Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

US. 40 000 senų bei kitų retesnių amerikietiškų automobilių kruizas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Reikalas tas, kad cia ju keliuose gana daug, o ypac H3.
    Jis tarp eiliniu normaliu JEEP mazai ir issiskiria, nera toks didelis ir gana manevringas. Kas kita H1 ir H2. Man ir ne tik man tas "lietuviskas" suskirstymas mazai suprantamas Ar jie ju dydziu realiai nesuvokia ar kaip??? Lai i auto charakteristikas paziuri, nes tai jau tikrai nebejuokingas suskirstymas.
    Mes visuomet "sergam" uz Lietuva, bet kartais cionai tenka gerokai uz ja paraudonuoti
    Nes kai kuriu dalyku logiskai paaiskinti neimanoma.
    Bet lietuviska juoda duona ipratinom valgyti ir amerikonus Jiems ji labai patinka. Kaip ir ikalem i galva, kad Lietuva - Europos centre, o ne Rusijos provincija. Labai padeda stai tokios geros fotografijos is Lietuvos kaip kad cionai forume)) Kauno, Vilniaus ir kiti vaizdai jiems labai patiko, suprato, kad tai tikra Europa, ne Russia...

    Comment


      #82
      Parašė BiSa Rodyti pranešimą
      Kas kita H1 ir H2. Man ir ne tik man tas "lietuviskas" suskirstymas mazai suprantamas Ar jie ju dydziu realiai nesuvokia ar kaip??? Lai i auto charakteristikas paziuri, nes tai jau tikrai nebejuokingas suskirstymas.
      Lietuvoje kategorijos skiriamos atsižvelgiant į masę. Regis pastarosios B kategorijos normas viršija. Jokios priežasties raudonuoti, mini autobuso gabaritai ir tiek.

      Comment


        #83

        to sanomiz-
        Deja, pasilieku prie savo nuomones.
        Reikalas liecia siu automobiliu galima eksporta, o ne priesiskuma lietuvisku kategoriju skirstytojams...
        H3 labiausia tinkamas Lietuvos rinkai (mano nuomone), kuro sunaudojimas dar telpa i "lietuviskus remus", kaina dabartine - jau proto ribose, Hummer megstanciu tikrai nemazai.
        Viena is rimtesniu kliuciu - reikalinga vairavimo teisiu kategorija.
        B kategorijos teises ne problema daugeliui, o automobilis sis daugiau maziau "seimyninis" bent USA - juose daznai uz vairo pamatysi mazutes moteris veziojancias savo vaikus.
        Del H1 ir H2 mums nera aktualu, del H3 neatitikimo vairavimui B kategorijos teisems - tikrai nesuprantama. Tai kaip tada JEEP?
        Gal kartais turi kokiu nuorodu, pasiskaitytume inete esamus reikalavimus kategorijoms. Labai idomu.
        Del mases ir kitu auto charakteristiku - jei idomu ilisk - www.hummer.com.
        BISA

        Comment


          #84
          Parašė BiSa Rodyti pranešimą

          to sanomiz-
          Deja, pasilieku prie savo nuomones.
          Reikalas liecia siu automobiliu galima eksporta, o ne priesiskuma lietuvisku kategoriju skirstytojams...
          H3 labiausia tinkamas Lietuvos rinkai (mano nuomone), kuro sunaudojimas dar telpa i "lietuviskus remus", kaina dabartine - jau proto ribose, Hummer megstanciu tikrai nemazai.
          Viena is rimtesniu kliuciu - reikalinga vairavimo teisiu kategorija.
          B kategorijos teises ne problema daugeliui, o automobilis sis daugiau maziau "seimyninis" bent USA - juose daznai uz vairo pamatysi mazutes moteris veziojancias savo vaikus.
          Del H1 ir H2 mums nera aktualu, del H3 neatitikimo vairavimui B kategorijos teisems - tikrai nesuprantama. Tai kaip tada JEEP?
          Gal kartais turi kokiu nuorodu, pasiskaitytume inete esamus reikalavimus kategorijoms. Labai idomu.
          Del mases ir kitu auto charakteristiku - jei idomu ilisk - www.hummer.com.
          BISA
          Problema tame, kad H2 ir H3 sveria daugiau kaip 4 tonas, jie pagal svori priskiriami nedideliems sunkvezimiams, o H1 tuo tarpu tesveria 1250 kg.
          "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

          Comment


            #85
            "Problema tame, kad H2 ir H3 sveria daugiau kaip 4 tonas, jie pagal svori priskiriami nedideliems sunkvezimiams, o H1 tuo tarpu tesveria 1250 kg. "

            ???

            Zinios is interneto, ka apytiksliai ir zinojom :
            H1 (Wagon 4 door) - 9.036 lb,
            H2 - 8.600 lb,
            H3 - 5,850 lb,
            1 lb jei neklystu apytiksliai 0,545 kg.
            ..........

            O koki Mustang siandien matem... nespejau fotoaparato issitraukti...

            Comment


              #86
              Parašė BiSa Rodyti pranešimą
              "Problema tame, kad H2 ir H3 sveria daugiau kaip 4 tonas, jie pagal svori priskiriami nedideliems sunkvezimiams, o H1 tuo tarpu tesveria 1250 kg. "

              ???

              Zinios is interneto, ka apytiksliai ir zinojom :
              H1 (Wagon 4 door) - 9.036 lb,
              H2 - 8.600 lb,
              H3 - 5,850 lb,
              1 lb jei neklystu apytiksliai 0,545 kg.
              ..........

              O koki Mustang siandien matem... nespejau fotoaparato issitraukti...
              Vienu zodziu, teisiu kategorija pagal svori. Visokiu svoriu Hummeriu yra

              Pvz. Hummer H1 (2002). Weights: gross vehicle weight rating (kg) 4,672, curb weight (kg) 3,245, gross trailer weight braked (kg) 3,468 and max legal load (kg) 1,427. kai tuo tarpu senesni modeliai tesvere 1250 kg.

              Pvz. 2004 Hummer H2 Standard GVWR 3901 kg., Curb weight 2909 kg.
              2006 Hummer H2 SUV Curb weight 2903 kg.

              Gali uztekti B kategorijos, ir gali prireikti C1. Viska lemia svoris.
              "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

              Comment


                #87
                Parašė BiSa Rodyti pranešimą

                to sanomiz-
                Deja, pasilieku prie savo nuomones.
                Reikalas liecia siu automobiliu galima eksporta, o ne priesiskuma lietuvisku kategoriju skirstytojams...
                H3 labiausia tinkamas Lietuvos rinkai (mano nuomone), kuro sunaudojimas dar telpa i "lietuviskus remus", kaina dabartine - jau proto ribose, Hummer megstanciu tikrai nemazai.
                Viena is rimtesniu kliuciu - reikalinga vairavimo teisiu kategorija.
                B kategorijos teises ne problema daugeliui, o automobilis sis daugiau maziau "seimyninis" bent USA - juose daznai uz vairo pamatysi mazutes moteris veziojancias savo vaikus.
                Del H1 ir H2 mums nera aktualu, del H3 neatitikimo vairavimui B kategorijos teisems - tikrai nesuprantama. Tai kaip tada JEEP?
                Gal kartais turi kokiu nuorodu, pasiskaitytume inete esamus reikalavimus kategorijoms. Labai idomu.
                Del mases ir kitu auto charakteristiku - jei idomu ilisk - www.hummer.com.
                BISA
                Europoje į teisę vairuoti žiūrima gerokai grieščiau, nei JAV, taigi nematau priežasties, dėl ko reikėtų raudonuoti. Nebent rimtesnis požiūris į saugumą tau atrodo gėdingas
                Mano galerija Flickr'yje

                Comment


                  #88
                  Po atkaklaus spaudimo griztu i "uzdaryta tema" tam kad draugu prasymu imesti kariskas senienas. Tai nera geros fotografijos, bet... pasirodo, kad yra siomis senienomis rimtai besidominciu.







                  Comment

                  Working...
                  X