18 tūkst. už arą, o mes galvojom kad ten po 3 tūkst. bus
Turbūt įdėta nemažai eurų per piką tvarkant visus projektus, leidimus, darbus plius reikia žmonėms užsidirbti.
18 tūkst. už arą, o mes galvojom kad ten po 3 tūkst. bus
Turbūt įdėta nemažai eurų per piką tvarkant visus projektus, leidimus, darbus plius reikia žmonėms užsidirbti.
Na po tris tukstancius tu gali sode pirkt penkis arus mieste biski daugiau aisku ne 6 kartus daugiau
Skelbimuose matau, kad nuošalesnėje vietoje sklypų kainos nuo ~2 t/a.
Man tas Babilonas, nei svajonė, nei dar kažkas. Aš ten nesistatyčiau namo, jei man ir dykai duotų sklypą.
Išgriovė sovietai Savitiškio dvarą, o liekanas "Babilonas ir Co." pribaigė, o toje vietoje kvartalą sugalvojo pastatyti ir dar pavadino "Babilono dvaras"... Kaip sako rusai: "Ni pi..u i ni krasnaja armija"
Panevėžio prekybos centrą „Babilonas I“ perka „Pontos Group“ — šeimos valdoma Suomijos bendrovė, investuojanti į nekilnojamąjį turtą Suomijoje, Baltijos valstybėse bei Rusijoje.
Apytikslė sandorio vertė — 24,1 mln. EUR (83 mln. Lt).
(...)
Šiek tiek daugiau nei kalbomis.
Yra parengtas projektas, gautas leidimas. Prieš kelis metus įrengti beveik visi pamatai (rampų zonoje gal tik nepadarė).
Turėjo būti Ermitažas ir Maxima.
mano nuomone, tuometiniams panevėžio valdininkams buvo prikabinta makaronų apie kosmines babilono vizijas. tikslas buvo pramušti didžiausią prekybos centrą panevėžyje. jau realiai mastant 2-as babilonas visiškai nereikalingas tokiam miestui.
Prek centrų industrijoje bankrotai nėra blogai, nes jei esamas savininkas turėjo progą užvesti prekybos centrą, bet ja nepasinaudojo, tai po bankroto jį turės parduoti labai pigiai kažkam, kas gaus progą papildomai investuoti ir jį restartuoti. Kuo ilgiau nebankrutuos, tuo ilgiau merdės.
Prekybos centrų niekada nėra per daug, klausimas tik ar jie pajėgūs pasiimti savo mažmeninės prekybos dalį. Babilono iššūkis yra pritraukti lankytojus iš viso miesto ir suteikti progą pinigus išleisti čia, o ne keliose dešimtyse supermarketų arba turguose. Kol kas profesionalių pastangų šia linkme nemačiau.
____________________ AurumApartamentai
Eidamas į gerą vietą Babilonas 2 pamačiau parodą ir plėtimosi planus koridoriuje ant sienos. Galima matyti, kad babilone3 vis dar planuojamas ermitažas+maxima. Taip pat yra bažnyčios fasadai parodyti, reklamuojamos gyvenvietės.
BABILONAS I žengia beprecedentį žingsnį – keičia pagrindinį maisto operatorių
Panevėžio prekybos centras „Babilonas I“, skaičiuojantis devintus veiklos metus, 2014-aisiais lankytojams parengė didelių staigmenų. Balandį čia duris atvers „Rimi Hypermarket“ ir pakeis nuo pat atidarymo „Babilone I“ dirbusį maisto operatorių „HyperNorfa“. Tai, ko gera, precedento neturintis įvykis šalies didžiųjų prekybos ir pramogų centrų rinkoje, kai keičiamas pagrindinis maisto prekybos operatorius.
Neabejojama, jog šviežią asortimentą, gerą aptarnavimą, patrauklias kainas ir malonų apsipirkimą siūlantis „Rimi Hypermarket“ dar labiau sustiprins „Babilono I“, kaip Lietuvos šiaurės rytų regiono lyderio, pozicijas. „Rimi“ užims 3 700 kv. m, jame dirbs 70 darbuotojų.
„Įsiklausome į kiekvieno kliento lūkesčius ir stengiamės juos įgyvendinti. Periodiškai vykdome klientų nuomonės bei rinkos tyrimus, jie yra vieni iš svarbiausių, kuriant prekybos centro strategiją. Mums be galo džiugu, kad prie „Babilono I“ jungiasi sparčiai augantis prekybos tinklas. Jo indėlis į bendrą „Babilono I“ prekių ir paslaugų pasiūlą bus tikrai reikšmingas. Mūsų klientai kasmet tampa vis reiklesni – nesvarbu, ar tai būtų maistas, ar namų apyvokos prekės, ar mada. Mes esame pasirengę pildyti šiuos poreikius ir atnaujinti prekybos centro pasiūlą“, - tvirtina PC „Babilonas I“ vadovė Jūratė Gaspariūnienė.
„Labai džiaugiamės, kad antrąją mūsų parduotuvę Panevėžyje atidarysime populiariausioje ir patraukliausioje regiono prekybos vietoje – „Babilone I“. Pirmąją mūsų parduotuvę Panevėžio pirkėjai priėmė labai šiltai ir pamėgo, - sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Per Dahl. – Tikime, kad pirkėjams patiks naujas erdvus ir patogus „Rimi“ prekybos centras, o kulinarijos skyriaus ir kepyklos gaminiai įtiks išrankiausiam skoniui“.
Kelerius metus stabilų augimą fiksuojantis „Babilonas I“ ypač spartų pagreitį įgavo 2010-aisiais, kai didžioji dalis šalies komercinės ir prekybos patalpų sektoriaus patyrė gilų nuosmūkį. Tuo tarpu „Babilonui I“ pavyko ne tik išlaikyti esamą pasiūlą, bet ir ją paįvairinti, pritraukiant ne vieną garsų, Europoje pripažintą prekės ženklą: „NewYorker“, „United Colors of Benetton“, „Ecco“, „Douglas“, „Salamander“, „StepTop“ bei kitus. Kasmet dviženkliu procentiniu apyvartos augimu galintis pasidžiaugti „Babilonas I“ ir toliau investuoja, kad kitas šio prekybos centro dešimtmetis taptų galimybių metu.
„Rimi“ yra viena iš augančios „Babilono I“ sėkmės sudedamųjų dalių – deramasi su dar keliais stambiais prekių ženklais, jie savo parduotuves „Babilone I“ turėtų atidaryti šiemet.
Babilono I informacija: RIMI ir H&M - tai tik pradžia
Didžioji 2014 metų staigmena dar prieš akis. BABILONAS I į Panevėžį šiais metais ne tik atveda ne vieną tarptautinį prekės ženklą (jų bus daugiau nei 2 ar 4), bet ruošia tai, kas Jus iš tiesų nustebins.
Comment