Važiavau savaitgalį pro tą pusę, nesimato to pastato pro medžius kaip ir anksčiau Čia kaip sako, neglostyk žalčio - rankos apžels, taip ir nekirsk meeeeeeedžio - perkūnas nutrenks.
Bendrovė „Gjensidige“ šiuo metu statomame B+ klasės verslo centre Vilniaus Žalgirio g. išsinuomojo 4.000 kv. m ploto patalpas. Šiuo metu draudimo bendrovė turi keturis biurus skirtingose Vilniaus vietose – Ševčenkos, Jasinskio, Eigulių gatvėse bei Konstitucijos prospekte.
Nerekia spėlioti iš nuotraukų. Gyvai mačiau, kad ten dar tik pagrindo asfalto sluoksnis paklotas. Juk darė viską praėjusių metų pabaigoje, kai jau šaltoka buvo. Turėtų pabaigti šiemet, kai jau temperatūra ir oro salygos leis kokybiškai paskutinį sluoksnį pakloti..
Šulinių dangčiai nėra bėda. Bėda, kad nesugebama jų sulygint su danga. Šiuo atveju matosi, kaip tie dangčiai yra išlindę, išsikišę. Keliuose situacija būna priešinga: šulinių dangčiai daugumoje vietų yra kažkokie įdubę. Bet įdubę ne apskritai, o patys dangčiai - su kažkokiu keistu įdubimu per centrą. Tai nors visas šulinys yra lygus su keliu, pats dangtis veikia kaip duobė.
Kalbant dar apie šią vietą, tai tas dviračių takas atrodo labai nekokybiškai.
Gal tas takas dar neužbaigtas, nes šiaip tai atrodo, kad turėtų būti daugiau dangos - borteliai yra aukščiau už dangą, ko pasekoje po lietaus visada čia būtų balos. Pakelus aukštį, dingtu ir kanalizacijos dangčių problema.
Šulinių dangčiai nėra bėda. Bėda, kad nesugebama jų sulygint su danga. Šiuo atveju matosi, kaip tie dangčiai yra išlindę, išsikišę. Keliuose situacija būna priešinga: šulinių dangčiai daugumoje vietų yra kažkokie įdubę. Bet įdubę ne apskritai, o patys dangčiai - su kažkokiu keistu įdubimu per centrą. Tai nors visas šulinys yra lygus su keliu, pats dangtis veikia kaip duobė.
Kalbant dar apie šią vietą, tai tas dviračių takas atrodo labai nekokybiškai.
Dviračių takai - taip pat. Suprantu, kad kartais pėsčiųjų ir dviratininkų takeliai susikerta, nes nėra pakankamai vietos ar dėl kitų priežasčių, bet atrodo, kad dviračių takus sąmoningai tiesia tokius, kur nuolat kiltų "fizinė komunikacija" su pėsčiaisiais...
Komentuoti: