Parašė Ponasdzinglas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija
Collapse
X
-
https://www.youtube.com/watch?v=pt5kL5BPJX0&t=2s Galima pasižvalgyti šiek tiek kaip atrodo ofisai viduje dabar ir koks atsiveria vaizdas nuo stogo. Beje drąsus vaikinukas
Paskutinis taisė Arminass; 2017.04.14, 12:04.
Comment
-
Lyg ir nebuvo įdėta: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...5%AALYMAI-.pdf
P.S. Pakištų tą gabalą Donelaičio g. po žeme ta proga kad jau požeminį parkingą daro ir padarytų vientisą erdvę viršuj...
Paskutinis taisė zanaz; 2017.06.22, 19:16.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
- 1 patinka
Comment
-
Nebūtina. Jeigu darys protingai, tai toje vietoje gatvė turėtų būti grįsta ta pačia danga, kaip ir aikštė, būti tame pačiame lygyje, o pėstieji turėti pirmenybę.Parašė zanaz Rodyti pranešimąLyg ir nebuvo įdėta: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...5%AALYMAI-.pdf
P.S. Pakištų tą gabalą Donelaičio g. po žeme ta proga kad jau požeminį parkingą daro ir padarytų vientisą erdvę viršuj...
Comment
-
Savivaldybė planuoja kartu su Vienybės aikštės rekonstrukcija imtis tvarkyti ir kitoje gatvės pusėje esantį Studentų skverą, kuris yra Vienybės aikštės dalis. Požeminės aikštelės po Studentų skveru nebus. Jau anksčiau buvo aptarta, kad požeminės aikštelės įrengimui ir po skveru reikia labai didelių investicijų, o nauda abejotina.
Savivaldybės planuose – iš karto tvarkyti ir S.Daukanto gatvę iki pėsčiųjų tilto. Šios erdvės bus tvarkomos miesto lėšomis.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...voromis-821706
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Todėl ir rinko be konkurso, kad nereikėtų remtis buvusio konkurso rezultatais. Kauno praktika (Matijošaitis, Audėjaitis, Giedraitis ir co).Parašė ernestas Rodyti pranešimąTikrai gera proga transportą pakišti po aikšte. Ši arterija gan mėsinga su viešuoju transportu ir pan. - nepalyginsi gatvelių kertančių LA. Apskritai, ne konkurso būdu parinkti projektuotojai galėtų bent jau pasiremti praėjusio konkurso rezultatais.N N N
Comment
-
Jo, praktika.. Pastaruoju metu būti verslininku Kaune yra daugiau nei apsimoka. Škia, "stogai" padėlioja viską taip, kad čysta būtų: reikia žemės verslui? No problem - še miesto žemės centre. Ką čia žemės, imk miesto aikštę. Per mažai? Nu ok, kauniečiai sumes ir ant statybų. A ir B etapai? Pff.. čia tik raidės. A - gražesnė. Susitiksim* po 25 metų - sekm€s versle !
*nesusitiks, nes niekam neaktualuPaskutinis taisė ernestas; 2017.07.26, 23:05.
Comment
-
Kur problema? Geriau nevystyti projekto? Nes be aikštelės nebus ir projekto.Parašė ernestas Rodyti pranešimąJo, praktika.. Pastaruoju metu būti verslininku Kaune yra daugiau nei apsimoka. Škia, "stogai" padėlioja viską taip, kad čysta būtų: reikia žemės verslui? No problem - še miesto žemės centre. Ką čia žemės, imk miesto aikštę. Per mažai? Nu ok, kauniečiai sumes ir ant statybų. A ir B etapai? Pff.. čia tik raidės. A - gražesnė. Susitiksim* po 25 metų - sekm€s versle !
*nesusitiks, nes niekam neaktualu
Dabar žiūrim taip: atidavė vietą po žeme, SBA pasistatys ten aikštę, po 25 metų (+50 vietų iš kart atiteks) atiteks miestui. Plius GPM mokestis iš ten įsikursiančių įmonių darbuotojų.
Alternatyvus tamstos pasiūlymas koks?Paskutinis taisė Gator; 2017.07.26, 23:19.
Comment
-
Tikiuosi suprantate, kad toks sprendimas kainuotu (grubiai speju atsizvelges i pozeminiu pesciuju pereju kainas ir pozeminio parkingo irengimo kainas) maziausiai nuo 2mln eur? Nenustebciau jei kaina ir iki 3 mln eur pakiltu. Ir už ka tiek moketi? Aikste perkirsta taip, kad 3/4 aikstes ploto vienoje pusesje, o 1/4 - kitoje, tad didesne aikstes puse yra tikrai labai nemaza savo gabaritais (ypac kai bus panaikinta antzemine auto aikstele prie BLC), tad kokia butinybe ja didinti? Ka tai pasiektu, kokia reali nauda is to? Nes kaina butu kaip reikiant didele.Parašė ernestas Rodyti pranešimąTikrai gera proga transportą pakišti po aikšte. Ši arterija gan mėsinga su viešuoju transportu ir pan. - nepalyginsi gatvelių kertančių LA. Apskritai, ne konkurso būdu parinkti projektuotojai galėtų bent jau pasiremti praėjusio konkurso rezultatais.
O daryti is principo, kad taip atseit butu "graziau" - tokie pinigai tikrai nebus leidziami visiskai nebutinam projektui. Beje nepamirsk, kad atnaujinant ta aikste planuojama gatve pakelti daugmaz iki aikstes lygio, turbut ir panasaus dizaino trinkelemis isgristi ar panasiai, tad vizualiai tas perkirtimas ne taip kristu i akis kaip dabar ir butu daug grazesnis.Paskutinis taisė subfor; 2017.07.28, 11:08.
- 1 patinka
Comment
-
Dar kalbant apie kazkieno nepasitenkinima, kad miestas sumokes uz aikstes grindini. As pats matyciau logika tokiame sprendime - visu pirma 1/4 aikstes prie universitetu ir plati gatve priklauso miestui, tad gan logiska, kad uz ta dali aikstes miestas turetu moketi, ar ne? Kalbant apie likusia 3/4 aikstes galima padiskutuot, taciau turbut visi suprantam, kad ta aikste nepriklausys ofisams, o miestui. Ten miestas gales daryt, ka nori, leisti renginius rengti ir t.t, aikstę lankys visi miestieciai, nebus ji uzdaryta ir pan.
Dar nepamirskite, kad miestas moka tik uz grindini, o verslas investuos apie 2mln eur i aikstes infrastruktura, kaip apsvietimas, fontanai, suoliukai ir visa kita.
Apibendrinus - jeigu klausimas butu, ar miestas galejo priversti verla uz viska sumoketi - taip, turbut tas buvo imanoma, bet ar yra kazkokia didele neteisybe, kad miestas uzmokes uz grindini, ant kurio vaikscios visi kaunieciai ir sveciai, ir kur miestas bus pasilikes teise rengti renginius ir priimti kitokius panasius sprendimus - ne, nepasakyciau, kad tai butu kazkas labai neteisingo.
Tie kritikuotojai taip kalba, kad atseit uz ta pastata verslas turetu buciuoti kojas Matijosaiciui, tarsi jis jiems milijonus atidave ar kazkas tokio. Bet juk investicijos bus didziules - pastato atnaujinimui ne vienas milijonas euru, pozemines aiksteles irengimas arti 8mln eur, dar ir aikstes infrastruktura uz pora milijonu euru. Reikia dziaugtis, kad verslas ten mato galimybes prikelti ta kampa, irengta bus ir pozemine aikstele, ir aikstes atnaujinimui verslas daug investuos. O su atejusiu verslu atsiras ir darbo vietu, ir dar kaviniu ir pan.
Pasakykit jus kokia geresne alternatyva, jeigu zinote, butu labai idomu isgirsti.
- 1 patinka
Comment
-
Čia ta vieta, kur forumiečiai kalba viena kalba. Visi panašiai mąsto, skirtingai kaip "Delfi" komentatoriai. Ta prasme čia nėra nesąmonių. Todėl labai atsiprašau už šį įrašą. Bet prisimenu Kęstučio Masiulio (seimo nario) FB įrašą, kuriame niekinimai atsiliepė apie Visvaldą Matijošaitį, kad ans nusipirkęs nors ir už savo pinigus Porsche, pasielgė nedorai. Nedera rodyti prabangos. Tai reakcija į posta buvo buvo tokia ugninga, kad Masiulis sulindo i krūmus. Beje, lietuviški portalai apie tai nieko nekalbėjo. Tai ką apie tai norėjau pasakyti. Kad, Masiulis bandė paniekinimai atsiliepti dabartinį merą, tam kad iškelti Kupcinską.Parašė Tomas Rodyti pranešimąAlternatyva visada yra - meras Kupčinskas.
Norėtumėte, kad grįžtų Kupčnskas su Masiulio protekcija?
Comment
-
Tikslas – atkurti Vienybės aikštės senąjį veidą
Atkurtos perspektyvos ir vaizdiniai ryšiai su svarbiausiomis Kauno miesto peizažo dominantėmis, pažymėtos senosios, autentiškosios Vienybės aikštės ribos, išsaugoti visi svarbiausi istoriniai ir urbanistiniai akcentai ir sukurtos naujos jaukios, miestiečiams skirtos erdvės – taip Kauno Vienybės aikštė atrodys 2018 m. pabaigoje, kai bus baigti jos rekonstrukcijos darbai, skelbia investuotojai...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment