No announcement yet.

LV. Ryga / Rīga

Collapse
X

• Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All

Apie šitą bažnyčią kartais tenka pasitrinti. Gražu, dėkui, Romai.

Comment

O wow, Edmai!

You've been in Riga again, and thank you so much for this tremendous new photo collection.

It is wonderful that thanks to your dedication we get to see so much of this beautiful city. You are going far beyond the usual showpieces and show that all of Riga is loaded with showpieces or at least potential showpieces because many handsome buildings are in a sad state. Some of the decorations are lush and playful while others are more serious and austere.

I must admit that I really don't quite know what to think of the idea of "glass wrapping" a building as you show here: http://img.photobucket.com/albums/v4...a/IMG_2840.jpg.

At any rate, thanks again for this unusual and very beautiful series!
      Originally Posted by

Comment

Praėjusio savaitgalio nuotraukos nuo šv.Petro bažnyčios bokšto

Apžvalgos aikštelėje lankytojų buvo nedaug - vėjas viršuje labai stiprus

Comment

Iš pradžių dar buvo nesutemę.
          Nereikėjo ir štatyvo

Comment

Greitai temsta - tarp šių nuotraukų tik 6 minučių tarpas

Comment

Išbandžiau štatyvą

Puikiai apšviestas geležinkelio tiltas

Geležinkelio tiltas stambiu planu

Comment

Pakeičiau spektrą iš automatinio į naktinį

Comment

Stoties rajonas

Geležinkelio tiltas

Akmenų tiltas

Vantų tiltas (Vanšu tilts) ir Saulės akmuo (Saules akmens).
                  Senamiestį fotografuoti labai sunku - prožektoriai šviečia į akis

Comment

Nuostabūs vaizdai, labai gražus miestas tiek dieną, tiek naktį.. Primena vasaros klajones po Rygos senamiestį

Comment

Įdomus rotušės apšvietimas, tik pačio bokštelio...

Comment

Gražu!
                        O naujai apšviestas geležinkelio tiltas Rygoje naktį dabar pats gražiausias.

Comment

Keletas Rygos vaizdų

Paskutinis taisė Romas; 2008.08.17, 20:52. Priežastis: Kopija iš temos "LV. Latvija. Ne tik Ryga"

Comment

Ryga

Net į kadrą netilpo

Paskutinis taisė Romas; 2008.08.17, 20:53. Priežastis: Atkletos Rygos nuotraukos iš temos "LV. Latvija (ne tik Ryga)"
                            Why visit Vilnius?

Galerija

Comment

May I ask you a question, Romai, since you've established yourself as someone who knows Riga well?

Is this building

in the general vicinity of

this building?

I'd surely like to know, and I would very much appreciate an answer. I know that the 2nd building is by Michael Eisenstein, Elizabetes Iela #10b. But how about the other one?

On the whole I think that the area around Elizabetes/Antonia/Alberta Streets is on a tremendous upswing. Between my visit in 2005 and coming back this past May I noticed an enormous increase in rehabilitated buildings.
                              Originally Posted by

Comment

Šią vasarą teko pabuvot Rygoje.Deja dėl pinigų trūkumo užtrukau ten tik pusdienį.

1.puikus grafiti menas požeminėje perėjoje

2. koks tai medis augantis parkelyje šalia nacionalinės operos. Vienas keisčiausių medžių kokius tik yra tekę matyt.Auga sau horizontaliai ir vargo nemato.

3. Nacionalinė opera ir grąžiai sutvarkyta aplinka

4. Koks tai paminklas

Comment

Parašė TH1 Rodyti pranešimą
                                  4. Koks tai paminklas
                                  Koks tai neišprusimas

Comment

Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Koks tai neišprusimas
                                    Tiek jau to, išmokslinam žmogų. Laisvės paminklas (Brivibas piemineklis, atrodo taip latviškai, tiksliai nepamenu).
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

Comment

I hate to quote myself & therefore took the IMG tags away, but you overlooked my question on the previous page, Romai:

Parašė Whose Homepage Rodyti pranešimą
                                      May I ask you a question, Romai, since you've established yourself as someone who knows Riga well?

Is this building
                                      http://foto.terpe.lt/inkelti/20070317/IMG_5374.jpg

in the general vicinity of

http://foto.terpe.lt/inkelti/20070317/IMG_5381.jpg

this building?

I'd surely like to know, and I would very much appreciate an answer. I know that the 2nd building is by Michael Eisenstein, Elizabetes Iela #10b. But how about the other one?

On the whole I think that the area around Elizabetes/Antonia/Alberta Streets is on a tremendous upswing. Between my visit in 2005 and coming back this past May I noticed an enormous increase in rehabilitated buildings.
                                      I *think* I figured out the answer for myself in the meantime, but I'd surely like to hear what you have to say about it as well.
                                      Originally Posted by

Comment

Ar neperdaug cia anglu kalbos?

Comment

Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                          Ar neperdaug cia anglu kalbos?
                                          Tikrai ne...

Comment

Working...
                                          X