Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Miestas turi būti kuo draugiškesnis pėstiesiems, o ne vairuotojams. Tvorelės simbolizuoja atvirkštinį santykį.
    Kai išspręs automobilių problemą centre (įvažiavimo mokestis, alternatyvūs pravažiavimai, patogesnis VT) tada galės nuimti tvoreles.
    Dar reikia ir vairuotojų mentalitetą išspręsti, nes LT ir pėsčiųjų zonoje turi saugotis automobilių, nes su automobilių važiuoja karalius, o jeigu tu pėsčias, tai tu ubagas ir traukis man iš po ratų pėsčiųjų zonoje.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Kai išspręs automobilių problemą centre (įvažiavimo mokestis, alternatyvūs pravažiavimai, patogesnis VT) tada galės nuimti tvoreles.
      Dar reikia ir vairuotojų mentalitetą išspręsti, nes LT ir pėsčiųjų zonoje turi saugotis automobilių, nes su automobilių važiuoja karalius, o jeigu tu pėsčias, tai tu ubagas ir traukis man iš po ratų pėsčiųjų zonoje.
      Aš nuoširdžiai nejaučiau pavojaus iki ~2016, kai buvo pradėta statyti tvoreles.
      Tvorelės jokiais būdais neprisidės prie vairuotojų mentaliteto keitimo, bet jos įpirš kompleksą pėstiesiems.

      Comment


        Tos tvorelės su grandinėmis atrodo šiek tiek geriau negu šiaip metalinės Čeliabinsko ar Kaliningrado ir jas greitai galima paversti tiesiog stulpeliais, nuėmus grandines. Bet jos vis tiek kuria kalėjimo jausmą pėstiesiems ir laisvės įspūdį vairuotojams gatvėje. Kai vairuotojui "reikia", jis prisiparkuoja šalia tokios tvorelės arba net už jos, ant šaligatvio, įvažiuoja ties išvažiavimais iš kiemų. Automobilių kiekius ir vairuotojų elgesį reikia tvarkyti baudomis už taisyklių nepaisymą, būtinai mokamu ir ne per pigiu parkavimu.
        ПТН ПНХ
        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

        Comment


          Parašė manometras Rodyti pranešimą
          Tos tvorelės su grandinėmis atrodo šiek tiek geriau negu šiaip metalinės Čeliabinsko ar Kaliningrado ir jas greitai galima paversti tiesiog stulpeliais, nuėmus grandines. Bet jos vis tiek kuria kalėjimo jausmą pėstiesiems ir laisvės įspūdį vairuotojams gatvėje. Kai vairuotojui "reikia", jis prisiparkuoja šalia tokios tvorelės arba net už jos, ant šaligatvio, įvažiuoja ties išvažiavimais iš kiemų. Automobilių kiekius ir vairuotojų elgesį reikia tvarkyti baudomis už taisyklių nepaisymą, būtinai mokamu ir ne per pigiu parkavimu.
          Kliedesys. Kaip pėstysis niekad nepajaučiau jokio kalėjimo jausmo tik tokį lengvą priminima "nebūk idiotas, saugok savo gyvybę, paeik tuos penkis metrus iki perėjos" ir jos tikrai panaikina idiotų parkavimą ant šaligatvių kokiais 99%. Tvorelės niekaip netrugdo pėstiesiems, nes net ir jom nesant ten nederėtų kirsti gatvės. O ten kur derėtų, t.y. gyvenamojoj zonoj jos ir nėra statomos. Donelaičio gatvėj net jei neliktų jokio automobilių eismo, visvien liktų viešasis ir aptarnaujantis transportas ir visvien pėstieji negalėtų kirsti bet kur tos gatvės.
          Kad parkutojus ant šaligatvių reikia bausti tai kas be ko, bet tam reikia milžiniškų pajėgumų (policija ir taip turi ką veikt, o išlaidos viešosios tvarkos priežiūros skyriui ir teisininkam atstovaujant teisme nebūtų padengiamos iš baudų) ir daug efektyviau yra jei 99% iš galimų pažeidimų galima užkardyti jiems dar neįvykus.
          Šiaip smagu, kad dabartinė Kauno valdžia priešingai nei visos ankstesnės ėmėsi kažkiek užtikrint pėsčiųjų ir dviratininkų teises, ne vien tik asfaltuoti gatves. Pasižiūrėjus "street view" ir palyginius dabartinę būseną labai ryškiai matosi pokyčiai į teigiamą pusę.

          Comment


            Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

            Apibendrinant. Blogai, nes kitaip.
            Apibendrinant, visiškas nesiskaitymas su aplinka, net jeigu tai įteisinta kaip valstybės paveldas. Visiškas vyriausios miesto architektūrinės valdžios pasiklydimas. Pritariu tiems, kurie mano, kad šitas disneilendas pradedant "Titaniko" laivagaliu ir baigiant daugybe kūdrų-varlynų su žolėmis, tinkamiausias kur nors miesto priemiesčiuose, o ne centrinėje aikštėje. Statytojas miesto sąskaita prie savo pastatų susikūrė marsietišką oazę savo nuomininkų poilsiui ir garažui. Nieko išskirtinio, tai tik šaltas verslas.

            Comment


              Parašė Aeroplanas Rodyti pranešimą

              Apibendrinant, visiškas nesiskaitymas su aplinka, net jeigu tai įteisinta kaip valstybės paveldas. Visiškas vyriausios miesto architektūrinės valdžios pasiklydimas. Pritariu tiems, kurie mano, kad šitas disneilendas pradedant "Titaniko" laivagaliu ir baigiant daugybe kūdrų-varlynų su žolėmis, tinkamiausias kur nors miesto priemiesčiuose, o ne centrinėje aikštėje. Statytojas miesto sąskaita prie savo pastatų susikūrė marsietišką oazę savo nuomininkų poilsiui ir garažui. Nieko išskirtinio, tai tik šaltas verslas.
              Tai man Putvinskio akvariumas irgi nesiderina su aplinka, bet prisikabinti prie tų oro šachtų sekcijų, kurio tik pusės žmogaus dydžio ir t. t., atrodo tikrai juokinga.
              Geriausia kad miestas imtų paskolą ir savo sąskaita viską tvarkytų, ane?! Nors miestas ir taip prisiėmęs paskolų. Aš su aikšte, kol kas, nieko blogo nematau, tik akvariumas ir restauruoto Pramprojekto blyškumas nuvilia.
              Paskutinis taisė RokasLT; 2019.12.23, 15:57.

              Comment


                Parašė evil Rodyti pranešimą

                Kliedesys. Kaip pėstysis niekad nepajaučiau jokio kalėjimo jausmo tik tokį lengvą priminima "nebūk idiotas, saugok savo gyvybę, paeik tuos penkis metrus iki perėjos" ir jos tikrai panaikina idiotų parkavimą ant šaligatvių kokiais 99%. Tvorelės niekaip netrugdo pėstiesiems, nes net ir jom nesant ten nederėtų kirsti gatvės. O ten kur derėtų, t.y. gyvenamojoj zonoj jos ir nėra statomos. Donelaičio gatvėj net jei neliktų jokio automobilių eismo, visvien liktų viešasis ir aptarnaujantis transportas ir visvien pėstieji negalėtų kirsti bet kur tos gatvės.
                Kad parkutojus ant šaligatvių reikia bausti tai kas be ko, bet tam reikia milžiniškų pajėgumų (policija ir taip turi ką veikt, o išlaidos viešosios tvarkos priežiūros skyriui ir teisininkam atstovaujant teisme nebūtų padengiamos iš baudų) ir daug efektyviau yra jei 99% iš galimų pažeidimų galima užkardyti jiems dar neįvykus.
                Šiaip smagu, kad dabartinė Kauno valdžia priešingai nei visos ankstesnės ėmėsi kažkiek užtikrint pėsčiųjų ir dviratininkų teises, ne vien tik asfaltuoti gatves. Pasižiūrėjus "street view" ir palyginius dabartinę būseną labai ryškiai matosi pokyčiai į teigiamą pusę.
                O daug jūs matot tų bėgiojančių per gatvę bet kur eilinę dieną? Aš tai nebėgioju, nebent sekmadienis ir mašinų nulis, o iki perėjos bent pusė kilo į tą pusę, į kurią man nereikia.
                Tvorelės ir jų dažymas irgi kainavo ir kainuos.

                Šaligatvių sutvarkė, parkų sutvarkė, nesiginčiju.

                O kad vyksta sudėtingi teismai dėl akivaizdaus parkavimo ne vietoj, o policijai šiaip nerūpi, kai pro šalį važiuodami patys mato arba jiems reportini, tai labai gaila.
                ПТН ПНХ
                «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                Comment


                  Man kaip vairuotojui trukdo tos tvorelės, nes užstoja pėsčiuosius prie perėjų. Kaip tik šiandien mačiau Juozapavičiaus pr. kaip vos nepartrenkė pėsčiojo. Tvorelės trukdo ir isšvažiuojant iš šalutinio kelio. Čia pagrinde turiu tas baisias cinkuotas tvoreles.
                  Kaunas yra Kaunas

                  Comment


                    Parašė Aeroplanas Rodyti pranešimą

                    Statytojas miesto sąskaita prie savo pastatų susikūrė marsietišką oazę savo nuomininkų poilsiui ir garažui. Nieko išskirtinio, tai tik šaltas verslas.
                    Tai, jūsų manymu, tas garažas pastatytas už miesto, t.y. mūsų pinigus?

                    Comment


                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                      Man kaip vairuotojui trukdo tos tvorelės, nes užstoja pėsčiuosius prie perėjų. Kaip tik šiandien mačiau Juozapavičiaus pr. kaip vos nepartrenkė pėsčiojo. Tvorelės trukdo ir isšvažiuojant iš šalutinio kelio. Čia pagrinde turiu tas baisias cinkuotas tvoreles.
                      Tos tai labai trugdo, ypač važiuojant pirma juosta tampa nepermatomos ir užstoja kas vyksta ties perėja, o kadangi Lietuvoje apšvietimas įrengiamas tik tam, kad apšviesti gatvę, bet jokiu būdu ne šaligatvį tampa ypač sudėtinga pamatyti tamsiai apsirengusį žmogų. Važinėju/vaikštau ten kasdien ir tai yra tikras mirties kelias. Juozapavičiaus prospektą įrengiant labai daug neteisingų sprendimų priimta ir ten yra užprogramuota bėda dešimtim metų į priekį.

                      Comment


                        man šitoje vietoje juokingiausia, kad tokie pagraudenimo reportažai daromi post factum. kur visi specialistai buvo tvirtinant projektą? dar juokingiau kai apie istorinį kontekstą kalba architektas neoninių, "lasvegiškų", stulpų prištabeliavęs ant tilto priešais senamiestį ir Vytauto bažnyčią
                        Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                        Comment


                          Man svarbu renovuota ir atitinka esamus teisės aktus (jei neatitinka, tai iki tiek, kad neatkreipčiau iš karto dėmesį arba pats sprendinys tikrai geresnis/kokybiškesnis nei leidžia bet koks teisės aktas ).

                          Man tik kad būtų kuo mažiau akivaizdaus purvo, asbesto, laidų, dėmių ir lūšnų. Ir viskas standartizuota

                          Tai džiaugiuosi, kad Vienybės aikštę renovavo, ir dar pasistengė truputį, ne vien tik trinkeles naujas paklojo. Norisi, kad pačių renovacijų būtų kuo daugiau, taip pat ir žmonės keistųsi.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.23, 22:26.

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą

                            Tos tai labai trugdo, ypač važiuojant pirma juosta tampa nepermatomos ir užstoja kas vyksta ties perėja, o kadangi Lietuvoje apšvietimas įrengiamas tik tam, kad apšviesti gatvę, bet jokiu būdu ne šaligatvį tampa ypač sudėtinga pamatyti tamsiai apsirengusį žmogų.
                            Matyt pačiam neteko nieko girdėti apie fototaršą. Fototarša pasirodo yra problema Nr.1 Kaune, dėl to negalima gatvėse įrenginėti normalaus apšvietimo.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Man neatrodo, kad būtinai reikėjo palikti pliką aikštę-aikštę realiai Lietuvoj nebepopuliariems masiniams tautiniams susirinkimams. Tuo labiau neatrodo, kad reikėjo ten palikti tas tarybines stelas (brrr...)
                              Patinka, kad bus rekreacinė aikštė-skveras. Gal iš tikrųjų ne tas stilius, galėjo būti daugiau kampuotumo, gal sugadinta ar prastesnė nei įmanoma geriausia architektūra, beprasmiški sukti laiptai, bet viskas ten daugmaž derinasi ir svarbiausia, kad žmonės iš tikrųjų kuo nors ten džiaugtųsi, kad būtų gera darbų kokybė ir niekas per greitai vėl nesugriūtų ir nesusišiktų.

                              Dėl tų angų prie Laisvės paminklo: man reikia pamatyt gyvai, bet irgi svarbu, kad niekas nesugriūtų. To mažyčio paminklėlio ir taip vasarą per medžius nesimatydavo, kol neprieidavai prie pat.

                              Tfu, tfu, tfu.
                              Paskutinis taisė manometras; 2019.12.24, 14:52.
                              ПТН ПНХ
                              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                              Comment


                                Man kelionėse pėsčiomis patinka visokie paįvairinimai, kad ir per kokią atviresnę erdvę pereit Pvz. leidiesi nuo Vaistinės skg. iki Putvinskio g. - erdvės mažokai, o išėjus į aikštę - tarsi atsipūti

                                Buvau nuėjęs ten naktį prieš keletą dienų pasižiūrėt, tai pilno įspūdžio galėjo ir nesusidaryt. Mačiau šen bei ten nebaigtų darbų, statybinių tvorų. Gal labiausiai erzino laiptai, nes norėtųsi, kad jų aplamai būtų vengiama (tiesa, jei kitaip neišeina, tada jo, gal neišeina ir šiuo atveju), bet šiaip aikštė kaip aikštė, svarbu tvarko gerbūvį ir gerai

                                Comment


                                  Pati tvorelė kaip elementas gražu. Gražu kaip dekoracija.
                                  Tačiau čia, kur vienkryptis eismas, mano nuomone, yra idiotiška funkcija. Jei su šviesoforu užtvėrei vieną galą, tai kodėl neleisti eiti plačia atkarpa? Kai šviesoforas buvo perkeltas "aukštyn", aš niekad neidavau iki jo. Tad šviesoforą reikėjo padaryti "aukščiau" ir ties aikštę padaryt platų trinkelių gatvės ruožą - perėją.

                                  Bet apskritai tai turėjo būt išnaudotas 2 lygių variantas. Pvz lengvasis transportas, 2 juostos lenda po žeme, ten turi išsukimą į parkingą ir vėl iškyla, o viršuje lieka tik viena trulikų juosta. Bet mūsų kaime, šiukštu, taip negalima daryti

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Bet apskritai tai turėjo būt išnaudotas 2 lygių variantas. Pvz lengvasis transportas, 2 juostos lenda po žeme, ten turi išsukimą į parkingą ir vėl iškyla, o viršuje lieka tik viena trulikų juosta. Bet mūsų kaime, šiukštu, taip negalima daryti
                                    Kainuotų labai brangiai, naudos būtų nulis ir pablogintų sauguma. Tam, kad įvažiuoti ir išvažiuoti iš Donelaičio tiesiai į parkingą, reikėtų aukoti vieną juostą realiai liktų dvi - viena viršuje VT, kita apačioje visam kitam. Čia susidarytų avarinės situacijos, nes iš požeminės aikštelės tektų išsukinėti tiesiai į eismo juostą, nes nėra vietos greitėjimo juostai. Dėl VT visvien tektų palikti reguliuojama pėsčiųjų perėją - kaip ir naudos nulis, išlaidų - milijonai.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Kainuotų labai brangiai, naudos būtų nulis ir pablogintų sauguma. Tam, kad įvažiuoti ir išvažiuoti iš Donelaičio tiesiai į parkingą, reikėtų aukoti vieną juostą realiai liktų dvi - viena viršuje VT, kita apačioje visam kitam. Čia susidarytų avarinės situacijos, nes iš požeminės aikštelės tektų išsukinėti tiesiai į eismo juostą, nes nėra vietos greitėjimo juostai. Dėl VT visvien tektų palikti reguliuojama pėsčiųjų perėją - kaip ir naudos nulis, išlaidų - milijonai.
                                      Ir kur tos greitėjimo juostos dabar? Centre retas atvejis, dažniausiai 90 laipsnių posūkiai ir vairuotojai kažkaip susitvarko.
                                      O VT važiuoja ne ištisai, tad gali visąlaik pėstiesiems degti žalia ir tik uždegt raudoną kai turi trulikas pravažiuoti. Be to trulikai ten stoja stotelėje, tad šiaip ar taip mažina greitį, tad čia viską galima gerai sureguliuot, ypač jei stotelė prieš perėją.
                                      (P.S. ten turi likti tik trulikai, o ne mišrus VT)

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                        Ir kur tos greitėjimo juostos dabar? Centre retas atvejis, dažniausiai 90 laipsnių posūkiai ir vairuotojai kažkaip susitvarko.
                                        O VT važiuoja ne ištisai, tad gali visąlaik pėstiesiems degti žalia ir tik uždegt raudoną kai turi trulikas pravažiuoti. Be to trulikai ten stoja stotelėje, tad šiaip ar taip mažina greitį, tad čia viską galima gerai sureguliuot, ypač jei stotelė prieš perėją.
                                        (P.S. ten turi likti tik trulikai, o ne mišrus VT)
                                        Matomumas ten kaip išlindus iš bromos būtų, o gatvė intensyvaus eismo ir dėl to, kad esi duobėj matytum tik keliasdešimt metrų. Jei logiškai pagalvojus tai visiška nesamonė toks sprendimas toj vietoj. Įskaitant, kad ten pėsčiųjų strautas toks niekingas, kad tie troleibusai važiuoja dažniau nei pėstysis eina per perėja, o ir laukimo laikas nėra kažkoks ilgas (pastebėjimai per 3m kasdien vaikščiojant ta perėja) čia daroma problema toje vietoje kur jos nėra. Kęstučio/Daukanto sankryžoj pėsčiųjų srautai ženkliai didesni, bet niekam nekliūva.

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                                          Matomumas ten kaip išlindus iš bromos būtų, o gatvė intensyvaus eismo ir dėl to, kad esi duobėj matytum tik keliasdešimt metrų. Jei logiškai pagalvojus tai visiška nesamonė toks sprendimas toj vietoj. Įskaitant, kad ten pėsčiųjų strautas toks niekingas, kad tie troleibusai važiuoja dažniau nei pėstysis eina per perėja, o ir laukimo laikas nėra kažkoks ilgas (pastebėjimai per 3m kasdien vaikščiojant ta perėja) čia daroma problema toje vietoje kur jos nėra. Kęstučio/Daukanto sankryžoj pėsčiųjų srautai ženkliai didesni, bet niekam nekliūva.
                                          Gal dėl to ir mažas pėsčiųjų srautas, kad ta aikštė dabar yra atribota.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X