Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Stilius tai stilius, bet matau kad fone daug tokių, kurie su sauga dar nesupažindinti.
    Žingsnis iki nelaimės.
    Po pirmos praskeltos kaukolės gal susimąstys

    Comment


      Parašė manometras Rodyti pranešimą
      Aš dažniau vaikštau ta dalimi, kuri šaligatvis, nes tos smulkios trinkelės sukelia važiuojamosios dalies įspūdį. Bet tada dar reikia neapsižioplint ties eilinės gatvės tipo nuolydžiais ir kraštiniais borteliais.
      Dar man nepatinka, kad sankryžos, kuriomis automobiliai kerta alėją, dabar jau nėra pažymėtos kaip pėsčiųjų zona. Anksčiau buvo amžinai geltonai mirksintys šviesoforai, tai visi žinojo, kad jiems reika pristabdyt, o dabar neva eilinė pėsčiųjų perėja. Kai kurie, gal nežinantys apie alėjos ypatingumą, ten traktuoja pėsčiuosius kaip kėglius ir gąsdina lėkdami.
      Vis tik didžiausia klaida buvo palikti tokią plačią važiuojamąją dalį per Laisvės al. tiek Maironio g., tiek Mickevičiaus g.
      Pamatavau su Google Maps perėjos plotis nuo vieno važiuojamos dalies krašto iki kito yra apie 10-11 m
      Užtektų vos ne pusės tiek - 6,5 m. Prasilenktų ir automobiliai, ir pėstiesiems saugiau.

      Comment


        Parašė manometras Rodyti pranešimą
        Aš dažniau vaikštau ta dalimi, kuri šaligatvis, nes tos smulkios trinkelės sukelia važiuojamosios dalies įspūdį. Bet tada dar reikia neapsižioplint ties eilinės gatvės tipo nuolydžiais ir kraštiniais borteliais.
        Dar man nepatinka, kad sankryžos, kuriomis automobiliai kerta alėją, dabar jau nėra pažymėtos kaip pėsčiųjų zona. Anksčiau buvo amžinai geltonai mirksintys šviesoforai, tai visi žinojo, kad jiems reika pristabdyt, o dabar neva eilinė pėsčiųjų perėja. Kai kurie, gal nežinantys apie alėjos ypatingumą, ten traktuoja pėsčiuosius kaip kėglius ir gąsdina lėkdami.
        Tikrai manai, kad per mažai priemonių? Ženklas ribojantis greitį iki 20km/h, pėsčiųjų perėjos ženklai ir gulintys policininkai? Žybsinčios lemputės yra grindinyje, tik jau neveikia. Gal dar šlagbaumų reiktų? Vairuotojams kuriems nepadeda esamos priemonės, nepadės nieks!!!

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Tikrai manai, kad per mažai priemonių? Ženklas ribojantis greitį iki 20km/h, pėsčiųjų perėjos ženklai ir gulintys policininkai? Žybsinčios lemputės yra grindinyje, tik jau neveikia. Gal dar šlagbaumų reiktų? Vairuotojams kuriems nepadeda esamos priemonės, nepadės nieks!!!
          Nemačiau nei ženklų apie 20 km/h, nei gulinčių “policininkų” iš pat pradžių. Signalų (specifinio dizaino, rimtų kalnelių) reikėjo apie pėsčiųjų zoną, o ne “čia nereguliuojama pėsčiųjų perėja, todėl pabūkit nesavimi ir sumažinkit greitį, mielieji mėgėjai manyti, kad žmonės yra kėgliai, jei eina per gatvę, kuria jūs važiuojat”.

          Bet mačiau lakstančius ir girdėjau cypiančius-pypiančius. Atsisukau, žiūriu, kokie penki žmonės, kurie norėjo pereiti, apšalę atšoka prie šaligatvio ant RimiExpress kampo.
          Vėliau jau pamačiau, kad tuos primityvius neaukštus guminius “policininkus” susimylėjo prisukti.

          Vis tiek nesuprantu, kodėl nepadarė visko taip, kaip buvo įprasta ir anksčiau visada veikė.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Todel as dar karta esu isitikines, kad reikia uzdrausti automobiliams kirsti Laisves al, kaip kad Gedimino g. Laisves aleja dabar nera pilnai pesciuju zona.

            Comment


              Kažkada planavo po žeme pravaziavima...

              Comment


                Parašė manometras Rodyti pranešimą

                Nemačiau nei ženklų apie 20 km/h, nei gulinčių “policininkų” iš pat pradžių. Signalų (specifinio dizaino, rimtų kalnelių) reikėjo apie pėsčiųjų zoną, o ne “čia nereguliuojama pėsčiųjų perėja, todėl pabūkit nesavimi ir sumažinkit greitį, mielieji mėgėjai manyti, kad žmonės yra kėgliai, jei eina per gatvę, kuria jūs važiuojat”.

                Bet mačiau lakstančius ir girdėjau cypiančius-pypiančius. Atsisukau, žiūriu, kokie penki žmonės, kurie norėjo pereiti, apšalę atšoka prie šaligatvio ant RimiExpress kampo.
                Vėliau jau pamačiau, kad tuos primityvius neaukštus guminius “policininkus” susimylėjo prisukti.

                Vis tiek nesuprantu, kodėl nepadarė visko taip, kaip buvo įprasta ir anksčiau visada veikė.
                Dar kartą pasikartosiu, kam nepadeda esamos priemonės, nepadės ir mirksintys šviesoforai. Kodėl manai, kad tam kur cypė-pypė kažkaip įtakos mirksintis šviesoforas?
                Kita problema, jeigu nematai ženklų, tai kaip juos parodyti? Jie ten tikrai stovi nuo 2018m.
                Nesuprantu kodėl pasirinkti tokie gulintys policininkai, kurie skirti tramdyti lengvąjį transportą, o autobusai, ar sunkusis transportas gali apsižergti, juk čia nevažiuoja VT, O lengvosios sėkmingai apvažinėja prie mažesnio eismo viduriu kirsdami ištisinę skiriamąją liniją, kuri greitu laiku atitinkamose vietose nusitrins, dėl dažno jos kirtimo.

                Comment


                  Tai dar psiskaitykit ką reiškia mirksintis geltonas šviesoforas pagal KET.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Dar kartą pasikartosiu, kam nepadeda esamos priemonės, nepadės ir mirksintys šviesoforai. .
                    Pagal tokią logiką ir kalneliai niekam nepadeda, nes "kam nepadėjo buvusios priemonės, nepadės ir kalneliai".
                    Juokingai kalbi. Kiekviena priemonė sumoje padeda vis didesniam kiekiui vairuotojų.

                    Comment


                      Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                      Tai dar psiskaitykit ką reiškia mirksintis geltonas šviesoforas pagal KET.
                      Pagal pasiskaitymą tai yra “įspėjimas apie nereguliuojamą sankryžą, kuria leidžiama važiuoti”. Realiai jis veikia, nes ir vairuotojai, ir pėstieji juda per tokią sankryžą dėmesingai, atsižvelgdami vieni į kitus. Ten nėra nusiteikimo, kad "pėstieji privalo pažiūrėt, ar aš nevažiuoju!!!“ arba "vairuotojai privalo matyt, kad aš einu”, tai yra būtent signalas “būk atsargus”.
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Tai turbūt todėl, kad ten nėra nereguliuojama sankryža, o tiesiog pėsčiųjų perėja, viskas dabar yra padaryta teisingai - greitį ribojantys ženklai, kalneliai ir pėsčiųjų perėjos ženklai. Viskas labai logiška, nes anksčiau, prie mirksinčių geltonų šviesoforų, tai net nelabai buvo aišku kas turi pirmumą: ar vairuotojai, ar pėstieji...

                        Comment


                          Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                          Tai turbūt todėl, kad ten nėra nereguliuojama sankryža, o tiesiog pėsčiųjų perėja, viskas dabar yra padaryta teisingai - greitį ribojantys ženklai, kalneliai ir pėsčiųjų perėjos ženklai. Viskas labai logiška, nes anksčiau, prie mirksinčių geltonų šviesoforų, tai net nelabai buvo aišku kas turi pirmumą: ar vairuotojai, ar pėstieji...
                          Tada buvo aišku, kad niekas neturi pirmumo, bet gali lėtai prasilenkti, stengdamiesi nieko neužmušti.
                          O dabar kas turi pirmumą?
                          Yra vairuotojų, kurie tiki, kad turi praleisti pėsčiuosius, o yra tokių, kurie tiki, kad visi pėstieji privalo palaukti, kol jie pravažiuos, o kad nebūtų kėglių, tikriausiai verta iš karto juos išbaidyti, parodant, kad leki ir lėksi cypdamas.
                          Yra pėsčiųjų, kurie tiki, kad turi pirmumą, nes eina pėsčiųjų gatve.

                          Na, ir grynai praktiškai, estetiškai: kažkokie bjaurūs “policininkai” + staiga ženklas 20 + ženklas eilinė pėsčiųjų perėja versus tiesiog mirksintys šviesoforai.
                          Paskutinis taisė manometras; 2022.08.17, 13:45.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą
                            O dabar kas turi pirmumą?
                            Kas čia dar gali būti neaišku? Vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius! Aiškiau nebūna. Kai niekas neturi pirmumo, tai yra blogai, nes tokiose vietose negalioja lygiareikšmių sankryžų taisyklė. Jeigu yra nesuprantančių elementarių KET, tai čia jų bėda, matyt, ir jūsų taip pat...

                            Comment


                              Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                              Kas čia dar gali būti neaišku? Vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius! Aiškiau nebūna. Kai niekas neturi pirmumo, tai yra blogai, nes tokiose vietose negalioja lygiareikšmių sankryžų taisyklė. Jeigu yra nesuprantančių elementarių KET, tai čia jų bėda, matyt, ir jūsų taip pat...
                              Pilna Lietuvoje vairuotojų, kurie taip nemano ir nemanys, nes ten nuolatinis pėsčiųjų srautas, o ne eilinė pėsčiųjų perėja, prieš kurią sustoji, praleidi kelis, pravažiuoji.
                              ПТН ПНХ
                              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                              Comment


                                Pilna dar nereiškia, kad dauguma ir nereiškia, kad eismą reikia derinti prie tų, kuriems nerūpi KET.
                                P.S. ir pasistenkit pilnai necituoti prieš tai buvusio komentaro...

                                Comment


                                  Žinant, kad tokiose eilinėse perėjose Lietuvoje žalojami ir žudomi pėstieji, padaryti tokias perėjas prieš pėsčiųjų gatvę, yra susitaikymas su kabai tikėtinu žmonių, ypač vaikų, žuvimu arba sužalojimu.
                                  ПТН ПНХ
                                  «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Pagal tokią logiką ir kalneliai niekam nepadeda, nes "kam nepadėjo buvusios priemonės, nepadės ir kalneliai".
                                    Juokingai kalbi. Kiekviena priemonė sumoje padeda vis didesniam kiekiui vairuotojų.
                                    Tai paaiškink man kam pastatė tokius "gulinčius policininkus" kuriuos galima apvažiuoti? Kurie skirti netrukdyti VT, kurio ten nėra? Aš šioje vietoje už ištisinį kalniuką, kuris čia atrodytų estetiškiau ir veiksmingiau.
                                    Taip, dedam kuo daugiau priemonių, nemato ženklo 20, sustatom vidutinio greičio matuoklius. Nemato gatvėje pėsčiųjų perėjos ženklo, gal statome reguliuojama pėsčiųjų perėja, taip kažkieno trokštamą šviesoforą?

                                    Dar kažkas nusišneka, kad anksčiau kai buvo neaišku kieno pirmumas, tada buvo aišku. O kai dabar aišku kieno pirmumas, tai neaišku kaip elgtis Ir ką tu tokiems žmonėms gali pasakyti?
                                    Pėsčiųjų perėjos ženklai ten buvo ir prie mirksinčio geltono šviesoforo, tad pirmumas ir tada jau buvo aiškus. Mirksinčios lemputės dabar yra grindinyje, tik problema, kad jų nesudeda kokybiškų ir jos greit sugenda.

                                    Lietuvoje per mažai turime kontrolės, kad eismo dalyviai laikytųsi KET, čia kalbu apie visus dalyvius pėsčiuosius, paspirtukus, vairuotojus, taisyklės yra, tik per mažai kontrolės, kad jų laikytųsi, o galvoja kaip sukuti papildomų taisyklių kurių vis tiek nieks nekontroliuos, o dauguma lietuvių galvoja jeigu nebaudžia, arba kiti pažeidinėja reiškiasi galima pažeidinėti

                                    Comment


                                      Rimti (neguminiai) stacionarūs kalneliai tikriausiai suveiktų kaip stabdis visiems, kam gaila savo automobilio. Tada ir geltonų mirksinčių šviesoforų nereiktų.
                                      Šiaip aišku, kad pagal KET ženklas “pėsčiųjų perėja” reiškia pėsčiųjų pirmenybę, bet jis to, deja, nereiškia visų Lietuvos vairuotojų galvose, todėl galbūt padėtų pėsčiųjų zonos ženklas, leidžiantis ir judėti ir dviračiams bei paspirtukams.
                                      ПТН ПНХ
                                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                      Comment


                                        Gal nreikėtų visų vairuotojų galvų tapatinti su savąja
                                        O kuo šitie kalneliai nestacionarūs? Jūs privažiavęs galite juos perkelti? Ir kuo blogai guminiai?

                                        Comment


                                          Parašė manometras Rodyti pranešimą
                                          Tada ir geltonų mirksinčių šviesoforų nereiktų.
                                          .
                                          Tie geltonai mirksintys šviesoforai buvo ir Laisvės alėjos įvaizdžio dalis, kone mažoji architektūra. Jie ne tik atkreipdavo vairuotojų ir pėsčiųjų dėmesį dėl eismo, bet buvo ir kaip Laisvės alėjos, sakykime, matavimo ženklai, kartu su fontanu žymintys atkarpas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X