Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiekvieno stiliaus laikas pasibaigia tada, kai jo niekas nebenaudoja. Taip buvo per ilgus šimtmečius. Tačiau realaus jokio ribojimo naudoti bet kurį stilių iš anksčiau nėra. Yra tik tam tikrų moderniųjų stilių atstovų, kurie bando savo suvokimą primesti kitiems. Bet čia nieko naujo, taip buvo ilgus šimtmečius.

    Comment


      /\ Creatium, pawikipedink žodį Modernizmas. Tu nelabai supratai EikantoX argumentą. Modernizmas (kaip beje ir Renesansas) yra POŽIŪRIS, o ne stilius. Jis pakeitė istoriją negrįžtamai. Įtakingiausi modernistai nėra Monet ar Van Goghas - bet Darwinas, Marksas, Froidas ... Modernizmo estetika tik sekė fundamentalesnes jai vadovaujančias idėjas.

      Nenuostabu, kad modernistinę ar tvarkingą postmodernistinę estetiką neigia (jos nesupranta) tos valstybės, kurios neigia ir 19-ojo amžiaus gale atsiradusias revoliucines idėjas apie žmogų, visuomenę etc. Kitaip tariant statyti šiandien 'grynu' klasicistiniu stiliumi yra tas pats, kas šiais post-sexualinės revoliucijos laikais pamokslauti moterims apie ikivedybinio sekso nuodėmes ... Ne savo laiku - ne savo vietoj ...
      Paskutinis taisė nomad; 2015.12.17, 19:45.
      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

      Comment


        Parašė nomad Rodyti pranešimą
        /\ Creatium, pawikipedink žodį Modernizmas. Tu nelabai supratai EikantoX argumentą. Modernizmas (kaip beje ir Renesansas) yra POŽIŪRIS, o ne stilius. Jis pakeitė istoriją negrįžtamai. Įtakingiausi modernistai nėra Monet ar Van Goghas - bet Darwinas, Marksas, Froidas ... Modernizmo estetika tik sekė fundamentalesnes jai vadovaujančias idėjas.

        Nenuostabu, kad modernistinę ar tvarkingą postmodernistinę estetiką neigia (jos nesupranta) tos valstybės, kurios neigia ir 19-ojo amžiaus gale atsiradusias revoliucines idėjas apie žmogų, visuomenę etc. Kitaip tariant statyti šiandien 'grynu' klasicistiniu stiliumi yra tas pats, kas šiais post-sexualinės revoliucijos laikais pamokslauti moterims apie ikivedybinio sekso nuodėmes ... Ne savo laiku - ne savo vietoj ...
        Aš žinau kas yra modernizmas. Kabinėjimasis prie mano žodžių niekaip nepagrindžia jūsų teiginių.

        Modernistinis požiūris nėra kažkokia dogma. Vieni gali jo laikytis, kiti ne. Ir tai nereikš, kad tie, kurie nesilaiko - yra plokščios žemės teorijos gerbėjai. Kitaip tariant, pastatai gali būti statomi modernistinio stiliaus, gali būti statomi ir futurizmo stilistikos. Gali būti ir renesanso stiliaus. Kuo jie bus blogesni už modernistinius? Absoliučiai niekuo. Taip, jie skirsis nuo tikrojo renesanso pastatų, nes tiesiog bus ne tas amžius ir kitos technologijos. Tačiau kuo šis stilius nebebus "grynas" ir taps kiču? To jūs taip ir negebat paaiškinti.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Aš žinau kas yra modernizmas. Kabinėjimasis prie mano žodžių niekaip nepagrindžia jūsų teiginių.

          Modernistinis požiūris nėra kažkokia dogma. Vieni gali jo laikytis, kiti ne. Ir tai nereikš, kad tie, kurie nesilaiko - yra plokščios žemės teorijos gerbėjai. Kitaip tariant, pastatai gali būti statomi modernistinio stiliaus, gali būti statomi ir futurizmo stilistikos. Gali būti ir renesanso stiliaus. Kuo jie bus blogesni už modernistinius? Absoliučiai niekuo. Taip, jie skirsis nuo tikrojo renesanso pastatų, nes tiesiog bus ne tas amžius ir kitos technologijos. Tačiau kuo šis stilius nebebus "grynas" ir taps kiču? To jūs taip ir negebat paaiškinti.
          Modernizmas = mokslo amžius prieš iki tol buvusį religijos dominavimą. Kitaip tariant, tai nėra 'dogma', bet tai yra negrįžtamas procesas. Arba, kaip pats sakai, neigdamas modernizmą (jo įtaką istorijoje), tu iš tikrųjų teigi, kad "žemė yra plokščia" ...

          Mūsų šita ontologinė diskusija neturi prasmės, jei mes nesuprantam elementaraus istorinių procesų priežastinio sąryšio, arba neigiam, kad politinės ar mokslinės idėjos įtakoja estetiką.
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            Parašė nomad Rodyti pranešimą
            Modernizmas = mokslo amžius prieš iki tol buvusį religijos dominavimą. Kitaip tariant, tai nėra 'dogma', bet tai yra negrįžtamas procesas. Arba, kaip pats sakai, neigdamas modernizmą (jo įtaką istorijoje), tu iš tikrųjų teigi, kad "žemė yra plokščia" ...

            Mūsų šita ontologinė diskusija neturi prasmės, jei mes nesuprantam elementaraus istorinių procesų priežastinio sąryšio, arba neigiam, kad politinės ar mokslinės idėjos įtakoja estetiką.
            Absurdas. Mes kalbame apie labai konkrečią sritį - stilistiką/estetiką. Ką tu bandai daryti - tai iškelti modernizmą iki tokio absurdiško lygio, kad neva dabar gyvenantis žmogus iš prigimties negali mėgti jokio kito stiliaus, negu modernistinio (net išmetant iš galvos post-modernizmą, futurizmą, konstruktyvizmą ir visą kitą). O jeigu jau mėgsta klasicizmo stilių - tai jau netiki mokslu, neigia mediciną ir dar velniai žino ką tu sugalvosi. Absurdas visiškas.

            Kaip minėjau, kalbat kaip gryni savo stiliaus atstovai. Ir tai nėra blogai. Blogai tai, kad 21 amžiuje nesuvokiat to, jog nebėra jokio vieno visuotinai priimto tinkamo stiliaus, kurio turi laikytis visi. O tai, kad pasirenkamas bet kuris iš senųjų stilių, nereiškia, kad tai yra kičas.

            Ir tai niekaip nėra susiję su kažkokios krypties idėjomis. Taip, architektūra, menas ir dizainas - visa tai reaguoja į pasaulyje vykstančius įvykius ir realijas. Tačiau tai niekaip nepririša kažkokio konkretaus stiliaus prie šiandieninės mokslo sampratos.

            Comment


              Creatium - tu moteris?
              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

              Comment


                Mitas ta faktų ir vertybių skirtis...
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė nomad Rodyti pranešimą
                  Creatium - tu moteris?
                  Ne, aš Zuokas. Atsimeni?

                  Comment


                    /\ tiek su tuo, tiek tuo - neįmanoma ginčytis
                    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Aš žinau kas yra modernizmas. Kabinėjimasis prie mano žodžių niekaip nepagrindžia jūsų teiginių.

                      Modernistinis požiūris nėra kažkokia dogma. Vieni gali jo laikytis, kiti ne. Ir tai nereikš, kad tie, kurie nesilaiko - yra plokščios žemės teorijos gerbėjai. Kitaip tariant, pastatai gali būti statomi modernistinio stiliaus, gali būti statomi ir futurizmo stilistikos. Gali būti ir renesanso stiliaus. Kuo jie bus blogesni už modernistinius? Absoliučiai niekuo. Taip, jie skirsis nuo tikrojo renesanso pastatų, nes tiesiog bus ne tas amžius ir kitos technologijos. Tačiau kuo šis stilius nebebus "grynas" ir taps kiču? To jūs taip ir negebat paaiškinti.
                      Vystytojai daug neeksperimentuoja, jiems reikia prognozuoti rezultatą, kad verslas nesubankrutuotų. Jie namus stato ne pagal tai kas jiems patinka, o kad parduoti prekę.
                      Paskutinis taisė andyour; 2015.12.17, 22:52.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Vystytojai daug neeksperimentuoja, jiems reikia prognozuoti rezultatą, kad verslas nesubankrutuotų. Jie namus stato ne pagal tai kas jiems patinka, o kad parduoti prekę.
                        Tai ką? Padarysime išvadą, kad bet kokia architektūra yra kičas, nes skirta parduoti, o ne kurti?

                        Comment


                          /\ Tiesiog yra tokia rinka(žmonės-vartotojai) ir tiek Apie tokią architektūrą kalbame, kuri yra būstas, ne menas.
                          Aš kičą suprantu kaip apsimetinėjima tuo, kuo nesi. Lietuvoje žmonės dažnai tai daro, nes dėl nepilnavertiškumo kompleksų slepia savo tikrajį aš.
                          Paskutinis taisė andyour; 2015.12.17, 23:04.

                          Comment


                            Parašė nomad Rodyti pranešimą
                            +1.

                            Dar pridėčiau, kad tas senesnių stilių simuliavimas dažniausiai atskleidžia kompleksus inferior kultūros, kuri tokiu būdu bando 'praleidusi istorinį traukinį' tuos savo esminius trūkumus kompensuoti ...
                            Nebūtinai taip visada yra, pvz. JAV labai populiarūs "senovinio" stiliaus namų architektūra, interjerai taip pat, nors šalis labai civilizuota ir neturi jokių kompleksų dėl nesėkmingos istorijos, kiti tik ima pavyzdį.





                            Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.18, 00:04.
                            Flickr

                            Comment


                              Perteklinis dekoras, įmantrios formos, ponų rūmai buvo realus puošnumas iki tam tikro laikmečio, nes jam sukurti reikėjo mobilizuoti nemenkus turtus ir įgūdžius. Industrinės technologijos bei žymiai išaugusi perkamoji galia įgalino realizuoti rūmų versijas žymiai didesniam skaičiui žmonių, todėl tokios estetikos kūrimas patyrė vertės infliaciją.
                              Po modernistinio relauncho, minimalizmas yra kaip ir tam tikras standartas, nuo kurio atsispiriama, o bet koks dekoras turi būti vertinamas labai atsargiai.
                              Todėl tie žmonės, kurie nesusivokia ar nesugeba įpirkti autentiško puošnuomo (kuris vis dar yra vertingas) bet pasistato šiuolaikinę jo imitaciją/pakaitalą, yra laikomi, kad turi prastą skonį, nes priima nuinfliavusį dalyką, pseudo prestižą, už gryną pinigą.
                              Paskutinis taisė Eikantas X; 2015.12.18, 02:27.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Kaip minėjau, kalbat kaip gryni savo stiliaus atstovai. Ir tai nėra blogai. Blogai tai, kad 21 amžiuje nesuvokiat to, jog nebėra jokio vieno visuotinai priimto tinkamo stiliaus, kurio turi laikytis visi. O tai, kad pasirenkamas bet kuris iš senųjų stilių, nereiškia, kad tai yra kičas.
                                Postmodernizmas kaip tik ir teigia estetikos pliuralizmą, eklektiką ir vientisos vertybių hierarchijos nebuvimą. Vakarų pasaulyje postmodernizmas, suvokdamas modernizmo revoliuciją, būtent ir vertina buvusius stilius. Tai yra Vakarų civilizacijos linijinio laiko suvokimas, kuriame meninė vertė yra suteikiama pagal epochų chronologiją. Tokiu būdu yra įvertinama autentika. Todėl susivokęs postmodernistas nebjauros jau sukurto grožio, tiražuodamas jo imitaciją, bet jis gali perteikti meilę ir pagarbą buvusioms epochoms konceptualiu ar žaismingu būdu, kad būtų aišku, kad tai yra savo laikmečio produktas.
                                Paskutinis taisė Eikantas X; 2015.12.18, 04:05.

                                Comment


                                  Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                                  Perteklinis dekoras, įmantrios formos, ponų rūmai buvo realus puošnumas iki tam tikro laikmečio, nes jam sukurti reikėjo mobilizuoti nemenkus turtus ir įgūdžius. Industrinės technologijos bei žymiai išaugusi perkamoji galia įgalino realizuoti rūmų versijas žymiai didesniam skaičiui žmonių, todėl tokios estetikos kūrimas patyrė vertės infliaciją.
                                  Po modernistinio relauncho, minimalizmas yra kaip ir tam tikras standartas, nuo kurio atsispiriama, o bet koks dekoras turi būti vertinamas labai atsargiai.
                                  Todėl tie žmonės, kurie nesusivokia ar nesugeba įpirkti autentiško puošnuomo (kuris vis dar yra vertingas) bet pasistato šiuolaikinę jo imitaciją/pakaitalą, yra laikomi, kad turi prastą skonį, nes priima nuinfliavusį dalyką, pseudo prestižą, už gryną pinigą.
                                  Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                                  Postmodernizmas kaip tik ir teigia estetikos pliuralizmą, eklektiką ir vientisos vertybių hierarchijos nebuvimą. Vakarų pasaulyje postmodernizmas, suvokdamas modernizmo revoliuciją, būtent ir vertina buvusius stilius. Tai yra Vakarų civilizacijos linijinio laiko suvokimas, kuriame meninė vertė yra suteikiama pagal epochų chronologiją. Tokiu būdu yra įvertinama autentika. Todėl susivokęs postmodernistas nebjauros jau sukurto grožio, tiražuodamas jo imitaciją, bet jis gali perteikti meilę ir pagarbą buvusioms epochoms konceptualiu ar žaismingu būdu, kad būtų aišku, kad tai yra savo laikmečio produktas.
                                  Nu va, kiek arčiau realybės. Tačiau...

                                  Kičas apskritai yra labai sudėtinga sąvoką, kuri negali būti vienareikšmiškai apibrėžiama ir klijuojama.

                                  Dekoras, kaip unikalus sprendinys, dabar nėra kiekvieno žmogaus galimybių ribose. Šitoje vietoje atsiranda takoskyra tarp kokybiško dekoro (pavyzdžiui unikalių lipdinių) ir nekokybiško (plastikinių ar net ir gipsinių štampuojamų imitacijų). Kur pirmasis takas veda prie didžiulės kainos ir kokybės bei skoningo įgyvendinimo - ten antrasis veda prie beskonybės arba link kičo.

                                  Tačiau kyla kitas klausimas, kodėl minimalistinis stilius, kuris tarsi yra prieinamas kone visiems, yra vertybės, skonio ir unikalumo atstovas? Kodėl minimalistinis stilius, kuris gali būti itin lengvai imituojamas ir atkartojamas, kopijuojamas ir įgyvendinamas pačiomis prasčiausiomis medžiagomis nėra vertinamas kaip kičo apraiška? Juk galų gale, bet kuris šiuolaikinis minimalistinis ar modernizmo bruožų turintis pastatas yra tam tikra prasme imitacija ir kopija originaliojo modernizmo pradžios laikotarpio statinių.

                                  Kodėl Art Nouveau, kuris pasižymėjo itin perdėtu dekoru, nėra vadinamas kiču, nors yra vos ~100 metų senumo, prasidėjęs daugiau ar mažiau tolygiais su modernizmo laikotarpiu? Todėl, kad kičas nėra vien tik imitacija ar vien tik perdėtas dekoras.

                                  Valvodų rūmų kažkodėl nėra vadinami kiču, nes tai tarsi yra atkūrimas. Tačiau ir tai nėra visiška tiesa: juk jie statyti moderniomis technologijomis, ne visiškai atitinka to laikmečio būseną, dalis dekoro yra "manomai" atkurta teisingai. Kodėl tokia imitacija netampa kiču? O vat pavyzdžiui Baltarusijoje atstatyta nemaža dalis pilių turi kičinių elementų.

                                  Dabar gi kai kurie jūsų bandot bet kokį šiuolaikinį dekoratyvumą nurašyti kičui, neįvertindami galimo jo unikalumo, išskirtinumo, aukšto meninio lygio ir kokybės. Yra pasaulyje daug vadinamojo kičo architektūroje pavyzdžių, yra daug ir netikslingai vadinamo kičo. Vienas tokių pavyzdžių, mano manymu, yra šis Naujamiesčio terasų projektas.

                                  Comment


                                    Come on guys, susikurkite atskirą temą savo diskusijom, šitos kalbos jau senai ne apie Naujamiesty...

                                    Comment


                                      Kalinausko g. 24, kur aptvertas sklypas, vis gi kažkas vyksta. Mačiau kalną žemių pravažiuodamas, lyg kasama.

                                      https://www.google.lt/maps/place/K.+...a62ff1e6b6c6b6

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Kodėl Art Nouveau, kuris pasižymėjo itin perdėtu dekoru, nėra vadinamas kiču, nors yra vos ~100 metų senumo, prasidėjęs daugiau ar mažiau tolygiais su modernizmo laikotarpiu? Todėl, kad kičas nėra vien tik imitacija ar vien tik perdėtas dekoras.
                                        Todėl kad, šiuolaikiniam žmogui nebereikia to perdėto dekoro, jis nebemato tame vertės. Jeigu esi vystytojas, statai tai ko reikia rinkai.
                                        Kitas dalykas, namas tai ne rūbas, kurį lengvai išmesi. Tas namas tavo verslą reprezentuos iki tavo verslo tąsos pabaigos.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Todėl kad, šiuolaikiniam žmogui nebereikia to perdėto dekoro, jis nebemato tame vertės. Jeigu esi vystytojas, statai tai ko reikia rinkai.
                                          Kitas dalykas, namas tai ne rūbas, kurį lengvai išmesi. Tas namas tavo verslą reprezentuos iki tavo verslo tąsos pabaigos.
                                          O kas sprendžia ko šiuolaikiniam žmogui reikia? Tau nereikia, o kitam - reikia. Kaip išsiaiškinome, tai daug kam ir kičo reikia. Visa tai priklausys nuo kiekvieno žmogaus asmeninio skonio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X