Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raelis Rodyti pranešimą
    Na, čia aišku, skonio reikalas. Kažkodėl man jau reiktų pakeisti Laisvės al. veidą, vien dėl to, kad namai trupa, grindinys aižėja, medžiai ne visi jau tokie žaliuojantys, o suliukai baigai tapti karuselėmis. Pagaliau ir žmonių kažkodėl mažai....
    Geri tie suoliukas, vos prieš dvejus metus atnaujinti (tas pats medis paobliuotas ir perlakuotas, kai kurie - pakeisti naujais). Namų fasadus, žinoma, reikėtų pakeisti. Nors pirmiausia tai yra tų pačių namų gyventojų rūpestis - juk jų fasadai, o savivaldybė galėtų tik prisidėti prie fasadų atnaujinimo (beje, tai ir yra brangiausia alėjos rekonstrukcijos dalis). Grindinys man gal ir nieko (tos plokštės), kad keisti reikia, tai faktas, vien dėl to, kad nusidėvėjusios (čia truputį pats sau prieštarauju ). Užtenka tų žmonių! Vidury dienos alėja pilna jaunų žmonių - studentų, mokinių, dirbančiųjų... Žinoma, norėtųsi matyti ir daugiau žmonių, bet tikrai negalima sakyti, kad alėja yra mirštanti.
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Maironio ir Mickevičiaus reikėtu i tunelius po LA pakišti.
    Nu jo Sakyčiau, labai jau drastiška - juk centras - namai šalia ir seni, nemanai, kad pradėtų trupėti bekasant? O šiaip tai man tų dviejų gatvių susikirtimas su alėja VISIŠKAI netrukdo.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Maironio ir Mickevičiaus reikėtu i tunelius po LA pakišti.
      o sekantis etapas butu padaryti virs laisves alejos stoga. Automatini. Siltuoju metu laiku zinoma jo nereiketu, bet va rudeni ar ziema, kai oras labai blogas galima butu uzdengti. Ir dar radiatorius sukabinti ant namu sienu, kad net vidury ziemos butu galima vaikscioti su sortukais ir plezinem tapkutem. Visas pasaulis kalbetu apie toki stebukla. Ir turistai vaziuotu serengom.

      Comment


        Parašė qwe Rodyti pranešimą
        o sekantis etapas butu padaryti virs laisves alejos stoga. Automatini. Siltuoju metu laiku zinoma jo nereiketu, bet va rudeni ar ziema, kai oras labai blogas galima butu uzdengti. Ir dar radiatorius sukabinti ant namu sienu, kad net vidury ziemos butu galima vaikscioti su sortukais ir plezinem tapkutem. Visas pasaulis kalbetu apie toki stebukla. Ir turistai vaziuotu serengom.
        Tai kodėl tik Laisvės al pakišt po stogu, tai geriau visą Kauną, dar apjuokim jį siena, su automatiniais vartais, naktim tuos vartus uždarom, dienom atidarom ir ką ko ne uždraustasis miestas....
        ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
        - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

        Comment


          Gal nusileiskit ant žemės?
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            Maironio ir Mickevičiaus reikėtu i tunelius po LA pakišti.
            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Nu jo Sakyčiau, labai jau drastiška - juk centras - namai šalia ir seni, nemanai, kad pradėtų trupėti bekasant? O šiaip tai man tų dviejų gatvių susikirtimas su alėja VISIŠKAI netrukdo.
            Parašė qwe Rodyti pranešimą
            o sekantis etapas butu padaryti virs laisves alejos stoga. Automatini. Siltuoju metu laiku zinoma jo nereiketu, bet va rudeni ar ziema, kai oras labai blogas galima butu uzdengti. Ir dar radiatorius sukabinti ant namu sienu, kad net vidury ziemos butu galima vaikscioti su sortukais ir plezinem tapkutem.
            Parašė Raelis Rodyti pranešimą
            Tai kodėl tik Laisvės al pakišt po stogu, tai geriau visą Kauną, dar apjuokim jį siena, su automatiniais vartais, naktim tuos vartus uždarom, dienom atidarom ir ką ko ne uždraustasis miestas...
            Taip, Kaune kaip niekur kitur daug projektų būta, kurie ir liko projektais. Nevardinsiu, kad neiššaukčiau naujos diskusijos. Tačiau problema ta, kad Kaune kaip niekur kitur valdininkų ir politikų tarpe yra begalė "specialistų", kurie "geriausiai" kiekvieną reikalą, netgi mažmožį išmano, ko pasekoje lieka tik idėja fix. Tikriausiai didžiausias XXa. pasisekęs Kauno projektas — LA transformacija į pėsčiųjų alėją, beje ilgiausią Lietuvoje. Kažkaip 'įdomiai keistai' skamba šių dienų miesto vadovo vieši siūlymai to atsisakyti ir grįžti prie gatvės formato. Jau esu rašęs, kad daug efektyviau būtų atgaivinti "Romuvos" KT, tegul jis dirba iki vidurnakčio ar net dar ilgiau, skatinti kavines dirbti kuo ilgiau, net iki paryčių + naktiniai klubai, žaidimai, tokie kaip boulingas, bilijardas, karaokė ir t.t., žodžiu tai, kuo miesto gyventojas ar turistas galėtų užsiimti/pramogauti vėlais vakarais ir naktimis. Beje, ar LA yra striptizo baras? Girdėjau, kad Vilniuje 4/5 tokių barų lankytojų sudaro užsieniečiai.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Beje, ar LA yra striptizo baras? Girdėjau, kad Vilniuje 4/5 tokių barų lankytojų sudaro užsieniečiai.
              LA yra įdomesnių vietų, kaip striptizo baras Na, dar yra kazino, Erotikos muziejus... O paties striptizo baro lyg ir nėra... Netoli LA yra keli naktiniai klubai... Viename iš jų verta apsilankyti kiekvienam O kitame - daugiausia tik jaunimas.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                LA yra įdomesnių vietų, kaip striptizo baras Na, dar yra kazino, Erotikos muziejus... O paties striptizo baro lyg ir nėra... Netoli LA yra keli naktiniai klubai... Viename iš jų verta apsilankyti kiekvienam O kitame - daugiausia tik jaunimas.
                Kazino Lietuvoje jau nieko nebenustebinsi, juolab turisto. Vat erotikos muziejus jau geriau, bet dukart pro ėjau, abu kartus nedirbo. Gal žinote jo darbo valandas? Manau lankytojų vėlyvą vakarą jis tikrai sulauktų Naktiniai klubai... Jau kokius 5-6 metus jokiame nesu buvęs, bet jeigu kas nors rekomenduotų išties solidų, kur nėra asmenų iki 16 metų, nueičiau bent jau iš smalsumo. Nė už ką neisiu ten, kur kabo užrašas, kad merginos įleidžiamos nemokamai, nes tada apie pusę klubo užpildo 'malalietkos' (nors šalia nurodyta, kad asmenys iki 21m. neįleidžiami ), o aš ateinu ne jų krykštavimo pasiklausyt All in all, Kaunui reiktų nustoti kopijuoti Vilnių, o ieškoti novatoriškų sprendimų, siekti tokio rezultato, kokio Lietuvoje dar nėra. Pvz TKOU pritraukė Ryanair — pigūs skrydžiai į VE. LA būtų didelis pliusas, jeigu būtų atidarytas naktinis klubas, kurio auditorijos amžiaus vidurkis būtų nors ~25 metus Aišku, čia jau nebelabai politikų valiai... LA reikia traukos centrų, kurie generuotų čia esančių verslų pelną, o tai keltų NT (ir nuomos) kainą, suteiktų daugiau prestižo visai alėjai. Va nuo tokios koncepcijos ir reikėtų pradėti, o ne grindinio renovacijos (nors ir tai svarbu).
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Tikriausiai didžiausias XXa. pasisekęs Kauno projektas — LA transformacija į pėsčiųjų alėją, beje ilgiausią Lietuvoje. Kažkaip 'įdomiai keistai' skamba šių dienų miesto vadovo vieši siūlymai to atsisakyti ir grįžti prie gatvės formato.
                  o kada laisves aleja buvo ne pesciuju gatve?
                  kada tamstos ziniomis ivyko si transformacija?

                  Comment


                    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                    o kada laisves aleja buvo ne pesciuju gatve?
                    kada tamstos ziniomis ivyko si transformacija?
                    Kokybiškai naujas Laisvės alėjos formavimo etapas prasidėjo realizuojant dar 1953m. miesto generaliniame plane numatytą pėsčiųjų zoną. 1982m. Laisvės alėja rekonstruota pagal architektų A. Paulausko ir V. Paleckienės projektą. Pertvarkytas miesto transportas, Laisvės alėja paversta pėsčiųjų gatve, pereinančia į Senamiestį ir pasiekiančia Rotušės aikštę.
                    Šaltinis: http://lt.wikipedia.org/wiki/Laisv%C4%97s_al%C4%97ja

                    Mano supratimu, iki tol ji buvo tiek pat pėsčiųjų alėja, kiek šiandien yra Vokiečių gatvė Vilniuje
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Raelis Rodyti pranešimą
                      Tai kodėl tik Laisvės al pakišt po stogu, tai geriau visą Kauną, dar apjuokim jį siena, su automatiniais vartais, naktim tuos vartus uždarom, dienom atidarom ir ką ko ne uždraustasis miestas....
                      Ale rimtai!!! Cia dar geresne ideja! Kinieciai juk trauktu buriais, seimom netgi paziuret i uzdraustaji miesta. Tik speju nusiviltu ir nebeturetu jegu grysti namolio. Nors kita vertus sakoma, kad lietuviu mazeja, tai tuo paciu ir ta problema butu isspresta

                      Comment


                        Reika surasti Paulausko intervju, ten jis apie tai sake
                        Paskutinis taisė Mørtã; 2009.10.28, 09:54.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          GediminuIJa turetu buti geda, nes jis budamas kaunietis, nezino, kad LA anksciau vazinejo ne tik automobiliai, autobusai, bet ir arkliu traukiamas tramvajus o stai Wycka, budamas ne kaunietis, pasake teisingai
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            /\
                            taip nezinojau na ir ka? dabar zinosiu. Man kaskodel buvo istrige kad ji buvo statyta grynai pesciuju gatve. O zmogus visko zinoti negali, o ir klysti yra zmogiska. Tik reikia moketi pripazinti savo klaidas

                            Comment


                              Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                              /\
                              taip nezinojau na ir ka? dabar zinosiu. Man kaskodel buvo istrige kad ji buvo statyta grynai pesciuju gatve. O zmogus visko zinoti negali, o ir klysti yra zmogiska. Tik reikia moketi pripazinti savo klaidas
                              Taigi kaunietis - kaip to gali nežinot? Aš tavęs nepuolu ir nesityčioju, tik taip sakau - kauniečiui LA juk gerai žinoma, o jos istorija - ne... Et gi
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektas bus baigtas kovo mėnesį
                                2009-10-29 Alfa.lt

                                Ketvirtadienį Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas bei Administracijos direktorius Vygantas Gudėnas susitiko su Ūkio ministro visuomeniniu konsultantu investicijų skatinimo klausimais Tadu Jagminu aptarti Laisvės alėjos rekonstrukcijos projekto finansavimo.

                                Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektavimo darbus atlieka Šarūno Kiaunės projektavimo įmonė ir SĮ „Kauno planas“. Pasak projektavimo darbus atliekančio Šarūno Kiaunės, Laisvės alėjos techninis projektas pirmajam etapui jau yra baigtas, o visas techninis projektas bus paruošas iki kovo 1 dienos.

                                Numatoma, kad Laisvės alėjos rekonstrukcija vyks šešiais etapais. Bendra projekto sąmata – apie 80 mln. litų. Pirmajame etape planuojama rekonstruoti Laisvės alėjos atkarpą nuo Vilniaus g. iki I. Kanto g.

                                „Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektas vienas iš svarbiausių miestui. Jau turime paruoštą projektą, artimiausiu metu bus gautas statybų leidimas pradėti darbus. Rekonstrukcija galėtų būti finansuojama iš ES lėšų bei bendradarbiaujant viešajam ir privačiam sektoriui“, – kalbėjo meras A.Kupčinskas.

                                Ūkio ministro visuomeninis konsultantas investicijų skatinimo klausimais T.Jagminas pabrėžė, jog Ūkio ministerija šiuo metu svarsto kitų metų biudžetą, visų piniginių srautų atėjimą iš Europos Sąjungos.

                                „Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektas galėtų būti įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo principu. Savivaldybei reikėtų tik pateikti parengtą projektą bei statybų leidimą, o visą reikalingą dokumentaciją ruoštų pati ministerija arba Verslo paramos agentūra. Žinoma, Savivaldybės finansinis indėlis turėtų irgi būti“, – sakė ministro konsultantas T. Jagminas.

                                „Šiuo metu Kaunas yra parengęs ne vieną projektą, tačiau sunkmečiu viskam trūksta lėšų, todėl bet kokia pagalba iš ministerijos mums bus labai naudinga. Norime, jog kuo greičiau pajudėtų darbai dėl Laisvės alėjos rekonstrukcijos“, – teigė miesto vadovas A. Kupčinskas.

                                Susitikimo metu buvo nuspręsta, jog artimiausiu metu ministerijai bus pateikti visi reikalingi dokumentai dėl Laisvės alėjos rekonstrukcijos projekto, siekiant, jog jau kitais metais prasidėtų statybų darbai.
                                Šaltinis: http://www.alfa.lt/straipsnis/102970...09-10-29_15-00
                                Sekite savo banknotus

                                Comment


                                  kažkodėl niekas neatkreipia dėmesio į faktą, kad tarybų sąjungoje pėsčiųjų alėjos pirmiausia įrengtos miestuose, kuriuose bazavosi dideli karo aviacijos daliniai...
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    kažkodėl niekas neatkreipia dėmesio į faktą, kad tarybų sąjungoje pėsčiųjų alėjos pirmiausia įrengtos miestuose, kuriuose bazavosi dideli karo aviacijos daliniai...
                                    Ir kuo tai susiję? Ką tai reiškia? Plačiau papasakoti prašom Jei taip sakote, kad yra toks ryšys, vadinasi turi būti ir kažkoks to tikslas ir funkcija. Labai sudominote...
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Ar buvo Kaune dideliu aviaciniu daliniu?
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Ar buvo Kaune dideliu aviaciniu daliniu?
                                        Kaune yra tebėra Aviacijos gamykla, kurioje gaminamos detalės sraigtasparniams, taip pat yra Aleksoto aerodromas. Taigi reikėtų manyti, kad Kaune buvo vystoma kažkokia karinė aviacija Bet konkrečiai daugiau nelabai ką težinau... Gal kas nors kitas pasisakytų.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Kaune yra tebėra Aviacijos gamykla, kurioje gaminamos detalės sraigtasparniams, taip pat yra Aleksoto aerodromas. Taigi reikėtų manyti, kad Kaune buvo vystoma kažkokia karinė aviacija Bet konkrečiai daugiau nelabai ką težinau... Gal kas nors kitas pasisakytų.
                                          Tai kad Kaune yra dvi įmonės, užsiimančios sraigtasparniu remontu (o gal ir surinkimu) — Avia Baltika ir Helisota. O TKOU (Karmėlavoje) kiek leidžia mano žinios ir atmintis teigti, iki 1988m. buvo karinis. Bet kuo tai susiję su Laisvės Alėja, net neįsivaizduoju
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X