Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

IT. Neapolis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied


    Via Duomo




    Karabinieriai prie Centrinės geležinkelio stoties, buvo netoliese ir kareivių su savo mašinomis


    Viskas iš Neapolio. Per mažai ten buvau, kad normaliai pamatyti miestą, bet, ką mačiau, visai patiko, įskaitant picą. Kainos tiek viešbučių, tiek restoranų, pasirodė gana draugiškos Nu ir dar tas faktas, kad nuo Romos ar net nuo pat Veronos/Milano/Venecijos galima atšvilpti 300km/h traukiniu, yra labai didelis pliusas pasiekiamumo požiūriu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar keli vaizdai iš NMeapolio

    Vezuvijus





    Via Ferdinando Acton, pagrindinė gatvė prie kruizinių laivų prieplaukos. Vaikščioti nekažką


    Kruizinis laivas ir begaliniai parkingai


    Via Cristoforo Colombo, ta pati gatvė kitu vardu. Važinėja tramvajai. Pati sistema nekažką, maždaug per pusę mažesnė už Daugpilio sistemą pagal bėgių ilgį


    Kažkokia autobusų stotis


    Daugiaaukščiai Via Nuova Marina


    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Gali būti, kad ir tai. Bet aš čia turėjau omeny, nu kaip čia pasakius, demografinę kategoriją, kuri važinėja tomis mašinomis, tsakant. Nežinau net kaip čia aiškiau pasakyti.
    O kaip mano pranešimas prieštaravo tam?
    Kur aš sakiau, kad kitokia kategorija nei tu sakei jomis mėgsta važinėt?
    Akivaizdu, kad tokiom maklėm užsiims labiau tam tikros kategorijos žmonės, tad nežinau kodél tu pagalvojai, kad aš su tuo nesutikau.

    Bet jei jau kalbant apie tavo teiginį, kuriam tada niekaip neprieštaravau, dabar pasidomëjus, tai net 35.000 mašinų tokių Neapolyje yra. Tad galima spėti, kad jomis naudojasi daug platesnė auditorija nei tik tavo teigta:

    in Naples there are 35 thousand foreign license plates circulating on 53 thousand present in Italy, and the majority of these are Polish. The cause of this phenomenon is simple: having a foreign license plate allows you to pay fewer taxes and above all to contain the cost of insurance, which in Naples is the highest in Italy.
    https://news.italy24.press/local/1581545.html
    Paskutinis taisė Gator; 2024.06.26, 00:32.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Skirtingai nuo Romos, kur komiblokyne neradai jų, čia turėjai iškart rast praturtintojų rajoną - jis ten prie pat stoties centrinės. Keliuose kvartaluose atrodo, kad išvis italų nebėra.
    Deja, turėjau labai mažai laiko Neapolyje. Realiai tik vieną popietę ir viskas, nes kitą rytą teko išvažiuoti. Praturtintojų, lyginant su Roma matėsi daugiau, bet kažkaip visvien nepasakyčiau, kad mačiau ką nors bent iš tolo panašaus, kaip Dortmunde. Kažkaip net kai ir daug "praturtintojų" aplinkui, Italijoje jaučiasi, kad ten šeimininkai visgi yra italai ir ne kažkas kitas. Sunku paskayti, ar čia tik man taip pasirodė, ar čia kažkokie kultūriniai niuansai.

    Šiaip Italijoje ir su klientų aptarnavimu yra gana įdomiai: aptarnaujantysis yra visada ir vienareikšmiškai situacijos šeimininkas ir sąlygų nustatinėtojas. Pavyzdžiui, picerijoje šeimininkas klausdamas "How was the pizza?" Iškart prideda "it was good, right?!" t.y. atsakymo jis kaip ir nelaukia, o tiesiog pats sau pritaria, kad jis daro gerą picą (kas yra tiesa). Toks biškiuką keistas ir mums nelabai įprastas veikimas. Tai gal kažkaip panašiai ten veikia ir visi imigracijos dalykai. Nors nepageidaujamos demografijos ten yra daug, bet labai aišku, kad sąlygos ir žaidimo taisyklės yra nustatomos vietinių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    PL registracijos mašinos dėl pigesnių draudimo įmokų, taip pat ir baudų kažkaip pavyksta nemokėti už KET pažeidimus.
    Gali būti, kad ir tai. Bet aš čia turėjau omeny, nu kaip čia pasakius, demografinę kategoriją, kuri važinėja tomis mašinomis, tsakant. Nežinau net kaip čia aiškiau pasakyti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip suprantu, čia ženklas, kuris sako, kad čia pedofilams skirta vieta? Prašau pataisyti, jei klystu


    Istorinis centras (Piazza del Plebiscito)




    Via Ammiraglio Ferdinando Acton. Istorinis miesto centras. Nebloga iliustracija, ką Italija galvoja apie pėsčiųjų infrastruktūrą ir automobilizaciją


    Vezuvijus


    Kruizinis laivas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Largo Enrico Berlinguer. Kažkuo man šitas namas patiko. Kažkaip gerai žiūrisi


    Quartieri Spagnoli. Kažkas pasiūlė čia apsilankyti kaip "pavojingame" rajone, bet nieko pavojingo ten neradau, tiesiog eilinis turistynas. Nors šiaip buvo labai daug policijos, karabinierių ir kai kur net kareivių. Saugumo percepcijos požiūriu tai turbūt pati saugiausia vieta, kokioje esu buvęs


    Ispanų kvartale daug va tokių gatvelių, kur daug mažų, kuklių ir nebrangių restoraniukų ir kavinių




    Kažkuri iš nebrangių, bet top rated picerijų Ispanų kvartale. Gerai reitinama picerija Neapolyje reiškia, kad pica bus faking amazing ir nieko mažiau nereiktų tikėtis. Kainos va tokios t.y. maždaug 30-50% pigiau, nei padorios picerijos Vilniuje, nekalbant apie tą faktą, kad picos Neapolyje visvien yra geresnės




    Pėsčiųjų gatvė (Via Toledo)






    Paskutinis taisė John; 2024.06.25, 23:36.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    PL registracijos mašinos dėl pigesnių draudimo įmokų, taip pat ir baudų kažkaip pavyksta nemokėti už KET pažeidimus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Via del Grande Archivio






    Ta pati Italijos tematika: gražūs pastatai ir daug mašinų priparkuota visur, kur įmanoma


    Kažkas susiję su fašistais


    Tuo metu vyko Europarlamento rinkimų kampanija, kuri Italijoje vyko gana rimtai, skirtingai, nei Lietuvoje. Ta proga iš numurusiųjų prisikėlė net pats Berlusconis


    Jeigu pakankamai gerai suprantu Itališkai, tie plakatai sako, kad Italija yra Europos centras. Ehhh... ok


    Komentuoti:


  • John
    replied
    Mažesnės gatvės kažkur centrinėje dalyje netoli Corso Umberto I


    Foto neišeina to perteikti (video daryti nesivarginau), bet tokiose mažose gatvelėse nuolat dideliu greičiu laksto motoroleriai, su kuriais reikia išmokti "sugyventi", or else jie tiesiog į tave įsirėš ir bus problemų. Visa eismo kultūra panašesnė ne į Europos miestų, o į kokio Hanojaus ar Bankoko. Nors Bankokas paskutiniu metu turbūt atrodo labiau civilizuotai tuo požiūriu


    Daugmaž normalus vaizdas centre (Via Cesare Sersale). Apdaužyta nedidelė mašina su lenkiškais numeriais. Tokių teko matyti ne vieną. Ir taip, jas vairuoja/yra transportuojami tai, apie ką pagalvojote. Klausimas, ką jie veikia būtent Italijoje ir būtent Neapolyje? Nelabai turiu supratimo


    Šita mašina su Bulgariškais numeriais


    Siaurose gatvelėse nuolat malasi ne tik motoroleriai, bet ir va tokie sunkvežimiai, visur išmetamųjų dujų kvapas, kuris man asmeniškai patinka, bet žinau, kad jis patinka tikrai ne visiems


    Via Duomo, viena iš svarbesnių centro gatvių


    Visokios tokios mažos gatvelės. Pro tokias mopedai nelaksto, nes greit tiesiog nepalekia











    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Skirtingai nuo Romos, kur komiblokyne neradai jų, čia turėjai iškart rast praturtintojų rajoną - jis ten prie pat stoties centrinės. Keliuose kvartaluose atrodo, kad išvis italų nebėra.

    Komentuoti:


  • John
    pradėjo temą IT. Neapolis

    IT. Neapolis

    Temos apie Neapolį lyg ir nėra, tai kuriu naują. Visgi trečias pagal dydį Italijos miestas. Planų specifiškai į Neapolį keliauti nebuvo, bet kadangi ten važiavo itališki HSR, tai nusprendžiau apsilankyti. Ir my oh my, koks miestas

    Napoli Centrale stoties prieeigos. Įspūdingi ir legitymūs komiblokai


    Napoli Centrale stoties platformos ir aplinkos sutvarkymas toks truputį sketchy




    Nu bet kai stotyje pilna va tokių traukinių (pats irgi tokiu atvažiavau), tai galiu atleisti apsileidimą su platformomis


    Gražus miestas, šiaip


    Ant fasadų yra biškį jovalėlio, bet pastatų būklė atrodo nebloga

    Paskutinis taisė John; 2024.06.25, 23:38.
Working...
X