Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    atejus pavasariui, Kaunas pradejo labai stipriai tvarkytis. ir tai matoma. taciau miestas per tiek metu yra labai stipriai apleistas. todel norint pasivyti laika, reikia labai daug dirbti nevienerius metus. svarbiausia dirbti tikslingai.
    www.tomflagman.com

    Comment


      /\ visiškai pritariu, todėl nereikia panikuoti, dideli darbai per dieną nenudirbami

      Comment


        Kauno miesto savivaldybė organizuoja Laisvės alėjos pastatų polichrominių tyrimų atlikimą. Tyrimai reikalingi pastatų fasadų dažymo darbams. Darbus atliks UAB „Kauno paminklų restauravimo projektavimo instituto" specialistai. Prašome gyventojų suteikti galimybę UAB „Kauno paminklų restauravimo projektavimo instituto" specialistams atlikti šiuos tyrimus.

        Kaunas.lt

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Kauno miesto savivaldybė organizuoja Laisvės alėjos pastatų polichrominių tyrimų atlikimą. Tyrimai reikalingi pastatų fasadų dažymo darbams. Darbus atliks UAB „Kauno paminklų restauravimo projektavimo instituto" specialistai. Prašome gyventojų suteikti galimybę UAB „Kauno paminklų restauravimo projektavimo instituto" specialistams atlikti šiuos tyrimus.

          Kaunas.lt
          O tai fasadus dažys kaip ir gatvių stulpus - ant senų dažų teps naujus?
          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

          Comment


            Parašė 99 Rodyti pranešimą
            O tai fasadus dažys kaip ir gatvių stulpus - ant senų dažų teps naujus?
            Jeigu teps labai ''riebiai'' tai dar ir nelygumus sulygins Šiaip tikrai smagu, kad Laisvės Alėjos nepamiršta,žingsnis po žingsnio, juk Romą irgi ne per dieną pastatė

            Comment


              savivaldybė jeigu sutvarkytų bent kiek savo pastatų, tai būtų puikus pavyzdys verslininkams ir visiems kitiems pastatų centre savininkams

              Comment


                Čia bus tik tyrimai atliekami, o ne dažomi pastatai. Esmė ta, kad senamiestyj bele kaip dažyti fasadų negalima, nes paminklosaugininkai neleidžia. O daryti tyrimus labai brangu, tad dauguma savininkų fasadų ir netvarko. Savivaldybė dažyti privačių pastatų negali, bet atlikti tyrimus - taip. Tad buvo nuspręsta visiems Laisvės alėjos fasadams atlikti tyrimus, o jau tada kas norės, galės susitvarkyti savo pastatus daug pigiau, nei jiems būtų kainavę su tyrimu.

                Comment


                  /\ na tai vadinasi vis tiek per artimiausius metus turėtų prasidėti bent jau keleto pastatų restauravimas?..

                  Comment


                    tai priklauso ar kazkas parodys susidomejima tuom isvis. dazniausiai panasiose situacijose reikia viska dar ir "sukramtyti"...
                    www.tomflagman.com

                    Comment


                      Artėjama prie Laisvės alėjos rekonstrukcijos

                      2008-08-14

                      Kitą savaitę Kauno miesto savivaldybėje planuojamas skelbti Laisvės alėjos rekonstravimo techninio projekto parengimo paslaugų pirkimo atviras konkursas. Konkurse galės dalyvauti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kompanijos. Taip bus žengtas dar vienas žingsnis link Laisvės alėjos rekonstrukcijos projekto įgyvendinimo.

                      Įmonė laimėjusi konkursą turės Laisvės al. dangas projektuoti iš aukštos kokybės atsparių ilgaamžių medžiagų, atlikti želdinių taksavimą ir vietose, kur bus numatytos požeminės aikštelės, želdinius apsodinti pagal aplinkosauginius reikalavimus. Laimėtojas turės parengti mažosios architektūros objektų (stoginių fontanų, suolų, šiukšliadėžių, dviračių stovų, šviestuvų ir kt.) projektus, išspręsti autotransporto, aptarnaujančio Laisvės alėjoje esančius komercinius ir visuomeninius objektus, privažiavimo klausimą bei įgyvendinti kitus konkurse sąlygose iškeltus reikalavimus.

                      kaunas.lt

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        [SIZE="4"]..., atlikti želdinių taksavimą ....
                        gal kas galit išverst į lietuvių kalbą?

                        Comment


                          Parašė negative Rodyti pranešimą
                          gal kas galit išverst į lietuvių kalbą?
                          Ivertini zeldiniu bukle.

                          Comment


                            Na kam dar naujiena, tai LA atnaujinimas prasidės 2010 metais.
                            gera gyventi gerai

                            Comment


                              Architektai siūlo eksperimentuoti

                              Rūta Stankevičiūtė
                              Numeris 356 (28419), 2008-09-06


                              Laisvės alėjos vizijos konkursą laimėję architektai Asta ir Šarūnas Kiaunės įsitikinę, kad pagrindinė Kauno gatvė privalo tarnauti miestiečiams - joje turi būti patogu ilsėtis, pramogauti.

                              Turi būti patogu atvažiuoti

                              Š.Kiaunė įsitikinęs, kad jokie didieji prekybos centrai nėra tiesioginiai Laisvės alėjos konkurentai. Pagrindinės Kauno gatvės funkcija kitokia - čia turėtų telktis prabangos prekių ženklų parduotuvės, išskirtiniai restoranai.

                              "Akropolis" išsivedė dalį parduotuvių, bet skaudžiausia, kad iš alėjos jis atėmė kino teatrų verslą. Jei miesto valdžia pasirūpintų tinkama viešojo transporto sistema, daugiau klientų turėtų alėjoje esantys restoranai ir legendinė pėsčiųjų gatvė vėl atgimtų", - pastebėjo Š.Kiaunė.

                              Svarbiausias alėjos atgimimo viziją kūrusių architektų uždavinys - paversti Laisvės alėją gatve, tarnaujančia miestiečiams.

                              "Gatve turi būti patogu naudotis visiems: verslininkams, gyventojams, miesto svečiams. Manau, vertėtų paeksperimentuoti - leisti alėjoje transporto eismą. Po pusmečio būtų galima jį atšaukti, jei sprendimas nepasiteisintų", - svarstė Š.Kiaunė. Naujasis alėjos grindinys, jo teigimu, bet kokiu atveju bus pritaikytas važiuojamajai daliai.

                              Siūlo išplėsti į kiemus

                              Alėjos vizijos autorių manymu, pagrindinės pėsčiųjų gatvės rekonstrukcija turėtų apimti ir gretimus kvartalus - sujungti su Laisvės alėja šie sudarytų didesnę erdvę.
                              Vidinius kvartalus, anot Š.Kiaunės, reikėtų išvalyti, išgriauti menkaverčius statinius, taip suformuojant naujas erdves užstatymui.

                              "Naujos erdvės tarsi salos su savo vidine struktūra būtų patrauklios investuotojams. Tokiose erdvėse galima būtų įrengti požemines automobilių stovėjimo aikšteles, pirmus pastatų aukštus skirti komercijai, viršutinius - gyventojams", - planavo Š.Kiaunė.
                              Kiekviename kvartale būtų sukuriama uždara erdvė - nedidelė aikštė ar skveras. Jaukumą kurtų želdinių kompozicijos, mažoji architektūra, pasažai ir kavinės.

                              Architektai įsitikinę, kad sklypų savininkai turėtų būti suinteresuoti kvartalų integravimu į alėją. Sutvarkius aplinkinius kvartalus, nauda būtų abipusė. Į pėsčiųjų gatvę sugrįžtų gyvybė, kuri išplistų ir į aplinkinius kvartalus. Į naujas vidines viešąsias erdves planuojama įkomponuoti esamus kultūrinius objektus - Lėlių ir Dramos teatrus, Karininkų ramovę, M.Žilinsko dailės galeriją.

                              Grindinys - iš granito

                              Š.Kiaunė siūlo atkurti senąjį Laisvės alėjos profilį - išryškinti buvusį gatvės piešinį, kai ji susidėjo iš šaligatvių palei namus, važiuojamosios dalies bei centrinio pėsčiųjų bulvaro. Tai galima būtų padaryti naudojant skirtingų dydžių ir skirtingomis kryptimis klojamas granito plokštes. Nuolaidus granitinis šaligatvio bortas formuotų atskiriamąją piešinio liniją, bet išliktų tame pačiame lygyje kaip visa Laisvės alėjos danga.
                              Aplink medžius liktų tik metalinės, specialiai medžių kamienams įrėminti skirtos grotelės - vadinamojo vazonų įvaizdžio neliktų. Architektų Kiaunių projekte numatyta alėją ir vidinius kvartalų kiemus sujungti tuo pačiu granitinių plokščių grindiniu.

                              "Dviračių taką iš alėjos reikėtų iškelti į Kęstučio gatvę, suoliukus - sustatyti kampu grupelėmis, kad būtų patogu bendrauti, taip pat - įrengti daugiau gėlynų", - siūlė Š.Kiaunė.

                              Šiuo metu miesto savivaldybė yra paskelbusi Laisvės alėjos techninio projekto rengimo konkursą - įvairios architektų komandos kviečiamos teikti pasiūlymus pagal A. ir Š.Kiaunių sukurtą alėjos viziją. Konkurso vokai bus atplėšti spalį.

                              Faktai apie Laisvės alėją:

                              Laisvės alėja yra platuminės orientacijos gatvė, besitęsianti iš vakarų į rytus.
                              Pietinis alėjos šonas beveik visą laiką skendi šešėlyje, o šiaurinis - apšviestas.
                              Tai yra didžiausia pagrindinio miesto pėsčiųjų trakto, jungiančio Senamiestį su Žaliakalniu, grandis.

                              Alėjos ilgis - apie 1,75 km. Gatvė yra palyginti siaura (24-27 m).
                              Pėsčiųjų eismo zona yra dominuojanti ir sudaro 92 proc. visos alėjos teritorijos ploto.
                              Didžiausia gatvės vertybė - liepų alėjos. Čia auga 577 medžiai, iš kurių didžioji dalis - liepos.

                              Kauno diena







                              Kas pažadins Laisvės alėją?

                              Rūta Stankevičiūtė
                              Numeris 356 (28419), 2008-09-06


                              Pagrindinė Kauno pėsčiųjų gatvė po darbo dienos ištuštėja, vakarinio ar naktinio gyvenimo čia - nė kvapo. Į "Akropolį" išsikėlusių parduotuvių ir kavinių vietos užimamos palengva, akis bado užrašai "Išnuomojama", "Parduodama".

                              Nuomotis patalpų neskuba

                              Perėję Laisvės alėją nesunkiai suskaičiuosime iki dvidešimties tuščių vitrinų su užrašais "Išnuomojama" ar "Parduodama" - tai dar daugiau negu prieš gerą pusmetį. Kodėl parduotuvės ar kavinės neskuba keltis į pagrindinę miesto gatvę?

                              "Laisvės alėja - apleista, šiuo metu ji tikrai nekaip atrodo. Palyginkite, kaip Laisvės alėja atrodė prieš 15 metų ir kaip prieš tiek pat metų atrodė Gedimino prospektas Vilniuje. Palyginkite, kaip šios gatvės atrodo šiandien - milžiniškas skirtumas", - vieną priežasčių nurodė nekilnojamojo turto bendrovės "Latmas" direktorius Vygintas Leonavičius.
                              Be to, nemenką dalį potencialių Laisvės alėjos nuomininkų nugvelbė miesto centre duris atvėręs laisvalaikio, prekybos ir pramogų centras "Akropolis".

                              "Į "Akropolį" išėjo daug kas, o jų vietos užimti neskuba niekas. Alėjoje išsilaikyti nėra lengva, čia gyvuoja tik parduotuvių tinklus turintys prekės ženklai, tokie kaip "Apranga", "Hugo Boss", "Sarma", - pastebėjo V.Leonavičius.
                              Eksperto teigimu, išsinuomoti patalpas Laisvės alėjoje šiuo metu kainuoja apie 100 litų už kv. m.

                              Išlieka geriausia investicija

                              Nekilnojamasis turtas geroje vietoje visais laikais buvo vertinga investicija, o Laisvės alėja - viena geriausių vietų Kaune. Tačiau šiuo metu parduodamų patalpų kainos nėra adekvačios rinkos situacijai.

                              "Tie, kurie planavo parduoti patalpas, dabar to daryti neskuba: išlauks, kol praeis ekonominė krizė, nes dabar atsisakyti tokio turto būtų neprotinga. Nėra kur geriau investuoti didelių pinigų", - įsitikinęs bendrovės "Baltic Realty Adviser" valdybos pirmininkas Arvydas Žilevičius. Po krizės, jo nuomone, pirmiausia atgyja miestų centrai, senamiesčiai, todėl vos tik šalies ekonomika pradės vėl klestėti, pirmiausia tai pastebės Laisvės alėjos praeiviai.

                              A.Žilevičiaus nuomone, iš tuščių vitrinų nedingsta užrašai "Parduodama" ir "Išnuomojama" todėl, kad patalpų savininkai įsikibę pernelyg aukštų kainų. Potencialūs paslaugų teikėjai Laisvės alėjoje šiuo metu neišgali mokėti daug už patalpų nuomą, todėl jos stovi tuščios.

                              Kai kurie pastatų Laisvės alėjoje šeimininkai neskuba jų restauruoti, nes nežino, kaip alėja atrodys ateityje, ar ji bus renovuota, kokią strategiją puoselėja miesto valdžia.

                              Vakarienės kultūros - tik užuomazgos

                              Europos didmiesčių senamiesčiuose turistai ir vietos gyventojai masinami įvairių šalių virtuvėmis, prestižinių restoranų prekės ženklais. Kauno Laisvės alėjoje vakarieniavimo kultūros - tik užuomazgos.

                              "Kokybišką maistą siūlančių restoranų reikia tokiems kaip aš, bet juose kasdien nepavakarieniausi - už kokybišką maistą atitinkamai reikės mokėti. Užsieniečių, tarptautinio verslo mūsų mieste nėra tiek, kad tokie restoranai būtų užpildyti, išsilaikytų", - kalbėjo A.Žilevičius.

                              Jis mano, kad ateityje Laisvės alėjoje turėtų atsirasti jaukių ispaniškų, itališkų restoranų - nedidelių, turinčių 10-15 staliukų. Juos atidaryti ir klientus aptarnauti galėtų šeimos.
                              Naujus restoranus, kitas parduotuves į alėją priviliotų, verslininko nuomone, mažesni mokesčiai - tuo turėtų pasirūpinti miesto savivaldybė. Be to, būtinas geras susisiekimas, didesnės viešojo transporto pajėgos vakarais.

                              Pasigenda valdžios dėmesio

                              Kauno pramonės, prekybos ir amatų rūmų prezidento Mečislovo Rondomansko nuomone, alėją atgaivinti galima, tačiau tam reikia valdžios indėlio kaip Šiauliuose ar Vilniuje. Kauno valdžia turėtų paskubėti atnaujinti infrastruktūrą - įrengti automobilių stovėjimo aikšteles, pakeisti grindinį, suoliukus, pasirūpinti tinkamu apšvietimu.

                              "Jeigu visi šie darbai būtų atlikti, tai paskatintų verslininkus imtis naujų projektų Laisvės alėjoje", - pabrėžė M.Rondomanskas. Jo nuomone, alėjoje būtų mažiau tuščių vitrinų, jeigu miesto valdžia investuotojams taikytų daugiau lengvatų, ypač plėtojantiems stambius objektus. Efektyvi priemonė, anot jo, yra ir Turto mokesčio mažinimas alėjoje veikiančioms ir fasadus tvarkančioms parduotuvėms.

                              "Miestui reikia, kad valdžia judėtų. Dabartinė Kauno valdžia juda daugiausiai, palyginti su pirmtakais, bet verslui reikia, kad alėjos rekonstrukcijos procesai vyktų dar greičiau", - mano M.Rondomanskas.

                              A.Žilevičius primena, kad sunkiausiu šaliai metu gyventojai renkasi centrinėse miestų gatvėse, prie svarbiausių objektų. Todėl tokioms vietoms kaip Laisvės alėja reikia skirti ypatingą dėmesį.

                              "Jeigu atsitiktų kas nors panašaus, kas įvyko Gruzijoje, žmonės rinktųsi prie Muzikinio teatro ar kitų objektų Laisvės alėjoje. Šios vietos kiekvienam kauniečiui yra ypatingos. Kad ir kokius akropolius pastatytų, jie niekada neatstos Laisvės alėjos", - pabrėžė A.Žilevičius.

                              Trūksta žmonių sąmoningumo

                              Laisvės alėjoje gimęs ir augęs A.Žilevičius sako, kad šios pėsčiųjų gatvės, kaip ir senamiesčio gyventojus, sieja ypatingas ryšys - dažnas neapsieitų be rytinės kavos pamėgtoje kavinėje ar popiečio pasivaikščiojimo.

                              "Laisvės alėją pažadinti galima be milijoninių investicijų. Viskas prasideda nuo žmonių požiūrio, elgesio. Jeigu savivaldybė uždraudė alėjoje elgetauti, to turi būti paisoma. Jei neleidžiama transportui važiuoti grindiniu - šios taisyklės taip pat reikia laikytis", - A.Žilevičius įsitikinęs, kad šiuo metu viešoji tvarka alėjoje užtikrinama nepakankamai. Jis siūlo iš alėjos iškelti dviračių taką, drausti po ją važinėti motociklams. Alėjos gyventoją erzina ir tarpusavyje nederančios parduotuvių virtinos - miesto architektai turėtų nustatyti tam tikrus reikalavimus, kurių turėtų paisyti parduotuvių šeimininkai.
                              Specialistai prognozuoja, kad Laisvės alėja atgims, kai bus rekonstruotas "Merkurijus", atsiras daugiau biurų pastatų.

                              "Kai Laisvės alėjoje bus daugiau baltų apykaklių, atsiras poreikis kurti įvairesnių restoranų. Kai yra poreikis, netrukus atsiranda ir pasiūla", - sakė A.Žilevičius.

                              Prabanga ateina palengva

                              Ekspertai prognozuoja, kad ateityje Laisvės alėjoje susitelks prabangos prekių parduotuvės. Tokie prekės ženklai į alėją žengia palengva ir ne visiems pavyksta įsitvirtinti.

                              Naujausias prekės ženklas, atsiradęs Laisvės alėjoje, - "Marc O'Polo". Frančizės būdu į Kauną pasaulyje pripažintą drabužių kūrėją atvedę verslininkai įsitikinę, kad čia aukštos klasės prekės ženklų poreikis kol kas nepatenkinamas.

                              Bendrovės "Burda Moden Salonas" rinkodaros direktorius Edgaras Presas tikina, kad savininkai sprendimą atidaryti "Marc O'Polo" parduotuvę Kaune priėmė nedvejodami.
                              "Tikime Laisvės alėjos ateitimi - čia atsiras ir daugiau prestižinių parduotuvių. Jau yra "Hugo Boss", kitų prestižinių prekės ženklų. Pamažu ši gatvė taps garsių prekės ženklų santalka", - kalbėjo E.Presas. Jis pabrėžė, kad nemenką dalį Vilniuje esančios parduotuvės klientų iki šiol sudarydavo kauniečiai.

                              Kauno diena
                              Paskutinis taisė Bootsy; 2008.09.08, 16:03.
                              Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                              Comment


                                Tiesiog super vizijos. Dieną po Laisvės alėją burzgiantys mikrikai, aptarnaujantis transportas, vakare - bmw'ų ir mersų "pachazūcha". Išskustos liepos, panaikintos klombos ir vietoje jų į metalo rėmus kaip ir Gedimino pr. įsprausti jauni medeliai. Vietoj to užtad turėsim skėčius (kaip tie skėčiai po vieno sezono atrodys?). Puikus natūralumo jausmas ar ne? Tiesa, suoliukai sustatyti kvadratais, vienas prieš kitą, bus. Vietoj to, jog galėtumėm stebėti praeinančius žmones turėsim žiūrėti ir bendrauti su priešais sėdinčiais. Tet-a-tet taip sakant
                                Bet čia tik smulkmenos. Laisvės alėjos vizija plačiąja prasme stebina dar labiau. Prabangos prekių parduotuvės... Kiek paprastų miestiečių tokiose lankosi? Kokiu būdu tos parduotuvės pagyvins vakarinį Laisvės alėjos gyvenimą? Ofisai, balti marškiniai... Tas pats klausimas - kaip tai pagyvins vakarinį gyvenimą?
                                Visada įsivaizdavau, kad Laisvės alėja turi būti jaunatviška, šurmuliuojanti jaunų žmonių ir šiaip visų miestiečių vieta, tačiau panašu, kad ją rengiamasi pritaikyti visai kitai auditorijai. Kokiai? Ar buvot kas nors šiltą vasaros vakarą savanorių jazze?
                                Paskutinis taisė Bootsy; 2008.09.08, 15:57.
                                Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                Comment


                                  Pagrindine Laisves Alejos problema - susisiekimo nebuvimas. As, kaip ir dauguma kitu, esu komforto zmogus. Isivaizduokit, sugalvoju pavakarieniauti su seima mieste. Vien is patriotizmo nevaziuosiu i LA, tam reiktu ieskoti kur palikti masina viename is duobetu kiemu, drebeti, kad kas lango neisdauztu ir dar pedinti kelias minutes iki restorano per bjauru ora.

                                  Ne. As verciau nuleksiu iki Pompejos Visinskio gatveje, prisiparkuosiu salia restorano esancioje apsviestoje parkavimo erdveje ir nesuksiu galvos. O gal verciau nuvaziuosiu i senamiesti, "Anties" restorana Rotuses Aiksteje, kur masina pastatyciau prie pat. O gal "Pappa Jazz" restoranas Savanoriu prospekte, kur masinu stovejimo aikstele yra po paciu pastatu? Kur pastoviai vyksta judejimas.. O dar ir puiki muzika..

                                  Probelma tame, kad LA isdestymas yra ydingas. Negalima tiketis, kad zmones siais niuriais kapitalizmo laikais aukos savo ir artimuju komforta bei vedini fanatizmo bindzines po aleja, neturincia, ko pasiulyti. Beveik 2 kilometru tiese. Mano manymu tokia vientisa erdve yra per didele. Ja reikia skaldyti:

                                  1.Dalyse jos leisti automobiliu eisma. Nesame tokie stori kaip kad Amerikieciai, kad nesugebetume ramiai kulniuoti viduryje Laisves Alejos, medziu alejoje. Jei gerai prisimenu, anksciau LA budavo skirta (dalinai?) automobiliams.

                                  2.Dali jos irengti pasaza (dengti stikliniu stogu). Lietuva pastoviu geru ora pasigirti negali. Taciau pasedeti dengtame LA pasaze Presto kavinukeje, puciant siltam orui ir pasiurbcioti Espresso jaukiau pliaupiant lietui, neatsisakyciau.


                                  3.Irengti parkingus, po zeme, po pastatais, ant pastatu. Bet kur, tik kad nereiktu vartotojams sukti galvos.


                                  Prie ruso man buvo geriau

                                  Comment


                                    Gražios idėjos, kylančios prisižiūrėjus Vakarų, arba tiesiog - išpuikėjimas. Žmonės pasidarė per daug išlepę, nemanai? Man Laisvės alėja graži ir dabar, man pakaktų tik to, jei pakeistų grindinį, nes jis yra nusidėvėjęs ir medžius - nes jie jau seni. Taigi žiūriu ne iš materialinės, bet praktinės pusės. Po stogu galima pavaikščioti prekybos centruose - būtų beveik tas pats. Beveik atsiranda sąlyga - noriu rūmų - kitaip neisiu.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė alonso Rodyti pranešimą
                                      Pagrindine Laisves Alejos problema - susisiekimo nebuvimas. As, kaip ir dauguma kitu, esu komforto zmogus. Isivaizduokit, sugalvoju pavakarieniauti su seima mieste. Vien is patriotizmo nevaziuosiu i LA, tam reiktu ieskoti kur palikti masina viename is duobetu kiemu, drebeti, kad kas lango neisdauztu ir dar pedinti kelias minutes iki restorano per bjauru ora.
                                      Karts nuo karto vakarieniauju Miesto sode. automobilį galiu palikti tiek iš vienos LA pusės (prie savivaldybės gatvelėj), tiek iš kitos (šalia naujojo stiklinio pastato). Ten pat ir Jazzas, jei yra noras ten valgyti. Taip kad parkavimo problemos (vakare nuo 19val.) šioje vietoje nėra.

                                      Jei oras geras, automobilį palieku prie Soboro ar netgi Rotušės aikštėj ir taip dar prieš ir po vakarienės pasivaikštau miesto centre. jokių minčių apie lango daužymą nebūna. Viskas priklauso nuo tamstos požiūrio ir nusiteikimo.

                                      Comment


                                        šeštadienį išsiruošėm pasivaikščioti po miestą, ėjom per žaliakalnį (nuostabūs, dar neištirti mano plotai), nusileidom kauko laiptais, lipdami sutikom tik vieną žmogų, ėjom putvinskio gatve - tylu ramu, vienas kitas žmogus tik, pasėdėjom karo muziejaus sodely - nuostabi vieta, kažkodėl irgi dar nesu ten sėdėjęs ilgėliau geru oru, na ir per daukanto gatvę nupėdinom iki laisvės ir.. ir apstulbau - pilna alėja žmonių, kavinėse retai rasi laisvą vietą, šurmulys, spalvos, geras oras, žmonės laimingi ir besišypsantys - tuo momentu atrodė, kad laisvei išvis nieko nereikia... na paskui pamąsčiau, kad visgi šiek tiek reikia - naujo grindinio, ir dailesnių kai kurių pastatų fasadų. na gal ir gėlių kiekvienoje klomboje. ir būtų idealu, nereiktų jokių skėčių ir panašaus kičo. bet kaip tai įteigti mūsų "protuoliams" valdininkams, "visažiniams" architektams ir kitiems, kurie turi galių kažką keisti...

                                        Comment


                                          Parašė alonso Rodyti pranešimą
                                          Ne. As verciau nuleksiu iki Pompejos Visinskio gatveje, prisiparkuosiu salia restorano esancioje apsviestoje parkavimo erdveje ir nesuksiu galvos. O gal verciau nuvaziuosiu i senamiesti, "Anties" restorana Rotuses Aiksteje, kur masina pastatyciau prie pat. O gal "Pappa Jazz" restoranas Savanoriu prospekte, kur masinu stovejimo aikstele yra po paciu pastatu?
                                          Dar pamiršai McDrive.

                                          Štai, pvz., Donelaičio ir Kęstučio g-vės, kur "geras susisiekimas", t.y. - leidžiamas automobilių eismas, tiesiog klesti, ar ne?

                                          O Maironio g-vėj yra toks objektas "Sostinė". Į jį beveik galima įvažiuoti pro duris, bet ar jis labai patrauklus?

                                          (Čia aš turiu omeny pasiūlymus leisti automobilių eismą LA).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X