Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Klaipėdos autobusų stoties statyba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užbaigtas: Naujos Klaipėdos autobusų stoties statyba

    Autobusų stotis bus kitokia


    Uostamiesčio Savivaldybės administracijai šeštadienį pristatyta Klaipėdos autobusų stoties rekonstrukcijos vizija.

    Projekto rengėjai pateikė būsimo stoties pastato ir teritorijos eskizus bei galimą transporto judėjimo schemą.

    Projekto autorius ir vadovas architektas Artūras Jakutis akcentavo, jog ta pastato dalis, kur yra pagrindinis įėjimas, bus keturių aukštų. Išplėstame stoties pastate yra numatytos erdvės prekybos ir paslaugų centrams, o maždaug 1000 kvadratinių metrų plotas po rekonstrukcijos liks Klaipėdos autobusų stoties reikmėms.

    Architekto manymu, statinio spalvos turėtų derėti prie Klaipėdos veido - apdaila bus komponuojama iš tamsiais rausvos ir pilkos spalvos medžiagų.

    Pasak projekto rengėjos UAB "Projestos projektai" direktoriaus Ryčio Kanapėno, vizijos kūrimo etape svarbiausia buvo rasti transporto judėjimo schemos sprendimus. Šiuo tikslu konsultuotasi su Klaipėdos eismo priežiūros tarnybos bei Klaipėdos autobusų parko specialistais.

    Pagal dabartinį projektą, prie autobusų stoties bus galutinė 1, 5 ir 8 maršrutų autobusų stotelė, atsiras stovėjimo aikštelės lengviesiems automobiliams.

    Savivaldybės atstovai projektuotojams išsakė keletą patarimų dėl detaliojo plano rengimo, rekomendavo pasidomėti gretimų sklypų planais, kad ateityje stoties pastatas netaptų svetimkūniu šioje teritorijoje.

    Klaipėdos merui Rimantui Taraškevičiui šis projektas patiko: "Po dvejų metų betikslio bylinėjimosi teismuose norisi kuo greičiau išvysti rezultatą", - sakė meras ir palinkėjo projektuotojams kuo greičiau tvarkyti formalumus bei pradėti statybos darbus.

    %)

    #2
    Ir idomiai, ir net ispudingai lyginant su siandieninia situacija atrodo !
    %)

    Comment


      #3
      Parašė win2k3
      Ir idomiai, ir net ispudingai lyginant su siandieninia situacija atrodo !
      aha, super

      Comment


        #4
        Pagaliau!!!!!!!!! Atrodo labai gerai.

        Comment


          #5
          Parašė win2k3
          Ir idomiai, ir net ispudingai lyginant su siandieninia situacija atrodo !

          O kaip ji dabar atrodo ?

          Comment


            #6
            Parašė Bizkit-D
            O kaip ji dabar atrodo ?
            Labai jau sunku rast jos nuotrauku, nelabai ji patraukli

            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

            Comment


              #7
              Hm. jooo.

              Kiek sykiu buvau Klp. bet sio vaizdo neesu mates. Na dekui, kad parodei

              Comment


                #8
                Na va ir klaipeda susitvarkys autobusu stoti !!! Cool
                W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                Comment


                  #9
                  sveiki o gal zinot kada tas yvyks ir kas tai darys?

                  Comment


                    #10

                    Man pačiam žinok įdomu būtu sužinot

                    Comment


                      #11
                      Klaipėdos autobusų stotis keisis

                      Ramunė Šeštokienė

                      Vakar Klaipėdos savivaldybėje, Teritorijų planavimo komitete, pritarta Butkų Juzės gatvės detaliajam planui. Tai buvo antrasis detaliojo plano svarstymas.

                      Anksčiau detaliojo plano rengėjams Klaipėdos savivaldybės architektai ir komiteto nariai nurodė patobulinti kai kuriuos su transportu susijusius sprendinius dėl patogesnio privažiavimo kelio, reguliuojamų sankryžų.
                      Reklama

                      Autobusų stoties rekonstrukcija susijusi su maždaug pusantro hektaro dydžio teritorija.

                      Kol kas planuojama palikti mažąją dalį esamų stoties pastato konstrukcijų. Tačiau jei atlikus pastato ekspertizę paaiškės, kad susidėvėjusių konstrukcijų naudoti naujajam projektui nebeįmanoma, bus apsispręstą statyti naują autobusų stotį.

                      Planuojama įrengti daugiau erdvių, pritaikytų įvairioms funkcijoms. Patogesnė bus laukimo salė, kitose patalpose įsikurs bankai, kavinės, parduotuvės. Suprojektuotas naujas penkių aukštų administracinių patalpų korpusas.

                      Pasak projektuotojų, stoties pastatas bus sutvarkytas pagal modernios architektūros principus.

                      Generaliniai projekto rangovai yra klaipėdiečių bendrovė „Baltijos architektų grupė“, kuri autobusų stoties rekonstrukcijos viziją paruošė kartu su vilniečių įmone „Veduta“. Pasak šios įmonės direktoriaus architekto Ryčio Kanapėno, rekonstruota stotis neprimins cinkuoto kibiro.

                      Detaliojo plano užsakovė - Klaipėdos autobusų parko bendrovė. Vakar svarstant planą dalyvavo ir autobusų stoties pastato bendraturtis Romualdas Bakutis.
                      "Klaipėda"
                      W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                      Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                      Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                      Comment


                        #12
                        Autobusų stotis bus moderni

                        Jau ateinančių metų pradžioje planuojama pradėti Klaipėdos autobusų stoties rekonstrukciją.

                        Vieno iš Butkų Juzės gatvės detaliojo plano rengėjų - UAB "Baltijos architektų grupės" - direktoriaus Dariaus Baliukevičiaus teigimu, senąjį stoties pastatą planuojama arba nugriauti, o vietoje jo statyti naują, arba rekonstruoti ir išplėsti.

                        Visas kompleksas būsiąs daugiafunkcinis - žemesniojoje pastato dalyje įsikurs prekybos bei paslaugų įmonės, o iki penkių aukštų iškilsiančiame korpuse - biurai. Čia, anot D. Baliukevičiaus, svarsto įsikurti ir kai kurios Savivaldybės įstaigos.

                        Taksi, keleivius sutinkančiųjų bei išlydinčiųjų ir kitiems automobiliams numatomos 173 vietos.

                        Planuojama sumažinti autobusų peronų skaičių, nes tiek esą nereikia, tačiau visos stoties plotas padidėtų. Pasak D. Baliukevičiaus, naujoji stotis atitiks šiuolaikinius tiek keleivių vežimo, inžinerinius, tiek ir estetinius reikalavimus. Orientuojamasi į aukštesnį nei vidutinis prestižo lygmenį.

                        Statybas norima pradėti kuo greičiau - jau ateinančių metų pradžioje, o atidarymą švęsti 2008-aisiais. Beje, darbai bus organizuojami taip, kad stoties funkcionavimas nenutrūktų. Į objektą numatoma investuoti 10-15 mln. litų.

                        Anot projektuotojų, Klaipėdos autobusų stotis buvo statyta 1989 metais ir niekada nebaigta iki galo.
                        Giedrė NORVILAITĖ

                        www.ve.lt

                        Tikiuosi stotis nebus tokia kaip pavaizduota, labai jau į skardinę "maksimą" panaši.

                        Gal jau laikas atskirą temą sukurti:
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          Naujai stočiai - 20 milijonų litų

                          Vietoj miesto autobusų stoties iškils daugiaaukštis biurų pastatas


                          Naujoji Klaipėdos autobusų stotis pakils iki septynių aukštų. Kompiuterinė grafika

                          VIGANTAS DANILAVIČIUS

                          Kitąmet pavasarį vietoje dabartinės Klaipėdos autobusų stoties bus pradėtas statyti daugiaaukštis komercinis pastatas.

                          Naujajai stočiai bus paskirta dalis 6-7 aukštų pastato, kuris bus pastatytas senosios autobusų stoties laukimo salės vietoje. Bus perstatytas ir autobusų laukimo peronas.

                          Kitoje daugiaaukščio dalyje bus įrengta parduotuvė, kavinė, banko skyrius, vaistinė, biurų patalpos. Į naująją autobusų stotį važiuos 1, 5, 8 miesto maršrutiniai autobusai, kurie šiuo metu rieda tik iki geležinkelio stoties.

                          Senąją stotį nugriaus

                          Savivaldybės Nuolatinė statybų komisija šią savaitę jau antrą kartą svarstys autobusų stoties detalųjį planą.

                          Taip pat yra rengiamas techninis naujosios autobusų stoties projektas.

                          „Manau, kad pavasarį prasidės statybos, o detalusis planas bus patvirtintas gruodį“, - sakė Klaipėdos autobusų parko bendrovės direktorė Jelizaveta Daugininkienė.

                          Pastatas, anot jos, labai pasikeis.

                          „Miesto architektai siūlo statyti kuo aukštesnį pastatą. Stoties reikalams bus skirta dalis pirmo ir antro aukšto“, - tvirtino J.Daugininkienė.

                          „Kai bus pastatyta nauja stotis, I ir II aukštai bus padalinti tarp savininkų ne horizontaliai, bet vertikaliai“, - sakė direktorė.

                          Jos teigimu, senąjį pastatą reikia ne rekonstruoti, bet nugriauti ir statyti naują, nes taip pigiau. Statybos kainos ir taip jau išaugo, kol 2004-2005 metais vyko teismų maratonas“, - teigė direktorė.

                          Teismų maratonas

                          Stoties antras aukštas už 900 tūkst. litų prieš trejus metus buvo parduotas verslininkui iš sostinės Romualdui Bakučiui.

                          „Klaipėda“ rašė, kad baigiantis 2003-iesiems Klaipėdos savivaldybės taryba priėmė sprendimą „Dėl UAB Klaipėdos autobusų parkui priklausančių patalpų pardavimo“, tai yra dėl autobusų stoties II aukšto pardavimo. Ginčai tarp Vyriausybės atstovės Klaipėdos apskrityje Kristinos Vintilaitės ir uostamiesčio savivaldybės dėl leidimo parduoti dalį stoties ir pačios pardavimo be konkurso procedūros prasidėjo 2004-ųjų pradžioje.

                          Vyriausybės atstovei K.Vintilaitei užginčijus sprendimą, prasidėjo ilgiau nei metus trukę teisminiai ginčai.

                          Ikiteisminį tyrimą 2004-ųjų lapkritį dėl dalies stoties pardavimo buvo pradėjusi STT. Tyrimas nutrauktas 2005-ųjų gruodį.

                          J.Daugininkienė tuomet kreipėsi į prokuratūrą, kad iškeltų Vyriausybės atstovei bylą už šmeižtą arba už neteisėtai paviešintą ikiteisminio tyrimo medžiagą. Prokuratūra ikiteisminio tyrimo nepradėjo.

                          „Gaila prarasto laiko, jau nauja autobusų stotis galėjo būti pastatyta“, - „Klaipėdai“ sakė J.Daugininkienė.

                          Terminų nebėra

                          Autobusų parko ir autobusų stoties II aukšto pirkėjo sutartyje nebėra terminų, kada nauja stotis turi būti pastatyta.

                          J.Daugininkienės tvirtinimu, pirmojoje sutartyje buvo terminai, tačiau jų atsisakyta dėl teismų maratonų. „Dirbame tokiu tempu, kiek leidžia teritorijų planavimo procedūros“, - teigė direktorė.

                          Autobusų parkas, anot jos, neleis pinigų projektams, tačiau turės susimokėti rangovams už savo patalpų statybas. „Kaina priklausys nuo to, kokio dydžio patalpos atiteks stoties reikalams“, - paaiškino J.Daugininkienė.

                          Pasak verslininko R.Bakučio, naujajame pastate bus parduotuvė, bankas, vaistinė, kavinė, šiuolaikiškas keleivių laukiamasis, patalpos stoties personalui - viskas, ko gali prireikti keliaujant, ir patalpos biurams.

                          „Pasikeis ir stoties peronas - jis bus patogesnis keleiviams“, - teigė J.Daugininkienė.

                          Pabrango 4-5 mln. litų

                          Savivaldybės specialistai nenorėtų, kad autobusų stotis būtų tik perstatyta, o infrastruktūra aplink naująjį objektą tektų padaryti iš miesto lėšų.

                          R.Bakutis teigė, kad aplink stotį turi būti padaryti naujai aštuoni transporto mazgai. „Bet tai miesto, o ne autobusų stoties problemos“, - teigė jis.

                          R.Bakutis tvirtino, kad investuos į naująją stotį per 20 mln. litų. Iki vieno milijono litų bus skirta infrastruktūrai.

                          Jo nuomone, per bylinėjimosi metus statybos pabrango 30-40 procentų. Todėl pastatas kainuos brangiau 4-5 mln. litų.

                          Kelsis į stotį

                          Į naująją stotį ketina įsikelti ir kai kurios savivaldybės įstaigos.

                          „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad pastatas Kalnupės gatvėje 1, kur įsikūrusi įstaiga, bus nugriautas.

                          „Mes įsikūrę uosto rezervinėje teritorijoje, per mūsų pastatą numatyta nutiesti platų kelių“, - sakė direktorius.

                          Anot jo, įstaigai Kalnupės gatvėje pritrūks patalpų, jei bus perduota funkcija prižiūrėti mokamas mašinų stovėjimo aikšteles.

                          „Keleivių vežimu besirūpinanti įstaiga turi būti svarbiausioje miesto viešojo transporto vietoje“, - teigė direktorius.

                          www.klaipėda.daily.lt

                          „Miesto architektai siūlo statyti kuo aukštesnį pastatą.
                          Architektai daugiau nieko nebemato, svarbu tik aukštai ir kvadratai
                          Jei dar skardos bus, tai nuo maximų nelabai turbūt skirsis...

                          Kaip ir nauja tema gaunasi (dar keli pranešimai apie stotį jau buvo).
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Gan nustebino naujos stoties kaina. Ka siais laikais uz tiek begalima pastatyti?
                            Pats projektas labai jau man primena "Studlenda"...
                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              #15
                              Raudonas miestas taps dar raudonesniu
                              Lietuva jau . Bet dar .

                              Comment


                                #16
                                Tikiuosi,kad Klaipėdos stotis nebus toks absurdas,kaip naujoji Šiaulių.
                                Mano darbai deviantart'e

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė osiz Rodyti pranešimą
                                  Tikiuosi,kad Klaipėdos stotis nebus toks absurdas,kaip naujoji Šiaulių.
                                  Neduok, Dieve. Man įdomu kiek bobučių keliaujančių Mažeikiai - Šiauliai (ir kitais maršrutais) pasprings smalkėmis išlipusios iš autobuso. Klaipėdos architektai (ir pati valdžia matyt) turbūt nerūko tiek žolės kiek Šiaulių tai ir stotis turėtų būti normalesnė.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                                    Neduok, Dieve. Man įdomu kiek bobučių keliaujančių Mažeikiai - Šiauliai (ir kitais maršrutais) pasprings smalkėmis išlipusios iš autobuso. Klaipėdos architektai (ir pati valdžia matyt) turbūt nerūko tiek žolės kiek Šiaulių tai ir stotis turėtų būti normalesnė.
                                    Tai bet seniau ta stotis ten pat stovejo !
                                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                    Comment


                                      #19
                                      Aš kalbu apie žemą stoties stogą

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                                        Aš kalbu apie žemą stoties stogą
                                        Bet tai ji gi nera uzdara, sonai atviri!
                                        W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                        Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                        Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                        Comment

                                        Working...
                                        X