Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą
    Jau kad tokia didžiulįė teritorijos transformacija tai galėjo kartu ir apie požeminę perėją nuo VDU centirnių rūmū iki Vienybės aikštės pagalvotii.
    Tokiu būdu VDU pastatai kalbant apie pesčiųjų srautus būtų daug labiau integralūs, patogiau paskiekiami, nereikėtų stovėti prie reguliuojamos pesčiųjų perėjos...
    Požeminės perėjos yra blogis. Jos trukdo laisvai judėti pagyvenusiems, neįgaliems, mamoms su vežimėliais, dviratininkams (pastebėk 15 min. Vilniaus g. perėją). Labai gerai, kad čia nieko tokio neįpaišė. Tai atgyvena. Miestas turi būti skirtas pėstiesiems. O visokie pasatai palauks prie šviesoforo.

    Comment


      "Gimdymas" tęsiasi toliau.

      Occupation: igra na balalaikach v traktirach

      Comment


        Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

        Požeminės perėjos yra blogis. Jos trukdo laisvai judėti pagyvenusiems, neįgaliems, mamoms su vežimėliais, dviratininkams (pastebėk 15 min. Vilniaus g. perėją). Labai gerai, kad čia nieko tokio neįpaišė. Tai atgyvena. Miestas turi būti skirtas pėstiesiems. O visokie pasatai palauks prie šviesoforo.
        Negaliu sutikti.

        Požeminės perėjos šioje vietoje pasigedau ne Passatų interesais motyvuotas o tuo, kad norisi kad mašinų ir pesčiųjų srautai "nesikirstų" pastarųjų patogumui ir šviesoforų netrikdomam vaikščiojimui.

        Manau, kad daugeliui geriau būtų Vilniaus gatvės požeminė perėja nei stovėjimas prie šviesoforo laukiant žalios, ypač turint omeny, kad idealiu atveju VDU padaliniai esantys toje miesto dalyje turėtų būti viena integrali visuma su patogiu susisiekimu tarpusavy.

        Šiaip požeminės perėjos nėra blogai: Geležinkelio stoties požeminė perėja, Autobusų stoties požeminė perėja - Vilniuj tik pasvajoti ir matom kaip požeminės perėjos perėjos nebuvimas "puikiai" pasitvirtina Vilniuje. (Aišku dėl savaime suprantamų priežasčių neminint tokių perėjų kaip Karaliaus Mindaugo pr. perėja ar Savanorių/Taikos pr).
        Paskutinis taisė R.A.M.; 2018.09.15, 16:37.

        Comment


          Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą

          Negaliu sutikti.

          Požeminės perėjos šioje vietoje pasigedau ne Passatų interesais motyvuotas o tuo, kad norisi kad mašinų ir pesčiųjų srautai "nesikirstų" pastarųjų patogumui ir šviesoforų netrikdomam vaikščiojimui.

          Manau, kad daugeliui geriau būtų Vilniaus gatvės požeminė perėja nei stovėjimas prie šviesoforo laukiant žalios, ypač turint omeny, kad idealiu atveju VDU padaliniai esantys toje miesto dalyje turėtų būti viena integrali visuma su patogiu susisiekimu tarpusavy.

          Šiaip požeminės perėjos nėra blogai: Geležinkelio stoties požeminė perėja, Autobusų stoties požeminė perėja - Vilniuj tik pasvajoti ir matom kaip požeminės perėjos perėjos nebuvimas "puikiai" pasitvirtina Vilniuje. (Aišku dėl savaime suprantamų priežasčių neminint tokių perėjų kaip Karaliaus Mindaugo pr. perėja ar Savanorių/Taikos pr).
          Pozemines perejos tam tikrose gatvese (intensyviose, magistralinese) tikrai pasiteisina nepaisant jos keliamu nepatogumu pestesiems. Bet tikrai ne kiekvienoj vietoj jos tinka ar yra reikalingos. Sioje vietoje geriau yra antzemine reguliuojama pesciuju pereja. Zinai kodel? O todel nes Vienybes aikste ir VDU skveras architekturiskai bus vientisas architekturinis elementas, netgi gatve bus padaryta is panasaus dizaino trinkeliu kaip aikste. Tad kam sioje vietoje dar kasti "tunelius"? Jie negraziai atrodytu islinde abiejose aikstes pusese, o ir atskirtu abi erdves i dvi visiskai skirtingas erdves. Kai yra pesciuju pereja, atskirtis tarp dvieju erdviu yra gerokai mazesne.
          Paskutinis taisė subfor; 2018.09.16, 14:13.

          Comment


            Parašė subfor Rodyti pranešimą

            Pozemines perejos tam tikrose gatvese (intensyviose, magistralinese) tikrai pasiteisina nepaisant jos keliamu nepatogumu pestesiems. Bet tikrai ne kiekvienoj vietoj jos tinka ar yra reikalingos. Sioje vietoje geriau yra antzemine reguliuojama pesciuju pereja. Zinai kodel? O todel nes Vienybes aikste ir VDU skveras architekturiskai bus vientisas architekturinis elementas, netgi gatve bus padaryta is panasaus dizaino trinkeliu kaip aikste. Tad kam sioje vietoje dar kasti "tunelius"? Jie negraziai atrodytu islinde abiejose aikstes pusese, o ir atskirtu abi erdves i dvi visiskai skirtingas erdves. Kai yra pesciuju pereja, atskirtis tarp dvieju erdviu yra gerokai mazesne.
            Sakyčiau, jei kasti tunelį, tai nebent mašinoms, ne žmonėms

            Comment


              Jūs parodykit bent vieną pėstiesiems skirtą požeminę perėją vakarietiško didmiesčio centre panašioj situacijoj. Aišku neskaitant ten visokių praėjimų į metro. Tiesiog vat, kur galėjo būti antžeminė perėja, bet pakišo pėsčiuosius po žeme? Kiek man tekę matyti, tai būna po geležinkeliais arba greitkeliais. Manau yra priežastis - tame tarpe ir kodėl Vilniaus gatvės perėja yra tragiškas nesusipratimas. Tėvai su vežimėliais, dviratininkai, invalidai - tiesiog palikti ant ledo.

              Comment


                Parašė nierka2c Rodyti pranešimą
                Manau yra priežastis - tame tarpe ir kodėl Vilniaus gatvės perėja yra tragiškas nesusipratimas. Tėvai su vežimėliais, dviratininkai, invalidai - tiesiog palikti ant ledo.
                Taip, čia net kažkur buvo video kur užseniečiai turistai ir šiokie tokie ekspertai deda stiprius minusus už tą Vilniaus g. perėją. Jei jau senų klaidų negalima ištaisyti tai bent jau daugiau tokių naujų klaidų geriau nedaryti.
                Paskutinis taisė skyrma; 2018.09.17, 17:31.

                Comment


                  Tai reikėjo automobilius kišt po žeme. Pas mus šito kažkaip nedrįstama o gal bijoma daryt. Laisvės alėją kertančių gatvių irgi nesugebėta padaryt, o ten iš vis užtektų -2m nuleisti gatvę, +0,5 m pakelti Alėją, juk troleibusai ten nevažiuoja.

                  Comment


                    Panasu, kad prades greit danga kloti, pravaziuodamas pamaciau pravertus vartus,tai matyti,kad skalda jau uzpilta.

                    Comment


                      Ryškėja kampinio biurų pastato formos.
                      Click image for larger version

Name:	Vienybes a. kampas.jpg
Views:	68
Size:	242,7 kB
ID:	1678576

                      Comment


                        Po truputėlį ryškėja ir visos aikštės formos.

                        Comment


                          Gal kas bendro vaizdo foto įkeltų, Missoni?

                          Comment


                            Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
                            Gal kas bendro vaizdo foto įkeltų, Missoni?
                            Gal...Nebent rytoj...
                            Keliauju per Lietuvą

                            Comment


                              Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
                              Gal kas bendro vaizdo foto įkeltų, Missoni?
                              Nespauskit Missoni paskui iš vis nebus foto
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Einu aplinkui ir fotkinu. Kaip ir kiekvieną kartą.
                                "Bokštas" nuo Donelaičio gatvės pusės, iš VDU automobilių aikštelės. Sudėti langų rėmai

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6980.JPG
Views:	75
Size:	119,0 kB
ID:	1678826

                                Pro arką lendu į tarpukariniais dviaukščiais papuoštą kvartaliuką, kurį dabar juosia penkiaaukščiai ir dar aukštesni pastatai - VDU iš dviejų pusių ir šitos atsinaujinančios statybos iš vakarinės

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6982.JPG
Views:	70
Size:	105,5 kB
ID:	1678827

                                Čia langai jau su stiklais

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6983.JPG
Views:	70
Size:	95,8 kB
ID:	1678828

                                Nugriauto pastato V.Putvinskio gatvėje vietoje dygsta naujas. Šeštadienis, o darbai vyksta visu pajėgumu...

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6985.JPG
Views:	72
Size:	98,3 kB
ID:	1678829

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6989.JPG
Views:	69
Size:	115,2 kB
ID:	1678830

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6990.JPG
Views:	70
Size:	103,5 kB
ID:	1678831

                                Click image for larger version

Name:	DSCF6991.JPG
Views:	65
Size:	96,4 kB
ID:	1678832
                                Keliauju per Lietuvą

                                Comment


                                  Dviaukščio požeminio garažo stogas. Komentuot nekomentuosiu, nes čia ir taip viskas aišku

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6992.JPG
Views:	76
Size:	149,5 kB
ID:	1678838

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6993.JPG
Views:	69
Size:	155,7 kB
ID:	1678839

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6994.JPG
Views:	69
Size:	205,5 kB
ID:	1678840

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6995.JPG
Views:	74
Size:	158,8 kB
ID:	1678841

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6996.JPG
Views:	74
Size:	213,8 kB
ID:	1678842

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6997.JPG
Views:	69
Size:	200,9 kB
ID:	1678843

                                  Click image for larger version

Name:	DSCF6998.JPG
Views:	73
Size:	178,3 kB
ID:	1678844

                                  Keliauju per Lietuvą

                                  Comment


                                    Na, atsiliks nuo šių metų pabaigos termino tikriausiai, bet manau tiesiog mėnesiui, gal porai nusikels, tai pirmieji nuomininkai neturės matyt statybų aikštės per langus.

                                    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...aikstei-886624

                                    Pirmasis konkursas vyko gegužę, jį nuspręsta nutraukti, nes pakeitus rekonstravimo projektą, pakito ketinamos įsigyti dangos techniniai parametrai ir jos kiekis.

                                    Antrasis pirkimas rugpjūčio pabaigoje, atmetus visus keturis pateiktus pasiūlymus, paskelbtas neįvykusiu.

                                    „Tiekėjų siūlomos techninės granito savybės neatitiko techniniame projekte nustatytų techninių parametrų. Tuo atveju, kai atmetami visi pasiūlymai, pirkimas laikomas neįvykusiu“, – paaiškino D. Čeponienė. Pasak jos, šiuo metu trečią kartą surengtame pirkimo konkurse taikomi šiek tiek pakoreguoti techniniai reikalavimai granitui, tačiau jie, pasak savivaldybės atstovės, nėra esminiai ir neturės įtakos jo kokybei. Taip pat pakoreguotas numatomas tiekimo grafikas.

                                    Pasiūlymus tiekėjai gali teikti iki lapkričio vidurio, po to bus atliekama jų analizė bei granito mėginių bandymai.

                                    < ... >

                                    Pasak L. Šepečio, Vienybės aikštėje baigiami požeminiai darbai, beveik įrengta automobilių stovėjimo aikštelė ir nutiestos komunikacijos.

                                    Į rekonstruojamą BLC verslo centrą pirmieji nuomininkai turėtų įsikelti pavasarį.
                                    Tai panašu, kad gali pavėluoti viskas. Bet turbūt ne per daugiausiai, jeigu tik granito dangos tetrūksta.

                                    Comment


                                      Keičiama info. Nepergyvenkite, spės viską padaryti... Net ir aiŠtelę įrengti spės...

                                      Click image for larger version  Name:	DSCF7542.JPG Views:	1 Size:	170,1 kB ID:	1685382

                                      Šįkart keliauju iš kitos pusės

                                      Click image for larger version  Name:	DSCF7544.JPG Views:	1 Size:	212,2 kB ID:	1685383

                                      Click image for larger version  Name:	DSCF7545.JPG Views:	1 Size:	219,8 kB ID:	1685384

                                      Click image for larger version  Name:	DSCF7553.JPG Views:	1 Size:	228,1 kB ID:	1685385

                                      Click image for larger version  Name:	DSCF7559.JPG Views:	1 Size:	441,6 kB ID:	1685386

                                      Click image for larger version  Name:	DSCF7562.JPG Views:	1 Size:	432,6 kB ID:	1685387
                                      Keliauju per Lietuvą

                                      Comment


                                        Istorinis Lietuvos laimėjimas: atnaujinama Kauno aikštė pelnė aukščiausią įvertinimą prestižiniame konkurse

                                        Kauno Vienybės aikštės atnaujinimo architektūrinė koncepcija pelnė aukščiausią įvertinimą tarptautiniuose Vokietijos Dizaino apdovanojimuose. Nugalėtoju kategorijoje “Miesto erdvė” projektą pripažino iš garsių architektų ir dizainerių sudaryta tarptautinė žiuri.<...>
                                        Įtartinai atrodo tokie laimėti konkursai, ypač kai prie projektavimo prisidėjo ir vokiečiai.

                                        Comment


                                          O kuo įtratinai atrodytų jei prie projektavimo vokieiai nbūtų prisidėję?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X