Nemažai nuotraukų gale straipsnio https://www.delfi.lt/multimedija/atr....d?id=88132351
iš šito: http://www.motormuzejs.lv/index.php/en/
Tikrai vertas dėmesio muziejus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Technikos muziejai Europoje
Collapse
X
-
Gyvenantis Vokietijoje parekomendavo:
https://speyer.technik-museum.de/en/exhibition
https://sinsheim.technik-museum.de/en/
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodas.
Gal bus paties darytų nuotraukų ir įspūdžių.
Kai kam pakeliui apšilimui būtų už Biržų Senovinės technikos muziejus https://www.sodeliskiudvaras.lt/muziejusPaskutinis taisė Arunasx; 2020.08.13, 07:24.
Komentuoti:
-
Jei nebuvo minėta iki šiol, tai besidomintiems technika, ypač karine (pradedant nuo 1949 metų MIG-15), kurios prištampuota nerealus kiekis nedideliame plote:
http://en.airmuseum.lv/home/
TU-154 ir turbūt pražiopsotas Ту-22М1 http://ru.airmuseum.lv/blog/tu-22m1/ stovi atskirai, matytųsi užsilipus ant laiptų šalia MI-6.
Įspūdingiausias monstras MI-6. Visokie MI-2 tai kaip žaislinės mašinėlės.
http://ru.airmuseum.lv/blog/mi-6/
p.s. veikia darbo dienomis iki 16val. arba klausti telefonu dėl galimybės kitu metu. Savininkas - senas rusų pilotas Виктор Талпа. Siekiant sutaupyti €4,5 už parkingą P3 aikštelėje parai, galima atvažiuoti nuo Ziemela iela ir įvažiuoti vidun jei tuščia. Ne latviams bilietas €7.
Galima parkuotis ir P1, kurioje 30min yra €2 + €1,5/30 min.
p.p.s. Įstros lėktuvų muziejus po šito tai visai ne kas. http://www.aviapark.lt/lt/lektuvu-muziejus
Ir aišku dar auto: http://www.motormuzejs.lv/index.php/en/ Yra optimalūs šeimyniniai bilietai.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.08.09, 09:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lrytas.lt 2020.05.10
Estijos senovinės technikos rojuje glaudžiasi per 500 sovietinių automobilių
Senovinės tarybinės technikos Baltijos valstybėse vis dar apstu: miegamųjų rajonų kiemuose galima aptikti vieną kitą „Moskvičių“, o senuose garažų masyvuose kartas nuo karto dienos šviesą išvysta Žigulyiai“. Tačiau bene didžiausia regione tokių automobilių kolekcija yra saugoma Estijoje, Jarva-Jaani miestelyje.
2 hektarų žemės plote įrengtame muziejuje po atviru dangumi tvarkingai pagal gamybos metus išrikiuotos stovi net 508 ilgaamžės transporto priemonės, teikiančios džiaugsmą vintažinių automobilių gerbėjams.
https://www.lrytas.lt/auto/technika/2020/05/10/news/tiek-ir-tokiu-automobiliu-nesate-mate-senovines-technikos-rojuje-ju-glaudziasi-per-500-14803246/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Muzejuje yra variklių pavilijonas.
Techniškai neišprusiam žmogui tie varikliai mažai ką sako
Virtualių žaidimų salė - už papildomą mokestį galima paskraidyti arba pašaudyti
Muziejuje yra kažkoks bufetas vietoje kavinės, nėra suvenyrų parduotuvės, kaip turtingesniuse muziejuose.
Biplanas An-2 "Kukurūznikas" / Ан-2
Bendrą nuotaiką turbūt atspindi ši nuotrauka.
Atėjo kapitalizamas, subyrėjo Sovietija ir iš buvusios aviacijos šlovės liko tik "ostatki byloj roskošy" - buvusios šlovės likučiai
Ačiū už dėmesį
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Kijevo muziejuje yra net trys įvairių modifikacijų bombonešiai-raketnešiai Tu-22M / Ту-22М
Prie bombonešių eksponuojamos sparnuotosios raketos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Užėjome į mokomąjį lėktuvą.
Net nieko netaupančioje sovietinėje ekonomikoje viršgarsinių bombonešių Tu-22 eksploataciją buvo be proto brangi
Karo lakūnai buvo mokomi iš keleivinio ir karinio lėktuvo perdarytu lėktuvu Tu134UBL / Ту-134УБЛ - variklis ir galas iš Tu-134, o priekis ir valdymo prietaisai - kaip Tu-22M
Viduje dirbanti močiutė įtikinamai įrodė, kad ne visa ukrainiečių tauta yra nusiteikusi proeuropietiškai ir laukia nesulaukia euroatlantinės integracijos.
Išklausėme paskaitą apie tai kokie buvo geri sovietiniai lėktuvai, ir sovioetiniai lakūnai. Sužinojome, kad NATO lėktuvai pas mus nuolat pameta bombas. Teta dar mums papasakojo, koks blogis yra dekomunizacija ir derusifikacija, kai pervardina net caro karininko vardu pavadintą miestą Lvovo strityje (įdomu ,ką jis veikė 1914 metais Austrijos teritorijoje - turbūt užsiėmė Galicijos išvadavimu).
Grįžus namo paskaičiau apie tuos Tu-22 - ten buvo daug konkstrukcinių trūkūmų
Viduje - sovietinės aviacijos ekspozicija
Dar kartą žvilgsnis į bombonešį Tu-142M
Sovietinis gargatūnas (kurtinio ir tetervino hibridas) mokomasis Tu134UBL / Ту-134УБЛ
Komentuoti:
-
Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Labiausiai militaristinė ekspozicijos dalis.
Tos mirties mašinos ir dabar atrodo grėsmingai
Tolimo veikimo bombonešis Tu-142M / Ту-142M.
Lėktuvas yra perdirbtas kovai su povandeninias laivais, panaudojant tolimojo veikimo bombonešio Tu-95RC / Ту-95РЦ bazę
Serijinė gamyba buvo 1972-1994 m. (su modifikacijomis). Skrydžio atstumas - iki 11.500 km
Komentuoti:
-
Kijevas. Valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Dar keletas sraigtasparnių
Oro uosto technika
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Hidrolėktuvai
Tie antikvariniai kampuotų formų monstrai - ko gero, labiausiai patikę muziejaus eksponatai.
Be-6 / Бе-6. Jis gamintas 1952-1957 m. Galėjo nuskristi iki 5000 km
Be-12 / Бе-12 , gamintas 1963-1973 m. Galėjo nuskristi iki 4000 km
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Antra muziejaus aikštelė
Mi-8 / Ми-8
Čekiškas L-410.
Teko tokius mažyliu skraidyti kažkur Sibire
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Iljušino konstruktorių biuro projektuotų modelių alėjos tąsa.
Poliarinis IL-14 Ил-14. Kažkada, gal 7-8 dešimtmetyje tokio tipo lėktuvai skraidė iš Vilniaus oro uosto
IL-18 / Ил-18. Vidutinio atstumo lėktuvai.
Iš Vilniaus IL-18 neskraidė (o iš Rygos skraidė - turbūt ten buvo ilgesni takas)
Pirmasis sovietų reaktyvinis keleivinis lėktuvas Tu-104 / Ту-104 .
Jo pagrindas - reaktyvinis bombonešis Tu-16. Panašiai į civilinius lėktuvus mutavo ir kiti lėktuvai (pvz., tolimo atstumo turbopropeleriniam Tu-114 panaudoti strateginio bombonešio Tu-95 sprendimai ir mazgai).
Šiame muziejuje yra pirmasis serijinis Tu-104 egzempliorius, pagamintas 1956 metais Charkovo aviacijos gamykloje
Dėl avarijų šis modelis turėjo nekokią šlovę.
Sovietijoje buvo sukurta ir dainelė apie šį lėktuvą (niūniuojama pagal vieną Chopin'o maršą)
Tu sto četyre - samyj lučšyj samoliot
Tu 104 otpravliajetsia v poliot
Beregite vremia
Bystro i udobno
Tu sto četyre - samyj lučšyj samoliot
Į toliausią civilinių lėktuvų alėją, kur eksponuojami Antonovo biuro An modelio lėktuvai, net nespėjome nueiti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
IL-62 / Ил-62 - Buvęs sovietinio laivyno flagmanas. Jo modifikacija IL-62M skraidė ir Sovietijos vadovai
Kartą teko skristi tokiu lėktuvu iš Jakutsko į Maskvą.. Skridome 6 valandas, o laikas irgi pasikeitė 6 valandomis. Atskridome tą pačią valandą, kaip ir išskridome
Mokymo klasė
Kijevo skrydžių rajonas
Ikiskaitmeniniais laikais tokiomis schemutėmis su reljefu ir vielutėmis (trajektorija) pilotai buvo instruktuojami, kaip nusileisti kalnų oro uostuose - Sočyje, Tbilisyje, Jerevane, Simferopolyje ir pan.
Adlerio (Sočio) oro uosto schema
Tbilisio oro uosto schema
Kabina
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Keli Iljušino kontruktorių biuro lėktuvai
Karinis transporto lėktuvas IL-76T / Ил-76T
IL-76T ir IL-86
Pirmasis sovietinis aerobusas IL-86 / Ил-86
į IL-86 vidų nebuvo leidžiama
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ. Державний музей авіації
Foto 2019.07
Tolumoje matosi manevruojantis ką tik Kijevo Žulianų oro uoste nusileidęs "Bravo Airlines" lėktuvas
Sraigtasparnių alėja
Kažkoks karinis monstras
Ka-26 Tokį buvo galima dažnai pamatyti ir Lietuvoje, juo naudojosi milicija
Jak-40 / Як-40 - regioninis mažos talpos (apie 30 vietų) lėktuvėlis.
Teko tokiu skristi vieną kartą. Įlaipinimas per lėktuvo galą
Kažkodėl muziejuje nėra populiaraus vidutinio dydžio modelio Jak-42
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ, Державний музей авіації
Foto 2019.07
Tu-154 Ту-154 Pagrindinis Sovietijos -ojo dešimtmečio didelių atstumų "darbinis arkliukas"
Tokiu teko skraidyti į Sibirą (Iki Jakutsko 10 valandų su vienu nusileidimu) ir į Vidurio Aziją
Tu-154 vidus pavargęs
Pilotų kabina
Sunkusis sraigtasparnis Mi-26 / Ми-26
To lėktuvo prižiūrėtojas įsimylėjęs aviaciją. Jis galėtų valanadų valandas pasakoti apie šį technikos stebuklą
Sunkusis sraigtasparnis Mi-6A / Ми-6А
Žvilgsinis atgal į pirmą aplankytą alėją
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ, Державний музей авіації
Vaikštant po muziejų pirmiausia domino keleiviniai lėktuvai, kuriais teko skraidyti studentavimo laikais.
Karinė technika nebuvo prioritetas lankant muziejų. Apie malūnsparnių modelių pavadinimus mano žinios apsiribojo tais modeliais, kai vaikystėje rinkau degtukų dėžučių etiketes ir pašto ženklus.
Žmonėms, kurie negyveno anais laikais, muziejus tubūt turėtų būti mažiau įdomus.
Pradžioje reikėjo atsikratyti nesąmoningo lyginimo su puikiu Vokietijos Sinsheimo muziejumi, kuriame kažkada teko būti.
Čia viskas užfiksuota sovietmečio pabaigoje, kai Ukrainoje buvo išvystyta civilinių ir karinių lėktuvų pramonė, visų pirma AN modelių
Šiek tiek liūdnas muziejus - "ostatki byloj prošlosti" (buvusios šlovės likučiai).
Foto 2019.07
Pirmoji alėja.
Kairėje - keleiviniai lėktuvai, dešinėje - naikintuvai
Naikintuvai
MiG-29 / МиГ-29
Prezidentinis Tu-134A-3 Ukraina / Ту-134А-3 «Україна»
Kažkada šiuo lėktuvu buvo skaidinamas Ukrainos prezidentas Leonid Kučma
Norint apžiūrėti pilotų kabinas laikas ribojamas nuo 1 iki 3 minučių
Iš pat ryto dar buvo nedaug žmonių, o paskui norinčių aplankyti (visų pirma vaikų) buvo nemažai
Standartinis Tu-134A / Ту-134А
Populiarus XX a. 9 dešimtmečio regioninis modelis skraidant nedideliais atstumais.
Kažkada kelis kartus teko tokiu skristi tarp Vilniaus ir Maskvos
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kijevo valstybinis aviacijos muziejus / Київ, Державний музей авіації
Foto 2019.07
Praktinė informacija
Darbo valandos: 10-19 (žiemą valandą trumpiau), antradieniais į lėktuvo vidų neleidžiama
Bilieto kaina tik į teritoriją 60 UAH (2,07 EUR), pilnas biletas su leidimu užeiti į lėktuvų vidų 100 UAH (3,45 EUR)
Aktualios kainos:
- UA http://aviamuseum.com.ua/ua/cost/331-vartst,
- EN http://aviamuseum.com.ua/en/cost/332-cost
Mes pirkome pilną bilietą už 100 UAH; įėjus į lėktuvų vidų kaskart reikėdavo rodyti biletą, kad susimokėjome už pasiūrėjimą
Bendras vaizdas
Priekyje esanti rudas lėktuvas - seniausias eksponatas dar iš I pasaulinio karo laikų
IL-76 ir Mig-29
Komentuoti:
Komentuoti: