Parašė pauliezaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Padėkite atpažinti senas Kauno vietas
Collapse
X
-
Tai jau ir taip aišku. Tuomet, matyt, kitokių nebuvo.Parašė FlagMan Rodyti pranešimąKiek yra sake tie, kurie jau gyveno Kaune tuo laikotarpiu, tai tie tramvajukai buvo tempiami arkliais.
Comment
-
Iš dalies galima sakyti, kad taip. Savotiškas tramvajaus protėvis - "konkė" arba bėgiais arklių traukiamas tramvajus.Ar ir Kaunas turėjo tramvajų? (antros nuotraukos apatinis kairysis kampas)Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
beje, tokia transporto priemonė važinėjo ir Vilniaus gatvėmis:
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Ne, tai negalėjo būti prie Parodos kalno, nes konkė kursavo Laisvės alėja ir po to suko į Vytauto pr., tik nuo soboro, atrodo, darydavo lanką į Kęstučio gatvę, nes dabartinės Raudonojo kryžiaus ligoninės kieme (prie Kęstučio gatvės) buvo konkės depas.Parašė liutass Rodyti pranešimąO pirma nuotrauka, tai panašu, kad Parodos kalno apačia?
Comment
-
Arklių tramvajus - "konkė" (rus.konka) kursavo (1892 - 1929) maršrutu "Rotušė - Gelžkelio stotis" (Rotušės a. - Vilniaus g. - Laisvės al. - Nepriklausomybės a. pietvakarinė dalis - Gedimino g. - Griunvaldo g. - Vytauto pr. - Glž.stotis).
Parodos g. apačia nuotraukoje negali būti. Taip pat ir ne Laisvės al., nes aptverto gėlyno (klombos) tarp šaligatvio ir važiuojamosios dalies ten niekuomet nebuvo. Galit pasitikslint pagal tarpukario Kauno foto.Paskutinis taisė jRamke; 2007.02.02, 08:10.
Comment
-
Arklių tramvajus Kaune nutiestas 1892 m. Veikė viena linija nuo geležinkelio stoties iki miesto rotušės.
http://renginiai.kvb.lt/view_photo.p...d=ScanImage001
http://renginiai.kvb.lt/view_photo.p...d=Sobor_tarp_5
Comment
-
Ačiū Brixton‘ui už nuorodas ir patikslinimą. Kaune "konkė" startavo 1892 gegužės 24 per šv.Trejybės šventę (iš knygos "Vytautas Bičiūnas. Kaunas 1030-1930").
Dėl mano įdėtų foto, tai labiau pritarčiau Linui, kad nuotraukoje užfiksuota Gedimino g. (tarp Laisvės al. ir Kęstučio g.) dabartinio Raud.kryžiaus traumatologinio skyriaus pastato vieta, kur mano žiniomis buvo Arklių tramvajaus depas. Kita vieno istoriko urbanisto versija - Gedimino g. (tarp Miško g. ir Griunvaldo g.) - "Spindulio" spaustuvės vieta.
Manau, jog su "konkėmis" buvo atsisveikinama šalia jų "garažų". Taip apie Kauną.
Vilniuje toks tramvajus ėmė kursuoti nuo 1893 metų, turėjo kelis maršrutus, tačiau, praūžus Pirmojo pasaulinio karo audroms, nebeatsikūrė.
Comment
-
WILNO, dabar architektu sajungaParašė toshas Rodyti pranešimągražu, įdomu senajį miestą pamatyti kiek kitu kampu

o šis vaizdelis visgi nekaunietiškas
פוניקולאַר
Comment
-
Manau ir daugiau nekaunietiškų nuotraukų gali būti prisimaišęParašė toshas Rodyti pranešimąo šis vaizdelis visgi nekaunietiškas

Kita vertus nuotraukos įdomios, o pati efektingiausia - su dviratininku
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Prieplauka, naudoti metu, kai kažkiek laiko Aleksoto tilto nebuvo ar buvo, bet buvo sugriautas, nepamenu.Parašė Myndzius Rodyti pranešimąO gal čia tik prieplauka ??www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment












































Comment