Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kondratovičius straipsnyje aiškina, kad su elektrine riedlente negalima važiuoti nei gatve, nei dviračių taku.


    Su plentiniu dviračiu irgi galima lėkti tokiu greičiu. Tik turintys smegenų judriais takais tokiu greičiu nelaksto. Nors įstatymai, rodos, to nedraudžia.
    Taip, bet pastovaus greičio vargiai išlaikysi su dviračiu. Kad galima pasiekti pikinį grietį - tai nieko nesako. Dviračių greičio rekordai lenkia kai kuriuos serijinius automobilius, bet gi pats supranti

    O riedlentės tai jo, mūsų KET yra labai prastas tuo atžvilgiu. Dviračių takais negalima važiuoti nei riedlentininkams, nei su paspirtukais, nei riedučiais... absurdas ir tiek. Greičių skirtumas tarp riedučių ir dviračių yra ženkliai mažesnis negu tarp riedučių ir pėsčiųjų. Ką jau bekalbėt apie elektrines riedlentes ar el. paspirtukus (iki 25km/h).

    Comment


      Dviratė transporto priemonė yra ir dviratis ir paspirtukas, tai čia labai slidu tas apibrėžimas DVI-RATIS. Kaip ir logiška, kad į tai įeina abu. Na riedlentė tai jau prie keturračių skaitosi.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Hibridai ateities tikrai neturi, kažkiek taupo kurą, ypač kamščiuose, bet užmiestyje naudoja kuro daugiau nei dyzelis ir net benzinas dėl didžiulio svorio, ir kaina aišku neproporcinga, nes turi viename automobilyje visą ir elektromobilio ir VDV varomo automobilio įrangą. Dar yra pakraunami hibridai, bet jų kaina iš vis kosminė. Taip pat tokiems automobiliams niekada nebus mokestinių, parkavimo ir visų kitų lengvatų, nes jie vis tiek pririšti prie iškastinio kuro bambagyslės.
        Vis tik faktai rodo ką kitą, nei stereotipai.

        Svetainės spritmonitor.de duomenimis, tokie populiarūs hibridiniai modeliai kaip Toyota Yaris ir Auris patenka į ekonomiškiausių benzininių automobilių dvyliktuką ir sąnaudų mažumu lenkia net ir daugelį analogiško dydžio dyzelinių automobilių:
        https://www.spritmonitor.de/en/evalu...ic_models.html

        Hibridinis Auris sveria tiek pat kiek sulyginamos galios dyzelinis 1.6 D-4D. Kainos irgi maždaug tokios pačios.

        Hibrido ir paprasto automobilio įranga. Abu turi VDV variklį. Paprastas automobilis turi starterį (t.y. ne ką kitą, o elektrinį variklį) ir generatorių. Hibridas turi 2 elektrinius motorus-generatorius. Ir hibridas ir paprastas turi sankabas (tik hibride ji nenaudojama). Paprastas automobilis turi pavarų dėžę, hibridas jos kaip tokios neturi. Vienintelis realus "priedas" hibride - baterija su krovimo įranga. Tai tie tų skirtumų.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Vis tik faktai rodo ką kitą, nei stereotipai.

          Svetainės spritmonitor.de duomenimis, tokie populiarūs hibridiniai modeliai kaip Toyota Yaris ir Auris patenka į ekonomiškiausių benzininių automobilių dvyliktuką ir sąnaudų mažumu lenkia net ir daugelį analogiško dydžio dyzelinių automobilių:
          https://www.spritmonitor.de/en/evalu...ic_models.html

          Hibridinis Auris sveria tiek pat kiek sulyginamos galios dyzelinis 1.6 D-4D. Kainos irgi maždaug tokios pačios.

          Hibrido ir paprasto automobilio įranga. Abu turi VDV variklį. Paprastas automobilis turi starterį (t.y. ne ką kitą, o elektrinį variklį) ir generatorių. Hibridas turi 2 elektrinius motorus-generatorius. Ir hibridas ir paprastas turi sankabas (tik hibride ji nenaudojama). Paprastas automobilis turi pavarų dėžę, hibridas jos kaip tokios neturi. Vienintelis realus "priedas" hibride - baterija su krovimo įranga. Tai tie tų skirtumų.
          Tai kad Auris Hybrid rodo 5.34 l, Yaris Hybrid 4.73 l. Ne kažką...
          Štai kolega pirko Yaris hibridą, kaip tik stebėtinas išpardavimas, tai sakė, kad naudoja benzo beveik tiek pat kiek prieš tai turėtas grynai benzininis!
          Sprendžiant iš automobilio kainos, įtariu, kad ten elektrinė dalis ir baterijos yra stipriai pataupytos, nes net seni Prius ekonomiškesni (~4l irgi kolega vairuoja).

          Comment


            Priusas kitas reikalas, ten truputį kita aerodinamika ir šiaip aiški orientacija į ekofrykus.

            Kolegos trumpalaikę patirtį sunku vertinti. Bet ilgalaikė statistika nemeluoja - tojotos hibridai pakankamai ekonomiški lyginant net su dyzeliniais automobiliais.
            Paskutinis taisė Tomas; 2017.09.02, 11:14.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Priusas kitas reikalas, ten truputį kita aerodinamika ir šiaip aiški orientacija į ekofrykus.

              Kolegos trumpalaikę patirtį sunku vertinti. Bet ilgalaikė statistika nemeluoja - tojotos hibridai pakankamai ekonomiški lyginant net su dyzeliniais automobiliais.
              Važinėjama daug, jau virš 5000 pravažiavo. Vidutiniškai 5-6 l kombinuotu režimu. Senas benzininis Yaris - beveik tiek pat, gal mieste šiek tiek daugiau.

              Prius gi gerokai didesnis ir senesnis modelis nei šis. Tai kame čia kampas? Ir iš viso, kaip Toyota išgavo tokią kainą, kad jau pigesni nei dyzeliniai? Galvojau ir aš apie tokį, bet dėl realių sanaudų pradėjau abejoti.

              Comment


                O tai kuo jie hibridai? Kad dalį energijos paiima iš elektros? Galima pakrauti? Jei taip tai kodėl jūs lyginant vien hibridų benzino sąnaudas ir nepridedat elektros kainos? Ar kraunama tik tuo pačiu benzinu todėl viskas jau apskaityta bendrai?
                Paskutinis taisė Gator; 2017.09.02, 12:39.

                Comment


                  Yra hibridai, kurie patys kraunasi nuo benzininio variklio (ir regeneruoja energiją stabdymo metu), tai tiems jokių papildomų elektros sąnaudų nėra. Dar būna plug-in hibridai, su didesne baterija kurią galima iš tinklo įkraut, tiems reiktų ir el. sąnaudas vertint.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Važinėjama daug, jau virš 5000 pravažiavo. Vidutiniškai 5-6 l kombinuotu režimu. Senas benzininis Yaris - beveik tiek pat, gal mieste šiek tiek daugiau.

                    Prius gi gerokai didesnis ir senesnis modelis nei šis. Tai kame čia kampas? Ir iš viso, kaip Toyota išgavo tokią kainą, kad jau pigesni nei dyzeliniai? Galvojau ir aš apie tokį, bet dėl realių sanaudų pradėjau abejoti.
                    Sunku ką ir pasakyt, gal tiesiog nemoka važiuoti. Nuolat dugnais važiuojant joks automobilis nebus ekonomiškas.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Mano vieni draugai irgi skundėsi yario hibrido ekonomiškumu, bet teko ilgoje kelionėje išbandyti CHR hibridą ir likau stipriai nustebintas ekonomiškumu, ypač greitkelyje, kur 1.8l variklis su pilnai pakrauta mašina naudojo 5l/100 km (overall vidutinės buvo 4.5, tai kasdieniam naudojimu turėtų būti dar geresnės), tiek pat kiek mano dyzelinis superb. Kiek po to skaičiau apie toyotos technologiją, tai jie neatsitiktinai priuse perėjo savo laiku nuo 1.5l prie 1.8l motoro, ir jeigu su yariu važinėjama daugiau užmiestyje, tai per mažas motoras ir gali būti ekonomiškumo problema (kai pvz mažas dyzelinis motoras sugeba išlikti ekonomišku ir greitkelio rėžimu).

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        O tai kuo jie hibridai? Kad dalį energijos paiima iš elektros? Galima pakrauti? Jei taip tai kodėl jūs lyginant vien hibridų benzino sąnaudas ir nepridedat elektros kainos? Ar kraunama tik tuo pačiu benzinu todėl viskas jau apskaityta bendrai?
                        Kraunami vadinasi plug-in. Šiuo atveju aptariami Yaris ir Auris nekraunami.

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          Mano vieni draugai irgi skundėsi yario hibrido ekonomiškumu, bet teko ilgoje kelionėje išbandyti CHR hibridą ir likau stipriai nustebintas ekonomiškumu, ypač greitkelyje, kur 1.8l variklis su pilnai pakrauta mašina naudojo 5l/100 km (overall vidutinės buvo 4.5, tai kasdieniam naudojimu turėtų būti dar geresnės), tiek pat kiek mano dyzelinis superb. Kiek po to skaičiau apie toyotos technologiją, tai jie neatsitiktinai priuse perėjo savo laiku nuo 1.5l prie 1.8l motoro, ir jeigu su yariu važinėjama daugiau užmiestyje, tai per mažas motoras ir gali būti ekonomiškumo problema (kai pvz mažas dyzelinis motoras sugeba išlikti ekonomišku ir greitkelio rėžimu).
                          Yaris 1.5 dyzelio greitkelyje visiškai pakanka (nebent esi greičio megėjas) - mano panašaus dydžio Renault Clio važiuojant iki 100km/h laisvai telpa į 4 litrus, o jeigu tik 85-90, tai kartais sugebu "išspausti" iki 3,5 litro/100km.

                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Sunku ką ir pasakyt, gal tiesiog nemoka važiuoti. Nuolat dugnais važiuojant joks automobilis nebus ekonomiškas.
                            NX300h suvalge vidutiniskai 8.8 explotuojant misriu rezimu nesidraskant. Pasirinktas buvo dyzelis RR Evogue

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Yaris 1.5 dyzelio greitkelyje visiškai pakanka (nebent esi greičio megėjas) - mano panašaus dydžio Renault Clio važiuojant iki 100km/h laisvai telpa į 4 litrus, o jeigu tik 85-90, tai kartais sugebu "išspausti" iki 3,5 litro/100km.
                              Dyzelio taip, net ir fiestos 1.3 dyzelio užtenka ekonomiškam važiavimui 120kmph, bet aš nesu tikras dėl yario 1.5 benzino hibrido ekonomiškumo greitkelio greičiams. kaip minėjau chr 1.8 hibridas ekonomiškas išlieka ir prie didesnių greičių

                              Comment


                                Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                Dyzelio taip, net ir fiestos 1.3 dyzelio užtenka ekonomiškam važiavimui 120kmph, bet aš nesu tikras dėl yario 1.5 benzino hibrido ekonomiškumo greitkelio greičiams. kaip minėjau chr 1.8 hibridas ekonomiškas išlieka ir prie didesnių greičių
                                Auris hybrid naudoja 7l/100km vaziuojant ant 140km/h. Taigi ar nepaprasciau nusipirkt 1.4TFSI VW Golf ir turet didesni ekonomiskuma bei geresne trauka

                                Lexus NX300h naudojo ant 140km/h 8-8.5/100km.

                                Taigi rezultatai yra labai prasti uzmieatyje. Hibridas tinkamas tik mieste. Su minetu lexus mieste buvau pasiekes 6.4/100.
                                Paskutinis taisė Darius555; 2017.09.03, 08:49.

                                Comment


                                  Kiek minėtas Golf 1.4TSI naudoja benzino važiuodamas 140 km/h? Nes pagal spritmonitor.de vidutinės tokio golfo kuro sąnaudos 6,72 l/100km.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Kiek minėtas Golf 1.4TSI naudoja benzino važiuodamas 140 km/h? Nes pagal spritmonitor.de vidutinės tokio golfo kuro sąnaudos 6,72 l/100km.
                                    Panasiai ir gaunasi - bet amink viena dalyka su tuo TSI paspaudi jis ir traukia, o Prius tik triuksma kelia o traukos su TSI palyginus 0. Tai kam reikalingas tas hybridas jei eda kuro kiek modernus benzinas. Pas Prius stovi atmosferinis 1,8 variklis 1995 metu konstrukcijos

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      Panasiai ir gaunasi - bet amink viena dalyka su tuo TSI paspaudi jis ir traukia, o Prius tik triuksma kelia o traukos su TSI palyginus 0. Tai kam reikalingas tas hybridas jei eda kuro kiek modernus benzinas. Pas Prius stovi atmosferinis 1,8 variklis 1995 metu konstrukcijos
                                      Įsibėgėjimas iki 100km 9,1s. Golfas VW 1.4 TSI, Toyota Prius 10.6s. Tai jau nėra čia taip, kad skritųsi kaip Ferrari ir Opelis
                                      Modifikacija variklio ne 1995 metų pas Priusą, nuo 2010 jau 2 modifikacija. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZR_engine
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Įsibėgėjimas iki 100km 9,1s. Golfas VW 1.4 TSI, Toyota Prius 10.6s. Tai jau nėra čia taip, kad skritųsi kaip Ferrari ir Opelis
                                        Modifikacija variklio ne 1995 metų pas Priusą, nuo 2010 jau 2 modifikacija. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZR_engine
                                        As noriu pasakyti kad egzistuoja paprastos benzinines versijos kurios parodo lygu arba geresni rezultata nei hibridai. Del variklio - tokios komponuotes agregatus europieciai jau seniai atsisake montuot, nes jei ta varikli is PRIUS isimtum ir idetum i paprasra benzinine masina jis vargiai atitiktu EU tarsos normas, PRIUS gelbsti hibridine pavara. Egzistuoja ir vokiski hibridai kurie sukomponuoti su moderniais benzininiais/dyzeliniais agregatais pvz BMW 330e, arba Audi Q7 e-tron (dyzelis/elektra) - bet ju kainos yra ant tiek dideles kad tiesiog nuperka vienetus ir nera absoliuciai jokios realios info apie kuro ekonomija. Tarkim Audi A3 e-tron deklaruoja 1,7l/100km (1,4TFSI + elektra)

                                        Comment


                                          Rezultato gerumas priklauso nuo to, ką nori pasiekti. Jei trauką ir pagreitį, kartu su tyliu, be vibracijų veikimu, tai vargu ar kas prilygs turbobenzui. Jei mažas kuro sąnaudas - hibridas tampa patrauklus, nes Golfo 1.4TSI kuro sąnaudos yra 25% didesnės, nei palyginamų galios ir dinamikos parametrų Auris HSD.

                                          P.S. Jei priuso variklį įdėtum į golfą, jis gal apskritai nepavažiuotų. Juk Atkinsono ciklo technologija yra berods iš XIX a.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X