Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio gėda!!!

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Po gatvių ar įvažiavimų tvarkymų pamiršo apie lietaus kanalizaciją. Ir taip visame mieste

    Comment


      #62
      Lankomiausia jaunimo vieta, o pastatas verkiant prašosi atnaujinimo, ypač antras aukštas. Klaipėdos g. 26

      Click image for larger version

Name:	IMG_8589.JPG
Views:	86
Size:	266,6 kB
ID:	1759128

      Comment


        #63
        Reklamų ir informacijos stendai: Vienas šiuolaikiškas, kitas berods dar sovietinis kuris tikrai nepuošia miesto. Jų yra keletas centre ir dar kai kuriuose gatvėse.

        Click image for larger version

Name:	IMG_8079.JPG
Views:	84
Size:	245,4 kB
ID:	1759621

        Click image for larger version

Name:	IMG_8080.JPG
Views:	74
Size:	325,2 kB
ID:	1759622

        Click image for larger version

Name:	IMG_8383.JPG
Views:	77
Size:	281,3 kB
ID:	1759623

        Comment


          #64
          Panevėžio autobusų stotis yra neabejotina Panevėžio gėda.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            #65
            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Reklamų ir informacijos stendai: Vienas šiuolaikiškas, kitas berods dar sovietinis kuris tikrai nepuošia miesto. Jų yra keletas centre ir dar kai kuriuose gatvėse.

            Click image for larger version  Name:	IMG_8079.JPG Views:	2 Size:	245,4 kB ID:	1759621
            senieji daug grąžesni, tik nesutvarkyti. Matyt, miestas neturi šeimininko, tik EU lėšų "įsisavintojus".

            Comment


              #66
              Išsaugoti tokį atnaujintą, daug kartų gražiau nei tas naujas vienkartinis.
              Vienas iš miesto akcentų galėtų būti.

              Comment


                #67
                Taip, tik idiotiškai atrodo, kai šalia seno statomas naujas, kuris nesiderina su senu.
                ПТН ПНХ
                «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                Comment


                  #68
                  Istoriniam buvusio Konservų fabriko pastatų kompleksui ieškomi nauji šeimininkai

                  Prestižinėje Panevėžio vietoje, Kranto gatvėje, vėl parduodamas legendinis pastatų kompleksas – buvęs Konservų fabrikas.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2571.jpg
Views:	77
Size:	136,9 kB
ID:	1765087

                  Šiam istoriniam paveldui ieškoma naujų investuotojų. Dabartiniai pastato šeimininkai, prieš septynerius metus keturių pastatų kompleksą nusipirkusi bendrovė „Litforina“ tikisi gauti 750 000 eurų.

                  Istorinio paveldo pastatui parengtas jo rekonstrukcijos projektas, kuris suderintas su Kultūros paveldo departamentu bei išduotas leidimas statyboms.

                  Besidominčiųjų yra

                  Nekilnojamojo turto (NT) kompanijos „Ober-Haus“ Panevėžio biuro vadovas Romualdas Paulauskas naujienų portalui JP patvirtino, kad buvusio Konservų fabriko pastatų kompleksas pardavinėjamas.

                  „NT „Ober-Haus“ pradėjo pardavinėti šiais metais, bet ir anksčiau bandytą jį parduoti. Yra besidominčiųjų pirkti, bet domisi atskirais pastatais, o ne visu kompleksu. Norint pirkti visą, reikia labai daug investicijų. Nors parengtas projektas įdomus, bet verslininkai skaičiuoja ir pirkdami galvoja apie atsipirkimą. Todėl pardavimas yra problematiškas“, – teigė R. Paulauskas ir tęsė:

                  „Parengtas projektas įdomus ir, jeigu būtų įgyvendintas, papuoštų miesto centrą. Tačiau kol kas nėra norinčiųjų pirkti.

                  Nebent atsirastų, koks nors fondas arba būtų prašoma lėšų pagal Europos Sąjungos investicijų programą. Tačiau reikėtų paskubėti, nes istorinį paveldą žudo lietus, vėjas, sniegas.“

                  Paruoštas projektas suderintas

                  70 arų sklypo plote išsidėstęs keturių pastatų kompleksas, kurio bendras plotas yra 4300 kv. m. Pastatai išsidėstę ant skardžio, nuo kurio atsiveria nuostabus vaizdas į Senvagę.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2566.jpg
Views:	74
Size:	129,5 kB
ID:	1765088

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2567.jpg
Views:	77
Size:	132,6 kB
ID:	1765089

                  Yra paruoštas pastatų komplekso rekonstrukcijos projektas, kuris jau yra suderintas su kultūros paveldo departamentu ir išduotas leidimas statyboms.

                  Po rekonstrukcijos turėtų būti pastatyti 5800 kv. m kultūros, maitinimo ir viešbučio paskirties pastatai.

                  1897 metų statybos pagrindinis pastas yra trijų aukštų su rūsiu, kuriame yra suprojektuota koncertų salė, erdvės meno galerijai, viešbutis, kitos patalpos.

                  Lauke suplanuotos erdvės renginiams, parodoms, meninių instaliacijų zonoms, įvairiems kultūros renginiams.

                  Yra suprojektuotas požeminė automobilių parkavimo aikštelė.

                  Viso buvusio Konservų fabriko komplekso pardavimo kaina yra – 750 000 eurų.

                  Galima pirkti ir atskirus komplekso pastatus. Kaina nuo 250 000 eurų.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2572.jpg
Views:	73
Size:	132,2 kB
ID:	1765090

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2574.jpg
Views:	76
Size:	132,0 kB
ID:	1765091

                  Pirkėjų buvo ne vienas

                  Pastatas dar 1990-aisiais pripažintas valstybės saugomu kultūros paveldo objektu. Žlugusio fabriko statinius 1998-aisiais įsigijo bendra JAV ir Lietuvos įmonė „Bennet Distributors“.

                  Tuometis savininkas, verslininkas Benas Gudelis buvusį fabriko pastatą žadėjo restauruoti, bet pastatas taip ir liko vaiduokliu ir jį nusipirko Jungtinis duonos centras. Jie taipogi žadėjo pastatą restauruoti, bet nepavyko.

                  Fabrikas perėjo „Swedbanko lizingui“, iš kurio nekilnojamąjį turtą įsigijo medienos supirkimo ir eksporto bendrovės „Bangenė“ antrinė įmonė, dabartinė kultūros paveldo objekto šeimininkė „Litforina“.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2577.jpg
Views:	76
Size:	121,2 kB
ID:	1765092

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2579.jpg
Views:	75
Size:	122,3 kB
ID:	1765093

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2581.jpg
Views:	76
Size:	128,1 kB
ID:	1765094

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2586.jpg
Views:	71
Size:	129,9 kB
ID:	1765095

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2588.jpg
Views:	76
Size:	130,0 kB
ID:	1765096

                  Click image for larger version

Name:	DSC_2589.jpg
Views:	77
Size:	125,6 kB
ID:	1765097

                  Pastato istorija

                  Raudonų plytų pastatų komplekso pirmieji pastatai Kranto gatvėje pagal tipinį caro laikų projektą iškilo apie 1880 metus. Iki šių dienų išliko ir to meto architektūros elementai – puošniosios rozetės – gėlės žiedo pavidalo ornamentai, taip pat pastatą puošiantys karnizai, piliastrai. Pastatas buvo rekonstruotas XX a. pradžioje.

                  Panevėžio kraštotyros muziejaus duomenimis, pirminė Kranto gatvės komplekso paskirtis – alkoholio gamyba. Iš S. Montvilos spirito varykloje pagaminto spirito Kranto gatvėje stūksojusi gamykla gamino degtinę ir kitus stipriuosius gėrimus.

                  XIX a. pabaigoje įvedus valstybės monopolį degtinei, ši Panevėžyje veikusi valstybinė gamykla produkcija aprūpino visą Kauno guberniją. Tą patį darbą gamykla dirbo ir tarpukariu. Tai buvo viena didžiausių miesto įmonių.

                  Ir tik 2-ojo pasaulinio karo metais vokiečiai ją pritaikė vaisių ir daržovių konservams gaminti. Sovietmečiu viena iš jo pagrindinės produkcijos buvo tuomet deficitu laikyti konservuoti žalieji žirneliai.


                  https://jp.lt/istoriniam-buvusio-kon...i-seimininkai/

                  Comment


                    #69
                    Nuo vasaros aišku, kad teks nuimti žalias lenteles, bet dar tik bus planuojami viešieji pirkimai. Lentelės nuimamos, kamščiai kuriami ir visa tai prieš šventes...
                    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...otoju-budruma/ Pervažiuoti sankryžas Panevėžyje nuo sausio užtruks ilgiau, tačiau, kaip tvirtina žalias posūkių į dešinę rodykles nuimančios įmonės vadovas, dėl to gatvėse taps gerokai saugiau.

                    Nuo sausio 1-osios prie šviesoforų nebeliks lentelių su žaliomis rodyklėmis. Jas pašalinti Lietuva įsipareigojo įgyvendindama Europos Sąjungos reikalavimus.

                    Panevėžio šviesoforus prižiūrinti įmonė „Eismo valdymo sistemos“ pranešė pradėjusi tokias lenteles nuardyti. Kelio ženklų, leidusių sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, nebeliks nė vienoje iš juos turėjusių 26 sankryžų mieste.

                    Įmonės „Eismo valdymo sistemos“ direktorius Tomas Smulka pripažįsta, kad dėl tokios naujovės sankryžų pralaidumas gerokai sumažės. Nelikus lentelių, šviesoforų prižiūrėtojai planuoja Panevėžio savivaldybei siūlyti kai kurias sankryžas rekonstruoti įrengiant papildomas šviesoforų sekcijas sukantiesiems į dešinę. Tačiau ir tokia galimybė padidinti pravažumą Panevėžio gatvėse – gerokai ribota.

                    „Papildomos šviesoforo sekcijos į dešinę gali būti įrengiamos tik tuo atveju, jei yra atskira eismo juosta sukantiems į dešinę. Iš kitos pusės turi būti įrengta papildoma kairio posūkio rodyklė, kaip yra Vilniaus ir J. Basanavičiaus gatvių sankryžoje. Kiti miestai tokių sekcijų, leidžiančių sukti į dešinę, įrengia daugiau, nes jų gatvėse tą leidžia techninės sąlygos, o Panevėžyje tai galima pritaikyti tik keturiose sankryžose“, – teigė T. Smulka. Šešias siūlys patobulinti

                    Savivaldybei bus siūloma vietoje nuimtų lentelių su žaliomis rodyklėmis papildomas šviesoforo sekcijas įrengti Vilniaus ir J. Basanavičiaus, Vakarinės ir Klaipėdos, Nemuno ir Molainių ir Janonio ir Pušaloto gatvių sankryžose.

                    Taip pat T. Smulka mato galimybę patobulinti Ramygalos, Nemuno ir Aukštaičių gatvių bei Respublikos gatvės ir Taikos alėjos sankryžas, kad ir jose padidėtų transporto pralaidumas.

                    Tokioms pertvarkoms dar turėtų pritarti Savivaldybė, policija, joms įgyvendinti Savivaldybei tektų organizuoti viešuosius pirkimus. Todėl bet jau dar kurį laiką vairuotojams reikės daugiau kantrybės pervažiuoti be lentelių su žaliomis rodyklėmis likusias sankryžas. Pėstiesiems saugiau

                    Nors pralaidumas jose bus gerokai prastesnis, pasak T. Smulkos, praktika byloja, kad saugumas turėtų gerokai padidėti.

                    „Statistika rodo, kad per metus nutinka bent 2–3 eismo įvykiai, kai, vadovaujantis lentelėmis su žaliomis rodyklėmis, sukama į dešinę ir partrenkiami pėstieji“, – atkreipia dėmesį „Eismo valdymo sistemų“ vadovas.

                    Lentelės su žaliomis rodyklėmis gatvėse ėmė dingti jau nuo 2012-ųjų, kai patvirtintos šviesoforų įrengimo taisyklės. Nuo tada modernizuotose sankryžose tokie kelio ženklai nebeįrengiami. Šiuo metu Panevėžyje yra apie 16 tokių rekonstruotų sankryžų.

                    Comment

                    Working...
                    X