Deve deve...
Gal reiktu laikinai rakinti tema, kad nepilnaverciai zmones neberasinetu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Twinsbet (buv. Siemens, Avia Solutions Group) universali arena Vilniuje
Collapse
X
-
Gal jau užtenka matuotis kieno ilgesnis??? Nes Vilnius vs Kaunas čia galima rašyt iki begalybės, taip užkasant normalius pranešimus apie pačią areną ir jos rekonstrukciją.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nebūtinai, galima gauti vardinį kvietimą ir sudaryti ilgalaikį kontraktą su Eurolyga (iš dabar ten esančių komandų pateko laimėjusios tą taurę), tik reikia pažinčių, kurių Žiemelis turi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąEurolyga galima tik vienu budu, tai yra laimejus kibiro taure. Tada metams papuoli i EL, o po metu vel atgal i kibira.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Pridekime ir Putino seichams pastatytą oro uosta Maskvoje.
Parašė liutass Rodyti pranešimąEurolyga galima tik vienu budu, tai yra laimejus kibiro taure. Tada metams papuoli i EL, o po metu vel atgal i kibira.Paskutinis taisė _rB_; 2021.02.02, 18:13.
Komentuoti:
-
Eurolyga galima tik vienu budu, tai yra laimejus kibiro taure. Tada metams papuoli i EL, o po metu vel atgal i kibira.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Tai nejaugi SEL koncertams?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Blogai suprantat, niekas to net nesvarsto.Paskutinis taisė oranger; 2021.02.02, 17:59.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKaip suprantu, Vilnius ruošiamas VTB krepšinio lygai? Ar KHL?
Komentuoti:
-
Grįžtant labiau prie temos, tai tekę lankytis arenos tarnybinėse patalpose, tai ten vietos plėstis link Jeep arenos nėra daug. Iš akies kokie 10-12 metrų ir jau iškart stovi Jeep arena. Todėl padaryt ovalo formą ir iš tos nukirstos pusės neįmanoma ir pagal dabar matomą vizualizaciją, turbūt, maksimum išspausta kiek ten galima vietų pridėt.
Bet man dar vienas aspektas įdomus dėl rekonstrucijos. Kaip matom didžioji dalis vietų prisidėtų viršuje. O dabar patekimas į viršų galimas berods dvejomis siauromis laiptinėmis. Rekonstrukcijos metu manau būtų tiesiog privaloma padaryt naują ir net ne vieną patekimą į viršų. Man patinka kaip yra Žalgirio arenoje, tiesiai iš lauko vedantys laiptai į viršų. Kažkas panašaus ir čia galėtų būt. Kitu atveju baisu ir pagalvot kaip judėtų žmonių srautai sold out'o atveju.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Yra toks reiškinys "unproductive entrepreneurship". Tai vai, Žiemelis gyva to iliustracija. Daugiau apie "unproductive entrepreneurship" nesiplėsiu, nes jau einame į off-topic.
"... produktyvūs verslininkai pirmiausia dėmesį skiria pyrago auginimui; neproduktyvūs verslininkai pirmiausia orientuojasi į pyrago padalijimą; o destruktyvūs verslininkai iš tikrųjų suinteresuoti tik pavogti pyragą".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Galbut ir taip, tikrai nesu Ziemelio istorijos zinovas. Bet tai tik ir parodo neeiline asmenybe ir neeilinius vadybinius gebejimus. Kaip ir pats minejai, verslo genijus.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Galbut ir taip, tikrai nesu Ziemelio istorijos zinovas. Bet tai tik ir parodo neeiline asmenybe ir neeilinius vadybinius gebejimus. Kaip ir pats minejai, verslo genijus.
Komentuoti:
-
Parašė vlk Rodyti pranešimąApmoketa reklama kaip žinia turi buti atitinkamai pažymėta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Galbut ir taip, tikrai nesu Ziemelio istorijos zinovas. Bet tai tik ir parodo neeiline asmenybe ir neeilinius vadybinius gebejimus. Kaip ir pats minejai, verslo genijus.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Zeimelis yra verslo genijus (be ironijos), tik piktasis verslo genijus.
Visų pirma, jo kompanija privatizavo LAL, Lietuvos avialinijas. Taigi, aviacijos verslą jis kūrė ne nuo 0.
LAL restruktūrizavo, išskaidė įmones.
Pirma, įkūrė FlyLAL . Tokiu būdu atskyrė reguliarius reisus, kas buvo grynas nuostolis, jei negauni dotacijų. FlyLAL patyrė bankrotą, bet tokiu būdu su savim nenusitempė į duobę kitų padalinių.
Antra, įkūrė Charter Fligts Company (jau nepamenu kaip vadinas). Kas yra (buvo iki pandemijos) stabilus biznis.
Trečia, privatizuojant LAL perėmė tech aptarnavimų ir mokymų bazę. Su visais trenažorais, kurie imituoja lėktuvų valdymą ir yra žiauriai brangūs. Dabar turi naujų, bet pradžia buvo su LAL įranga. Tai iš čia ir kilo ASG.
Ketvirta, įkūrė NT įmonę, kuri valdė labai neblogose vietose esantį LAL NT. Tą NT pardavė.
Žeimelio sėkmė yra būtent todėl, kad Lietuvos aviacijos rinka silpna. SAS investavo į AirBAltic, mes įstojome į ES. Lietuvos avialinijos rimtiems aviacijos žaidėjams, kurie ne pastatus pardavinėja, o aviaciją vysto, pasidarė neįdomios.
Komentuoti:
-
Nes pats Žiemelis sakė, kad dabartinė talpa 12500, o tai yra koncertinė talpa, kai scena gale su stovimu parteriu, bet ne krepšinio rungtynių.
Dėl Depeche Mode Globel Spirit Tour, tai oficialiai buvo 12003 žiūrovai.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
1999 metais Zalgiris laimejo Eurolyga. 2000 pralose LKL'a. Kas galejo tuo patiketi? Visa Lietuva skalambijo, Lietuvoje gali buti tik vienas didelis krepsinio klubas. Buvo zmones maste kitaip.
Kauno Hales dydis buvo 4500 ziurovu. Pries statant Zalgirio arena vel visi skalambijo, kam tokios reikia, hale nevisada pilna buna, 15 000 vietu Kauno dydzio miestui - NEIMANOMA. Pastate arena, dabar jau kalbu kyla, kad gal ir didesne gerai butu.
Tai, kad jus ten kazka manot, mazai kam rupi. Ziemelis jau daug ka irodes yra, sukures lektuvu versla salyje, kurioje nei stipri aviacijos rinka, nei gaminami lektuvai. Turbut irgi daug tokiu buvo, kur sake neimanoma.
Kai bus padaryta, galesit ateit ant gatavo ir pasidziaugt.
Visų pirma, jo kompanija privatizavo LAL, Lietuvos avialinijas. Taigi, aviacijos verslą jis kūrė ne nuo 0.
LAL restruktūrizavo, išskaidė įmones.
Pirma, įkūrė FlyLAL . Tokiu būdu atskyrė reguliarius reisus, kas buvo grynas nuostolis, jei negauni dotacijų. FlyLAL patyrė bankrotą, bet tokiu būdu su savim nenusitempė į duobę kitų padalinių.
Antra, įkūrė Charter Fligts Company (jau nepamenu kaip vadinas). Kas yra (buvo iki pandemijos) stabilus biznis.
Trečia, privatizuojant LAL perėmė tech aptarnavimų ir mokymų bazę. Su visais trenažorais, kurie imituoja lėktuvų valdymą ir yra žiauriai brangūs. Dabar turi naujų, bet pradžia buvo su LAL įranga. Tai iš čia ir kilo ASG.
Ketvirta, įkūrė NT įmonę, kuri valdė labai neblogose vietose esantį LAL NT. Tą NT pardavė.
Žeimelio sėkmė yra būtent todėl, kad Lietuvos aviacijos rinka silpna. SAS investavo į AirBAltic, mes įstojome į ES. Lietuvos avialinijos rimtiems aviacijos žaidėjams, kurie ne pastatus pardavinėja, o aviaciją vysto, pasidarė neįdomios.Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2021.02.02, 13:37.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jugensas Rodyti pranešimą
Neesu aš joks ekspertas, bet bent jau Kauno arenos reikalus išmanau labai gerai, ko pasekoje, jau ne kartą buvau apkaltintas (ne čia), jog dirbu joje (netgi tos pačios Siemens arenos atstovų). Dėl 20000, tai jie buvo viršyti du kartus, abu per SEL koncertą (20024 ir 20517). Dar vienas koncertas SEL turėjo 17000, o Robbie Williams 16000 lankytojų. Vilniaus arenai kuo didžiausios sėkmės, bet tikrai labai labai abejotina, kad 16500 bus krepšinio rungtynių talpa. Čia greičiau kalbama apie arenos maksimalią talpą.
Komentuoti:
Komentuoti: