Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujasis Antakalnis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė rat
    Kokius dar vaikus nuvežti, taigi viešuoju transportu skatina naudotis, vaikai patys nuvažiuos.
    Du viešojo transporto maršrutai + ateityje bus dar vienas. Mažai?

    Comment


      #82
      Parašė nomad Rodyti pranešimą
      /\ Pritariu, jei kaina ten bus Fabų ar Perkūnkiemių lygio, šis projektas tikrai bus sėkmingas, o ir Vilniaus vaizdo šita architektūra negadins kaip aukščiau minėti rajonai. Bet problema tik ta, kad tokiais naujais rajonais mes darom urbanistinę klaidą, Vilnių toliau sklaidydami į tolimą periferiją, o ne koncentruodami arčiau aplink centrą, kur pilna dykynių ir neišnaudotos erdvės.

      P.S. O šiaip jau nelabai pagavai mano metaforos. Turėjau omeny, kad Užupis tiek pat arti Naujosios Vilnios, kaip šitas 'Antakalnis' arti tikrojo Antakalnio.
      Pastaruoju metu kaip niekada daug vidutinio ir prestižinio segmentų projektų centre, tuščiuose sklypuose. Kitas reikalas, kad 80% nuperkamų butų yra ekonominės klasės, o juos irgi kažkur reikia statyti.
      Flickr

      Comment


        #83
        Vieta ten tikrai aukšta, ant kalno, gal todėl Antakalnis Yra nemažai privalumų: graži gamta, erdvė ir šiaip kalvoti toliai pro buto langą - vietos tikrai gražios. Tik ne miestas ten, ideali vieta priemiesčio viloms.

        Comment


          #84
          Susisiekimas ten kolkas tikrai puikus. Bet... jeigu ten tikrai bus tie 100ha ir tie 7000 tas puikus susisiekimas labai greitai baigsis.

          Pagal 2011 brėžinius pagrindinis srautas teks Kalno ir Rokantiškių gatvėms.
          Kalno gatvė tai dar dar... bet Rokantiškių tai ten nelabai atlaikys didesnio srauto, ypatingai ta smagioji dalis kylant nuo kapinių.

          Kitas dalykas - gatvių apšvietimas ten baigiasi tikrame antakalnyje arba Batoro gatvėje. Tai važiuodamas į daugiabutį jausies kaip važiuodamas į užmiesčio sodybą

          O gal jau yra kokie planai šių gatvių rekonstrukcijai?

          Comment


            #85
            Parašė meska Rodyti pranešimą
            Susisiekimas ten kolkas tikrai puikus. Bet... jeigu ten tikrai bus tie 100ha ir tie 7000 tas puikus susisiekimas labai greitai baigsis.

            Pagal 2011 brėžinius pagrindinis srautas teks Kalno ir Rokantiškių gatvėms.
            Kalno gatvė tai dar dar... bet Rokantiškių tai ten nelabai atlaikys didesnio srauto, ypatingai ta smagioji dalis kylant nuo kapinių.

            Kitas dalykas - gatvių apšvietimas ten baigiasi tikrame antakalnyje arba Batoro gatvėje. Tai važiuodamas į daugiabutį jausies kaip važiuodamas į užmiesčio sodybą

            O gal jau yra kokie planai šių gatvių rekonstrukcijai?
            Koks čia puikus susisiekimas ne nuosavu automobiliu??? Miestui prabanga išlaikyti tokius rajonus, jei šis bus pastatytas. Reikės naujos infrastruktūros, viešojo transporto ir t.t. Juo labiau bus kaip ir su visais naujais rajonais kuriuos statė, neatsiras nei darželis nei mokykla. Ir vėl visi sakys, kad miestas jų nestato. Mieste pilna vietos ekonominės klasės daugiabučių statyboms, tie patys Oslo namai, šalia pilna vietos, kur yra gatvės bei transportas. Ar ne provincialus mąstymas, gyventi laukuose, bet norėt gero viešojo transporto, arti esančių mokyklų, gero gatvių tinklo.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              #86
              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
              Koks čia puikus susisiekimas ne nuosavu automobiliu??? Miestui prabanga išlaikyti tokius rajonus, jei šis bus pastatytas. Reikės naujos infrastruktūros, viešojo transporto ir t.t. Juo labiau bus kaip ir su visais naujais rajonais kuriuos statė, neatsiras nei darželis nei mokykla. Ir vėl visi sakys, kad miestas jų nestato. Mieste pilna vietos ekonominės klasės daugiabučių statyboms, tie patys Oslo namai, šalia pilna vietos, kur yra gatvės bei transportas. Ar ne provincialus mąstymas, gyventi laukuose, bet norėt gero viešojo transporto, arti esančių mokyklų, gero gatvių tinklo.
              Įdomus mąstymas. Tas "Antakalnis" randasi netoli Naujosios Vilnios, kuri ir taip yra daugiabučių mikrorajonas. Na o visi prieštaravimai dėl blogo susisiekimo viešuoju transportu iš piršto laužti. Jau dabar iš vienos pusės yra 115 į Antakalnį, iš kitos - 18 irgi į Antakalnį. Drįsčiau teigti, kad ateityje ten važiuotų ir 37, kuris privežtų prie Centro. Dar nereikia pamiršti ir 67, kuris atvežtų ir iki Naujosios Vilnios (kaip ir 18 bei 115).
              Mokyklų ir darželių kol kas užtenka ir Naujojoje Vilnioje. Taip pat įdomu, kodėl jus norite priversti visus vilniečius gyventi centre ir kvėpuoti "grynu oru". Kiekvieno žmogaus poreikiai skirtingi, kai kam ir gamta bei tyla yra labai svarbus aspektas renkantis butą, o tas "Antakalnis" - dar ir miesto ribose.
              Dar viena įdomybė: kai vilniečiai statėsi namus link Grigiškių, Riešės, Tarandės ir t.t., dauguma forumiečių teigė, kad tai yra pražūtingas žingsnis ir nėra išnaudojamas laisvas plotas rytinėje Vilniaus dalyje. Kai pagaliau atsiranda kalbos, kad statomas ne vienas namas, o visas kvartalas rytinėje Vilniaus dalyje, visi iškart pamiršta savo diskusijas prieš "n" metų ir teigia, kad ir šis žingsnis pražūtingas.

              Comment


                #87
                Niekad nebuvau už tuos kvartalus palei miesto pakraščius. Tiksliau nesu už, nes jiems reik miesto infrastruktūros, nesu prieš, nes (kaip jūs sakot) yra kurie nori gyvent gamtoj kur daugiau erdvės. Tačiau už tą gamtą ir erdvę turi tik jie patys ir susimokėti. Kodėl miestas turi vystyti transportą atskiram rajonui, iki kurio važiuojant plyti laukai (juk visur aplink naująjį antakalnį individualūs namai). Beje, jūsų išvardinti maršrutai - vienas važiuoja du kartus per valandą, kitas tris, apie 37 išvis nekalbu, kuris važiuoja kartą per valandą. Tai nėra normalus transportas pritaikytas kasdieniam naudojimui. Ir 37 autobusas normaliai nepravažiuotų ties kapinėmis. Taigi, reikalingas gatvių platinimas, kuris kainuotų didelius pinigus, nes aplink vien privatūs sklypai, o ir viešasis transportas ten nebūtų efektyvus. Mano mintis, tankinti esamą miestą, kur jau yra visa reikalinga infrastruktūra. O kas nori gyventi tokioj vietoj, tai galbūt ir puiki vieta. Tiesiog tai brangiai kainuos mokesčių mokėtojams.
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  #88
                  Čia nėra tinkama tema kalbėti apie viešąjį transportą, bet, manau, šiuo metu vykstanti diskusija įpareigoja. Jus nežiūrėkite į tai kokiu dažniu šiuo metu kursuoja autobusai. Natūralu, kad pastačius kvartalą, jie kursuos dažniau (kaip, pvz., atsiras koks nors maršrutas Aukštaičių gatvėje Paupy). Taip pat niekas netrukdo 37-ame maršrute leisti midubusus (kaip 115) kas 15-20 minučių. O midibusai ten laisvai pravažiuoja jau dabar. Kadaise 18 maršrutas piko metu turėjo net 5 reisus per valandą, todėl ateityje ir jis gali kursuoti žymiai dažniau. Viešasis transportas tikrai nėra problema, jis gali prisitaikyti prie vilniečių poreikių. Taip pat nesutikčiau individualius kvartalus aplink "Antakalnį" vadinti plynais laukais.

                  Comment


                    #89
                    Deja, dėl kursuojančių maršrutų dažnių drįsčiau abejoti, pats gyvenu Balsiuose, ir iš patirties galiu spresti, jog nors susisiekimas egzistuoja, kad ir kaip didėtų gyventojų skaičius mūsų mikrorajone, ir nors šiuo metu siekia 7000, per 10 metų laikotarpį naujų maršrutų neatsirado, o autobusai kursuoja kas maždaug 30 - 40 min. Taigi turbūt su Naujuoju Antakalniu manau būtų panašiai.

                    Comment


                      #90
                      Balsiuose nedidėja autobusų kursavimo dažnis, nes pas jus individualių namų kvartalai ir 1-2 aukštų statyba. Čia gi planuojama daugiaaukštė statyba. Taip pat reikėtų žiūrėti STR, lygtais ten buvo apibrėžta kiek metrų nuo stotelės iki namo turi būti mikrorajonuose su daugiabučiais namais ir kiek tokiose vietovėse kaip Balsiai.

                      Comment


                        #91
                        Parašė jonas.b Rodyti pranešimą
                        Deja, dėl kursuojančių maršrutų dažnių drįsčiau abejoti, pats gyvenu Balsiuose, ir iš patirties galiu spresti, jog nors susisiekimas egzistuoja, kad ir kaip didėtų gyventojų skaičius mūsų mikrorajone, ir nors šiuo metu siekia 7000, per 10 metų laikotarpį naujų maršrutų neatsirado, o autobusai kursuoja kas maždaug 30 - 40 min. Taigi turbūt su Naujuoju Antakalniu manau būtų panašiai.
                        Klausimas, kiek iš 7000 reikalingas viešasis. Ko gero tik vaikams, nes dirbantys asmenys naudojasi automobiliais.

                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Čia nėra tinkama tema kalbėti apie viešąjį transportą, bet, manau, šiuo metu vykstanti diskusija įpareigoja. Jus nežiūrėkite į tai kokiu dažniu šiuo metu kursuoja autobusai. Natūralu, kad pastačius kvartalą, jie kursuos dažniau (kaip, pvz., atsiras koks nors maršrutas Aukštaičių gatvėje Paupy). Taip pat niekas netrukdo 37-ame maršrute leisti midubusus (kaip 115) kas 15-20 minučių. O midibusai ten laisvai pravažiuoja jau dabar. Kadaise 18 maršrutas piko metu turėjo net 5 reisus per valandą, todėl ateityje ir jis gali kursuoti žymiai dažniau. Viešasis transportas tikrai nėra problema, jis gali prisitaikyti prie vilniečių poreikių. Taip pat nesutikčiau individualius kvartalus aplink "Antakalnį" vadinti plynais laukais.
                        Tai ne natūralu. Viešajį transportą galima paleisti bet kur dažnai, bet kiek keleiviu juo naudosis ir kiek tai bus ekonomiška - kitas reikalas. Tokioj vietoj gyvens žmonės, kurie turi automobilius, tai reiškias viešasis transportas didžiąja dalim bus naudingas vaikams bei vyresnio amžiaus žmonėms. O jų nebus tiek kad leisti autobusus kas 15 min. Ir jūs labai teisingai pasakėte, VT turi prisitaikyti prie vilniečių poreikių, t.y. daugumos, o čia važiuojantys autobusai tarnautų ganėtinai siauram ratui žmonių. Nauji rajonai miesto pakraščiuose tiesiog išplečia atstumą, kurį turi pasiekti VT, o tai brangina jo išlaikymą. O dėl individualių kvartalų aplink Antakalnį, įdomu kiek žmonių aplink Rokantiškes naudojasi VT? Vat ir būtų aišku, ar autobusai važiuojantys iš naujojo antakalnio į Antakalnį turėtų tarpinių sustojimų, kur būtų ne 2 žmonės, o daugiau, ar ne.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          #92
                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                          ... O jų nebus tiek kad leisti autobusus kas 15 min. Ir jūs labai teisingai pasakėte, VT turi prisitaikyti prie vilniečių poreikių, t.y. daugumos, o čia važiuojantys autobusai tarnautų ganėtinai siauram ratui žmonių. Nauji rajonai miesto pakraščiuose tiesiog išplečia atstumą, kurį turi pasiekti VT, o tai brangina jo išlaikymą. O dėl individualių kvartalų aplink Antakalnį, įdomu kiek žmonių aplink Rokantiškes naudojasi VT? Vat ir būtų aišku, ar autobusai važiuojantys iš naujojo antakalnio į Antakalnį turėtų tarpinių sustojimų, kur būtų ne 2 žmonės, o daugiau, ar ne.
                          Matosi, kad nesate susipažinę su viešuoju transportu. Įvykus VT reformai, 115 turėjo tik du reisus per valandą, tačiau net vasarą to neužteko. 2013 metų rudenį atsirado dar ir papildomi reisai iki Kalno stotelės. Tačiau ir šito neužteko, todėl nuo šių metų rudens 115 kursuoja atkarpoje Antakalnis - Kalno g. (ir kursuoja sausakimšas) ir tik vienas autobusiukas iš keturių dirbančių tame maršrute važiuoja iki Naujosios Vilnios. Taigi matome, kad potencialo yra, o atsiradus naujam kvartalui, jų tik padaugės. Juk šitie gyventojai ne iš oro ten atsiras. Asmeniškai žinau kelis, kurie persikels iš Naujosios Vilnios senų daugiabučių, o jie iki šiol naudojosi viešuoju transportu.

                          Comment


                            #93
                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Matosi, kad nesate susipažinę su viešuoju transportu. Įvykus VT reformai, 115 turėjo tik du reisus per valandą, tačiau net vasarą to neužteko. 2013 metų rudenį atsirado dar ir papildomi reisai iki Kalno stotelės. Tačiau ir šito neužteko, todėl nuo šių metų rudens 115 kursuoja atkarpoje Antakalnis - Kalno g. (ir kursuoja sausakimšas) ir tik vienas autobusiukas iš keturių dirbančių tame maršrute važiuoja iki Naujosios Vilnios. Taigi matome, kad potencialo yra, o atsiradus naujam kvartalui, jų tik padaugės. Juk šitie gyventojai ne iš oro ten atsiras. Asmeniškai žinau kelis, kurie persikels iš Naujosios Vilnios senų daugiabučių, o jie iki šiol naudojosi viešuoju transportu.
                            Aš turiu omeny, kad tų gyventojų kelionės tikslai bus toli nuo jų rajono, t.y. Naujoji Vilnia arba Vilnius, dėl to tai bus brangu. Visa kita, pamatysim, jei tik užstatys tą rajoną.
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              #94
                              Ponas grustnyj, tarp šio "kvartalo" (taip rašo jų puslapyje) vystymo t.y. konkrečiai dviejų daugiabučių (Taurijos 69 ir Kalno 97) yra apie 300 m atstumas. Viska kita, - tie balti/žali namukai - tik dėl vaizdo, žinoma, yra trjetas tokių pačių su rezervacijos galimybė, bet bet kokiu atveju, tai vadinti kvartalu toli gražu absurdui. Dabar argumentai, jog susisiekimas iš Naujosios Vilnios (o de facto taip ir yra) yra patogus, kuomet pasirinkimas VT yra du maršrutai, o ir kažkokiu utopiniu būdu atsiradus ir trečiajam ar patankinus maršrutų grafiką, jis netaps toks, koks yra vakarinėje, šiaurinėje Vilniaus dalyje. Ar patogu dabar keliauti į Zujūnus ar Balsius ? Sakai bus masė gyventojų ? Pavadinkime šį plėtros etapĄ NR I ir turėsime 47 butus, priimkime, jog ten gyvens po 4 žmones. Masė ?
                              Žvilgtelėk vien į aplinkinį užstatymą, kurį pasufleruos gatvių pavadinimai: Uosių Sodų 1-oji... Uosių SOdų 29-oji.. ir t.t. Taigi, tai eilinis greenfield vystymas bulvių laukuose, už kurį mokėsi ir tu, ir aš.
                              Pasirinkimo Vilniaus centrinėje dalyje ar jau tankiai apstatytose dalyse yra nemažas, o kur dar visi Užupių projektai artimiausiais metais. Ar Naujojoje Vilnioje NT pirksi nuomotojai ? Kažin.
                              Visas šitas projektas ir jo apipavidalinimas įvyniojat į parkų prieglobsty popieriuką kažkur miesto pakrašty (14 km iki centro), tėra n i e k a l a s.
                              Ačiū už dėmesį.

                              Comment


                                #95
                                beje, vakar buvo mano forume gimtadienis, tad labai nesiardykime. Jūs turite teisę turėti kitokią nuomonę

                                Comment


                                  #96
                                  Ponas Andrys, natūralu, kad nėra statomi visi namai iškart (kaip ir bet kur kitur). Perspektyvoje čia turėtų gyventi 7000-8000 gyventojų (su sąlyga, kad visus butus išpirks). Ir tikrai čia nebus tik keletą namų tarp kurių, cituoju, "balti/žali namukai tik dėl vaizdo". Taip paviršutiniškai mąstant, galima tikėtis, kad ir Architektūros parke irgi išvysime tik vieną kitą namą ir tarp jų bus "balti/žali namukai - tik dėl vaizdo".
                                  Kalbėjimas apie viešąjį transportą ir Jums yra sudėtingas, siūlyčiau apsilankyti šio forumo viešojo transporto temose ir panagrinėti kaip jis yra organizuojamas. Teigti, kad ši vietovė turi tik du maršrutus ir tai automatiškai yra katastrofa ir blogas susisiekimas - naivu ir vaikiška, ypač kai šitie maršrutai priveža prie pagrindinių Vilniaus gatvių ir persėdimo punktų, iš kurių galima pasiekti kitą miesto galą. Spėju, esate vienas iš tų, kurie niekaip negali suprasti, kad persėdimas mieste - normalus dalykas. Pvz., važiuojant 115 maršrutu, Jus per 16 minučių pasieksit Antakalnio gatvę ir iš ten galite nuvažiuoti į Saulėtekį, Pašilaičius, Pilaitę, Bajorus, Centrą, Stotį, Senamiestį, Žemuosius Panerius, Žirmūnus, Akropolį ir t.t. Be abejo, norint nusigauti į neaktualią vietovę, pvz., Balsiai, Zujūnai ir t.t., Jus atliksite dar vieną persėdimą. Tačiau kiek yra žmonių, kurių galinis kelionės punktas būtų Balsiai, Zujūnai ir t.t.? Ant vienos rankos pirštų dar liks laisvų pirštų. Vienu žodžiu, kelionėje praleisit apie 40-45 minutes.
                                  O kaip gi su susisiekimu Jūsų šiauriniuose ir vakariniuose mikrorajonuose? Iš Santariškių iki Stoties - 34 minutės. Iš Bajorų iki Centro - apie 30. Iš Pilaitės iki Saulėtekio - 40 min. Iš Fabijoniškių iki Stoties - 40 min. Taigi kažkokių tai esminių laimėjimų naudojantis viešuoju transportu Jūsų paminėtų mikrorajonų gyventojai neturi.
                                  Kalbant apie Jūsų paminėtą ir arogancija kupiną išsireiškimą "SOdai, SOdai" - spėju, net nesate matęs tuos "sodų namelius" ir apylinkes. Čia Jums ne kokie nors Grigaičiai ar "Šanchajaus" namukai. Taip pat būtų įdomu išgirsti kuo blogas greenfield. Santariškių kvartalas irgi išdygo laukuose kaip ir visas Vilnius kadaise.
                                  Paminėjote Užupį, bet ten išvis susisiekimas viešuoju transportu yra tragedija, net lyginant su "Naujuoju Antakalniu". Va Jums ir "privalumas" gyventi vos ne miesto centre.
                                  Na o kalbant apie tai, kad tai "projektas prie parkų" - paprastas ir efektyvus marketingo žingsnis. Panašiai kaip ir "Vilnelės namai" prie Vilnelės (Gerovės (?)) parko, kuris realybėje - nesutvarkyta ir pavojinga vieta vakariniams pasivaikščiojimams. Bet kalbant bendrai, gamtos šiose vietovėse tikrai yra užtektinai. Kam norisi miesto šurmulio, tie ir gyvena centre. Tačiau, kaip jau ir minėjau, visų žmonių poreikiai skirtingi ir nepriversite visus apsigyventi centre.
                                  Pakartosiu kolegos arogantišką atsisveikinimą - ačiū už dėmesį.

                                  Comment


                                    #97
                                    Architektūros parką lyginti su Vilniaus pakraščiu... Vietovių patrauklumas (bendrąja prasme, nekalbu apie pavienius gamtos mylėtojus, bet ir pastarieji rastų prieglobstį archparke) skiriasi kartais. NT įsisavinimas vyks skirtingais tempais, net kaina nebus ribojantis veiksnys. Kitas momentas, jog tie žali namukai Naujajame Antakalnyje yra geriausiu atveju makete, o archparke ties kvartalais jau padirbėjo atskiri kolektyvai, jau yra visos teritorijos bendras vystymo vaizdas (nekalbu apie detalųjį planą). Ir čia nereikės jokių sąlygų, ar butus išpirks. Juos išpirks. Tai faktas.
                                    Ar aš būsiu pirmas, kuriam buvo sakyta apsilankyti VT skiltyje arba apkaltintas niekuo neišmanymu ? Ne viskas, kas auksu žiba, yra auksas arba perfrazuojant, ne visi, kas sukioja autobuso baranką, yra susisiekimo specialistai. Argumentai, argumentai, argumentai ir nereiks niekam jokios arogancijos.

                                    Greenfieldas yra blogas tuo, kad jis kainuoja daugiau ateityje, eikvojami žalieji plotai, mažėja ŽŪ paskirties žemės, miestas ir toliau skysta, švytuoklinė migracija ir visa kt.
                                    Santariškės bendrajame yra 'koncentruota plėtra miesto teritorijoje', o Pupojai.. geriausiu atveju šliejasi prie lokalaus centro - N.Vilnios.
                                    Šaltinis geoportal. Pažiūrikime, kaip per keliolika metų pasikeitė Santariškės, o kaip Pupojai.

                                    Priminsiu, jog bendrasis buvo pradėtas rengti 2005, kas iš esmės ir davė impulsą vystyti teritoriją (pagal miesto pasirinkimą) Santariškėse, o ne Pupojuose.

                                    Nesuprantu vieno, kodėl akivaizdūs faktai, jog Pupojai nėra Užupis ar panašiai, kelia tiek daug pykčio. Pateisinčiau tai tik vienu atveju - jūs esate Vidmantas Pečiulevičius.
                                    Paskutinis taisė digital; 2021.04.26, 17:32. Priežastis: atkurtas pav.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      [B]
                                      Na o kalbant apie tai, kad tai "projektas prie parkų" - paprastas ir efektyvus marketingo žingsnis. Panašiai kaip ir "Vilnelės namai" prie Vilnelės (Gerovės (?)) parko, kuris realybėje - nesutvarkyta ir pavojinga vieta vakariniams pasivaikščiojimams.
                                      Čia tai tikrai siaubiakas
                                      Tiek to dėl vietos, bet pastatas net renderyje baisus.

                                      Comment


                                        #99
                                        Naujasis Antakalnis
















                                        Comment
















                                          Comment

                                          Working...
                                          X