Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir parkai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai smagu, kad verslas imasi tokių iniciatyvų! Lengvai gaila tik kad prie pat yra Karaliaus Mindaugo "autostrada", kuri, deja, ypatingo malonumo nepridės norinčiam prisėsti ir atsipalaiduoti. Tačiau vieną dieną gal prasispręsime mieste eismo reguliavimo klausimus, t.y. įvyks pokyčiai miestiečių pasirenkame transporte, ir Karaliaus Mindaugo prospektas trauksis, trauksis, trauksis... kol sugrįš į istorinę vienos eismo juostos gatvę.

    Comment


      Gal pasiaurins Mindaugo prospektą, kai pastatys daugiau automobilių tiltų per Nemuną.
      Šiaip ir man gaila, kad platina prospektus, o dviračių/paspirtukų takus daro ant šaligatvių (šalia pėsčiųjų arba net sutapatina su pėsčiųjų zona).

      Comment


        Kur jūs ten vaikščiojat, nematau, tušti to Mindaugo prospekto šaligatviai. Užtenka viskam vietos. Dar yra vietos palei upę.
        https://a.radikal.ru/a43/2001/a1/e42110b5e86c.png

        Comment


          Parašė liux Rodyti pranešimą
          Kur jūs ten vaikščiojat, nematau, tušti to Mindaugo prospekto šaligatviai. Užtenka viskam vietos. Dar yra vietos palei upę.
          Gali sakyt - tai ir nevaikšto, nes kai šalia magistralės, tai nėr labai malonu Standartinis pasiūlos/ paklausos ginčas (Kaunas dažnai nukenčia dėl lietuviško fokuso ant tariamos paklausos - bet čia kita tema).

          Šiaip čia rimtą klausimą užkabinot, kuris dabar gal ir nelabai aktualus, bet po kokių 10-15 metų visai realu turėti rimtesnių pokyčių. Ir greičiausiai reiktų gatvę tempti ne tiek nuo pastatų, kiek nuo kanalų. Problema: a) nežmogiškas tiesiog gatvės mastelis (kuris patogus - ypač arenai - bet nėr būtinas ir labai reikalingas), b) atkertamas miesto/ miestiečio gyvenimas nuo upės. Dabar gali nueiti iki krantinės, bet realiai turi labai norėti ir vargti dėl to (lipti ant tilto, pereiti, tada vėl leistis žemyn, dar surast kur galima nulipti dar žemyn. Natūralu, kad jeigu važiuoji dviračiu, bėgioji, sąmoningai pasirinkai maršrutą, ten nueisi, bet kitaip tai neatsirasi niekaip.
          Turint omeny žalią zoną tarp krypčių, tai visai realu būtų susimažinti nuo 4+4 iki 2+2(+papildomos juostos nuvažiavimams) ir turėti vos ne visą vieną dabartinės gatvės pusę atlaisvintą. Pvz., nuo Birštono sankryžos iki Mickevičius / Karaliaus Mindaugo sankryžos.
          Visą šitą plotą ir krantinę performuojant būtų galima užstatyti + įrengti normalesnę promenadą. Būtų sukuriamas tikras gyvenimas prie upės - vienas galimų urbanistinių Kauno išskirtinumų. Panašiai kaip Palio vizijose, jeigu kas matėt:

          Sala vis tiek tampa vis labiau (su Mokslo sala, Arenos rekonstrukcija-baseinu, ofisų mini hub'u, tiltais, anos pusės plėtra) urbanistiniu centru miesto. Tai tik dar sustiprintų ir išnaudotų tą galimybę. Sėdi sau prieš varžybas su alaus bokalu žvelgdamas į areną, bėgantį vandenį ir statybinius bokštus aname krante arba su vaikais ledų po Mokslo salos aplankymo

          Žiūrint iš transporto pusės, tai atkirtęs tą atkarpą nuimi tranzitinį, bet aišku kakliukas gaunas neblogas. Kas aktualu, kad Minkovskių, kitoje pusėje, dabar svarstant SBA kvartalo pradžią irgi siūlomą (ir bent vienbalsiai KAUET pritaria), kad sumažinti kategoriją nuo dabar užplanuotos B1. Šitam kontekste ir Kėdainių tiltas, matyt, visai prasmę įgautų, gal dar ir apie kokį vieną kitą (plane dar du, be dabar jau suplanuoto) pėsčiųjų pagalvot būtų galima. nekalbant apie smulkesnius sprendinius kaip vienpusį Mickevičiaus g. Bet kuriuo vienu esminiu momentu bus kaip tie transporto srautai keisis - mažės ar ne.

          Visai kaip vizija dar kitam dešimtmečiui. Per šį - mokslo sala, Čiurlionio salė, anoj pusėj kvartalo plėtra, o tada ir užbaigtume tikrą Kauno centro plėtrą perlipant Nemuną ir tuo pačiu įlipant į upes.

          Comment


            Užstatymas pastatais vienintelė opciją, kurią palaikyčiau. Jau esu tai rašęs, smagu, kad ir Palys supranta kokią vertę galima būtų ča sukurti.
            Pavojingiausia būtų sudeginti tą erdvę pievutėms ir dviračių takamas, būtų neišnaudota nereali galimybė (jei jau siaurinama apskritai būtų).

            Comment


              Na aš ne visai pritariu šiai idėjai, nes tokie krantinių užstatymo variantai nėra labai paplitę. Taip pat daug kam manau nepatiktų, jog krantinės užstatymas uždengtų vaizdą nuo gatvės. Žinau tema eina ne visai apie šią vietą, bet vistiek prie to pačio. Manau geriau tą vietą reiktų sutvarkyti pakeičiant betoninius blokus ant žolės į ką nors panašaus kaip Prahoje (nuotraukos žemiau). Nebūtinai tokius stiklinius, bet kad ir kokius namukus/erdves kuriose galėtų būti visokios kavinės ir krautuvėlės. Manau tai tikrai taptų traukos centru.
              Kaunas nuotraukose :: Lietuvos gražiausi vaizdai | Gyvenimo būdo ...
              Rozhovor: Petr Janda – architekt, který vdechl pražským náplavkám ...

              Comment


                Paskelbtas pirkimas Miesto sodo teritorijai tvarkyti:

                Inžinerinių statinių ir tinklų (tarp Kęstučio g. ir Laisvės al. – Miesto sodo skvero su prieigomis) rekonstravimo darbų pirkimas

                https://citify.eu/miesto-sodas/

                Comment


                  Bus gražu
                  Attached Files

                  Comment


                    Sqvero skveras

                    Click image for larger version

Name:	Sqvero skveras1.JPG
Views:	1154
Size:	111,6 kB
ID:	1800920

                    Click image for larger version

Name:	Sqvero skveras2.JPG
Views:	1153
Size:	112,6 kB
ID:	1800921

                    Keliauju per Lietuvą

                    Comment


                      Truputis nuogirdų apie Santakos parko tvarkymo pratęsimą:
                      „Prekiauti Daugirdo amfiteatre bus galima iki Santakos parko rekonstrukcijos pradžios. Birželio mėnesį tikimės turėti rangovą ir neužilgo pradėti realius darbus.“
                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/05/...vems-ant-ratu/

                      Comment


                        PRISIMINĖ SENAMIESČIO ERDVĘ: Į Steigiamojo Seimo aikštę žada sugrįžti gyvybė
                        http://pilotas.lt/2020/05/28/istorij...grizti-gyvybe/
                        Kaunas, atrodo, tik dabar prisiminė Senamiestyje turįs erdvią bemaž nenaudojamą aikštę. Ties judrių Šv. Gertrūdos ir Birštono gatvių sankirta įsikūrusioje šioje viešojoje erdvėje bei ties senąją prieplauka įrengtame Daugirdo amfiteatre šią vasarą turėtų viliojančiai garuoti „virtuvių ant ratų“ puodai. Kaip praneša Kauno savivaldybė, Steigiamojo Seimo aikštė ir Daugirdo amfiteatras – dvi naujos vietos, į kurias kauniečius ir miesto svečius vilios ne tik Senamiesčio aplinka ar pakrantės vaizdai, bet ir apetitą keliantys maisto aromatai. Iki šiol prekyba maistu iš specializuotų automobilių buvo leidžiama tik per masinius renginius ir prie Lampėdžio ežero bei Kauno marių. Nuo šiol tai vyks ir miesto centre.
                        Pasak Kauno mero pavaduotojo Andriaus Palionio, naujos vietos maisto vagonėliams parinktos, kad nesikirstų su kavinėmis ir suteiktų žmonėms pasirinkimo laisvę, kur ir kaip praleisti laiką mėgaujantis maistu. Pasak vicemero, nuo šiol leidimų išdavimo procedūros turėtų vykti greičiau ir paprasčiau, išvengiant sudėtingų formalumų. Taigi, „foodtruck‘ų“ savininkai, gaminantys maistą, jau artimiausiu metu galės išsiimti leidimus ir pradėti prekybą Steigiamojo Seimo aikštėje arba Nemuno krantinėje ties Kauno senąja (Daugirdo) prieplauka.

                        Comment


                          Karaliaus Mindaugo pr. rauna krūmus krantinėje. Gal tai susiję su šaligatvių atnaujinimu prospekte. Buvo senos daugiametės gyvatvorės. Įdomu, kodėl šalina. Gal užstojo vaizdą į Nemuno kanalą ir salą. Atrodo šiek tiek tvarkingiau be jų.

                          Click image for larger version

Name:	Krūmai.jpg
Views:	1182
Size:	254,5 kB
ID:	1807163

                          Comment


                            Kažkaip dar aną dieną pagalvojau, kad galėtų tuos krūmus panaikinti, nes jei eini viršutine krantinės dalimi tai jie pėstyjį savotiškai atriboja nuo upės - nejauti jog eitum krantine, labiau šalia autostrados. Tikiuos kad krūmai nebegrįš.
                            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                            Comment


                              Gal vietoj krūmų tilptų dviračių takas? Apačioje geriau tegul dviračių nebūna.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Gal vietoj krūmų tilptų dviračių takas? Apačioje geriau tegul dviračių nebūna.
                                Šiaip vietos striuka viršutinėje dalyje nebent Birštono g. - Aleksoto tiltas atkarpoje, visur kitur jos į valias, tiek pėsčiųjų, tiek dviračių takui. Beje, dviračių takas prie pat šlaito krašto tiek pat saugus, kiek krantinėje
                                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                Comment


                                  Šiandien toje atkarpoje jau nurinkta senoji tako danga:



                                  Įdomu kodėl būten nuo šios vietos daromi pakeitimai, o gal jie bus tik čia, kad iš Magnum'o vaizdas gražesnis būtų pro langus?
                                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                  Comment


                                    Parašė 99 Rodyti pranešimą

                                    Įdomu kodėl būten nuo šios vietos daromi pakeitimai, o gal jie bus tik čia, kad iš Magnum'o vaizdas gražesnis būtų pro langus?
                                    Taip norėtųsi, kad įtalpintų raudoną taką, panašų kaip Savanorių pr., tada net siaurinant gatvę jis toliau galėtų likti savo vietoje Tas nusileidimas į krantinę yra neskirtas dviračiams, patys nusileidimai dviračiams yra per statūs.

                                    Comment


                                      Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                      Šiandien toje atkarpoje jau nurinkta senoji tako danga:



                                      Įdomu kodėl būten nuo šios vietos daromi pakeitimai, o gal jie bus tik čia, kad iš Magnum'o vaizdas gražesnis būtų pro langus?

                                      Geras klausimas. Mano manymu, atrodo net ir visai logiška, kad pirmieji pakeitimai vyksta būtent šioje dalyje. Pagrindinis argumentas tam yra būtent tai, kad čia yra didžiausias žmonių aktyvumas dėl netoliese esančių objektų: Simono Daukanto tiltas, sala, Ž Arena, Akropolis (t.y. kitos to paties tako dalys nesulaukia tokio žmonių dėmesio). Tikiuosi tik vieno: kad pakankamai greitai sutvarkys, nors jau tikėtina vasarą šitą pasivaikščiojimo atkarpą reikės išbraukti...

                                      Comment


                                        Be krūmų ten tapo geriau augti medžiams.
                                        Paskutinis taisė manometras; 2020.06.13, 14:10.

                                        Comment


                                          Tvarkoma Nemuno pakrantė: nebeliks gyvatvorės, atsiras poilsio aikštelių

                                          Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ksteliu-971662
                                          https://a.radikal.ru/a43/2001/a1/e42110b5e86c.png

                                          Comment

                                          Working...
                                          X