Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip sutinku kad booking'o 900 - idealiu atveju ir ilgoje perspektyvoje. O Transcom'o statistika labai iskreipia didelis skaicius part-time darbuotoju.

    Comment


      Neradau tikslesnes temos sitam straipsniui, todel cia rasau.

      Vilkiku per sausi - spali LT parduota 6105, LV - 1176, EE - 867

      http://www.baltic-course.com/rus/goo...ss/?doc=135302

      Comment


        Kiekviena savivaldybė yra atsakinga už savo regiono plėtrą. Kas trukdo savivaldybių darbuotojoms ieškoti investicijų?

        Pirmas dalykas šaunu, kad ateina pas mus investuotojai, o ne į Latviją ar Estiją. Čia reikia džiaugtis pirmiausia.

        Antra Vilnius šiai dienai labai investuoja pritraukiant investuotojus, Kaunas ir Klaipėda daro tą patį tik traukia investuotojus iš savo galimybių pusės, kaip uostas, logistika, KTU ir tt. Tad niekas netrukdo kitiemos savivaldybėms pritraukti investicijų, jos ateina, tik įvertinti reikia ar regionas gali pavešti įmonės galimybes.

        Trečia, ar gali Alytus pasiūlyti 900 darbuotojų tokiai įmonei? 100 ar 200 manau taip. Kai įmonė renkasi kur investuosi ji žiūri kokios galimybės yra renkantis darbuotojus, tad ir renkasi miestą, kuriame būtų konkurecinga darbuotojų rotacija.

        P.S. Vilnius šiai dienai pasiima Liūto dalį investuotojų, bet jie ir dirba šiuo klausimu. Kas trukdo savivaldybių darbuotojams rengti planus, galimybes kurtis investicijoms pas Juos? Dažniausia mažosios savivaldybės neveiksnios laukdamos dotacijų iš centinrinės valdžios. Pradžioje įdėkime patys pastangų, kad verslas ateitu pas mus, o ne kaltinikime kitus.

        Comment



          butent, Vilnius konkuravo su Riga ir Talinu, o ne su Ariogala ir Vandziogala. Todel situacija buvo tokia, kad arba Vilniuje arba niekur (is LT)

          Comment


            Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
            Kiekviena savivaldybė yra atsakinga už savo regiono plėtrą. Kas trukdo savivaldybių darbuotojoms ieškoti investicijų?

            <...>

            P.S. Vilnius šiai dienai pasiima Liūto dalį investuotojų, bet jie ir dirba šiuo klausimu. Kas trukdo savivaldybių darbuotojams rengti planus, galimybes kurtis investicijoms pas Juos? Dažniausia mažosios savivaldybės neveiksnios laukdamos dotacijų iš centinrinės valdžios. Pradžioje įdėkime patys pastangų, kad verslas ateitu pas mus, o ne kaltinikime kitus.

            Cia yra didele regionines pletros politikos spraga Lietuvoje. Savivaldybes neturi jokiu ekonominiu svertu pritraukti investuotojus pas save. Savivaldybes gauna pajamas nuo GPM, surinkto is savivaldybes gyventoju. Taciau savivaldybe negali pasakyti investuotojui - mes jums mazinsim mokestine nasta savo pajamu saskaita, jei jus ateisite pas mus - pvz per GPM kompensavimo mechanizma. Ka savivaldybes gali padaryti - tai nebent rasti ir (gal) suremontuoti patalpas. Galiausiai yra investiciju pritraukimo know-how problema: patys specialistu neturi, o samdytis gerus konsultantus, kurie negali pazadeti 100% sekmes, bet kainuoja daug - politine savizudybe.

            Comment


              Tam ir kuriamios "Laisvosios ekonominės zonos", kiekvienas miestas ar regionas turi identifikuoti save. Pramonės miestas, logistikos ir tt. Bet dažniausia savivaldybėse sėdi "profesoriai", kurie žiūri naudos sau. Tad ir visas regionas skendi tamsoje ir nusivylimuose apie šviesų rytojų. Puikus pavyzdys Pagėgių rajonas, kuris vienas iš skurdžiausių, bet valdžia gyvena gerai žmonių mokamais pinigais, ten net nekvepia apie investicija, o ten galvojama, kaip tik pasisavinti EU pinigus. Kol bus toks mąstymas, toli mums bus iki regionų plėtros, kai vietinė valdžia laukia dotacijų, bet pati nieko negalvoja.

              Comment


                Pavyzdžiui, Šiauliuose miesto valdžia turi daug svarbesnių reikalų, nei kažkokių ten investicijų pritraukinėjimas. Miesto Tarybos dauguma jau trečius metus verčia merą, o meras trečius metus žūtbūtinai laikosi įsikabinęs kėdės.

                Tiesa, neseniai mačiau skelbimą, kad Savivaldybė ieško specialisto, atsakingo už investicijų pritraukimą, verslo sąlygų optimizavimą, Europinės teisės išmanymą, Europos struktūrinių fondų lėšų pritraukimą. Alga - 625 eurų prieš mokesčius.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                  Tiesa, neseniai mačiau skelbimą, kad Savivaldybė ieško specialisto, atsakingo už investicijų pritraukimą, verslo sąlygų optimizavimą, Europinės teisės išmanymą, Europos struktūrinių fondų lėšų pritraukimą. Alga - 625 eurų prieš mokesčius.
                  gal papildomai dar procentai nuo pritrauktu investiciju?

                  Comment


                    Šiaulių valdžia man tik parodo, kaip galima perspektyvų regioną, puikiai žlugdytį. Prarado Rail Baltic - nors jau kaip ir buvo aišku, kad eis per Šiaulius. Šalia didžiausias oro uostas, tiksliau ilgiausias pakilimo takas. Pramonės ir logistikos įmonėms tai puikus pasirinkimas regiono plėtrai, bet.. Valdžiai svarbiau savi interesai ir norų poreikiai. Puikus pavyzdys Šiaulių buvusio mero projektas - naujos kapinės jo žemėje..

                    Kai miestas nėra suintersuotas į plėtrą, tokia ir pinigų suma skiriama, tiksliau likusią algą užsidirbsi iš "atkatų" (styginio transporto bandymų laboratorija, kuri kvepėjo dideliais pinigais sau..) . Kaip tokio lygio specialisto atlyginimas turėtų būti mažiausiai nuo 1500 eu.
                    Paskutinis taisė Martin Van; 2017.11.24, 12:26.

                    Comment


                      del tu investiciju tai vietine valdzia labai mazai itakoja.

                      Comment


                        Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
                        Šiaulių valdžia man tik parodo, kaip galima perspektyvų regioną, puikiai žlugdytį. Prarado Rail Baltic - nors jau kaip ir buvo aišku, kad eis per Šiaulius. Šalia didžiausias oro uostas, tiksliau ilgiausias pakilimo takas. Pramonės ir logistikos įmonėms tai puikus pasirinkimas regiono plėtrai, bet.. Valdžiai svarbiau savi interesai ir norų poreikiai. Puikus pavyzdys Šiaulių buvusio mero projektas - naujos kapinės jo žemėje..
                        .
                        Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?

                        Su tom kapinėm, tai vienas prie vieno kaip mafija.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                          Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?
                          Lietuvoje jis ilgiausias

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?
                            Zokniu oro uostas nera vien tik karinis - ji gali naudoti ir civiliniai krovininiai lektuvai.

                            Comment




                              Paskutinis taisė andyour; 2017.11.24, 12:40.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?
                                Šiaulių (Zoknių) oro uosto pagrindinis kilimo ir tūpimo takas: 3500

                                Šiaulių (Zoknių) oro uosto atsarginis kilimo ir tūpimo takas (skirtas tik kariniams orlaiviams): 3280 m

                                Tarptautinis Kauno Oro uostas: 3250 m

                                Rygos Tarptautinis Oro uostas: 3200 m


                                Šiaulių Oro uostas ant bankroto ribos šiai dienai. Tarp kitko broliai Mikšiai tuo metu vadovavo miestui. Vienas meras(kapinių afera) kitas, buvo oro uosto direktorius(oro uostas atsidūrė ant bankroto ribos). Tai daug ką pasako.

                                Comment


                                  [QUOTE=Martin Van;n1599709]Šiaulių valdžia man tik parodo, kaip galima perspektyvų regioną, puikiai žlugdytį. Prarado Rail Baltic - nors jau kaip ir buvo aišku, kad eis per Šiaulius. Šalia didžiausias oro uostas, tiksliau ilgiausias pakilimo takas. Pramonės ir logistikos įmonėms tai puikus pasirinkimas regiono plėtrai, bet.. Valdžiai svarbiau savi interesai ir norų poreikiai. Puikus pavyzdys Šiaulių buvusio mero projektas - naujos kapinės jo žemėje./QUOTE]

                                  Turimas karinio oro uosto tako ilgis savaime dar nerodo jokio regiono perspektyvumo.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Sovietmečiu iš Šiaulių oro uosto vykdavo skrydžiai į Vilnių, Palangą ir į kai kuriuos Rusijos miestus. O dabar nesugebama to ilgiausio pakilimo tako išnaudoti pagal paskirtį, tai rengiamos bėgimo varžybos :
                                    http://www.lbma.lt/naujienos-906
                                    Šiaulių oro uostas vienintelis Lietuvoje, kur gali leistis Boeing 747. Bet ką veikti nusileidus, jei nėra infrastruktūros ir tas takas, galima sakyti, yra kaip dykumoje.

                                    Tos investicijos į naują peroną vis planuojamos ir planuojamos:
                                    https://www.vz.lt/pramone/2017/08/03...sime-5-mln-eur

                                    Turimas karinio oro uosto tako ilgis savaime dar nerodo jokio regiono perspektyvumo.
                                    Šiokio tokio pranašumo suteikia. Kai takas jau yra, lengviau vystyti toliau nei viską pradėti nuo nulio. Tik norint vystyti reikia ir pinigų, ir smegenų . Protingai tvarkantis tas oro uostas seniausiai dirbtų ir neštų pelną. O Sankauskas gal net galėtų savaitgaliui į Vilnių atskristi lėktuvu .
                                    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.11.24, 13:02.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Turimas karinio oro uosto tako ilgis savaime dar nerodo jokio regiono perspektyvumo.
                                      Šiaulių (Zoknių) oro uosto pagrindinis kilimo ir tūpimo takas: 3500

                                      Šiaulių (Zoknių) oro uosto atsarginis kilimo ir tūpimo takas (skirtas tik kariniams orlaiviams): 3280 m

                                      Pakartojų informacija. Šiauliuose yra du pakilimo takai vienas karinis, kitas civilis. Miesto valdžia neišnaudoja, net turimų resursų, tai ką kalbėti apie investicijų pritraukimą.

                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Šiokio tokio pranašumo suteikia. Kai takas jau yra, lengviau vystyti toliau nei viską pradėti nuo nulio. Tik norint vystyti reikia ir pinigų, ir smegenų . Protingai tvarkantis tas oro uostas seniausiai dirbtų ir neštų pelną. O Sankauskas gal net galėtų savaitgaliui į Vilnių atskristi lėktuvu .
                                      Turėdama savivaldybė smegenų puikiai galetų pritraukti skrydžius į Šiaulius, Ryga ranka pasiekama, Vilnius 2 val. kelio, kad ir skambėtų, tai kaip "Vasiukų" projektas, bet manau viskas įmanoma, jei miestas turi strategija ir ją vykdo, bet ne kurią strategija, kaip iš miesto biudžeto pinigus praplauti.
                                      Paskutinis taisė Martin Van; 2017.11.24, 13:11.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Sovietmečiu iš Šiaulių oro uosto vykdavo skrydžiai į Vilnių, Palangą ir į kai kuriuos Rusijos miestus. O dabar nesugebama to ilgiausio pakilimo tako išnaudoti pagal paskirtį, tai rengiamos bėgimo varžybos :
                                        http://www.lbma.lt/naujienos-906
                                        Šiaulių oro uostas vienintelis Lietuvoje, kur gali leistis Boeing 747. Bet ką veikti nusileidus, jei nėra infrastruktūros ir tas takas, galima sakyti, yra kaip dykumoje.

                                        Tos investicijos į naują peroną vis planuojamos ir planuojamos:
                                        https://www.vz.lt/pramone/2017/08/03...sime-5-mln-eur
                                        Kad leistųsi 747 ne tik infrastruktūros reikia, bet ir rinkos. Pažiūrėkite, kur yra didžiausi Europos oro uostai pagal krovinių gabenimą, tada bus aišku (Paryžius, Amsterdamas, Londonas, Leipcigas, Liuksemburgas), kad 747 neskraidys į ekonominę dykumą.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kad leistųsi 747 ne tik infrastruktūros reikia, bet ir rinkos. Pažiūrėkite, kur yra didžiausi Europos oro uostai pagal krovinių gabenimą, tada bus aišku (Paryžius, Amsterdamas, Londonas, Leipcigas, Liuksemburgas), kad 747 neskraidys į ekonominę dykumą.
                                          Į Palangą, į užkampį - skraido.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X