Seni pastatai: fasadai, detalės

Collapse
X

• Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All

Seni pastatai: fasadai, detalės

P. S. Kaip matyti is pirmo pranesimo cia as sukuriau tema ne vien "eklektiniams" pastatams.

Comment

Just lovely, Eddai! Aciu!
      Originally Posted by

Comment

Saunuolis, Edd. Geras threadas.
        Aciu.
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Comment

Thanks WH and blitz, I hope that later other forumers will add some more photos of facades of old buildings to this thread.

Comment

Aciu uz nuotraukas, John.

Idedu kelias nuotraukos is www.vilnius.lt/paveldas Kai kurios nuotraukos gali buti dideles, nes taip jas saugo puslapyje www.vilnius.lt/paveldas O ir siaip nevykusiai padaryta tam puslapyje viskas - pvz. paieska pagal stiliu ir pan. neveikia. Pastatai is Gedimino prospekto:

Comment

O, what a fabulous show!

Aciu, Eddai ir Jonai! I'm just blown away by all that variation, those beautiful and whimsical ornaments in the fassades of (most ) of those buildings! Forget about endless rows of boring windows of the same size and shape inserted at regular intervals as is the style in our more recent architecture!

I can't wait to see those facades that are in need of refurbishment restored! This goes particularly for the large building that appears in John's first photos. I remember it well!

Another observation: somehow ground floor commercial use wrecks the appearance of many of these buildings, although of course not totally. It's a shame that this be so ... there simply is no integration/transition between the floors. Btw, this phenomenon is by no means confined to Vilnius, I've seen it all over the place.
              Originally Posted by

Comment

Of course, Jonai! I understand that quite well. Even looking into the courtyards of the restored buildings, I could tell that in many cases the street fassades had been cheered up while the rear portions of the buildings still looked depressing.

I realize there is a lot to be done yet. This also became clear to me during my trip back to the airport ... many long stretches of buildings that are in dire need of some tender, loving care (and of course infusion of funds). I guess the rain that morning didn't help things.

So, between rehabbing and refurbishing the commieblocks and rehabbing and refurbishing its older apartment buildings, Vilnius will be busy for a long time!

I do hope that the funding will always be ready.
                Originally Posted by

Comment

Gdp spalva nera tokia kokios tikejausi, bet bus gerai , tik idomu kokios spalvos bus stogas ir aplamai kaip jis atrodys.

Comment

Dėkui už fotkes, beje, kokį per fotografą ten sutikai?
                    Mano galerija Flickr'yje

Comment

Parašė John
                      befotografuodamas netoliese sutikau viena zymu fotografa (mano ziniomis, jis irgi lankosi siame forume ), kuris mane turbut pazino ir pasiteiravo, ar as ne Jonas
                      Mazas tas musu kaimas
                      Vakar eidamas prospektu susitikau vieną žymų fotografą, besitaikantį fotografuoti.
                      Paklausiau, ar Jonas
                      Neapsirikau

Ačiū, Johnai

Comment

Tai jau tikrai, kad nedidelis tas Vilnius Be to, kaip minėjau, judu su John mėgstamiausios vietos fotografavimui labai panašios
                        Mano galerija Flickr'yje

Comment

Del gdp spalvos, tai sostinej parasyta, kad atkurta originali jo spalva.
                          Del stogo nieko neuzsimenama, nors apie sv. Jurgio statula ir kt. parasyta.
                          Galbut is viso nestatys to sogo .

Toje pacioje sostineje kitame straipsnyje dar uzsiminta, kad kitais metais ruosiamasi atstatyti 50m. ginybines sienos.
                          Tam savivaldybe skirs 0.5mln litu. Greciausiai bus taip pat nevykusiai "atstatyta", kaip ir boksto gatvej.

Comment

Labai sveikintinas zingsnis sienos atstatymas butu. Tallinne ji atrodo nerealiai ir pritraukia daug turistu.

Dar galetu chebra atstatyti tuos bokstelius identiskus gedimino bokstui, nes ju buvo kiek atsimenu apie penkis. Ir, aisku, aukstutine pili ir ta tvora aplink visa ta pilies-rumu-ginybiniu bokstu kompleksa.

Oi, pala, uzsisvajojau

beje gal kas turit fotkiu kaip atrodo ta atstatyta dalis sienos?
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Comment

sveiki, labai džiaugiuosi, kad užtikau šį forumą, nes draugus ir pažįstamus iki šiol sunkiai pavykdavo įtikinti, kodėl man įdomi 'faktinė fotografija' (na, toks savadarbis terminas). o jie vis 'mianas, mianas'

čia vaza iš "Montvilos kolonijos", Tumo-Vaižganto g., prie Lukiškių aikštės. Secesija.

norėčiau dar pasitikslinti - įdėti paveikslėlį iš kompiuterio įmanoma ar vien linkai veikia?..

Comment

Sveikas atvykęs, anaiptol!
                                Čia gali pasiskaityti, kaip galima talpinti nuotraukas šiose diskusijose:
                                http://tinkle.miestai.net/showpost.p...98&postcount=1
                                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

Comment

Biski fasadu is Kauno....

Jonavos g. Muravjovo namas, kodel jis taip vadinamas, tai net nežinau....

Putvinskio g.

,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                                  - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

Comment

Pastatas ne Lietuvoje, bet tikrai verta pažiūrėti į tarpukario architektūros šedevrą, 81 foto.
                                    http://bustas.lrytas.lt/architektura...m#.U-BqA2O7_Gg

Comment

Working...
                                    X