks variantas, kaip pvz. imant tik Narkevič:
                                          1. Nors ir yra vor v zakone, bet gal neblogai tvarkosi ministerijoje. Svarbūs projektai juda. Kur moralė? Nėra
                                          2. Vietoj Narkevič kolūkis su lenkais nebeturi pasiūlyti nieko tinkamo, isškyrus kokia nors mokytoją Jadvygą iš Bezdonių. Krachas svarbiems projektams.
                                          3. Laukia rudens, kai kolūkis padės pentinus į stalčių ir griš prie žagrės.
                                          Kolukis gi dalina labiausiai nukentejusiai nuo koronos klasei - pensininkams - pinigus. Gal pentinai liks. Juk duoda, ne atima.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X