Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip linksma

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš sakau kokiu style buvo įgyvendinta RB1, jei būtų China style, už tuos pačius pinigus turėtumėm atkarpą iki Lenkijos sienos 200 km/h, dvigubai pigiau ir dvigubai greičiau atidarytą.

    China style už tuos pačius pinigus nebent Butkevičius būtų nusipirkęs private jet ir salą Bahamuose.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      China style už tuos pačius pinigus nebent Butkevičius būtų nusipirkęs private jet ir salą Bahamuose.
      Prieš skiedžiant tokius vėjus reiktų bent kiek faktais pasidomėti:

      How China builds high-speed rail for less

      Chinese high-speed lines with a maximum speed of 350km/h have a typical infrastructure unit cost of about Yuan 100-125m ($US 17-21m) per km, with a high ratio of viaducts and tunnels.

      The cost of high-speed lines in Europe designed for operation at 300km/h or above is estimated to be $US 25-39m/km and as high as $US 52m/km in California (excluding land, rolling stock, and interest during construction). The unit cost for four high-speed lines currently under construction in France ranges from $US 24.8m to $US 35.2m.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Prieš skiedžiant tokius vėjus reiktų bent kiek faktais pasidomėti:

        How China builds high-speed rail for less
        Dar reiktų pridėti, kad Kinijos HSR yra statomi pagal žymiai aukštesnius standartus, nei ES. Taip pat dažniausiai per žymiai sudėtingesnę geografiją. Iš principo ES ir kitos vakarų šalys turėtų pasimokyti efektyvaus geležinkelių tiesimo už mažiausią kainą iš komunistinės Kinijos.
        Paskutinis taisė John; 2019.03.26, 15:13.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Prieš skiedžiant tokius vėjus reiktų bent kiek faktais pasidomėti:

          How China builds high-speed rail for less
          Vėjau, o tu nepagalvoji kad

          1) žemės išpirkimo kaštai šiek tiek skiriasi Vakarų Europoje, kur žemė išlerkama brangiai už rinkos kainą, ir Kinijoje, kur žmonės tiesiog geranoriškai dovanoja žemę bendros gerovės labui. Tie kurie geranoriškai žemės nedovanoja, važiuoja pailsėti 15 metų į hard labour camps.
          2) Darbo jėgos kaštai spėčiau irgi šiek tiek skiriasi Vakarų Europoje ir Kinijoje.
          3) Economies of scale
          4) Klausimas, kiek patikimi Kinijos skaičiai? Gal patikimi, gal ir nelabai. Rusijoje Sočio žaidynės oficialiai kainavo berods 6,5 mlrd $, kai reali kaina spėjama kad buvo 40-45 mlrd.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Nu va, kai biški buvai įvarytas į kampą, tai vietoj baltų dramblių ir visai neblogas listas su paaiškinimais atsirado. Aišku kai kurie pointai irgi traukti iš šiknos, bet kaip tau jau kaip ir progresas.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Sakai mums reiktų pasiskolinti kokius tris metinius Lietuvos biudžetus, ir tiesti kosminio greičio traukinių liniją kur nors iš Vilniaus į Skuodą?
              Ne, pasiskolinti kiek mažiau ir tiesti į Lenkijos kaimą Belstogę.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Na taip, dabar turim pagal aukščiausius vakarietiškus audito reikalavimus su detaliom naudos-kaštų analizėm įgyvendintą labai pelningą ir skaidrų vakarietiško style RB1 atkarpos projektą nuo Lenkijos iki Kauno už milijardą litų su 40 km/h vidutiniu greičiu, tų kinų tiesios geležinkelių linijos su kosminiais greičiais tik niekam nereikalinga komunistų propoganda.
                Šiais laikais su lėktuvais skraido, bet kažkas ateina su pasiūlymu pasivažinėti pusdienį 40 km/h. Nors babkės ne mūsų, bet ES biurokratai biški ir užstrigę laike.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  Ne, pasiskolinti kiek mažiau ir tiesti į Lenkijos kaimą Belstogę.
                  A, tai jau nebetiesiam geležinkelių China style?
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Šiais laikais su lėktuvais skraido, bet kažkas ateina su pasiūlymu pasivažinėti pusdienį 40 km/h. Nors babkės ne mūsų, bet ES biurokratai biški ir užstrigę laike.
                    Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
                      Na tiesiog bandė pasakyti bajeriųką pagal savo anti-China naratyvą, bet nepasigilinęs į temą truputį apsikvailino. Ne pirmas kartas
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Kai Lietuvoje turėsim bent vieną greitąjį geležinkelį, tada galima bus kažką šnekėti. Jetau, kažkas kritikuoja Kinijos infrastruktūrinius projektus? Gal pradžioj pasižiūrim į mūsų
                        Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                        Mielosios Grigiškės

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
                          Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Skankausko samprotavimai apie geležinkelius yra gold. Carry on

                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                              Kai Lietuvoje turėsim bent vieną greitąjį geležinkelį, tada galima bus kažką šnekėti. Jetau, kažkas kritikuoja Kinijos infrastruktūrinius projektus? Gal pradžioj pasižiūrim į mūsų
                              Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Tai juk statys HSR Lietuvoje. Jau visai netrukus turėtų viskas pilnu tempu vykti. Pažiūrėsim, kaip viskas vyks ir kaip efektyviai bus naudojami pinigai bei kaip veiks efektyvi Vakarietiška managemento sistema ir QC. Juo labiau, kad panašių spec'ų geležinkelių pilna ir Kinijoje, tai palyginti bus yapač lengva.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.
                                  Aaa, tai dabar jau ekonomiškai iš pradžių buvo naudinga važiuoti 40 km/h, bet dabar tapo nenaudinga? Kaip čia taip apsiriko lietuviško style skaičiuotojai, ar tiesiog atkatų gavėjams nelabai ir rūpėjo realūs poreikiai ir greitis, o svarbu buvo kuo daugiau įsisavinti valstybės ir ES pinigų?

                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?
                                  Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.27, 15:22.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą


                                    Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.
                                    Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
                                      Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.
                                        Apie google esi girdėjęs?
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Apie google esi girdėjęs?
                                          Tai siūlau pačiam ir pasinaudoti, įsitikinsi, kad tokių oro uostų Kinijoje nėra, taip pat įsitikinsi, kad infrastruktūros projektams Lietuvoje nelabai daroma kaštų naudos analizė.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X