Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip linksma

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Prieš skiedžiant tokius vėjus reiktų bent kiek faktais pasidomėti:

    How China builds high-speed rail for less
    Vėjau, o tu nepagalvoji kad

    1) žemės išpirkimo kaštai šiek tiek skiriasi Vakarų Europoje, kur žemė išlerkama brangiai už rinkos kainą, ir Kinijoje, kur žmonės tiesiog geranoriškai dovanoja žemę bendros gerovės labui. Tie kurie geranoriškai žemės nedovanoja, važiuoja pailsėti 15 metų į hard labour camps.
    2) Darbo jėgos kaštai spėčiau irgi šiek tiek skiriasi Vakarų Europoje ir Kinijoje.
    3) Economies of scale
    4) Klausimas, kiek patikimi Kinijos skaičiai? Gal patikimi, gal ir nelabai. Rusijoje Sočio žaidynės oficialiai kainavo berods 6,5 mlrd $, kai reali kaina spėjama kad buvo 40-45 mlrd.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Nu va, kai biški buvai įvarytas į kampą, tai vietoj baltų dramblių ir visai neblogas listas su paaiškinimais atsirado. Aišku kai kurie pointai irgi traukti iš šiknos, bet kaip tau jau kaip ir progresas.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Sakai mums reiktų pasiskolinti kokius tris metinius Lietuvos biudžetus, ir tiesti kosminio greičio traukinių liniją kur nors iš Vilniaus į Skuodą?
        Ne, pasiskolinti kiek mažiau ir tiesti į Lenkijos kaimą Belstogę.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Na taip, dabar turim pagal aukščiausius vakarietiškus audito reikalavimus su detaliom naudos-kaštų analizėm įgyvendintą labai pelningą ir skaidrų vakarietiško style RB1 atkarpos projektą nuo Lenkijos iki Kauno už milijardą litų su 40 km/h vidutiniu greičiu, tų kinų tiesios geležinkelių linijos su kosminiais greičiais tik niekam nereikalinga komunistų propoganda.
          Šiais laikais su lėktuvais skraido, bet kažkas ateina su pasiūlymu pasivažinėti pusdienį 40 km/h. Nors babkės ne mūsų, bet ES biurokratai biški ir užstrigę laike.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą

            Ne, pasiskolinti kiek mažiau ir tiesti į Lenkijos kaimą Belstogę.
            A, tai jau nebetiesiam geležinkelių China style?
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą

              Šiais laikais su lėktuvais skraido, bet kažkas ateina su pasiūlymu pasivažinėti pusdienį 40 km/h. Nors babkės ne mūsų, bet ES biurokratai biški ir užstrigę laike.
              Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
                Na tiesiog bandė pasakyti bajeriųką pagal savo anti-China naratyvą, bet nepasigilinęs į temą truputį apsikvailino. Ne pirmas kartas
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Kai Lietuvoje turėsim bent vieną greitąjį geležinkelį, tada galima bus kažką šnekėti. Jetau, kažkas kritikuoja Kinijos infrastruktūrinius projektus? Gal pradžioj pasižiūrim į mūsų
                  Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                  Mielosios Grigiškės

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
                    Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Skankausko samprotavimai apie geležinkelius yra gold. Carry on

                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                        Kai Lietuvoje turėsim bent vieną greitąjį geležinkelį, tada galima bus kažką šnekėti. Jetau, kažkas kritikuoja Kinijos infrastruktūrinius projektus? Gal pradžioj pasižiūrim į mūsų
                        Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Tai juk statys HSR Lietuvoje. Jau visai netrukus turėtų viskas pilnu tempu vykti. Pažiūrėsim, kaip viskas vyks ir kaip efektyviai bus naudojami pinigai bei kaip veiks efektyvi Vakarietiška managemento sistema ir QC. Juo labiau, kad panašių spec'ų geležinkelių pilna ir Kinijoje, tai palyginti bus yapač lengva.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.
                            Aaa, tai dabar jau ekonomiškai iš pradžių buvo naudinga važiuoti 40 km/h, bet dabar tapo nenaudinga? Kaip čia taip apsiriko lietuviško style skaičiuotojai, ar tiesiog atkatų gavėjams nelabai ir rūpėjo realūs poreikiai ir greitis, o svarbu buvo kuo daugiau įsisavinti valstybės ir ES pinigų?

                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?
                            Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.27, 14:22.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą


                              Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.
                              Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
                                Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.
                                  Apie google esi girdėjęs?
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Apie google esi girdėjęs?
                                    Tai siūlau pačiam ir pasinaudoti, įsitikinsi, kad tokių oro uostų Kinijoje nėra, taip pat įsitikinsi, kad infrastruktūros projektams Lietuvoje nelabai daroma kaštų naudos analizė.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Jei geležinkelį tiesia komunistai, tai geležinkelis yra blogas. Jei geležinkelį tiesia liberalūs demokratai, geležinkelis yra geras. Greitis, keleivių skaičiai, tiesimo kaštai yra antraeiliai dalykai. Ar visi supratot?

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
                                        Tuščius oro uostus, really! Šalis su 1,4 mlrd gyventojų neturi poreikio nei geležinkeliams, nei oro uostams - stato šiaip sau, dėl vaizdo.

                                        Nemanau kad kas Kinijoje stato oro uostus Naujosios Akmenės dydžio miesteliuose. Yra dešimtmilijoniniai miestai, kurių poreikiai (vieno miesto) yra tokie, kokių visos Baltijos sesės kartus sudėjus niekad neturės.

                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Jei geležinkelį tiesia komunistai, tai geležinkelis yra blogas. Jei geležinkelį tiesia liberalūs demokratai, geležinkelis yra geras. Greitis, keleivių skaičiai, tiesimo kaštai yra antraeiliai dalykai. Ar visi supratot?
                                        Tai aišku. Va demokratiškos Indijos kokie geležinkeliai, bet niekad nemačiau, kad kai kurios personos (pirštais nerodysim) piktintųsi jais. O Kinijos moderni infrastruktūra yra blogai.

                                        Viską gyvenime reikia vertinti tik per ideologijos prizmę. Jeigu kažkas vyksta šalyje, kurios santvarka nėra tokia, kaip Vakaruose - visa tai automatiškai yra blogai. Netgi tai, kas gerai, yra blogai. Kiniškų prekių irgi nepirkim - jos blogos. Ai, gal tada nebus iš kur rašyti komentarų forume... Bet nesvarbu, viskas turi būti tik ideologiškai.
                                        Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.03.27, 16:33.
                                        Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                        Mielosios Grigiškės

                                        Comment


                                          Girdėjau tik apie kažkokius tuščius miestus Kinijoje, pvz. Paryžiaus kopija Kinijoje ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X