Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškių NMC projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas "viskas"? Eiti įstrižai visada metrais greičiau nei dviem kraštine. Pereiti per vieną fazę taip pat greičiau nei perėjus vieną atkarpą poreikis laukti kitos fazės.
    Turiu omenyje bendrą eismo organizavimą. Nereikia pamiršti. Praeiti pėstiesiems įstrižai užtruks ilgiau, negu praeiti 4 juostas statmenai, greta važiuojant transportui. Ta prasme ilgesnis užlaikymas kitam transportui, t.y. ir viešajam ir privačiam. Reikia į viską žiūrėt plačiai.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Turiu omenyje bendrą eismo organizavimą. Nereikia pamiršti. Praeiti pėstiesiems įstrižai užtruks ilgiau, negu praeiti 4 juostas statmenai, greta važiuojant transportui. Ta prasme ilgesnis užlaikymas kitam transportui, t.y. ir viešajam ir privačiam. Reikia į viską žiūrėt plačiai.
      Atitinkamai pakoreguoti, kad pėsčiųjų fazė ilgesnė ir retesnė. O procentualiai pasiskirstymas liktų toks pat. Aišku tada pėsčiajam norinčiam praeiti tiesiai tektų kažkiek ilgiau palaukti. Bet didesnė tikimybė spėti į dar degančią žalią.

      Comment


        Nepamirškit senesnių žmonių ar mamų su vaikais, žmonių su lagaminais ir t. t. Ne visi iš karto gali pereiti įstrižas sankryžas.

        Comment


          Sankryžą tikrai galima siaurinti panaikinant greitėjimo juostą Konstitucijos pr., kuri yra visiškai nereikalinga.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Click image for larger version

Name:	93845AF2-88A5-41EC-A7B6-50870192558C.jpeg
Views:	1
Size:	392,6 kB
ID:	1741385

            Comment


              Ibrahim pradejo griauti? kazkaip greitai labai

              Comment


                Taigi ne Ibrahimas ten

                Comment


                  Bet Ibrahim teritorijoje.

                  Comment


                    Būtų juoko, jei pirmiau pastatytų, nei Eika.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Paparčių namai.

                      Comment


                        Kažkoks kosmosas. Parduota 60% antro etapo, nors dar duobę tik kasa.

                        Comment


                          Atsakymas: THIS IS HANNER!

                          Comment


                            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                            Kažkoks kosmosas. Parduota 60% antro etapo, nors dar duobę tik kasa.
                            Manau tiesiog reflektuoja dabartinę rinką. Paklausa labai didelė, statytojas patikimas, kainos geros, vieta gera. Aš, tiesą sakant, netgi stebiuosi, kad dar yra laisvų butų ten.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Manau tiesiog reflektuoja dabartinę rinką. Paklausa labai didelė, statytojas patikimas, kainos geros, vieta gera. Aš, tiesą sakant, netgi stebiuosi, kad dar yra laisvų butų ten.
                              Sitas projektas kaip ant lekstutes. Sunkiausia buvo lauztis REALCO, su Linkmenu ezerais, pirmu etapu. Kai zmones vaziuodavo apziuret i kazokia skyle, be saligatviu, moraliskai uzdrozta vieta ir mastydavo, ar cia isvis zmogui gyvent imanoma. O dabar ir Senvages slenis ne uz kalnu ir KAUSTOS projektai, pastatytas EIKOS verslo centras su daugiabuciais, aplink formuojasi gatves, formuojasi normali gyvenamoji aplinka. Beje, ten net du mano pazistami nusipirko butus ir as jiems rekomendavau. Ta vieta daug jaukesne, nei pvz Koriu pirmas etapas, kai uz lango pati baisiausia gatve Vilniuje - Kalvariju ir siaip visokie siukslynai po langais. Bet ir ta zona igaus civilizacijos. Svarbiausia nenslugtu NT paklausos tempas, cia bene esminis momentas, o jau toliau.. Snipiskes savaime susilipdys, cia jau kaip tam posaky, kai ranka ranka plauna, svarbiausia zmones suvokia centro artumo privalumus, pradeda svert + ir -.. Ypac gera impulsa duos Kausta, su perimetriniais uzstatymais, tiek Linkmenu tiek Zalgirio gatvese. Kernaves Aveniu projektas, akivaizdu, kad bus ispirktas iki bus pastatytas. O Anrekos K17 merdi. Kalbejau su vienu ju darbuotoju, sake iskart nusisuka suzinoje, kas rangovas ir nebesigilina. Stai ka reiskia suterstas vardas ir kreivos perdangos lrytas portale. Taigi, realybe ta, kad i Hanner zmones ziuri kaip i patikima, nepaisant visuomenes nuolatinio pykcio liejimo viesojoj edvej Kita vertus uz CR-1 ir B23 ir man pikta

                              Comment


                                padidinsiu foto

                                Comment


                                  Nu bet pasakykit - kuo geriau Paparciu namai nei pvz Kernaves Aveniu? Kainos +- panasios, Kernaves Aveniu ganetinai labiau arciau centro, vaizdas ten aplink greiciau pasikeis nei su paparcio namais - Senvages slenis tai ok, bet visi lauzynai ir sandeliai kitoj pusej dar lyg neplanuoja issikelt. Architektura asmeniskai man grazesne Kernaves Aveniu, bet cia galim sakyt, kad lygu.

                                  Tie patys Linkmenu Ezerai leciau issiparduoda gerokai nei Paparciu namai. Hannerio zenklas matyt daug duoda.

                                  Comment


                                    Kernaves Aveniu projektas ir man dailesnis. Gal kazkoki impulsa duoda ir Hanner salygos su isperkamaja nuoma, nors maniskiai to net nesvarste. Paparciu namu pliusas, tai tos gatveles ramuma. Is vienos puses didelis Technopolio mazgas, is kitos Skanesno. O jis kazkur per viduriuka, jokio tranzito, maziau kontrastuojanciu slogiu vaizdu. Butu gerai ir BOD pastatus pravalyt/konversuot, pernelyg gerai jie ten isitaise.

                                    Comment


                                      Bent jau seniau Hanneris siūlė rent2buy patiems nelikvidžiausiems butams, nežinau kaip čia. Dėl tos gatvelės ramumo tai irgi klausimas, kiek tai tęsis. Užtenka sutvarkyti mažą atkarpą atvažiuojant nuo Ozo (tarp Comensos ir Linkmenų) ir atsiras didesnis eismas, nes būtų geras nukirtimas nuo Žalgirio iki Ozo.

                                      O dėl k17, tai dar anksti sakyt, ar jiems blogai seksis. Buvau užklausęs kainų, tai sakė dar samatą tikrina, tai pardavimai nepradėti. Jei kaip visada sugebės pasiūlyti pigiausią kainą, tai manau iššluos greitai.

                                      Comment


                                        Jis bet kuriuo atveju pasmerktas buti issluoti, tik klausimas WHEN Gal "paparciu" ar "miesto ritmu" sekmes ir nepakartos, bet cia menka beda. Kaip suprantu stato etapais, o siai dienai matyt, kad tik 6 butai parduoti. Bet jei jie taip atsake del samatos ir nepradetu pardavimu, tai cia jau sioks toks argumentas. As manau, jis turi krutet Kernaves Aveniu tempais, projektas tikrai ne Smilgu ar Koriai-1 lygio, viskas ten pakankamai siuolaikiska ir okkk. Ir faktas, kad Kausta bus brangesne.

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                          Sitas projektas kaip ant lekstutes. Sunkiausia buvo lauztis REALCO, su Linkmenu ezerais, pirmu etapu. Kai zmones vaziuodavo apziuret i kazokia skyle, be saligatviu, moraliskai uzdrozta vieta ir mastydavo, ar cia isvis zmogui gyvent imanoma. O dabar ir Senvages slenis ne uz kalnu ir KAUSTOS projektai, pastatytas EIKOS verslo centras su daugiabuciais, aplink formuojasi gatves, formuojasi normali gyvenamoji aplinka. Beje, ten net du mano pazistami nusipirko butus ir as jiems rekomendavau. Ta vieta daug jaukesne, nei pvz Koriu pirmas etapas, kai uz lango pati baisiausia gatve Vilniuje - Kalvariju ir siaip visokie siukslynai po langais. Bet ir ta zona igaus civilizacijos. Svarbiausia nenslugtu NT paklausos tempas, cia bene esminis momentas, o jau toliau.. Snipiskes savaime susilipdys, cia jau kaip tam posaky, kai ranka ranka plauna, svarbiausia zmones suvokia centro artumo privalumus, pradeda svert + ir -.. Ypac gera impulsa duos Kausta, su perimetriniais uzstatymais, tiek Linkmenu tiek Zalgirio gatvese. Kernaves Aveniu projektas, akivaizdu, kad bus ispirktas iki bus pastatytas. O Anrekos K17 merdi. Kalbejau su vienu ju darbuotoju, sake iskart nusisuka suzinoje, kas rangovas ir nebesigilina. Stai ka reiskia suterstas vardas ir kreivos perdangos lrytas portale. Taigi, realybe ta, kad i Hanner zmones ziuri kaip i patikima, nepaisant visuomenes nuolatinio pykcio liejimo viesojoj edvej Kita vertus uz CR-1 ir B23 ir man pikta
                                          O ten tikrai yra kažkoks progresas su tuo senvagės slėniu? Tiesa sakant iš mano pažįstamų irgi ten yra nusipirkę, vieni dar iš anksčiau gyvena linkmenų ežerų projekte. Tai nuomonės dvejopos, iš vienos pusės arti viskas iš kitos pusės sako, kad susiekimo nerasta su likusia miesto dalimi. Priedo vis skundžiasi apie didėjančius kamščius toje zonoje, sako išvažiuot ten rytais nebeįmanoma jau darosi. Pats dažnai ten pravažiuoju, tai pagal kamščių kiekį vakarais ir pasukimą link Linkmenų ežerų, tai nelabai kuo jau skiriasi nuo Pilaitės nesąmonių. Beto manęs kažkaip nežavi tas 8 juostų greitkelis netoliese ir jeigu dar paleis gatvę per compensą, tai irgi ne kažin kas. Taip, kad vieta lyg ir gera, bet yra ir šiokių tokių trukūmų. Iš pliusių, sakyčiau gera kaina. Asmeniškai jau geriau žiūrėčiau CR, kad ir sugrūsta ten viskas labiau, bet ten bent susiekimo prasme patogesnis taškas (turiu omeny viešąjį transportą), centras gerokai arčiau ir šiaip daugiau "prestižo". Kitas variantas kernavės aveniu, kažkaip geresnė lokacija ir bendras vaizdas geriau atrodo.
                                          Paskutinis taisė tomcat; 2019.08.17, 23:53.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X