Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Technikos muziejai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Nemažai nuotraukų gale straipsnio https://www.delfi.lt/multimedija/atr....d?id=88132351
    iš šito: http://www.motormuzejs.lv/index.php/en/
    Tikrai vertas dėmesio muziejus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Gyvenantis Vokietijoje parekomendavo:
    https://speyer.technik-museum.de/en/exhibition
    https://sinsheim.technik-museum.de/en/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuorodas.
    Gal bus paties darytų nuotraukų ir įspūdžių.
    Nelabai nuotraukų dariau be žmonių. Auto muziejus tikrai įdomus, yra interaktyvios lentos šalia eksponatų net su lietuvių kalba, ne taip, kaip nemokamame karo muziejuje Rygoje centre, kur aprašymai daugiausia vien latviškai.
    Kai kam pakeliui apšilimui būtų už Biržų Senovinės technikos muziejus https://www.sodeliskiudvaras.lt/muziejus
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.08.13, 07:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už nuorodas.
    Gal bus paties darytų nuotraukų ir įspūdžių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Jei nebuvo minėta iki šiol, tai besidomintiems technika, ypač karine (pradedant nuo 1949 metų MIG-15), kurios prištampuota nerealus kiekis nedideliame plote:
    http://en.airmuseum.lv/home/
    TU-154 ir turbūt pražiopsotas Ту-22М1 http://ru.airmuseum.lv/blog/tu-22m1/ stovi atskirai, matytųsi užsilipus ant laiptų šalia MI-6.
    Įspūdingiausias monstras MI-6. Visokie MI-2 tai kaip žaislinės mašinėlės.
    http://ru.airmuseum.lv/blog/mi-6/
    p.s. veikia darbo dienomis iki 16val. arba klausti telefonu dėl galimybės kitu metu. Savininkas - senas rusų pilotas Виктор Талпа. Siekiant sutaupyti €4,5 už parkingą P3 aikštelėje parai, galima atvažiuoti nuo Ziemela iela ir įvažiuoti vidun jei tuščia. Ne latviams bilietas €7.
    Galima parkuotis ir P1, kurioje 30min yra €2 + €1,5/30 min.
    p.p.s. Įstros lėktuvų muziejus po šito tai visai ne kas. http://www.aviapark.lt/lt/lektuvu-muziejus

    Ir aišku dar auto: http://www.motormuzejs.lv/index.php/en/ Yra optimalūs šeimyniniai bilietai.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.08.09, 09:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2020.05.10
    Estijos senovinės technikos rojuje glaudžiasi per 500 sovietinių automobilių
    Senovinės tarybinės technikos Baltijos valstybėse vis dar apstu: miegamųjų rajonų kiemuose galima aptikti vieną kitą „Moskvičių“, o senuose garažų masyvuose kartas nuo karto dienos šviesą išvysta Žigulyiai“. Tačiau bene didžiausia regione tokių automobilių kolekcija yra saugoma Estijoje, Jarva-Jaani miestelyje.
    2 hektarų žemės plote įrengtame muziejuje po atviru dangumi tvarkingai pagal gamybos metus išrikiuotos stovi net 508 ilgaamžės transporto priemonės, teikiančios džiaugsmą vintažinių automobilių gerbėjams.


    https://www.lrytas.lt/auto/technika/2020/05/10/news/tiek-ir-tokiu-automobiliu-nesate-mate-senovines-technikos-rojuje-ju-glaudziasi-per-500-14803246/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Muzejuje yra variklių pavilijonas.
    Techniškai neišprusiam žmogui tie varikliai mažai ką sako








    Virtualių žaidimų salė - už papildomą mokestį galima paskraidyti arba pašaudyti

    Muziejuje yra kažkoks bufetas vietoje kavinės, nėra suvenyrų parduotuvės, kaip turtingesniuse muziejuose.


    Biplanas An-2 "Kukurūznikas" / Ан-2




    Bendrą nuotaiką turbūt atspindi ši nuotrauka.
    Atėjo kapitalizamas, subyrėjo Sovietija ir iš buvusios aviacijos šlovės liko tik "ostatki byloj roskošy" - buvusios šlovės likučiai


    Ačiū už dėmesį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Kijevo muziejuje yra net trys įvairių modifikacijų bombonešiai-raketnešiai Tu-22M / Ту-22М




    Prie bombonešių eksponuojamos sparnuotosios raketos








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Užėjome į mokomąjį lėktuvą.


    Net nieko netaupančioje sovietinėje ekonomikoje viršgarsinių bombonešių Tu-22 eksploataciją buvo be proto brangi
    Karo lakūnai buvo mokomi iš keleivinio ir karinio lėktuvo perdarytu lėktuvu Tu134UBL / Ту-134УБЛ - variklis ir galas iš Tu-134, o priekis ir valdymo prietaisai - kaip Tu-22M

    Viduje dirbanti močiutė įtikinamai įrodė, kad ne visa ukrainiečių tauta yra nusiteikusi proeuropietiškai ir laukia nesulaukia euroatlantinės integracijos.
    Išklausėme paskaitą apie tai kokie buvo geri sovietiniai lėktuvai, ir sovioetiniai lakūnai. Sužinojome, kad NATO lėktuvai pas mus nuolat pameta bombas. Teta dar mums papasakojo, koks blogis yra dekomunizacija ir derusifikacija, kai pervardina net caro karininko vardu pavadintą miestą Lvovo strityje (įdomu ,ką jis veikė 1914 metais Austrijos teritorijoje - turbūt užsiėmė Galicijos išvadavimu).
    Grįžus namo paskaičiau apie tuos Tu-22 - ten buvo daug konkstrukcinių trūkūmų

    Viduje - sovietinės aviacijos ekspozicija






    Dar kartą žvilgsnis į bombonešį Tu-142M


    Sovietinis gargatūnas (kurtinio ir tetervino hibridas) mokomasis Tu134UBL / Ту-134УБЛ

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації

    Labiausiai militaristinė ekspozicijos dalis.
    Tos mirties mašinos ir dabar atrodo grėsmingai

    Tolimo veikimo bombonešis Tu-142M / Ту-142M.
    Lėktuvas yra perdirbtas kovai su povandeninias laivais, panaudojant tolimojo veikimo bombonešio Tu-95RC / Ту-95РЦ bazę
    Serijinė gamyba buvo 1972-1994 m. (su modifikacijomis). Skrydžio atstumas - iki 11.500 km








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації

    Dar keletas sraigtasparnių




    Oro uosto technika


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації

    Hidrolėktuvai
    Tie antikvariniai kampuotų formų monstrai - ko gero, labiausiai patikę muziejaus eksponatai.

    Be-6 / Бе-6. Jis gamintas 1952-1957 m. Galėjo nuskristi iki 5000 km











    Be-12 / Бе-12 , gamintas 1963-1973 m. Galėjo nuskristi iki 4000 km












    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Antra muziejaus aikštelė
    Mi-8 / Ми-8


    Čekiškas L-410.
    Teko tokius mažyliu skraidyti kažkur Sibire




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Iljušino konstruktorių biuro projektuotų modelių alėjos tąsa.
    Poliarinis IL-14 Ил-14. Kažkada, gal 7-8 dešimtmetyje tokio tipo lėktuvai skraidė iš Vilniaus oro uosto


    IL-18 / Ил-18. Vidutinio atstumo lėktuvai.
    Iš Vilniaus IL-18 neskraidė (o iš Rygos skraidė - turbūt ten buvo ilgesni takas)




    Pirmasis sovietų reaktyvinis keleivinis lėktuvas Tu-104 / Ту-104 .
    Jo pagrindas - reaktyvinis bombonešis Tu-16. Panašiai į civilinius lėktuvus mutavo ir kiti lėktuvai (pvz., tolimo atstumo turbopropeleriniam Tu-114 panaudoti strateginio bombonešio Tu-95 sprendimai ir mazgai).
    Šiame muziejuje yra pirmasis serijinis Tu-104 egzempliorius, pagamintas 1956 metais Charkovo aviacijos gamykloje


    Dėl avarijų šis modelis turėjo nekokią šlovę.
    Sovietijoje buvo sukurta ir dainelė apie šį lėktuvą (niūniuojama pagal vieną Chopin'o maršą)
    Tu sto četyre - samyj lučšyj samoliot
    Tu 104 otpravliajetsia v poliot

    Beregite vremia
    Bystro i udobno
    Tu sto četyre - samyj lučšyj samoliot




    Į toliausią civilinių lėktuvų alėją, kur eksponuojami Antonovo biuro An modelio lėktuvai, net nespėjome nueiti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    IL-62 / Ил-62 - Buvęs sovietinio laivyno flagmanas. Jo modifikacija IL-62M skraidė ir Sovietijos vadovai
    Kartą teko skristi tokiu lėktuvu iš Jakutsko į Maskvą.. Skridome 6 valandas, o laikas irgi pasikeitė 6 valandomis. Atskridome tą pačią valandą, kaip ir išskridome








    Mokymo klasė


    Kijevo skrydžių rajonas


    Ikiskaitmeniniais laikais tokiomis schemutėmis su reljefu ir vielutėmis (trajektorija) pilotai buvo instruktuojami, kaip nusileisti kalnų oro uostuose - Sočyje, Tbilisyje, Jerevane, Simferopolyje ir pan.
    Adlerio (Sočio) oro uosto schema


    Tbilisio oro uosto schema



    Kabina




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Keli Iljušino kontruktorių biuro lėktuvai
    Karinis transporto lėktuvas IL-76T / Ил-76T






    IL-76T ir IL-86


    Pirmasis sovietinis aerobusas IL-86 / Ил-86




    į IL-86 vidų nebuvo leidžiama

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Tolumoje matosi manevruojantis ką tik Kijevo Žulianų oro uoste nusileidęs "Bravo Airlines" lėktuvas




    Sraigtasparnių alėja




    Kažkoks karinis monstras


    Ka-26 Tokį buvo galima dažnai pamatyti ir Lietuvoje, juo naudojosi milicija


    Jak-40 / Як-40 - regioninis mažos talpos (apie 30 vietų) lėktuvėlis.
    Teko tokiu skristi vieną kartą. Įlaipinimas per lėktuvo galą



    Kažkodėl muziejuje nėra populiaraus vidutinio dydžio modelio Jak-42

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ, Державний музей авіації
    Foto 2019.07

    Tu-154 Ту-154 Pagrindinis Sovietijos -ojo dešimtmečio didelių atstumų "darbinis arkliukas"
    Tokiu teko skraidyti į Sibirą (Iki Jakutsko 10 valandų su vienu nusileidimu) ir į Vidurio Aziją




    Tu-154 vidus pavargęs


    Pilotų kabina


    Sunkusis sraigtasparnis Mi-26 / Ми-26
    To lėktuvo prižiūrėtojas įsimylėjęs aviaciją. Jis galėtų valanadų valandas pasakoti apie šį technikos stebuklą








    Sunkusis sraigtasparnis Mi-6A / Ми-6А




    Žvilgsinis atgal į pirmą aplankytą alėją




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ, Державний музей авіації

    Vaikštant po muziejų pirmiausia domino keleiviniai lėktuvai, kuriais teko skraidyti studentavimo laikais.
    Karinė technika nebuvo prioritetas lankant muziejų. Apie malūnsparnių modelių pavadinimus mano žinios apsiribojo tais modeliais, kai vaikystėje rinkau degtukų dėžučių etiketes ir pašto ženklus.
    Žmonėms, kurie negyveno anais laikais, muziejus tubūt turėtų būti mažiau įdomus.

    Pradžioje reikėjo atsikratyti nesąmoningo lyginimo su puikiu Vokietijos Sinsheimo muziejumi, kuriame kažkada teko būti.
    Čia viskas užfiksuota sovietmečio pabaigoje, kai Ukrainoje buvo išvystyta civilinių ir karinių lėktuvų pramonė, visų pirma AN modelių
    Šiek tiek liūdnas muziejus - "ostatki byloj prošlosti" (buvusios šlovės likučiai).

    Foto 2019.07
    Pirmoji alėja.
    Kairėje - keleiviniai lėktuvai, dešinėje - naikintuvai



    Naikintuvai






    MiG-29 / МиГ-29



    Prezidentinis Tu-134A-3 Ukraina / Ту-134А-3 «Україна»
    Kažkada šiuo lėktuvu buvo skaidinamas Ukrainos prezidentas Leonid Kučma










    Norint apžiūrėti pilotų kabinas laikas ribojamas nuo 1 iki 3 minučių
    Iš pat ryto dar buvo nedaug žmonių, o paskui norinčių aplankyti (visų pirma vaikų) buvo nemažai



    Standartinis Tu-134A / Ту-134А
    Populiarus XX a. 9 dešimtmečio regioninis modelis skraidant nedideliais atstumais.
    Kažkada kelis kartus teko tokiu skristi tarp Vilniaus ir Maskvos




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ, Державний музей авіації
    Foto 2019.07


    Praktinė informacija
    Darbo valandos: 10-19 (žiemą valandą trumpiau), antradieniais į lėktuvo vidų neleidžiama
    Bilieto kaina tik į teritoriją 60 UAH (2,07 EUR), pilnas biletas su leidimu užeiti į lėktuvų vidų 100 UAH (3,45 EUR)
    Aktualios kainos:
    - UA http://aviamuseum.com.ua/ua/cost/331-vartst,
    - EN http://aviamuseum.com.ua/en/cost/332-cost

    Mes pirkome pilną bilietą už 100 UAH; įėjus į lėktuvų vidų kaskart reikėdavo rodyti biletą, kad susimokėjome už pasiūrėjimą




    Bendras vaizdas
    Priekyje esanti rudas lėktuvas - seniausias eksponatas dar iš I pasaulinio karo laikų


    IL-76 ir Mig-29

    Komentuoti:

Working...
X