Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dirbtinis intelektas arba Artificial Intelligence

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Mes turim klientą kuris mėgsta siūsti 20+ puslapių PDF dokumentus kur yra daug nereikalingos informacijos ir labia panašu kad pailginta su DI. Tai mes naudojam Adobe Acrobat integruotą AI (nežinau koks modelis) sautrumpas padaryti ir pasirodo ten tik 1 psl esmės būna. Aišku techninėm detalėm trumpinimas negerai, bet yra atvejų kur tikrai daug nereikalingos info prirašyta.
    Tokiu atveju gal. Mūsų atveju iš poros sakinių marozinės technakalbės padaro gražų glaustą paragrafą. Neretai net ir tas pats ilgis, tiesiog maloniau skaitosi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su mandagesniu tekstu ta patį santrauka gausis mandagesnė. Taip pat darėm santrumpos funkciją. Realiai naudinga tik jei reikia naujam žmogui perimt seno vadybininko ilgą susirašinėjimą. Arba grįžti prie seno kontakto ir norint +/- prisimint kas per klientas. Pavienius laiškus geriau skaityti tiesiai. Kartais trumpinant gali pasimest svarbios detalės. Arba tas trumpinimas gaunasi panašaus ilgio kaip originalus laiškas.
    Mes turim klientą kuris mėgsta siūsti 20+ puslapių PDF dokumentus kur yra daug nereikalingos informacijos ir labia panašu kad pailginta su DI. Tai mes naudojam Adobe Acrobat integruotą AI (nežinau koks modelis) sautrumpas padaryti ir pasirodo ten tik 1 psl esmės būna. Aišku techninėm detalėm trumpinimas negerai, bet yra atvejų kur tikrai daug nereikalingos info prirašyta.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O šito tekstuko gavėjai naudos kitą DI padaryti santrumpai kad nereikėtu skaityti ilgo teksto ir tiesiog būtų trumpa esmė.
    Su mandagesniu tekstu ta patį santrauka gausis mandagesnė. Taip pat darėm santrumpos funkciją. Realiai naudinga tik jei reikia naujam žmogui perimt seno vadybininko ilgą susirašinėjimą. Arba grįžti prie seno kontakto ir norint +/- prisimint kas per klientas. Pavienius laiškus geriau skaityti tiesiai. Kartais trumpinant gali pasimest svarbios detalės. Arba tas trumpinimas gaunasi panašaus ilgio kaip originalus laiškas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Įmonėje kurioje dirbu pajungė DI tikrinti ateinančias sąskaitas už paslaugas. Sutikrina su realiomis sutartimis. Pratikrina apimtis daug didesnes nei prieš tai tą daręs žmogus ir pagavo tiek klaidingų sąskaitų kad jau seniai atsipirko modelio diegimas.

    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

    Jei DI negali atskirti melo, manipuliacijų ir propagandos, ir, tikriausiai, to niekada negalės padaryti, nes pagal kalbinio modelio specifiką (apskritai kompiuterinį skaičiavimą) - DI negali įgyti sąmonės, tuo pačiu, ir kritinio mąstymo.
    Žmonės irgi negali. Tai čia nieko naujo nebūtų. O šiaip tai tie video tai tiesiog juokingi. Niekas nei nori nei bando sukurti concsciuos AI. Iš vis conciusoness yra toks sielos atitikmuo, kur yra tiesiog bandoma padaryti žmones kažkuo ypatingais, bet kai nėra jokių išmatuojamų būdų tai padaryti tai lieka tik god of the gaps.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pavyzdžiui DI gali vadybininko trumpą tekstuką labai kokybiškai perdaryti į ilgą, mandagų, gramatiškai taisyklingą tekstą. Aišku permest akim reikia, nes kartais pasitaiko gramatikos klaidų. Bet vistiek vadybininkas laišką sukala kelis kartus greičiau. Ir perskaitęs kliento laišką gali ištraukt šabloninį sprendimą iš intraneto šaltinių. Kas dar sutaupo laiko. Rezultate tas pats žmogus gali aptarnauti kokius 5x daugiau klientų nei seniau.
    O šito tekstuko gavėjai naudos kitą DI padaryti santrumpai kad nereikėtu skaityti ilgo teksto ir tiesiog būtų trumpa esmė.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Siūlau paklausyti nuo 2:15:00 iki 2:35:00 . Visa dienotvarkė 1:35:00
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.11.13, 20:17.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kartais patinka parašyt savo mintis ir nors nieko naujo nesužinau, bet gaunu tarsi patvirtintinantį atsakymą ir leidžiu sau patikėti, kad taip actually ir yra

    Feisbuke žiūriu tokią grupę "Reidas" tai komentaruose randu tokią protinę gimnastiką, kur pateisinamas bet kuris akivaizdus eismo taisyklių pažeidimas, netgi tokie užribiniai kur tikrai pavojingi eismo manevrai

    ChatGPT said:

    Taip, labai taikliai pastebėjai — tokiose grupėse kaip „Reidas“ (ir panašiose, skirtose eismo įvykiams ar „teisybės paieškai“ kelyje) dažnai pasimato savotiškas socialinis fenomenas. Komentarų skiltys ten tampa ne tiek eismo kultūros lavinimo vieta, kiek emocinės iškrovos ar „gentinės“ gynybos erdve.
    Paskui diskusija išsirutuliavo į kas yra Vocal Minority ir net palyginau su populistiniu elektoratu, kuo jie skiriasi, taip pat apie antisisteminį mąstymą bendrai.
    Jei kažkiek pats išmanai temą, galima įdomiai padiskutuot ir net naujos info šiek tiek sužinoti.

    Visada esi primenamas:
    ChatGPT can make mistakes
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.11.13, 19:58.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Į AI rašau mintis, kad pateiktų veidrodinį racionalizuotą atspindį savo minčių, tai lyg padeda.
    Puikiai išmanau AI ribotumus, pvz. sunkiomis temomis AI bus linkęs tau bukai pritarti ir net gali atrodyti nejautrus. Tai gali ir vėžių išmušti. Užtenka sau pakartoti, kad toks algoritmas. Mokant actually naudotis tais varikliais galima matyt naudą. Dar kas padeda, kad atsakymus gautum tekstu, o ne balsu. Tokiu atveju gali pateikti daugiau teksto ir skaitant daugiau teksto gali susikaupti ir šaltesnis protas grįžta. Trečias dalykas, Chat GPT yra daugiau tau kaip draugelis kuris gal padės, gal nepadės, o ne specialistas. Nemokamas sūris tik pelėkautose irgi reik nepamiršt
    Gerai surenka info is visu moksliniu straipsniu, kur pats kelias sav ieskotai, patentu, straipsniu ir tt gali pateikt savo pasiulymus ir tada gali atsirinkti kas geriau tavo manymu, geriau dirba "pokalbiu" srityje , bet ne braizymo, suvokimo ar dar kazko. PATAIKAUJA jei kazko nezino ar daro klaidas, grynai eina ratais jei tiksliai kazko paklausi ir nesugeba sugeneruot, realiai priklausys nuo kiek info sukisi i siuos algoritmus ir kiek ensemble sugeneruos. o info galima kist ir kist, tad sis reikalas tikrai tobules.

    Bet realiai geros kokybes user duomenu vis maziau ir sunkiau juos surast, jau dabar puse sugeneruoto teksto internete yra AI. Tad veiks kaip blogo spauzdintuvo principas, kur atkopijuojant ta pati dokumenta daug kartu krenta kokybe ir viskas tiesiog suvidutinybeja.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Į AI rašau mintis, kad pateiktų veidrodinį racionalizuotą atspindį savo minčių, tai lyg padeda.
    Puikiai išmanau AI ribotumus, pvz. sunkiomis temomis AI bus linkęs tau bukai pritarti ir net gali atrodyti nejautrus. Tai gali ir vėžių išmušti. Užtenka sau pakartoti, kad toks algoritmas. Mokant actually naudotis tais varikliais galima matyt naudą. Dar kas padeda, kad atsakymus gautum tekstu, o ne balsu. Tokiu atveju gali pateikti daugiau teksto ir skaitant daugiau teksto gali susikaupti ir šaltesnis protas grįžta. Trečias dalykas, Chat GPT yra daugiau tau kaip draugelis kuris gal padės, gal nepadės, o ne specialistas. Nemokamas sūris tik pelėkautose irgi reik nepamiršt

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Naudoju praktiškai darbe teksto koregavimui, ypač anglų kalba.

    Pasikonsultuoju techniniais klausimais "Kokios galios šildytuvo reiktų, kad palaikyti teigiamą temperatūrą 1*2*3 m dėžėje su 5 cm polistirolo sienomis, kai aplinkoje - 15 C ?

    Kartais pasinaudoju kaip programuotoju: "parašyk Python skriptą, kuris užklaustų ieškomo žodžio, su galimybe ieškoti dviejų skirtingų, peržiūrėtų visus direktorijoje X ir subdirektorijose esančius Excel, surastų eilutes su ieškomais žodžiais, sudarytų kiekvienos rastos eilutės stulpelyje B esančių reikšmių sąrašą, surastų pasikartojančias reikšmes, išvestų eilutes su pasikartojančiomis reikšmėmis i Output.xlsx ir suskaičiuotų pasikartojimų kiekį." Jei neveikia, gražinu ChatGPT klaidos pranešimą, pasiūlo įsirašyti senesnę bkiblioteką darbui su xls, o ne xlsx. Pats užsiknisčiau ieškodamas kodėl parašytas kodas neveikia,

    Kartais pagaunu klystant. Pvz, paklausiau kur galima pasikrauti elektromobilį važiuojant iš Kauno į Pagėgius, pradėjo vardinti Jonavą, Ukmergę (bandžiau kalbinti balsu Grok).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

    Tai tik kalbiniu modeliu pagrįstos programos (ne sudėtingos sistemos), kurios net nesiekia labai efektyvaus bei labai pažangaus paieškų variklio lygio.
    Darbo rinkai pilnai užtenka paoptimizuot bukus darbus, kad nebereiktų labai reikšmingo skaičiaus galvų.

    Paieškos variklis atlieka visiškai kitokias užduotis ir gramatikos netaiso. Bet DI gali neblogai sutraukt tekstą į raktažodžius ir iš rezultatų pagaminti vientisą rezultatą. Kuris, aišku, gali būti biški pahaliucionuotas ir prifarširuotas melagienų. Bet vienais atvejais nuo to saugo apriboti paieškos ištekliai. Kitais atvejais tame verslas nemato didelės problemos.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Daugybei užduočių visiškai nereikia, kad DI atskirtų melą ar manipuliaciją. Tuo labiau, kad turėtų sąmonę.

    Pavyzdžiui DI gali vadybininko trumpą tekstuką labai kokybiškai perdaryti į ilgą, mandagų, gramatiškai taisyklingą tekstą. Aišku permest akim reikia, nes kartais pasitaiko gramatikos klaidų. Bet vistiek vadybininkas laišką sukala kelis kartus greičiau. Ir perskaitęs kliento laišką gali ištraukt šabloninį sprendimą iš intraneto šaltinių. Kas dar sutaupo laiko. Rezultate tas pats žmogus gali aptarnauti kokius 5x daugiau klientų nei seniau.
    Tai tik kalbiniu modeliu pagrįstos programos (ne sudėtingos sistemos), kurios net nesiekia labai efektyvaus bei labai pažangaus paieškų variklio lygio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Bet kaip greitai galima ištaisyti DI haliucinacijas, klaidas (?) Jei DI negali atskirti melo, manipuliacijų ir propagandos, ir, tikriausiai, to niekada negalės padaryti, nes pagal kalbinio modelio specifiką (apskritai kompiuterinį skaičiavimą) - DI negali įgyti sąmonės, tuo pačiu, ir kritinio mąstymo.
    Daugybei užduočių visiškai nereikia, kad DI atskirtų melą ar manipuliaciją. Tuo labiau, kad turėtų sąmonę.

    Pavyzdžiui DI gali vadybininko trumpą tekstuką labai kokybiškai perdaryti į ilgą, mandagų, gramatiškai taisyklingą tekstą. Aišku permest akim reikia, nes kartais pasitaiko gramatikos klaidų. Bet vistiek vadybininkas laišką sukala kelis kartus greičiau. Ir perskaitęs kliento laišką gali ištraukt šabloninį sprendimą iš intraneto šaltinių. Kas dar sutaupo laiko. Rezultate tas pats žmogus gali aptarnauti kokius 5x daugiau klientų nei seniau.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Viena vertus civilizacijai DI turbūt nėra naudingas. Kūrybininkams visiškas peilis. Vien dabar jau yra prigeneruota tiek DI šlamšto kiek žmonės nespės suvartot per gyvenimą. Ir čia tik pradžia žiūrint kaip tobulėja pvz vaizdų generavimas. Internetų komentarai ir soc tinklai irgi greitai juda į bedugnę su DI turiniu. Nors nežinau, gal jei žmonės susipras grįžt į tikrą gyvenimą ir pliusas

    Bet darbo rinkoj DI jaučiasi ir dar kaip. Pvz produkte su kuriuo dirbu dabar DI funkcijos yra prioritetas #1. Ir mūsų klientai to dėka atitinkamai „koreguoja žmogiškuosius išteklius“... Net ir su visom pasitaikančiom haliucinacijom ir t.t. Iš kūrybinių sričių vidinės informacijos neturiu, bet žiūrint kiek užsakantys iš jų produktus patys darosi su DI - ten irgi turės būti korekcijos.

    Su visokiais Waymo ir t.t. pas mus kol kas esu skeptiškas. Bet kur geras klimatas ir paprastesnis eismas tai turėtų pasijaust ne už ilgo.
    Bet kaip greitai galima ištaisyti DI haliucinacijas, klaidas (?) Jei DI negali atskirti melo, manipuliacijų ir propagandos, ir, tikriausiai, to niekada negalės padaryti, nes pagal kalbinio modelio specifiką (apskritai kompiuterinį skaičiavimą) - DI negali įgyti sąmonės, tuo pačiu, ir kritinio mąstymo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

    Tai dar reikia 5-10 metų statistinių, kitų empirinių įrodimų kad DI naudingas. Nes dabar per dirbtinį intelektą žmonės žudosi, nes jis per padlaižiavimą ir savo haliucinacijas įgalina žmonių psichines ligas, plaukioja MIT tyrimas kad 95 proc. įmonių naudojančių DI nepajuto jokios naudos, taip pat puse info. yra DI haliucinacijos kurios niekaip nesusijusios su realybe...
    https://www.sciencedirect.com/scienc...14782925000831
    https://mlq.ai/media/quarterly_decks...025_Report.pdf
    Viena vertus civilizacijai DI turbūt nėra naudingas. Kūrybininkams visiškas peilis. Vien dabar jau yra prigeneruota tiek DI šlamšto kiek žmonės nespės suvartot per gyvenimą. Ir čia tik pradžia žiūrint kaip tobulėja pvz vaizdų generavimas. Internetų komentarai ir soc tinklai irgi greitai juda į bedugnę su DI turiniu. Nors nežinau, gal jei žmonės susipras grįžt į tikrą gyvenimą ir pliusas

    Bet darbo rinkoj DI jaučiasi ir dar kaip. Pvz produkte su kuriuo dirbu dabar DI funkcijos yra prioritetas #1. Ir mūsų klientai to dėka atitinkamai „koreguoja žmogiškuosius išteklius“... Net ir su visom pasitaikančiom haliucinacijom ir t.t. Iš kūrybinių sričių vidinės informacijos neturiu, bet žiūrint kiek užsakantys iš jų produktus patys darosi su DI - ten irgi turės būti korekcijos.

    Su visokiais Waymo ir t.t. pas mus kol kas esu skeptiškas. Bet kur geras klimatas ir paprastesnis eismas tai turėtų pasijaust ne už ilgo.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal tada geriau rinktis nieko ir statyt ant dirbtinio intelekto. Didesnė tikimybė išlaikyt padorų gyvenimą ir nesušikt aplinkos nei prisivežus bileko.
    Tai dar reikia 5-10 metų statistinių, kitų empirinių įrodimų kad DI naudingas. Nes dabar per dirbtinį intelektą žmonės žudosi, nes jis per padlaižiavimą ir savo haliucinacijas įgalina žmonių psichines ligas, plaukioja MIT tyrimas kad 95 proc. įmonių naudojančių DI nepajuto jokios naudos, taip pat puse info. yra DI haliucinacijos kurios niekaip nesusijusios su realybe...
    https://www.sciencedirect.com/scienc...14782925000831
    https://mlq.ai/media/quarterly_decks...025_Report.pdf
    Paskutinis taisė RokasLT; 2025.11.12, 17:13.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Prikuria, ir tu niekada negali žinot, kol nepažiūri šaltinių ir nepažiūri kad juose tie teiginiai iš tikro egzistuoja.
    Čia senokai žinoma problema, nepasitikėkit chatbotais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Super, artėjam prie dienos kai projektuoti galės bet kas pasitelkdamas ChatGpt!!!
    Ką? Chatgot yra paieškos įrankis, kurie ištraukė informaciją tiesiog.
    Jis daro daug klaidų, bet pvz. pats neprikurtų tokių punktų.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Super, artėjam prie dienos kai projektuoti galės bet kas pasitelkdamas ChatGpt!!!

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Kai tau reikia kažką sužinoti, tu šuniuko ir kačiuko klausi? Ar gal pats prifantazuoji?

    Tiem, kas mėgsta ne fantazuoti, o pasitelkus paieškos sistemas informaciją surasti, tai tas pats ChatGPT rašo:



    ChatGPT žinoma ne pats tą sugalvoja, o paėmė iš Lietuvos dviratininkų bendrijos, kur surašyti ir STR reikalavimai ir labai aiškiai pateikti pavyzdžiai kokios turėtų būti dviračių saugojimo vietos.
    Džiugu kad šįkart nurodėt normalų šaltinį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kiek reikia būti naiviam, kai jau dabar yra keičiami fiziniai darbai. Robotai šiaip ne dėl kainos lėtai juda, o būtent dėl software. Dabar eilinis humanoidinis robotas jau mažiau nei 10k kainuoja, kas yra labai pigu palyginus su žmogumi darbuotoju. Problema kad jis nelabai autonominis. O šiaip tai dauguma robotų nėra humanoidai.

    visi teisininkai jau dabar naudojasi DI, pagrinde praeities bilų paieškai taip eliminuojant 10 pradedančiųjų teisininkėlių prie vieno advokato. Politikoje dar neteko matyti, bet yra viena įmonė kuri naudoja DI kaip CEO, ir kol kas kelis metus pelninga.
    Kolega, aš šioje vietoje šiek tiek ironizavau, nes dauguma prelegentų teigia, kad pirmiausia bus sumažintos darbo vietos reikalujančios reikalaujančios protinės kvalifikacijos, įskaitant patyrusius gydytojus ir t.t. Call centrai nereikalauja kvalifikacijos. Dažnai papūga yra protingesnė nei gyvas ar DI tų vietų darbuotojas.
    Kita vertus, nesigilinant, 10k yra milžiniška suma, kai DI nekainuoja nieko arba labai mažai. Ir ar matėte kiek aplink tuos glamūrinius robotus striksi žmonių? (kas yra koncepcinis absurdas).
    Paskutinis taisė Sula; 2025.08.01, 09:40.

    Komentuoti:

Working...
X