Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Miestai ir jų įtaka Lietuvos vystymuisi

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Daug kas kaip minusą mūsų dipoliui įvardija atstumą. Taip pat daug kas įsivaizduoja, kad dipolis, tai ištisai apgyvendinta teritorija. T.y., kad Kaunas-Vilnius bus dipolis tik tada, kai jie fiziškai susijungs. Iš tiesų visai ne apie tokį dipolį eina kalba. Vargu ar šie miestai per artimiausius šimtmečius susijungs. Ir ne atstumas svarbiausia, o laikas, per kurį tu gali iš vieno taško pasiekti kitą.

    Comment


      #22
      Parašė sauls Rodyti pranešimą
      Na dabar dvipoliu mada pasakysiu. Tokie dalykai galimi tik ten, kur teritorijos smarkiai urbanizuojasi, atvyksta daug gyventoju, t.y. ju skaicius ir tankumas dideja. Tokie megapoliai susiformavo Vokietijoje, JAV ir Japonijoje po WWII, dabar formuojasi Kinijoje ir kitose Azijos salyse.

      Lietuvoje taip nera niekur, nei viename "dipolyje". Nei Kauno-Vilniaus, nei Siauliu-Panevezio (beje, nors Vilnius ir toliau nuo Kauno nei Siauliai nuo Panevezio (skirtumas apie 20km), bet nuvaziuoti is Vilniaus i Kauna yra greiciau jei jau apie atstumus prakalbom). Ir siaip, jei jau atstumas butu esme, tai turbut realiausias "dipolis" butu Kaunas-Marijampole, nes susisiekimas labai geras, atstumas tik 55 km, o ir bendras gyventoju skaicius yra didesnis nei Siauliu-Panevezio, o ju tankumas kvadratiniam kilometrui gal net yra didziausias tarp visu Lietuvos dipoliu (iskaitant ir Kauno-Vilniaus).

      Del Marijampoles idejos juokauju zinoma O siaip esu tiek Kauno, tiek Vilniaus patriotas, tikrai uz siu miestu augima, bet ziurekim realybei i akis.
      Teisingai pasakyta. Beja Klaipėdos-Palangos dipolis butų realiausias, ypač jeigu atsirastų tramvajus, nes dabar vyksta labai intensyvi urabanizacija šiame pajūrio ruože.
      Lietuva jau . Bet dar .

      Comment


        #23
        Parašė Karolis Rodyti pranešimą
        Teisingai pasakyta. Beja Klaipėdos-Palangos dipolis butų realiausias, ypač jeigu atsirastų tramvajus, nes dabar vyksta labai intensyvi urabanizacija šiame pajūrio ruože.
        Pilnai pritariu
        Tu parašei mano mintis, dar ir Gargždus galima drasiai prie Klaipėdos jungti, juk jie visai šalia Klaipėdos
        Parašas :)

        Comment


          #24
          Tripolis Klaipėda-Palanga-Gargždai. Jūs čia sakyčiau pernelyg įsivažiavot su tais dipoliais. Jei taip smulkinsimės, tai Lietuvoje ant kiekvieno kampo rasim "dipolius", "tripolius" ir "npolius".

          Comment


            #25
            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Tripolis Klaipėda-Palanga-Gargždai. Jūs čia sakyčiau pernelyg įsivažiavot su tais dipoliais. Jei taip smulkinsimės, tai Lietuvoje ant kiekvieno kampo rasim "dipolius", "tripolius" ir "npolius".
            Kokioj Kinijoj, visas Lietuvos užimamas plotas būtų vienas miestas

            EDIT: nu gerai, gal ir ne (palyginau Lietuvos ir Šanchajaus plotus)
            Paskutinis taisė Valiukas; 2006.11.30, 12:40.

            Comment


              #26
              Parašė Svecias Rodyti pranešimą
              Pilnai pritariu
              Tu parašei mano mintis, dar ir Gargždus galima drasiai prie Klaipėdos jungti, juk jie visai šalia Klaipėdos
              Na būtų neblogai, bet reikia infrastruktūrą sutvarkyti, nes dabar su dviračiu į Klaipėdą praktiškai neįmanoma iš Gargždų nuvažiuoti, nes autostrada, žiedai, viadukai ir taip toliau. Kaip tuo tarpu iš Palangos jau galima be didesnio vargo
              Klaipėdos valdžia suinteresuota glaudesniu ryšiu su rajonu, kai tuo tarpų Gargždų valdžia (kas mane labai nervina) nesuinteresuota. Pavyzdys: Klaipėdos valdžia nori Klaipėdos viešojo transporto sistemą pratęsti iki Gargždų, ir kainuotų 1 lt (su visais pažymėjimais 50 ct) bilietas. Bet Gargždų valdžia nepritaria, ir dabar kainuoja net ir su pažymėjimais 2 Lt arba 2 Lt 50 ct
              Lietuva jau . Bet dar .

              Comment

              Working...
              X