Keliose nuotraukose matyti automobiliai su dviem registracijos numeriais, paieškojau internete, šitie automobiliai iš Hong Kong'o, kuriems įvažiuojant į Kiniją išduodami papildomi numeriai. Keistokai atrodo, tokio dalyko niekur nesu matęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iš tikro įdomu ar mieste yra kažkokia centrinė aikštė, ar gatvė kur vyksta kokie nors kulturiniai renginiai, festivaliai, t.y. kur žmonės eina praleisti laisvalaikio mieste? Suprantu, kad tokiame mieste nėra senamiesčio ar kokios katedros aikštės, bet tikėjausi pamatyt kažka panašaus bent jau į Sony Center Berlyne. http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Center
Ar ten visas žmonių laisvalaikis kaip Dubajuje, t.y. prekybcentriuose?
Comment
-
Ech vis dėlto gaila, kad pasaulis taip panašėja. Nebėra tokių kultūrinių pastatų skirtumų, kurie būdavo senovėje, kur iš karto galėjai pasakyti kokios šalies pastatas: Vokietija, Italija, Kinija. Sunku atskirti iš kokio žemyno tie didmiesčiai. Štampuojama kopijuojant vakarus. Pakeistum užrašus, užveistum baltaodžių ir atrodytų, kad esi "vakaruose".Paskutinis taisė bebop; 2011.05.08, 17:32.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Tačiau ir Europoje yra neblogų "decentralizavimo" pavyzdžių. Nenurašykime taip viso kontinento, nors kai kuriais parametrais vargu ar kada Europa prilygs Kinijai (pvz. gyventojų skaičiumi).Parašė JohnNa vienos centrinės aikštės nėra, nes tai ne Europa ir ne JAV, kur miestai savo dabartinį "core" įgavo 18-19 amžiuose būdami maži, o dabar kai kurie jų tiesiog nedarniai išpampę ir peraugę su vienu "centriuku" viduryje ir vos šnopuojančia transporto sistema.
Comment
-
Čia ne mentalitetas svarbu, esmė, kad Londone jau XIX pab. gyveno 6 milijonai gyventojų, kol dar nebuvo jokių automobilių ir didžioji dalis dabartinio miesto jau buvo užstatyta. Lygiai tas pats su visa gatvių, metro infrastruktūra. Londonas gali tik priemiestinėje dalyje gerinti infrastruktūrą, o ji ten tikrai gera. Kitu atveju tiesiog fiziškai neįmanoma plėtra (nebent pusę pastatų nugriaunant). Todėl nereiktų lyginti su miestais, kur viskas statoma nauja ant laukų, dykumų ar lušnynų.Parašė John@Silber
Aišku, Europai to ir nereikia. Bet Londonas galėjo pasukti tokiu keliu. Bet tikriausiai dėl visuomenės mentaliteto viskas buvo palikta po senovei. Dėl to jau turbūt niekada nepavyks sutvarkyti transporto ir žmonių judėjimo taip gerai, kaip tame pačiame Šendžene.
Comment
-
Metro irgi turi savo greičio ribą, kuri jau ir pasiektaParašė JohnKad Londono transportas būtų iš esmės sutvarkytas, reiktų sukišti šimtus milijardų £, ko niekada nebus ir negali būti, nes viskas buvo vystoma "organiškai" ir be plano paskutinius 100 metų, kaip ir visas miestas.
Į darbą kelionė neturėtų trukti ilgiau kaip 30min. Reikia pačiam tapti mobiliam, stengtis gyventi arčiau darbo, arba belieka ieškotis darbo arčiau namų.
Comment
-
Manau, tuo ir pasiteisina kelių traukos centrų kūrimas metropolyje. Kai sukuriame erdvė kompanijoms ir institucijoms įsikurti netolimuose priemiesčiuose, sumažėja metropolio centro apkrova, o miegamieji rajonai tampa labiau "gyvi" ir turi galimybę augti bei įrengti miesto infrastruktūrą. Bent jau Švedijoje tai pasiteisina. Džiugu, jog ir kitur tai neblogai įgyvendinta.Parašė andyour Rodyti pranešimąMetro irgi turi savo greičio ribą, kuri jau ir pasiekta
Į darbą kelionė neturėtų trukti ilgiau kaip 30min. Reikia pačiam tapti mobiliam, stengtis gyventi arčiau darbo, arba belieka ieškotis darbo arčiau namų.
Atsprašau, Johnai, už o.t. Panašu, jog palyginimų sunku išvengti, o ypač matant netikėtai tvakringus Kinijos megapolio vaizdus.
Comment
Moteriškaitės su skėčiu neužskaitau...


Comment