Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio LEZ

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panevėžio LEZ

    Galejo i tą Panevežio industrinį parką ir kokia geležinkelio atšaką suprojektuot...juk visai šalia geležinkelio pagal planą...

    #2
    tipo joa, bet tas gelezinkelis sunkiai jungiasi su salies tinklu
    Neišmeskite spalvų

    Comment


      #3
      Parašė Miningan Rodyti pranešimą
      Galejo i tą Panevežio industrinį parką ir kokia geležinkelio atšaką suprojektuot...juk visai šalia geležinkelio pagal planą...
      Kodėl taip manai, kad nebus gelžkelio atšakos? Kiek visuose projektuose žiūrėjau, tiek visur yra. Kitaip ir būti negali, nes logistikos terminalas be geležinkelio būtų niekinis. O jungtis ta atšaka dar ir kaip jungiasi, iki Radviliškio tik ~50km, o nuo ten jau į bet kurią pasaulio šalį
      Visos forumo temos apie Panevėžį:
      http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

      Comment


        #4
        Panevėžys gali likti be pramonės ir logistikos parko

        Gintautas Subačius, "Panevėžio balsas"
        2007 balandžio mėn. 5 d. 00:01 Nusiųsti
        Informuokite redaktorius apie įžeidžiančius
        komentarus ir klaidas
        Skaityti komentarus (4)
        Versija spausdinimui


        R.Vanago nuotr.
        Miesto valdžios puoselėtas ir strateginiais planais numatytas Pramonės ir logistikos parko steigimas gali taip ir likti tik popieriuje. Mat prie Panevėžio aplinkkelio ir kelio Panevėžys - Upytė - Krekenava - Kėdainiai jau pradėta vieno naujo logistikos centro statyba. „Panevėžio balsas“ išsiaiškino, kad ten, Vaišvilčių kaime, „Iki“ prekybos centrų tinklo savininkė uždaroji akcinė bendrovė „Palink“ ruošiasi pastatyti sandėlius, kurių bendras plotas sieks apie 50 tūkstančių kvadratinių metrų. Prie aplinkkelio pradėjus veikti vienam logistikos centrui, kito steigimas gali netekti prasmės.

        Aplenkė miestą
        Reklama




        Miesto mero Vito Matuzo pažadams, kad kai tik šalia J.Janonio gatvės ir miesto aplinkkelio bus įkurtas Panevėžio miesto pramonės ir logistikos parkas, jame bus įdarbinta du tūkstančiai vyresnio amžiaus darbo negalinčių surasti panevėžiečių, ypač buvusių „Ekrano“ darbuotojų, iškilo rimta grėsmė. Vienam tokiam centrui jau kylant šalia aplinkkelio, antrajam atsirasti gali nebebūti jokio poreikio.

        Tai reiškia, kad ir miesto investicijos gali būti išmestos vėjais. Pagal Savivaldybės planus, iš savininkų jau išpirkta žemė, iš Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto numatyta į Panevėžio miesto pramonės ir logistikos parko steigimą investuoti 36 milijonus litų.

        Patogi padėtis

        Rajono vyriausiasis architektas Saulius Glinskis vakar PB patvirtino, kad UAB „Palink“ išduotas leidimas prie Panevėžio aplinkkelio pirmuoju etapu kol kas statyti 12 tūkstančių kvadratinių metrų ploto sandėlius. Antrajame etape numatoma pastatyti dar 35 tūkstančių kvadratinių metrų ploto sandėlius.

        Bendrovės statomą logistikos centrą nuo Savivaldybės planuotojo teskirtų maždaug 5 kilometrai, tad Vaišvilčių kaime vykdomos statybos iš tiesų gali pakišti koją Panevėžio valdžios sumanymams. Juolab kad statybų tempai rodo, jog objektas strategiškai patogioje vietoje bus pastatytas gana greitai.

        Tačiau UAB „Palink“ komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila dienraštį patikino, kad nemanantis, jog jų bendrovė taps konkurente Panevėžiui - esą statomas centras daugiau tarnaus „Iki“ prekybos centrų tinklo poreikiams tenkinti. Panevėžys tam pasirinktas dėl geografinės padėties, nes tinklas dirba ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos rinkoje. Anot T.Vaišvilos, kol kas vyksta projektų, leidimų derinimo darbai, teritorija melioruojama. Į pirmajame etape numatomus įrengti 12 tūkstančių kvadratinių metrų ploto šviežių daržovių sandėlius ketinama investuoti 39 milijonus litų. Vėliau bus statomi sandėliai bakalėjos prekėms.

        T.Vaišvilos duomenimis, pirmasis statybų etapas turėtų būti baigtas dar šių metų pabaigoj. Sandėliuose bendrovė sumontuos modernią jų aptarnavimo įrangą, sukurs 170 darbo vietų.

        Pinigų dar nėra

        Miesto mero patarėjas investicijų klausimais Tadas Jagminas PB pripažino, kad atsakymo į klausimą, kada bus skirti pinigai Panevėžio miesto pramonės ir logistikos centrui steigti, atsakymo kol kas nežino niekas. Tačiau sakė, jog pagal miesto strateginį planą centras turėtų atsirasti jau 2008 metais.

        T.Jagminas taip pat pakartojo, kad į Lietuvą ateina naujos struktūrinių fondų lėšos ir net pagal Vyriausybės programą Panevėžiui yra numatyti 36 milijonai litų. Už juos 47 hektarų plote Pažalvaičių kadastrinėje vietovėje (tarp Panevėžio aplinkkelio, geležinkelio ir J.Janonio gatvės) bus įrengta infrastruktūra, paklotos komunikacijos, nutiesti vidaus keliai.

        Anot mero patarėjo, vasarą jau bus skelbiamas konkursas rangovams parinkti, rudenį bus pradėti darbai, o paskui už juos bus mokama iš gautos paramos.

        Lygiuojasi į uostamiestį

        Pasiteiravus, ar kojos nepakiš jau pradėtas statyti „Palink“ bendrovės logistikos centras, T.Jagminas sakė, kad su šios įmonės vadovais ne kartą buvo kalbėtasi. Todėl mero patarėjas buvo įsitikinęs, kad miestas tikrai neliks prie suskilusios geldos - juk „Iki“ prekybos centrų tinklas logistikos centrą stato savo reikmėms.

        Be to, T.Jagmino žiniomis, miesto pramonės ir logistikos parku jau domisi ne tik verslą norinčios perkelti miesto ir šalies įmonės, bet ir užsienio investuotojai. „Paprastai detaliesiems planams parengti, infrastruktūrai įrengti prireikia dvejų trejų metų, - tvirtino T.Jagminas. - Potencialūs investuotojai visų pirma sutaupo daug laiko, todėl tokie pramonės parkai yra patrauklūs. Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje dėl žemės sklypų vyksta konkursai, ir ne visi norintys ten įsikuria.“

        Comment


          #5
          tikiuosi kad bus abu objektai
          Neišmeskite spalvų

          Comment


            #6
            Matuzelio vadovavimo pasekmes!!!!

            Comment


              #7
              Žurnalistai, kaip ir visada, nori iš piršto išlaužti problemą ir iš musės padaryti dramblį. Tokia jų jau duona.
              Viskas bus gerai - bus abu logistikos parkai ir tikrai vienas kitam netrukdys. Konkurencija - sveikintinas dalykas.
              ______________
              The Division Bell

              Comment


                #8
                Tikrų tikriausias bandymas sukurti kažkokią problemą. Juk "IKI" atstovas aiškiai pasakė, kad nesiruošia su niekuom konkuruot, o logistikos centrą stato savo reikmėms. Ir reikia čia dabar tas nesamones rašinėt, ech tik nervuoja netikėliai žurnaliūgos.

                Comment


                  #9
                  Jo. Sie "IKI" sandeliai anksciau ar veliau butu pastatyti, nes as klausiau IKI atstovu. Pasirinktas Panevezio regionas del palankios geografines padeties: pietus- Kaunas , pietryciai - Vilnius, vakarai - Klaipeda, Siauliai, centras - Panevezys, siaure - Ryga. Tiesiog tobula vieta. o Logistikos cetras, kuris bus J.Janonio gatveje, tikrai nebus konkurentas pastarajam. Ju tikslai visiskai skirtingi...
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    #10
                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Jo. Sie "IKI" sandeliai anksciau ar veliau butu pastatyti, nes as klausiau IKI atstovu. Pasirinktas Panevezio regionas del palankios geografines padeties: pietus- Kaunas , pietryciai - Vilnius, vakarai - Klaipeda, Siauliai, centras - Panevezys, siaure - Ryga. Tiesiog tobula vieta. o Logistikos cetras, kuris bus J.Janonio gatveje, tikrai nebus konkurentas pastarajam. Ju tikslai visiskai skirtingi...
                    Nesutinku is esmes, tarkim Kedainiu ar Siauliu lokacija daug palankesne geografiniu poziuriu negu Panevezio. Panevezys, sutikit, rytinis taskas, jokiu budu ne centrinis. Tad sis argumentas netinka, cia zaidziama mazesniais mokesciais (zemes ir t.p.).

                    Comment


                      #11
                      Parašė Stendalis Rodyti pranešimą
                      Nesutinku is esmes, tarkim Kedainiu ar Siauliu lokacija daug palankesne geografiniu poziuriu negu Panevezio. Panevezys, sutikit, rytinis taskas, jokiu budu ne centrinis. Tad sis argumentas netinka, cia zaidziama mazesniais mokesciais (zemes ir t.p.).
                      Prasom: Panevezys-5km
                      Siauliai-85km
                      Kaunas-100km
                      Vilnius-136km
                      Ryga-150km
                      Ar gali buti patogesne padetis, be to, ten kertasi svarbiausi Lietuvos keliai...
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        #12
                        na logiska juk siaulieciai sako juk geriau kad centras butu pas juos

                        Comment


                          #13
                          Kad ir kaip pažiūrėsim, centrinis ar rytinis taškas, bet IKI pasirinkimas sveikintinas. Dar viena investicija, dar vienas teigiamas poslinkis į priekį.
                          ______________
                          The Division Bell

                          Comment


                            #14
                            Baikit ginčytis, paimkit geografijos vadovėlį, tik nepamenu kurios klasės, ten aiškiai parašyta, kad Kėdainiai - Lietuvos centras
                            Parašas :)

                            Comment


                              #15
                              Parašė Stendalis Rodyti pranešimą
                              Nesutinku is esmes, tarkim Kedainiu ar Siauliu lokacija daug palankesne geografiniu poziuriu negu Panevezio. Panevezys, sutikit, rytinis taskas, jokiu budu ne centrinis. Tad sis argumentas netinka, cia zaidziama mazesniais mokesciais (zemes ir t.p.).
                              o tau neatrodo kad "palink" expertai geriau uz tave ismano kur ir kaip geriau yra statyti? Siauliu atveju, net nera normalaus kelio salia einancio.. visi vietines reiksmes.. O cia ir autostrada Panevezys-Vilnius ir VIA baltica
                              Neišmeskite spalvų

                              Comment


                                #16
                                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                Prasom: Panevezys-5km
                                Siauliai-85km
                                Kaunas-100km
                                Vilnius-136km
                                Ryga-150km
                                Ar gali buti patogesne padetis, be to, ten kertasi svarbiausi Lietuvos keliai...
                                Apie ką visa ši diskusija? Juk kalba eina apie LOGISTIKOS centrą o ne apie geografijos žinias. Kiek žinau logistikos centruose vyksta prekių paskirstymas tarp gamintojų ir vartotojų. O kur daugiau gamintojų ir daugiau vartotojų? O gi didesniuose miestuose. Taigi reikia imti ne geografinį centrą, o pavadinkim santykinį centrą, iš kuriuo būtų pigiausia paskirstyti prekes.

                                Tarkime miestuose yra tokia populiacija (tūkst.)
                                Vilnius 542
                                Kaunas 360
                                Klaipėda 186
                                Šiauliai 128
                                Panevėžys 115
                                Ryga 750

                                Bendrą santykinį koeficientą apskaičiuosime susumuodami kiekvieno miesto santykinį koef., t.y. padaugindami atstumą iki miesto iš jo populiacijos.

                                Atstumai gauti iš http://www.lra.lt/lt.php/atstumai/526

                                Taigi jei centru parenkame Panevėžį (neskaičiuoju tų 5km) gauname:

                                Vilnius 135 * 542 = 73170
                                Kaunas 105 * 360 = 37800
                                Klaipėda 236 * 186 = 43896
                                Šiauliai 78 * 128 = 9984
                                Panevėžys 0 * 115 = 0
                                Ryga 150 * 750 = 112500
                                SUMA -- 277350

                                Jei centras būtų Šiauliai tuomet gautume:
                                Vilnius 212 * 542 = 114904
                                Kaunas 145 * 360 = 52200
                                Klaipėda 157 * 186 = 29202
                                Šiauliai 0 * 128 = 0
                                Panevėžys 78 * 115 = 8970
                                Ryga 128 * 750 = 96000
                                SUMA -- 301276

                                Taigi matome, kad Šiaulių koeficientas už Panevėžio didesnis 8,6% kas reiškia ir didesnius kaštus (laiko, degalų, nusidėvėjimo...)

                                Į šiį apytikslį skaičiavimą įtraukti tik didieji Lietuvos miestai, o įtraukus ir mažesniuosius Panevėžio pranašumas išryškėtų dar labiau, nes gyventojai labiau susikoncentravę centrinėje-rytinėje Lietuvos dalyje.

                                Renkantis vietą yra ir kitų kriterijų - kelių infrastruktūros išvystymas, personalo sudarymas ir pan. Pvz žiemą valant kelius aukštesnis prioritetas teikiamas automagistralėms Vilnius-Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys ir keliui VIA Baltica. Taigi čia sumažėja rizikos laipsnis, taip pat leistinas didesnis greitis (ateityje numatoma VIA BALTICA padaryti automagistrle), tad mažesnės ir laiko sąnaudos.

                                Čia išdėsčiau savo samprotavimus apie autotransporto logistiką. Jei kalbėtume apie geležinkelių ar oro transporto logistiką manau Šiauliai už Panevėžį būtų žymiai pranašesni.

                                Jei pastebėjote kokių klaidų ar šiaip kitaip mąstote - argumentuokite, visada įdomu padiskutuoti

                                Visiems linksmų Velykų!
                                Visos forumo temos apie Panevėžį:
                                http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

                                Comment


                                  #17
                                  Geros naujienos apie pramonės ir logistikos parką!
                                  http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...35&ItemID=5080

                                  Panevėžio pramonės ir logistikos parkas, kaip atvira intermodalinio transporto ir integruotos gamybos struktūra, gali būti apibūdintas kaip fizinė ir organizacinė platforma, kurioje kurtųsi :
                                  - gamybinės įmonės (> 50 proc.);
                                  - transporto įmonės;
                                  - paslaugas teikiančios įmonės.
                                  Artimiausias projekto tikslas:
                                  - parengti reikiamus techninius projektus inžinerinės ir kelių infrastruktūros kūrimui planuojamo Panevėžio pramonės ir logistikos parko teritorijai.
                                  Tolimesni projekto tikslai :
                                  - įkurti Panevėžio pramonės ir logistikos parką su visa jam būtina infrastruktūra;
                                  - pritraukti investuotojus (įsikurtų 5-7 naujos gamybinės įmonės, tikimasi sukurti apie 2000 naujų darbo vietų)

                                  2005 m. atlikus galimybių studiją ir išanalizavus alternatyvas nustatyta, kad Panevėžio pramonės ir logistikos centrą optimaliausia įkurti Pažalvaičių kadastrinėje vietovėje, t.y. planuojama įkurti vakarinėje miesto dalyje, tarp J.Janonio gatvės, geležinkelio linijos ir Via Baltica aplinkkelio.
                                  Planuojama, kad būsimas Panevėžio pramonės ir logistikos parkas užims daugiau nei 47 ha plotą. 41 ha iš privačių savininkų įsigijo Panevėžio miesto savivaldybė, taip pat numatomas perimti laisvos valstybinės žemės 6 ha sklypas. Numatoma plėtros galimybė iki 20 ha.
                                  Šalia šios teritorijos privatūs investuotojai jau prieš 2 metus yra įsigiję 11 ha sklypą, siekdami bendradarbiauti vystant logistikos paslaugas. Tuo būdu būtų suformuota 58 ha parko teritorija.
                                  47 ha Pramonės ir logistikos parko detalusis planas patvirtintas Panevėžio miesto savivaldybės taryboje 2007m.vasario mėn. Šiuo metu rengiami ir derinami techniniai projektai.

                                  Panevėžio logistikos centro įkūrimo projektas yra pažymėtas Ilgalaikės iki 2025 metų Lietuvos transporto sistemos plėtros strategijoje. Lietuvos Respublikos seimo 2007 m. birželio 26 d. nutarimu Nr. X-1225 „Dėl šalies ūkio konkurencingumo sėkmės rodiklių bei žinių ir inovacijų infrastruktūros valstybei svarbių ekonominių projektų patvirtinimo“ patvirtintas žinių ir inovacijų infrastruktūros valstybei svarbių ekonominių projektų sąrašas:
                                  Pramoninių parkų (Šiauliuose, Kėdainiuose, Visagine, Marijampolėje, Panevėžyje, Alytuje, Naujojoje Akmenėje ir kitur) įrengimas ir laisvų ekonominių zonų (Kaune ir Klaipėdoje) plėtra.

                                  Plėtojant pramonines zonas Lietuvoje, 2006m. įgyvendintas PHARE finansuotas projektas- Parama plyno lauko investicijų skatinimui Lietuvoje.
                                  Konsorciumas, kurį sudarė: ECORYS Netherlands BV (Olandija), Business Mobility International (Belgija), VšĮ Viešosios politikos ir vadybos institutas ir UAB Lietuvos statybų projektavimo institutas nuo 2004 m. lapkričio mėn. vykdė 2 metus trukusį PHARE programos finansuojamą projektą „Parama plyno lauko investicijų skatinimui Lietuvoje“.
                                  Pagrindiniai projekto tikslai - paruošti plyno lauko investicijų skatinimo metodiką bei parengti visą reikalingą dokumentaciją keturiems plyno lauko sklypų plėtros projektams Lietuvoje, kurie po to galėtų būti finansuojami ES struktūrinių fondų lėšomis.
                                  Panevėžio pramonės ir logistikos centro įkūrimui parinktas sklypas buvo atrinktas iš 18 savivaldybių siūlytų 27 sklypų, kaip vienas iš keturių plyno lauko sklypų plėtros pilotinių projektų.
                                  Projekto rezultatas - parengta reikalinga dokumentacija (galimybių studija, detalusis sklypo planas, strateginis poveikio aplinkai vertinimas, projekto paraiška ES struktūriniams fondams).

                                  Gavus nacionalinę paramą pagal specialiąją investicijų skatinimo programą, šiuo metu vykdomas projektas „Panevėžio pramonės parko infrastruktūros įrengimas“ I-asis etapas.
                                  Bendra projekto vertė: 36,0 mln. Lt (investicijų poreikis bazinei infrastruktūrai)
                                  I etapas- „Infrastruktūros techninių dokumentų
                                  parengimas“ - 500,0 tūkst.Lt
                                  suteikta parama – 80 proc.
                                  Savivaldybės indėlis- 20 proc.
                                  Projektas bus užbaigtas - 2007 m. gruodžio mėn.
                                  Numatoma, kad vandentiekio tinklų, buitinių nuotekų tinklų ir lietaus nuotėkų tinklų įrengimas, elektros tiekimo užtikrinimas su 3 transformatorinėmis pastotėmis, elektros oro linijos iškėlimas, esančio griovio nukanalizavimas bei susisiekimo komunikacijų įrengimas kainuotų apie- 36 mln.Lt.
                                  Visos forumo temos apie Panevėžį:
                                  http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

                                  Comment


                                    #18
                                    Panevėžio logistikos centras tampa utopija
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=15792955
                                    Gintautas Subačius, "Panevėžio balsas"
                                    2008 sausio mėn. 30 d. 00:01


                                    Miesto vadovų ir Savivaldybės valdininkų bene ketverius metus į miesto plėtros ir strateginį planus įtrauktas žadėtasis Panevėžio pramonės ir logistikos parkas tebelieka popieriuje. Iki šiol J.Janonio gatvės ir vakarinio Panevėžio aplinkkelio kampe sugebėta iš savininkų išpirkti daugiau kaip 40 hektarų žemės, sumokėta per 4 milijonus litų, parengtas techninis projektas.

                                    Šių metų biudžete parkui, kuriame meras Vitas Matuzas buvo žadėjęs įdarbinti bankrutavusios „Ekrano“ bendrovės darbininkus, steigti numatyta vos 300 tūkstančių litų vėlgi techniniam projektui rengti.

                                    Tuo metu be pažadų ir audringų kalbų šalia Upytės kelio ir Panevėžio aplinkkelio sankirtos plėtojamas UAB „Palink“, valdančios „IKI“ prekybos tinklą, logistikos centras dar šį vasarį planuoja švęsti įkurtuves. Ten numatoma pastatyti 45 tūkstančių kvadratinių metrų sandėlius.

                                    Pinigai tik projektui

                                    Šių metų Panevėžio miesto biudžeto projekte pramonės ir logistikos parko statybai lėšų neskirta. Jame nurodoma, kad jau turėjusiam būti parengtam techniniam projektui numatyta 300 tūkstančių litų.

                                    Miesto savivaldybės Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Saulius Matulis sakė neturintis informacijos apie pramonės ir logistikos parko steigimo ar statybų eigą, tačiau manantis, kad objekto techninė dokumentacija jau parengta.

                                    Vyriausiojo miesto architekto tikinimu, labiausiai su parko steigimu susijęs Miesto ūkio skyriaus Kapitalinės statybos poskyrio vyriausiasis techninės priežiūros inžinierius Mykolas Buzys. Pastarasis akcentavo, esą pinigai numatyti privažiavimų ir inžinerinių tinklų prie steigiamo parko infrastruktūros techniniam projektui.

                                    Statybų pradžios nematyti

                                    M.Buzys, paklaustas, kada pramonės ir logistikos parko statyba pajudės iš mirties taško, atsakė: „Kai bus skirtas finansavimas“. Anot jo, Vyriausybė jau paskirstė pinigus, „sudėliojo į lentynėles“, belieka laukti ministerijų sprendimo ir kvietimo teikti paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti.

                                    Galiausiai kaip, kas ir kada bus daroma, M.Buzys patarė teirautis Investicijų skyriuje, jis esąs žemės vaikas, ir visi jo poelgiai priklausys nuo kitų veiksmų.

                                    Investicijų skyriaus vedėja Diana Žižiūnienė išdrožė, kad Panevėžio pramonės ir logistikos parko steigimo dokumentai tebėra rengiami. Anot jos, parko techninis projektas paruoštas, o dabar lėšos numatytos jo prieigų techniniam projektui parengti.

                                    Skyriaus vedėjos tikinimu, procesas nestovi vietoje ir projektas bus vykdomas, nes jis paskelbtas vienu iš septynių valstybinės reikšmės objektų. Kada žadėtosios statybos vis dėlto galėtų prasidėti, D.Žižiūnienė nekomentavo.

                                    Įkurtuvės jau greitai

                                    Kad privatus kapitalas geriau dirba nei valstybinis, puikiai patvirtina bendrovės „Palink“ pavyzdys. Be jokių planų, pažadų, įsipareigojimų baigiamas pernai pradėto Upytės kelio ir Panevėžio aplinkkelio sankirtoje logistikos centro statybų pirmasis etapas.

                                    Bendrovės komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila „Panevėžio balsą“ patikino, kad baigiamas įrengti 12 tūkstančių kvadratinių metrų ploto šviežių prekių sandėlis, turėsiantis pradėti veikti šių metų vasarį. Į projektą jau investuota 40 milijonų litų.

                                    Naujajame objekte bus įdarbinta apie 200 žmonių. T.Vaišvila akcentavo: „IKI“ prekybos tinklą valdančiai bendrovei „Palink“, plėtojančiai verslą Lietuvoje ir Latvijoje, Panevėžys pasirodė esantis strategiškai labai patogioje vietoje, numatoma, kad čia statomas logistikos centras plotu lenks 30 tūkstančių kvadratinių metrų ploto turinčius centrinius įmonės sandėlius Vilniuje.

                                    Centras plėsis

                                    Komunikacijos direktorius atkreipė dėmesį, kad vasarį pradėsiantis veikti sandėlis nebus vienintelis numatomame logistikos centre. Anot jo, per antrąjį etapą ketinama pastatyti 25 tūkstančių kvadratinių metrų ploto bakalėjos sandėlį. Jis, jeigu viskas klostysis taip, kaip numatyta, turėtų būti baigtas šių metų pabaigoje.

                                    Trečiajame etape planuojama 8 tūkstančiais kvadratinių metrų praplėsti dabar statomą šviežių prekių sandėlį. T.Vaišvilos tvirtinimu, bendrovės „Palink“ sandėliai bus aprūpinti moderniausia įranga, todėl įgyvendinus projektą prireiks dar ne vieno šimto darbuotojų.

                                    Pašnekovas akcentavo, esą bendrovė savo veiklos su Panevėžio pramonės ir logistikos parku nesieja, nes vargu ar jis atitiktų įmonės poreikius, steigiamas logistikos centras tenkins tik „Palink“ bendrovės poreikius.

                                    Comment


                                      #19
                                      Perskaičius šį straipsnį, susidarė įspūdis, kad autorius pernelyg tirština spalvas ir dramatizuoja. Panašu, kad projektas vystomas, išpirkta žemės šiek tiek (matyt čia ir bus sunkiausias punktas visame šiame projekte, žemės savininkų norams ne taip lengva ir įtikti), o ir finansavimą gauti yra realių galimybių:
                                      Anot jo, Vyriausybė jau paskirstė pinigus, „sudėliojo į lentynėles“, belieka laukti ministerijų sprendimo ir kvietimo teikti paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Panevėžio savivaldybė pasirengusi pramonės ir logistikos parko kūrimo
                                        darbams
                                        2008 metais Panevėžio miesto savivaldybė pasirengusi pradėti antrąjį
                                        Panevėžio pramonės ir logistikos parko kūrimo etapą. Tai konstatuojama
                                        Viešosios politikos ir vadybos instituto atliktoje pramonės parkų
                                        plėtros galimybių įvertinimo studijoje, analizavusioje šalies
                                        savivaldybių parengtumą įgyvendinti tokio pobūdžio projektus.

                                        „Antrasis projekto etapas apims parko infrastruktūros kūrimo darbus –
                                        tada investuotojams jau galėsime pasiūlyti plyno lauko investicijoms
                                        parengtus sklypus“, - sako Panevėžio miesto meras Vitas Matuzas.

                                        Įkurti Panevėžio industrinį parką ir logistikos centrą numatyta
                                        Panevėžio miesto plėtros 2004-2013 metų strateginiame plane.
                                        Įgyvendindama šį uždavinį 2005 metais Savivaldybė užsakė galimybių
                                        studiją. Ši parodė, kad investicijoms tinkamiausia teritorija – 47 ha
                                        žemės plotas vakarinėje miesto dalyje, tarp „Via Baltica“ aplinkkelio,
                                        J.Janonio gatvės ir geležinkelio linijos. Didžiąją dalį reikiamos žemės
                                        Savivaldybė įsigijo iš privačių savininkų.

                                        2006 metais PHARE programa finansavo projektą „Parama plyno lauko
                                        investicijų skatinimui Lietuvoje“. ECORYS Nederland BV (Olandija),
                                        Business Mobility International (Belgija) konsorciumas Panevėžio
                                        pramonės ir logistikos parko įkūrimui parinktą sklypą atrinko iš 18
                                        savivaldybių siūlytų 27 sklypų kaip vieną iš keturių šalyje
                                        patraukliausių plyno lauko investicijoms projektų. Savivaldybei parengta
                                        dokumentacija (galimybių studija, detalusis sklypo planas, strateginis
                                        poveikio aplinkai vertinimas, projekto paraiška ES struktūriniams
                                        fondams).

                                        2007 metų birželį Seimo nutarimu Panevėžio pramonės parkas įtrauktas į
                                        valstybei svarbių ekonominių projektų sąrašą.

                                        Gavus Ūkio ministerijos finansinę paramą, 2007 metais parengtas pramonės
                                        ir logistikos parko techninis projektas.

                                        2007 m. gruodį Vyriausybė patvirtino 2008-2013 metų investicijų
                                        skatinimo programą. Vienas jos uždavinių – skirti ES lėšų 7 pramonės
                                        parkams plėtoti (tarp jų ir Panevėžio).

                                        „Šiuo metu organizuojamas konkursas infrastruktūros darbams atlikti.
                                        Preliminariais duomenimis, parengtam techniniam projektui įgyvendinti
                                        (viešajai infrastruktūrai - keliams, komunikacijoms, inžineriniams
                                        tinklams išvystyti) reikėtų 36 mln. Lt. Specialistų vertinimu, Panevėžio
                                        pramonės ir logistikos parkas galės specializuotis tiek aukštųjų ar
                                        žemųjų technologijų pramonės, tiek žinioms intensyvių paslaugų veiklose.
                                        Pirmųjų investuotojų tikimės sulaukti jau šį rudenį“, - teigia mero
                                        patarėjas ekonomikai ir investicijoms Tadas Jagminas.

                                        Asta Sarapienė
                                        Vyr. ryšių su visuomene specialistė

                                        Comment

                                        Working...
                                        X