Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektas „Jūros Vartai“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied






    Komentuoti:


  • 4ward
    replied
    fachverka atrodo pradejo ant ryziu maluno pietines puses det, jei kas eisit pro sali su fotiku padarykit pora kadru

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    /\

    olia olia kaip negerai ... dabar vaziuos visi ten kebabu paest, pagert masinose ir siaip pataps siukslynu viskas ... jau leido anksciau ten zvejus, tai rezultatai buvo nekokie, o dabar gales visi kas nores su savo masinomis vaziuoti

    geriau galejo palaukti iki prasides didziosios statybos ten ...

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Į uostą - laisviau

    Vidmantas Matutis

    Prie įvažiavimo į piliavietės teritoriją, kuri nuo pokario buvo uždara teritorija, nebeliko apsaugos.

    Dabar į piliavietės teritoriją, Pilies uostelį ir Kruizinį terminalą bet kas gali važiuoti laisvai.

    Tiesa, Kruizinio terminalo pirsas, kurio dalis yra ir karinių laivų prieplauka, uždaras.

    Čia perkeltas apsaugos postas nuo buvusių pagrindinių įvažiavimo į Klaipėdos laivų remonto bendrovės teritoriją vartų ties Pilies ir Daržų gatvių sankryža.

    Postas ties Kruizinio terminalo pirsas veiks ne tik vasarą, bet ir žiemą.

    Dar vienas postas įrengtas gamybinėje Klaipėdos laivų remonto bendrovės dalyje, kur yra laivų remonto dokai.

    Klaipėdos laivų remonto bendrovės direktorius Arvydas Butkus teigė, kad senosios apsaugos patalpos jau nuomojamos verslininkams darbo kabinetams.

    Visiškai atvėrus įvažiavimą į piliavietės ir Pilies uostelio teritoriją nebeliko prasmės palei Pilies gatvę laikyti aukštų ir neišvaizdžių tvorų. Nugriovus jas atsivertų nauja įdomi erdvė su piliavietės vaizdais.

    A. Butkus mano, kad tvora bus nugriauta tuoj po to, kai miesto valdžia nugriaus šalia piliavietės esančius senus pastatus. Tarp piliavietės ir Pilies gatvės numatyta įrengti automobilių aikšteles. Dar iki galo neapsispręsta, kaip ir kada bus atstatoma pati piliavietė.

    Kiek tolėliau nuo piliavietės numatyta statyti viešbučius, restoranus, gyvenamuosius namus.

    http://www.klaipeda.daily.lt/

    Komentuoti:


  • 4ward
    replied
    Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
    Gal jau pradejo montuoti?
    pasiziuriu vis pravaziudamas, bet dar lygtai ne. Reiktu prie pat maluno prieit paziuret ar kokie paruosiamieji darbai vyksta

    Komentuoti:


  • Reptilias
    replied
    Gal jau pradejo montuoti?

    Komentuoti:


  • 4ward
    replied
    nu atrodo jau fachverkas guli salia ryziu maluno, neaisku tik ar greit prades montuoti

    Komentuoti:


  • 4ward
    replied
    Parašė Hazard Rodyti pranešimą
    Ar niekas nematėt to rūsio ??? Juk galėjo palikt kaip paveldą pasižiūrėt būtų buvę įdomu, o jei nepaveldas ir neįdomus tai nebereikalo užkasė
    nu gal istorikams ten ir idomu, bet ten buvo l mazai islike, tiesa sakant nieko idomaus

    Komentuoti:


  • Hazard
    replied
    Ar niekas nematėt to rūsio ??? Juk galėjo palikt kaip paveldą pasižiūrėt būtų buvę įdomu, o jei nepaveldas ir neįdomus tai nebereikalo užkasė
    Paskutinis taisė Hazard; 2007.06.13, 17:10.

    Komentuoti:


  • win2k3
    replied
    Bus graziu matau dalyku.. Idom kaip aplinka bus sutvarkyta..

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Nutiesti ilgiausi šalyje povandeniniai vamzdynai
    Artūras Pužauskas

    Po įplauka į Senąjį Klaipėdos Pilies uostą nutiestas ilgiausias Lietuvoje povandeninių vamzdynų kanalas, vadinamas diukeriu, kuriuo Kruizinių laivų terminalo pusėje esančius pastatus pasieks komunikacijos.

    Diukeriai šalyje tiesiami jau seniai, tačiau šįkart buvo pasirinktas neįprastas būdas.

    Inžinerinių tinklų bendrovė KRS, bendradarbiaudama su S.Zolotilovo statybos darbų įmone ,,Lokys“, per du mėnesius po vandeniu paklojo 21,7 m ilgio vamzdyną.

    Iki šiol Lietuvoje šiuo būdu tiesti diukeriai buvo beveik dvigubai trumpesni, todėl šis vamzdynas tapo nemenku iššūkiu povandeninius darbus atlikusiems darbininkams.

    Narams teko įveikti kieto Danės upės molio dugną, papildomų nepatogumų sukėlė ir upėje esantys akmenys.

    Dėl kieto mėlynojo molio, vadinamo morena, Danės upės dugne darbininkams buvo iškilę neįprastų problemų – užsitęsę molio praplovimo darbai stabdė kitus darbus. Tačiau dabar KRS džiaugiasi suspėję atlikti visus darbus laiku ir pagal technologiją..

    Įprastai diukeriai yra įrengiami naudojant betranšėjes technologijas – gręžimo mašinos gali nutiesti net kelių šimtų metrų ilgio vamzdžius po upės dugnu.

    Šiuo atveju buvo pasirinktas kitas kelias – buvo kasama tranšėja dugne. Įprastinio būdo teko atsisakyti dėl šilumininkų reikalavimų bei išbetonuotų ir pernelyg akmenuotų uosto krantinių, kuriose nebuvo kur įkasti tranšėją nesudarkant teritorijos.

    Įmonės projektų vadovo Arvydo Krasausko nuomone, birželio mėnesį planuojama pradėti naudoti šį diukerį, kurio keturiais povandeniniais vamzdžiais kitoje upėje esančius jachtklubą ir viešbutį – restoraną „Ryžių malūnas“ pasieks šiluma, vandentiekis ir šviesolaidiniai ryšiai.

    „Nutiesę diukerį po Danės upe mes sudarėme galimybes miestui plėstis į uosto pusę. Nebūtų diukerio, nebūtų ir komunikacijų šiai miesto daliai. O jos labai svarbios, nes ateityje čia planuojama statyti viešbučius, verslo centrą bei gyvenamuosius namus“, - apie povandeninių vamzdynų kanalo svarbą kalbėjo A. Krasauskas.

    Dirbant paveldosaugai jautrioje teritorijoje, teko atlikti ir archeologinius tyrimus, kurių vertė - apie 90 tūkst. litų. Jachtklubo kieme buvo atkastas senas rūsys, kurį archeologams apžiūrėjus ir ištyrinėjus teko užkonservuoti ir užkasti.

    KRS specialistai vykdė šiuos darbus bendrovių „Eika“ ir „Klaipėdos laivų remonto“ užsakymu. Šios bendrovės pertvarko visą buvusios Klaipėdos laivų remonto įmonės teritoriją. KRS čia ne tik tiesia tinklus, bet ir tvarko aplinką.

    Iki šiol ilgiausi šalyje statyti tokio tipo diukeriai siekdavo 12 metrų. Šis, beveik dvigubai ilgesnis diukeris sujungtas iš kelių dalių. Diukeryje yra įmontuoti 200 milimetrų skersmens vandentiekio ir 160 milimetrų šilumos tiekimo vamzdžiai bei šviesolaidiniai kabeliai.

    Atliekant darbus rūpintasi diukerio saugumu. Uostelio įplaukos gylis – du metrai, o diukeris įgilintas dar papildomai du metrus: tai garantuoja ir saugią laivybą, ir apsidraudžiama nuo galimų vamzdžių pažeidimų.

    http://www.klaipeda.daily.lt/

    Komentuoti:


  • Aš
    replied
    „Jūros vartuose“ įsikurs viešbutis ir jachtklubas
    Liepos pradžioje čia pradės veikti restoranas, laivybos reikmenų parduotuvė bei laivų aptarnavimo centras, o rudenį duris atvers trijų žvaigždučių viešbutis, laivybos reikmenų parduotuvė bei laivų aptarnavimo centras, sakoma pranešime spaudai.

    Restoranas, viešbutis ir laivų aptarnavimo centras įsikurs bendrovių „Eika” ir „Achema” konsorciumo „Jūros vartai“ šiuo metu baigiamuose rekonstruoti istoriniuose pastatuose – būsimoje uostamiesčio pramogų ir laisvalaikio zonoje.

    Trijų pastatų vykdomos rekonstrukcijos projekto vertė – daugiau nei 13 mln. litų. Planuojama, kad iš viso „Jūros vartų“ projekto įgyvendinimas kainuos daugiau kaip 750 mln. litų.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    dar nebuvau mates, kad satelitu lekstes dazytu kaip ir stogo spalva.........

    Komentuoti:


  • 4ward
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    O gal zinai, kaip ji atrodys ? Ar fasadai bus stikliniai su "fachverko" detalemis, ar tinkuotos sienos su langais ?

    Nes kaip jau minejau konstrukcijos, tai griozdiskos ... Is pradziu pagalvojau, kad masinu aikstele stato

    kiek zinau stiklinis priestatelis, bus irgi su fachverku, jau ten praktiskai ir pastatyta tokio aukscio koks ir bus, neturetu kaip griozdas atrodyt

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Nuotraukos centre:

    Komentuoti:


  • Hazard
    replied
    gerai kaip jie atrode ? kad jau tokios ovacijos del ju pakilo...

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Parašė Hazard Rodyti pranešimą
    Kokie cia bokstai buvo gal kas turit foto ? ar kaip atrodo ?
    Bokstai? Kalba ne apie bokstus, o senus elektros stulpus.

    Komentuoti:


  • Hazard
    replied
    Kokie cia bokstai buvo gal kas turit foto ? ar kaip atrodo ?

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Parašė 4ward Rodyti pranešimą
    cia restorano sale
    O gal zinai, kaip ji atrodys ? Ar fasadai bus stikliniai su "fachverko" detalemis, ar tinkuotos sienos su langais ?

    Nes kaip jau minejau konstrukcijos, tai griozdiskos ... Is pradziu pagalvojau, kad masinu aikstele stato

    Siaip tai gaila, kad nuogriove viena is stulpu, kurie buvo abiejose kanalo pusese ir bent jau pagal detaluji plana jo neatstatys, nes ta vieta uzims automobiliai, o juk butu buve grazus autentiskas akcentas ... Mazosios architeturos detales juk irgi naikinamos, tik nedaug kas ta tepastebi ...

    Ir man truputi keista, kodel automobilius stato ant krantines, kur turetu buti viesa erdve, negi negalejo aikseles padaryti prie salimais esancio restauruojamo sandelio, o krantine palikti laisva ? Na taip, velgi tas lietuvio rysis su jo automobiliu ...

    Detaliojo plano dalis:
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2007.06.05, 14:48.

    Komentuoti:


  • 4ward
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Kas cia per buda statoma prie sono ??? Gal kas tiksliai zinot ?

    Nujauciu, kad pagalbines patalpos ir virtuve bus ... bet kam tos betonines perdangos ??? Juk viskas kas susije su betonu atsakinga uz kone 70 % tersalu statybos pramonej ? Negalejo medinio ar metalinio karkaso naudoti ???

    Beje Eimantai labai produktyvus savaitgalis. Aciu uz Klaipedos vaizdus.
    cia restorano sale

    Komentuoti:

Working...
X