Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Orai, stichinės nelaimės, gamta, ekologija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš jau berods rašiau, kad valstybinės vandevalos įmonės, ko gero nelabai "švarios". Keista, nes kietos dalelės lygtais turėtų būti išgaudytos jau pradiniuose etapuose.
    Plastiko ir organines atliekas galima būtų nesunkiai utilizuoti būsimoje kogeneracinėje elektrinėje.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Ar viešai prieinamas šaltinis? Būtų įdomu pažaisti su skirtingom vietovėm.
      Duomenys viešai prieinami čia: https://www.ncdc.noaa.gov/cdo-web/
      Daryta per daug nepersistengiant pagal tai, ką padarė Vladimiras čia: https://observablehq.com/@mourner/we...ember-as-a-kid

      P.S. Dar galima ir su temperatūra pažaisti, jos istorija dar toliau nei 1972.

      Comment


        Įmonės, kuri galimai teršia Nerį plastiko atliekomis savireklama:

        http://ecso.lt/apie-mus/

        Girdime vis dažniau kalbant, jog nesuyrančių atliekų kiekiai gamtoje nuolat didėja. Nieko nuostabaus, juk tai yra viena svarbiausių šio amžiaus problemų. Galime tik pasidžiaugti, kad UAB „ECSO“ vykdoma veikla prisideda prie visuotinės atliekų tvarkymo sistemos ir pasaulio žmonių gerovės.

        Comment


          Kažin ar nepritruks aplinkosaugininkų

          Po „Grigeo“ skandalo aplinkosaugininkai tikrins 50 įmonių nuotekų valyklas

          Paskelbia, kad tikrins, jog įmonės spėtų pasiruošti?
          https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...oteku-valyklas

          Comment


            Kai virsta medžiai: koks didžiausias vėjo greitis kada nors buvo užfiksuotas Lietuvoje?

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...1289324?copied

            Naktį iš ketvirtadienio į penktadienį Lietuvoje siautė stipri audra. Lūžo medžiai, tūkstančiai gyventojų liko be elektros, neapsieita ir be aukų. Tačiau, kokia bebūtų stipri, tai nebuvo stipriausia audra, kada nors fiksuota Lietuvoje.

            Stipriausias vėjas Lietuvoje fiksuotas per uraganą, tiesa, neturėjusį vardo. 1967 m. spalio 18 d. Žemaitiją niokojo uraganas, kurio metu vėjo greitis siekė 40 m/s, o gūsiuose – net 55 metrus per sekundę. Tai buvo didžiausias Lietuvoje užfiksuotas vėjo greitis.
            Paskutinis taisė digital; 2020.03.13, 20:46.

            Comment


              Comment


                Vilnius palyginti dažnai skęsta, tikėkimės situacija pagerės artimiausiais metais, kai aptvarkys lietaus nuotekų tinklus.

                Comment


                  Kuodis apie alternatyvą taršos mokesčiams: magistralėse greitis galėtų būti ribojamas iki 100 km/val. https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85609799
                  Elementarūs skaičiavimai rodo, kad greičio tarp Vilniaus ir Kauno didinimas iki 130 km/val., tai ne tik kad mes čia kelininkus pradžiuginame bereikalingais darbais, bet ir pašeriame naftos tiekėjus po keliasdešimt milijonų Eur per metus, todėl, kad mūsų laikas nėra tiek vertas, kiek padidėja kuro sąnaudos. Tai jeigu tu padidini greitį 30 proc., tai kuro sąnaudos gali didėti 45 proc.“, – sakė jis bei taip pat aiškino, kad kuo greičiau važiuoji, tuo daugiau CO2 išmeti. Perklaustas, ar greičio apribojimas iki 100 km/val. gali būti alternatyva taršos mokesčiams ir CO2 mažinimui, R. Kuodis tai patvirtino. „Taip. Yra priemonių visuma, vienos jų – veiksmingos, kitos – ne. Vienos – brangiai kainuoja, kitos – pigiai. Greičio ribojimas – viena elementariausių ir pigiausių priemonių. Problema ta, kad kai Aplinkos ministerija šneka apie klimato kaitą, Susisiekimo ministerija leidžia į greičio didinimą investuoti. Tai kas išeina? Vienas į vieną pusę, kitas – į kitą“, – aiškino jis ir tikino, kad štai Olandija jau yra priėmusi sprendimą greitį magistralėse mažinti iki 100 km/val.
                  Labai gera idėja. Būtų sutaupyti gal x00 mln išmestų ir metamų į greičio didinimą A1, kuriuos senai reikėjo nukreipti į Via Baltica/mirties kelio esminių sąlygų gerinimui, kai susikaldavo kaktomuša.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment



                    Visiška nesąmonė. Aš už gamtą, bet ne už kraštutinumus.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Labai gera idėja. Būtų sutaupyti gal x00 mln išmestų ir metamų į greičio didinimą A1, kuriuos senai reikėjo nukreipti į Via Baltica/mirties kelio esminių sąlygų gerinimui, kai susikaldavo kaktomuša.
                      Žinant, kad laukia elektromobilių era, tai neaišku, kaip bus su tais greičiais.

                      Comment


                        Parašė Evier Rodyti pranešimą

                        Visiška nesąmonė. Aš už gamtą, bet ne už kraštutinumus.
                        Jokio kraštutinumo čia nėra, būtų sumažintas išmetamų teršalų ir co2 kiekis, padidėtų saugumas. Dabar investuojami dideli pinigai, kad padidinti greitį ant 10 km/h, kai reiktų investuoti į atsinaujinančią energetiką ir ekologišką transportą.
                        Flickr

                        Comment


                          Ir šiaip, važiuojant šimtą kilopmetrų 130 km/h greičiu vietoje 100 km/h susitaupo tik nepilnos 15 minučių.

                          Gal visai įdomiai veiktų skirtingi greičio apribojimai elektromobiliams. Gal būtų būdas greičio ir riaumojančių variklių mėgėjus pereiti prie elektros?
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Jokio kraštutinumo čia nėra, būtų sumažintas išmetamų teršalų ir co2 kiekis, padidėtų saugumas. Dabar investuojami dideli pinigai, kad padidinti greitį ant 10 km/h, kai reiktų investuoti į atsinaujinančią energetiką ir ekologišką transportą.
                            Tai galim sumažint greitį ir iki 70? Reiktų dar mažiau investuot. Kur ribos? 50? Iš vis uždraust ne elektromobilius? Vis tik reiktų į viską žiūrėti racionaliai ir neaukoti žmonių gyvenimo kokybės.
                            O investuot pinigus vienaip ar kitaip reiks, nes ekologiškos transporto priemonės jau dabar važinėja (joms irgi ribot iki 100?), o ateityje tik daugės.

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Ir šiaip, važiuojant šimtą kilopmetrų 130 km/h greičiu vietoje 100 km/h susitaupo tik nepilnos 15 minučių.

                              Gal visai įdomiai veiktų skirtingi greičio apribojimai elektromobiliams. Gal būtų būdas greičio ir riaumojančių variklių mėgėjus pereiti prie elektros?
                              TIK 15 minučių? Čia ketvirtadalis visos kelionės. Poto mieste dar sugalvos visur 30 padaryt, poto dar kažką ir jau žiūrėk tik 45 minutės

                              Comment


                                Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                TIK 15 minučių? Čia ketvirtadalis visos kelionės. Poto mieste dar sugalvos visur 30 padaryt, poto dar kažką ir jau žiūrėk tik 45 minutės
                                Taip. Bet visgi vis tiek tik 15 minučių. O kuro sunaudojimo ir oro teršimo skirtumas visai ženklus.

                                Greičiau pereinant prie ekologiško transporto būtų galima jį vėl padidinti, jei saugumas nekentės. O šiaip, vidaus degimo variklių gamybą per kitus 20 metų šiaip ar taip greičiausiai uždraus visame civilizuotame pasaulyje.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                  TIK 15 minučių? Čia ketvirtadalis visos kelionės. Poto mieste dar sugalvos visur 30 padaryt, poto dar kažką ir jau žiūrėk tik 45 minutės
                                  Olandijoje dėl taršos greitkeliuose sumažino maksimalų greitį nuo 130 iki 100 (nors tik prieš kelis metus pakėlė nuo 120 iki 130). Dabar stumiasi įstatymas, jog gyvenvietėse greitis būtų sumažintas iki 30

                                  Comment


                                    Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                    Tai galim sumažint greitį ir iki 70? Reiktų dar mažiau investuot. Kur ribos? 50? Iš vis uždraust ne elektromobilius? Vis tik reiktų į viską žiūrėti racionaliai ir neaukoti žmonių gyvenimo kokybės.
                                    O investuot pinigus vienaip ar kitaip reiks, nes ekologiškos transporto priemonės jau dabar važinėja (joms irgi ribot iki 100?), o ateityje tik daugės.
                                    Tarp 70 ir 100 praktiškai nėra jokio ekonomijos skirtumo, priešingai nei tarp 100 ir 130, beto autobusai, fūros, kas svarbu iš ekonominės pusės, bet kokiu atveju važiuoja iki 100 km/h.
                                    Gyvenimo kokybė tikrai nėra minti gazas dugnas ir maltis tarp juostų, nes A1 kelyje šiaip ar taip eismas intensyvus ir tokį greitį pasiekti sunku. Tai realiai vietoje tų teorinių 15 min. lieka tik kokios 5, kurias gali išspausti.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Olandijoje dėl taršos greitkeliuose sumažino maksimalų greitį nuo 130 iki 100 (nors tik prieš kelis metus pakėlė nuo 120 iki 130). Dabar stumiasi įstatymas, jog gyvenvietėse greitis būtų sumažintas iki 30
                                      Nu va

                                      Comment


                                        Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                        Nu va
                                        Lietuviai Seimą nuneštų, jau dabar neša visą FB vien dėl kažkokių trikojų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Tarp 70 ir 100 praktiškai nėra jokio ekonomijos skirtumo, priešingai nei tarp 100 ir 130, beto autobusai, fūros, kas svarbu iš ekonominės pusės, bet kokiu atveju važiuoja iki 100 km/h. Tai realiai vietoje tų teorinių 15 min. lieka tik kokios 5, kurias gali išspausti.
                                          Tikrai kelionė Vilnius-Kaunas važiuojant 130 km/h netrunka 55 minutes. Beje grįžti atgal užtruktų taip pat 15 minučių ilgiau, taigi jau 30 minučių.

                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Gyvenimo kokybė tikrai nėra minti gazas dugnas ir maltis tarp juostų
                                          Savaime suprantama, kad turiu omeny ne tai, o žmonių laiką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X