didziausias sitos aikstes trukumas yra tas, kad nepadare pradzioje planuotos pozemines perejos po Donelaicio g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Dar vienas pavyzdys besiskundžiančių kaip viskas blogai. Čia forume kažkaip yra būrelis žmonių manančių kad požeminės perėjos yra kažkoks blogis. Požeminės perėjos yra tobulas išradimas - pėstieji praeina visiškai saugiai su 0 procentų tikimybe būti partrenktam plius nestabdomas eismas. Aišku požeminė perėja neturi būti tokia skylė kaip pvz karaliaus Mindaugo pr. O čia kartu su aikštės rekonstrukcija buvo galima viską perdaryti taip kad tos perėjos "požemiškumo" beveik net nesijaustų.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAbsurdiškesnio sprendimo nei požeminė perėja toje vietoje turbūt ir negalėtų būti.
Aišku jei kas klaustų mano nuomonės tai tobuliausias sprendimas konkrečiai šitoj vietoj tai butu buvęs pakkišt automobilių eismą po žemę ir padaryt viena didelę aikštę sujungiant ta VDU aikštės pusę. Aiškų reikėtų kažką su troleibusais sugalvoti.
- 2 patinka
Comment
-
Visiskas absurdas - taip sneketi gali tik zmogus kuris niekada nevaiksto / nevazineja dviraciu, paspirtuku, rieduciais etc / niekada nesitempia lagamino ant ratuku / vaiko vezimelio etc. Vienzo zmogus kuris vaziuoja su masina i parduotuve esancia uz 50m nuo namu...Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Požeminės perėjos yra tobulas išradimas - pėstieji praeina visiškai saugiai su 0 procentų tikimybe būti partrenktam plius nestabdomas eismas.
- 5 patinka
Comment
-
Tu turbūt požeminę perėją isivaizduoji tokią kaip pvz savanorių pr ant kalno ? Kur laiptai statūs, nėra jokio nuolydžio ir pan.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Visiskas absurdas - taip sneketi gali tik zmogus kuris niekada nevaiksto / nevazineja dviraciu, paspirtuku, rieduciais etc / niekada nesitempia lagamino ant ratuku / vaiko vezimelio etc. Vienzo zmogus kuris vaziuoja su masina i parduotuve esancia uz 50m nuo namu...
Aš požeminę perėją įsivaizduoju tokią kaip prie geležinkelio stoties. Tokia kur išlipus su lagaminu stotelėje aš be problemų su tuo lagaminu nuvažiuoju iki pat stoties. Gali važiuot kuo tik nori, paspirtuku, dviračių, keturračiu. Papasakok koks privalumas būtų ten laukti šviesoforo skubant į traukinį? Vaikštau aš pėsčiom ir džiaugiuosi kai galiu gatvę pereit nelaukdamas šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Kliedesys nebent finansiškai. be to niekas ir nesiūlo kišt eismo po žeme prieš kiekvieną perėją.Parašė Tomas Rodyti pranešimąVis tie automobilių eismo pakišimai po žeme yra kliedesys Nr. 1 niekaip nesibaigiantis šiame forume.
- 1 patinka
Comment
-
Čia dėl pačio fakto kad jos po žeme ar dėl to kad jos baisios kaip karas ? Nes jei dėl pačio fakto kad po žeme - tai turbūt ir metro yra blogas išradimas? Jei dėl vaizdo tai nesiginčiju 95 procentai Kauno požeminių perėjų yra baisesnės nei baisos.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPozemines perejos turbut yra labiausiai slegiantis dalykas ever. Gyvenu prie vienos tai instinktyviai stengiuosi vengti kaip tik imanoma.
- 3 patinka
Comment
-
Tai reguliuojama perėja čia buvo per amžius, bet šiaip jau šitoj vietoj pėstieji labai jau nedrausmingiParašė TheCoach Rodyti pranešimąKam ant vienpusės dviejų juostų gatvės daryt požeminę perėją? Honestly geriau jau tiesiog reguliuojama perėja negu kišt pėsčiuosius po žeme.
Comment
-
Metro sprendzia visai kita problema nei pozemines perejos. Ir beto kur tik galima jis keliamas is pozemiu i lauka.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Čia dėl pačio fakto kad jos po žeme ar dėl to kad jos baisios kaip karas ? Nes jei dėl pačio fakto kad po žeme - tai turbūt ir metro yra blogas išradimas? Jei dėl vaizdo tai nesiginčiju 95 procentai Kauno požeminių perėjų yra baisesnės nei baisos.
- 2 patinka
Comment
-
Tai kokia bebutu gera ta pereja - turi didziuli minusa - laiptus. Visada bus tas 1 ar 2 aukstai nusileidimo/pakilimo. Ir zmones to nenori arba tai yra per sunku. Siandien pats maciau kaip vaikai bega per vytauto pr. tiesiai virs perejos, nes tingi list i ta tuneli. Tuo paciu kaskokia mociute su savo tasyte ant ratuku kankinosi laiptais toj perejoj. Tikrai nekoks saugumas (begantis per gatve vaikai) ir patogumas (mociute). O laiko klausimo cia tiesiog nera - normaliai sureguliuotos sviesoforines perejos suveikia kas minute ar pan.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tu turbūt požeminę perėją isivaizduoji tokią kaip pvz savanorių pr ant kalno ? Kur laiptai statūs, nėra jokio nuolydžio ir pan.
Aš požeminę perėją įsivaizduoju tokią kaip prie geležinkelio stoties. Tokia kur išlipus su lagaminu stotelėje aš be problemų su tuo lagaminu nuvažiuoju iki pat stoties. Gali važiuot kuo tik nori, paspirtuku, dviračių, keturračiu. Papasakok koks privalumas būtų ten laukti šviesoforo skubant į traukinį? Vaikštau aš pėsčiom ir džiaugiuosi kai galiu gatvę pereit nelaukdamas šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Swedbank, Quadrum, Hearts, Green Hall 2?Parašė oranger Rodyti pranešimąTai gražiausias naujas pastatas Lietuvoje per paskutinius... net nežinau kiek metų.
Man tai jis per daug iškrenta iš konteksto.
- 2 patinka
Comment
-
Gal tikrai jau reikėtų baigti savo nuomonę grįsti tokiais prastais argumentais. Jeigu vaikai bėgioja per gatvę neleistinoje vietoje, tai čia pirmiausia yra tėvų kaltė, kad neišmokino saugiai pereit gatvę. Gautų normalias baudas (ne 10€) už tokius lakstymus, baigtųsi tingėjimai "lįst į tą tunelį". O laiko klausimo čia visai nėraParašė vital7777 Rodyti pranešimą
Tai kokia bebutu gera ta pereja - turi didziuli minusa - laiptus. Visada bus tas 1 ar 2 aukstai nusileidimo/pakilimo. Ir zmones to nenori arba tai yra per sunku. Siandien pats maciau kaip vaikai bega per vytauto pr. tiesiai virs perejos, nes tingi list i ta tuneli. Tuo paciu kaskokia mociute su savo tasyte ant ratuku kankinosi laiptais toj perejoj. Tikrai nekoks saugumas (begantis per gatve vaikai) ir patogumas (mociute). O laiko klausimo cia tiesiog nera - normaliai sureguliuotos sviesoforines perejos suveikia kas minute ar pan.
, tokį automobilių srautą kaip prie stoties galim stabdyt kas minutę, kas čia tokio?
Comment
-
Realiai tarp studentų skvero ir šitos aikštės turėtų būt pėsčiųjų pirmumas. Greitis čia nedidelis ir eismas vienpusis tai reiktų tiesiog įkalt gyvenamosios zonos ženklą šitai atkarpai ir baigta.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tai reguliuojama perėja čia buvo per amžius, bet šiaip jau šitoj vietoj pėstieji labai jau nedrausmingi
- 2 patinka
Comment
Vienam požeminių perėjų reikia, kitam požeminių gatvių... Yra (o gal jau buvo) numatytas antras požeminio parkingo etapas - 1 požeminis aukštas kitoje Donelaičio pusėje ir po gatve.
Comment