Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektas „Jūros Vartai“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Iš marių pusės prisišvartavo Karališkojo laivyno fregata H.M.S. York.
    Informacijos galite rasti čia:
    http://www.royal-navy.mod.uk/server/show/nav.1719
    http://www.navynews.co.uk/ships/york.asp
    http://en.wikipedia.org/wiki/HMS_York_(D98)



    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vidinė akvatorija tarp slipo ir Kruizinių laivų terminalo pirso

    Būtingės terminalo plūduras


    Klaipėdos universiteto škunos "Brabander" rangoutas ir takelažas apniukusio dangaus fone

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Medžiai kaip senais laikais, tvarkingai padažyti Ir šiaip toje vietoje labai jaučiasi to laikmečio dvasia.


    Griaunamas pietvakarinėje dalyje esantis cechas, pasirodo jis su metaliniu karkasu.


    Tie tolimesni uosto kranai jau Baltijos laivų statykloje.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.09.06, 15:16.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Geležinkelių technikos eksponatas




    Čia bus krūvos silikatinių plytų ir kitokių statybinių medžiagų, ne vienam namui užteks
    Paskutinis taisė Eimantas; 2006.12.03, 00:55.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kadangi tiltelio nebesukinėja, nes baigėsi kruizinis sezonas (ir nesiteikė pakabinti kokio užrašo, teko eiti per "prochodnają".
    Šiose nuotraukose KLR teritorijos dalis, kurioje vyks kitų etapų darbai.



    Komentuoti:


  • Budulis
    replied
    /\Būdingas Klaipėdai oras tokiu laiku.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pilies uostelis




    Čia vaizdas link marių


    O čia į pietinę pusę (šalia Pilies gatvės)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ryžių malūnas




    XVIII a. sandėlis


    Galima atsipūsti, ten medinės lentos, turbūt dažai Manto nuotraukoje sintetinį atspalvį suteikia.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2006 12 02

    Diena buvo ūkanota (rūkas, nors ir ne didžiausias) ir užsiraukusi, ir aš fotkinti normaliai nemoku.

    Keltininko namas iš Žvejų gatvės


    Iš Dangės pusės

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iš Manto reikalaujam kloti visas Klaipėdos nuotraukas
    (bet įtariu, kad likusios bus iš Neringos)...
    Apgailestauju, bet nieko gero neturiu. Įtemptas grafikas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    O kas čia per apdaila ant paskutinio pastato? labai jau į plastikines dailylentes panašu
    Tikėkimės, kad ant medinių lentų nepataupė...

    Iš Manto reikalaujam kloti visas Klaipėdos nuotraukas
    (bet įtariu, kad likusios bus iš Neringos)...

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Labai įdomu bus pamatyti kaip bus dedamas antras fasadas, prie ko jis tvirtinsis.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    O kas čia per apdaila ant paskutinio pastato? labai jau į plastikines dailylentes panašu

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Dekui Mantaz uz fotkes...

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    2006 11 26





    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė taimis Rodyti pranešimą
    Tikrai manau kad Taip- reikėtu visą pilį apvesti vandeniu .
    Dabar tas gargaras atrodo išties baisiai.
    Tas gargaras netrukdo pilį apvesti vandeniu

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied


    Pauliaus Lindenau laivų statyklos statinių kompleksas G258K, tarp Kuršių marių ir Danės u., Senamiesčio centrinė dalis,
    Pilies g. 4
    korpusų dirbtuvė - G258K1, pastatyta XX a. I p.
    technologinis tiltas - G258K2, pastataytas 1923 m.
    vamzdžių dirbtuvė ir kalvė - G258K3, pastatyta XX a. I p.
    valčių ir jachtų dirbtuvė - G258K4, pastatyta 1920 m.
    Istorinė, techninė, technologinė vertė

    Korpusų dirbtuvė – didelio tūrio, laužytos konfigūracijos plano, sienos - plytų mūro, tinkuotos iš išorės, ir metalo konstrukcijų karkasas su plytų užpildu sienomis iš vidaus. Technologinis tiltas – metalinis daugiaatramis nekarpytas tiltas iš šprengelinių santvarų. Ant jo bėgiais važinėja kranas (vėlesnės statybos). Vamzdžių dirbtuvė ir kalvė – mūrinis, tinkuotas, dviejų sublokuotų korpusų pastatas iš metalo konstrukcijų karkaso. Kalvėje yra prieškarinių autentiškų staklių. Valčių ir jachtų dirbtuvė – mūrinis, laužytos konfigūracijos plano, lėkštu stogu pastatas. 1922 m. šioje statykloje pastatytas pirmasis jūrinis garlaivis pavadintas "Cattaro". Nuo 1945 m. pradėjo veikti laivų remonto įmonė.

    © Klaipėdos miesto savivaldybės viešoji biblioteka, 2002

    Komentuoti:


  • MatasM
    replied
    Tinklapyje www.jurosvartai.lt uzvesta nauja diskusija "Kaip Jūs įsivaizduojate UAB "Eika" ir AB "Achema" vystomo projekto "Jūros vartai" viziją?". Butume labai dekingi, jei pareikstumete savo nuomone siuo klausimu, pasiulytumete savo idejas, bei pasidalintumete savo lukesciais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nebuvo kada Klaipėdoje nueiti arčiau to ryžių malūno.
    Iš toli jis ir dabar visai neblogai žiūrisi.


    Komentuoti:


  • uzstatymas
    replied
    Butu visai idomu suzinoti p.Genio nuomone apie zveju gatveje atliekama pastatu konversija..................nors mane labiau domintu buvusios Lindenau laivu statyklos likimas,kadangi sis objektas turi nemenkos itakos "Juros vartu" teritorijos tolesniai formavimo koncepcijai(daugelis architektu apdainuoja si pastata kaip vieninteli toki rytu europoj,kita dalis teigia kad tarybiniais metais sis objektas buvo kardinaliai pakeistas ir autentiskumo isliko netiek ir daug.)
    be to dar vienas klausimas-aisku jo turinis galbut iseina uz tavo uzduotu klausimo formavimo parametru bet..........ji galima susieti su esama ter.:ka p.Genio nuomone reiketu daryti su islikusiais bastijonais?(manau tai opus klausimas turejes ir ,manau,turesiantis-tikiuosi-itakos miesto urbanistines strokturos formavime.)

    Komentuoti:

Working...
X