Parašė shimon
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sublokuotų namų kvartalai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė _rB_ Rodyti pranešimąNa, va, jau ir Laurų kvartale daugiabučius (kotedžus) ims statyt: https://vilnius.lt/wp-content/upload...%C5%BEiaga.pdf
Komentuoti:
-
Na, va, jau ir Laurų kvartale daugiabučius (kotedžus) ims statyt: https://vilnius.lt/wp-content/upload...%C5%BEiaga.pdf
Komentuoti:
-
- 15 NAMŲ PROJEKTAS „KALNĖNŲ OAZĖ“
- Projekto adresas – Lyvių g. 14, Kalnėnai;
- Statomi namai – 84 kv.m., 115 kv.m., 120 kv. ir 136 kv.m.;
- Energinė klasė – A+;
- Statybų pabaiga - 2021 m., 1 ketvirtis.
https://www.aruodas.lt/butai-vilniuje-pavilnyje-juodasis-kel-parduodami-individualus-ir-sublokuoti-namai-1-2957985/
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNa, net 2019 m. dar nebuvo, tai jei jau ištiesų yra, tai vadinasi, kokių bent ateinančių 15 m. tikrai nieks neties dvirtakių: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Dar galima paminėti, jog miegamieji rajonai pilnai išvystyti, tuo tarpu visokie Kalnėnai sparčiai tankėja, kad ir į šalis, tai kelionėms automobiliu „Google” pateikti skaičiukai kapsės į neigiamą pusę sulig kiekvienu nauju kvartalu tose gyvenvietėse, būtent tų naujakurių didesenei nenaudai nei miegamųjų rajonoų gyventojams, nors ir jiems kažkiek klius.
Komentuoti:
-
Na, net 2019 m. dar nebuvo, tai jei jau ištiesų yra, tai vadinasi, kokių bent ateinančių 15 m. tikrai nieks neties dvirtakių: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Dar galima paminėti, jog miegamieji rajonai pilnai išvystyti, tuo tarpu visokie Kalnėnai sparčiai tankėja, kad ir į šalis, tai kelionėms automobiliu „Google” pateikti skaičiukai kapsės į neigiamą pusę sulig kiekvienu nauju kvartalu tose gyvenvietėse, būtent tų naujakurių didesenei nenaudai nei miegamųjų rajonoų gyventojams, nors ir jiems kažkiek klius.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąIš Kalnėnų net šaligatviai neveda (kur ten jau dviračių takų tinklas): https://www.google.com/maps/@54.6668...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
mažas projektukas, bet kiek žinau liko tik 1 iš 4 dar neparduotas (nors neseniai pradėjo statyt):
https://baltupionamai.pillar.lt/
Komentuoti:
-
Ir robotai, ir akumuliatorinės dabar būna labai padorios. Reiktų būti dideliu mazochistu arba benzingalviu, kad šiais laikais pirkti benzininę įrangą nedideliam kiemui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kažkaip manau, kad šita problema (jei čia iš tikro problema) turėtų išnykti ar bent jau sumažėti greitu metu. Vis daugiau atsiranda robotų, kurie tyliai dirba + nemaža dalis kaimynų perka paslaugą pjovimo (atlekia 3-4 darbuotojai ir tą pievelę labai greitai nupjauna)
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPlius žolės pjovimo garsų vasarą turbūt žymiai daugiau, nei prie standartinių (vertikalių) daugiabučių.
Kur galima inicijuoti įstatymo projektą, kad žoliapjovės privalomai nuo šiol parduodamos turi būti tik elektrinės?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąskaiciuoti reikia kvadratais, ne kambariais. Sutinku, kaina palyginus nedidele. Kaimynu is virsaus ir apacios nera, bet vistiek yra is sonu ir jie labai arti vienas kito. Gaunasi horizontalus daugiabuciai.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
skaiciuoti reikia kvadratais, ne kambariais.
Komentuoti:
-
Parašė forex Rodyti pranešimą
Pilnai sutinku su minusais, pamirsai juk pliusius, Kaina - vidurkis 77000 eur dalines apdailos 4 kambariu, rask geriau, nera kaimynu virs gavos ir apacios, parkingas iskaiciuotas i kaina, salia ezerai, miskas, aplink daug vietos laukai vaikscioti su gyvunais, vaikams palakstyti, akligatvis, VilniusOutlet 2021, kino teatras,kavines, parduotuves ir .t.t, kas turi butus i misko puse nei aplinkelio garso tik pauksciukai ir kiemelis uz 80000 eur.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Suprantu, kad statybos kaip ir viskas siame pasaulyje "skonio reikalas", bet man labai nepatinka pirmoji sio projekto versija kuri jau stovi ir ten galima laisvai patekti ir apziureti kaip vyksta gyvenimas. Dauguma iejimu per laiptus, pigiausi plastikiniai urodiski apvalus stogeliai virs iejimo duru, mazyciai kiemeliai, anglai paraudonuotu jei zinotu kad tokia architektura vadina ju salies vardu. Matosi, kad noreta isspausti maksimum butu is zemes ploto. Vieta irgi siaip sau - is namu girdisi aplinkkelio uzimas, o namu is aplinkkelio puses kiemeliai iseina kazkodel ne i vidine kvartalo, o i gatves ir dar i aplinkkelio puse, kas yra visai nesuprantama.Paskutinis taisė forex; 2020.10.04, 13:20.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Atsidarom žemėlapį, Kalnėnai 4,6km iki Gedimino pilies, didelė dalis tankiai užstatytų komiblokais mikrorajonų yra toliau. Dėl infrastruktūros, dar klausimas kur blogesnė situacija kol nėra Vilniuje normalaus viešojo transporto, ar Kalnėnuose ar kokiose Justiniškėse, Pilaitėse. Bent jau su automobiliu kolkas iš Kalnėnų greičiau nuvažiuosi.
Atstumai paprastai matuojami iki centrinio miesto pašto (kaip kelio ženkluose). Imant Kalnėnų ir Justiniškių „Google” duotus „centrus” (Justiniškėms nepalankiai parinktas), atstumai / laikas tokie (atvykstant pimadienio 9-ai val. ryto):
mašina iki centrinio pašto nuo Justiniškių 6,9 km, 10–28 min. / Kalnėnų 6,4 km, 10–28 min.;
viešuoju nuo Justiniškių 42–49 min. / Kalnėnų 35–50 min.;
pėsčiomis nuo Justiniškių 6,8 km, 1:29 val. (netrukus pastačius tiltą prie Seimo, atstumas ir laikas sutrumpės) / Kalnėnų 6,2 km, 1:22 val.
Pėsčiomis / dviračiu trumpiausiu keliu iš Kalnėnų galima užsiraut ant traukinių pervažos, vengiant jos, jau gaunasi 7,3 km, tuo tarpu po tilto statybų prie Seimo atstumas iš Justiniškių bus mažesnis nei esamas 6,8 km.
Mano nuostabai, Justinišės gauna į kaulus (išskyrus dviračius), bet labai simboliškai. Viešojo intervalas stipriai dažnesis ir daugiau opcijų be persėdimo važiuot iš Justiniškių.
P. S. Papildant, viešuoju iš Pilaitės jau keli metai kaip greičiau nei automobiliu, plius A juostos dabar dar daromos.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip jau ir Edd paminėjo, infrastruktūra Kalnėnuose žymiai geresnė nei daugumoje komiblokų rajonų, o miesto centras dar arčiau. O kalbant apie civilizaciją, tai čia klausimas, kur jos daugiau ir kur gyventi tinkamesnės sąlygos, ar naujuose namų kvartaluose kalnėnuose, ar sugrūstuose komiblokuose.
Komiblokas, šalia kurio rengiamas naujas parko rekonstrukcijos projektas:
Paskutinis taisė dondc; 2020.10.04, 13:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė LBP Rodyti pranešimą
VTF praktiškai buvo teisus paskelbęs postą apie naują NT projektą Vilniuje, pavadinimu "Pasienio terasos". Iki sostinės centro - tik 4 valandos kelio automobiliu. Projektas vystomas sostinės dalyje pavadinimu Mažeikiai.
Čia praktiškai identiška situacija. NT objektai visokiuose Kalnėnuose, Zujūnuose ir pan... Teoriškai / juridiškai tai VIlnius, deja praktiškai - Vilniaus rajono kaimai su atitinkamo lygio infrastruktūra ir ateityje vis blogėsiančiu pasiekiamumu iš miestiškos ir civilizuotos Vilniaus dalies.
Paskutinis taisė Lettered; 2020.10.04, 12:53.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė LBP Rodyti pranešimą
VTF praktiškai buvo teisus paskelbęs postą apie naują NT projektą Vilniuje, pavadinimu "Pasienio terasos". Iki sostinės centro - tik 4 valandos kelio automobiliu. Projektas vystomas sostinės dalyje pavadinimu Mažeikiai.
Čia praktiškai identiška situacija. NT objektai visokiuose Kalnėnuose, Zujūnuose ir pan... Teoriškai / juridiškai tai VIlnius, deja praktiškai - Vilniaus rajono kaimai su atitinkamo lygio infrastruktūra ir ateityje vis blogėsiančiu pasiekiamumu iš miestiškos ir civilizuotos Vilniaus dalies.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Miestas ne tik senamiestis ir fabai, bet ir visi laukai. Beje, vien miškai sudaro apie 40% Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos.
Čia praktiškai identiška situacija. NT objektai visokiuose Kalnėnuose, Zujūnuose ir pan... Teoriškai / juridiškai tai VIlnius, deja praktiškai - Vilniaus rajono kaimai su atitinkamo lygio infrastruktūra ir ateityje vis blogėsiančiu pasiekiamumu iš miestiškos ir civilizuotos Vilniaus dalies.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: