Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lettered, tik pataisysiu, subsidijų jau nebeduoda, pasibaigė, galiojo iki 2021 01 31.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
      Nemaisyk - Norvegijoj yra mokesciai zveriski :perkant nauja EV tiesiog mokesciai netaikomi. Pas mus mokesciu nera jokiu neskaitant PVM. Taigi jei nori kad atkompensuotu kaip Norvegijoj pas mus - tai butu tas pats kaip tau kad valstybe nupirktu masina - geriausia ka tau galetu padaryt tai taikyt 0% PVM tarifa

      Kas idomiausia Osle tikrai ikrenta i akis ir nauju su dideliais varikliais masinu kaip SQ7, Range Rover su tuo V8 benzinu ir t.t
      Paskutinis taisė Darius555; 2021.02.04, 15:26.

      Comment


        Parašė Andriejus_P Rodyti pranešimą
        Lettered, tik pataisysiu, subsidijų jau nebeduoda, pasibaigė, galiojo iki 2021 01 31.
        Tai negu nepratęsė? Ar vietoje subsidijų sumažins PVM? Taip išeina, valstiečiai buvo progresyvesni už konservatorius ir liberalus.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tai negu nepratęsė? Ar vietoje subsidijų sumažins PVM? Taip išeina, valstiečiai buvo progresyvesni už konservatorius ir liberalus.
          Tai programos ir suplanuotos prie valstiečių su pabaiga 2021 vasario 1d.
          Kiek suprantu, tai europiniai pinigai reguliuojami keistomis biurokratinėmis procedūromis.

          Comment


            Gentvilas gal išradinės dviratį. Bandys skantinti pirkti EV iš esmės niekuo. Išgarsėtume greitai.
            Show must go von!

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
              Labiau ne tiek subsidijos viekia kiek VDV mokesčiai, kurie padaro VDV automobilius brangesnius.

              Comment


                Tai Gentvilas jau šiandien apie tai turi kalbėt. Bijo
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Labiau ne tiek subsidijos viekia kiek VDV mokesčiai, kurie padaro VDV automobilius brangesnius.
                  Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
                    Seniems VDV mokesčiai pradžiai turi būti. Ne naujiems
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą
                      Naujo automobilio gamyba taip pat stipriai teršia gamtą (metalas, plastikas, automobilių gamyklos statyba). Norėtų tausoti gamtą - perkeltų į C/D kategoriją (atitinkamai apmokestinant) visus automobilius su galingesniais nei 60kW varikliais.
                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      tiek eismo saugumą.
                      Kiek avarijų Lietuvoje kasmet įvyksta dėl automobilio amžiaus (nekalbame apie "nedaužtas, nedažytas, iš 3-jų suvirintas")?

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Naujo automobilio gamyba taip pat stipriai teršia gamtą (metalas, plastikas, automobilių gamyklos statyba). Norėtų tausoti gamtą - perkeltų į C/D kategoriją (atitinkamai apmokestinant) visus automobilius su galingesniais nei 60kW varikliais.
                        Gamtos tarša Ukrainoje ar Moldovoje su ten išvežtu senu lavonu nesukelia vėžinių susirgimų pas mus

                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kiek avarijų Lietuvoje kasmet įvyksta dėl automobilio amžiaus (nekalbame apie "nedaužtas, nedažytas, iš 3-jų suvirintas")?
                        Pačių avarijų nedaug, bet avarijų pasekmės skiriasi ryškiai
                        Paskutinis taisė digital; 2021.02.05, 18:52. Priežastis: citavimas

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Gamtos tarša Ukrainoje ar Moldovoje su ten išvežtu senu lavonu nesukelia vėžinių susirgimų pas mus
                          Vėžių žmonės sirgdavo ir iki Amerikos atradimo.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
                            Tik jeigu mokesčiai daromi nesąmoningai kaip dabar - registracijos. Jeigu butų daromi kasmet, priklausomai nuo taršos lygio, tuomet kaip tik labiau neapsimokėtu laikyti senus automobilius.

                            Comment


                              Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?

                              Comment


                                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
                                BMW+debilas=šonaslydis

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
                                  Suvaldyti nera sunkiau jei normalios padangos ir visos saugumos sistemo veikia. Dazniausiai pas tokius debilus buna padangos is sroto ir skydelyje diskoteka - turejau omeny dega check engine , mirgsi ABS ir viskas kas susije su stabilumo kontrole

                                  Comment


                                    Jeigu jau apie automobilius. Gal galite patarti, kur palyginti (be dažymo, yra tokia technologija) nedidelį nubraukimą. T.y. firmas aš teoriškai žinau, bet gal turite kokių rekomendacijų ir/ar patirties tame reikale. Aut 2 metų senumo, norėtųsi, kad nesugadintų.
                                    Ačiū.

                                    Comment


                                      Kas per mada nenaudoti rankinio, kol įvyksta štai tokios nelaimės?

                                      Pastebėjau kad tai masinis reiškinys. Pvz. kolegos vos ne kas antras palieka mašinas tik ant bėgio. Visada užtraukinėju rankinį nuo tada, kai išsilaikiau teises, ir per eilę metų dar nebuvo taip kad prišaltų, neišvažiuočiau, nors važinėti tenka daug ir įvairiu oru. Gal dar plytą reikia vežiotis, pakišti po ratu?
                                      Snowflakes will attack U <3

                                      Comment


                                        Gal todėl, kad vidutiniame automobilyje rankinis stabdis nelabai veikia?
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Jeigu neveikia tokia pakankamai svarbi funkcija (čia gi vis dėlto ne kažkoks įbrėžimas), tai gal reikėtų važiuoti į servisą ir sutvarkyti. Aš suprantu, kad koks pabraižymas ar sėdynių apiplyšimas nedega tvarkyti - dėl to mašina nieko neužmuš. Bet be rankinio biškį gali ir užmušti netyčia.
                                          Snowflakes will attack U <3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X