Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pamarys (Dreverna, Svencelė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Reklaminis reportažas apie Svencelę
    Naujasis Svencelės uostas – dar vienas įspūdingas objektas pamaryje





    https://www.delfi.lt/multimedija/sve....d?id=90991645

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Užvakar Dreverna buvo užpilta

    Deian.lt 2022.02.18
    Drevernoje – vėl potvynis: į žvejų miestelį plūsta egzotikos mėgėjai
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...egejai-1064735

    15min.lt 2022.02.18
    Siaučia vėtra: Drevernoje apsemti namai



    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...a-56-1644152#_

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pusiau reklaminis straipsnis

    VZ.LT 2021.09.01
    NT plėtra keičia Svencelės veidą
    Namo ne tik automobiliu, bet ir jachta

    Buriuotojų pamėgtame Svencelės kaime ant Kuršių marių kranto įsibėgėja namų, į kuriuos galima ne tik atvažiuoti, bet ir atplaukti, statybos.

    Gyvenvietės su kanalų sistema projektą plėtoja fizinių asmenų valdomos UAB „Kopa vilkui“ ir UAB „Svencelės sala“. Projekte jau pabaigtos vienos iš trijų salų statybos.
    „Svencelė buvo kolūkis, beveik 30 ha ploto teritorijoje veikė ančių ir galvijų fermos. Mes čia vykdėme visokias ūkines veiklas, bet tokioje gamtai jautrioje vietoje ir su tokiais vaizdais šalia vandens pamanėme, kad turėtų būti ne ūkinė, o kažkokia rekreacinė veikla“, – pradžią prisimena Dainius Šatkus, UAB „Svencelės sala“ direktorius,

    Pakrantę Svencelėje norėta atverti visuomenei, sako jis.
    „Jėgos aitvarų mėgėjai vis labiau atrado šią vietą, todėl po truputį stimulas projektui tik stiprėjo – į marių pakrantę turime pasižiūrėti plačiau ir pakeisti teritorijos paskirtį, atverti ją žmonėms“, – tęsia įmonės direktorius.

    2008 m. patvirtintas detalusis planas, kuriuo beveik 29 ha plote numatyti 309 gyvenamieji vienetai, statinių bendras plotas – 37.000 kv. m, iš kurių infrastruktūros – 12.600 kv. m, rekreacinis – beveik 16.000 kv. m, komercinis – 3.700 kv. m, o gyvenamasis – 9.000 kv. m.
    Penkerius metus truko visi paruošiamieji darbai bei projektavimas.
    „2012 m., po krizės, pastatėme pirmuosius konteinerius kaituotojams. Tai tik sutvirtino šios vietos svarbą, todėl 2018 m., įvertinę visus poreikius, startavome su projektu“, – teigia jis.

    Jachtos keičia automobilius
    Neseniai teritorijoje baigtas vystyti „Svencelės salos“ pirmasis etapas: pastatyti 25 gyvenamieji namai, kurių plotas siekia nuo 40 iki 134 kv. m. Investicijos į šį etapą, pasak D. Šatkaus, siekė apie 7 mln. Eur. Pradinės gyvenvietės koncepcijos konsultantai buvo olandų kraštovaizdžio architektų biuras „Karres en Brands“, o projektinius pasiūlymus rengė UAB „Do Architects“.


    „Po pirmų dvejų metų galime pasakyti, kad baigėme pirmąjį etapą: išvystėme inžinerinę infrastruktūrą, įrengėme vandens kanalus laivams plaukioti, krantines, vandentiekį, nuotekų tinklus, suformavome įplaukos kanalą“, – vardija D. Šatkus. (...)
    Didžiausiu projekto išskirtinumu jis įvardija tai, kad pirkėjas įsigyja ne tik namą ar žemės sklypą, bet ir dalį krantinės, o nedidele jachta galima priplaukti iki būsto vos kelių metrų atstumu.


    „Gyventojui priklauso dalis kanalo ir dalis privataus uosto laivą laikyti. Atvažiuoja automobiliu į kiemą, čia pat perlipa į savo nuosavą laivą ir gali mėgautis visais Lietuvos vidaus vandenų keliais. Priklausomai nuo laivo galimybių, per 10 minučių galima pasiekti Juodkrantę, per 20 minučių – Nidą. Kai prastesnis oras, gali mėgautis Minijos upe, Dreverna, Mingės kaimu, net Klaipėdos senamiestis pasiekiamas laivu“, – tikina „Svencelės salos“ vadovas.

    Atskiras uostas
    Neseniai pradėtas šio projekto antrasis etapas, į kurį planuojama investuoti panašią sumą – apie 7 mln. Eur. Iki 2023 m. ketinama pastatyti dar dvi salas, kuriose stovės 32 vienbučiai namai. (...)
    Kitų metų pavasarį turėtų būti pabaigta vadinamoji vieša Svencelės prieplauka, kuri talpins apie 100 laivų. Per kanalus taip pat numatoma įrengti tiltus, kuriais bus galima važiuoti automobiliais, ir dar keletą pėsčiųjų tiltelių, skirtų susisiekimui tarp salų. Centrinėje gyvenvietės dalyje planuojama įrengti 3 pakeliamus tiltus, sudarant sąlygas jachtoms įplaukti į gyvenvietę. Teritorijoje suprojektuota apie 4 km pėsčiųjų ir 2,5 km dviračių takų.
    Šalia pradėtos to paties plėtotojo projekto „Nendrių namai“ statybos, (...)

    Sveikina investuotojus
    Ateityje šios gyvenvietės laukia ir daugiau pokyčių. Ttrečiuoju etapu suplanuota komercinės zonos plėtra.(...)
    Kai susiformuoja kritinė masė gyventojų, tuomet atsiranda natūralus poreikis paslaugoms. Turėtų atsirasti maisto parduotuvė ir SPA, maitinimo įstaigos, 4–5 restoranai, mokyklos jėgos aitvarų mėgėjams. Vaikų darželis galbūt net atsiras“, – svarsto D. Šatkus,.

    Tokių objektų poreikį žadina ir į Svencelę ateinantys nauji investuotojai, taip pat planuojantys gyvenamuosius projektus, (...) Vietos bendrovė „Sdudus“ visai šalia stato butų ir kotedžų gyvenvietę. Šių metų III ketvirtį įmonė planuoja baigti projekto „S22“ etapą: pastatyti 7 dviejų aukštų namus. (...)
    D. Šatkus naujų plėtotojų Svencelėje konkurentais nelaiko.
    „Visi iš to išlošia, ypač investuotojai. Svencelė unikali, nes čia yra kiek kitaip – yra vandens kelių, viskas suprojektuota ir numatyta taip, kad galima įsivaizduoti, kas bus po 5–10 metų, yra suvaldytas architektūrinis, teritorijos planavimo procesas, o tai įkvepia visiems drąsos. Manau, kad labai gerai, jog ir šalia investuotojai investuoja panašiu principu, bando derintis prie pradėtos gyvenvietės koncepcijos“, – priduria jis.

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz75NVCNhfl

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191621.jpg
Views:	701
Size:	2,23 MB
ID:	1903268 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191153.jpg
Views:	684
Size:	2,02 MB
ID:	1903269 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191136.jpg
Views:	711
Size:	1,21 MB
ID:	1903257 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191229.jpg
Views:	693
Size:	1,34 MB
ID:	1903258 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191627.jpg
Views:	671
Size:	1,46 MB
ID:	1903259 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191220.jpg
Views:	683
Size:	1,36 MB
ID:	1903260 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191241.jpg
Views:	695
Size:	1,50 MB
ID:	1903261 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191211.jpg
Views:	691
Size:	1,54 MB
ID:	1903262 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191251.jpg
Views:	685
Size:	1,71 MB
ID:	1903263 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191246.jpg
Views:	723
Size:	1,78 MB
ID:	1903264 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191126.jpg
Views:	692
Size:	1,64 MB
ID:	1903265 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191144.jpg
Views:	672
Size:	1,69 MB
ID:	1903266 Click image for larger version

Name:	IMG_20210727_191116.jpg
Views:	671
Size:	1,90 MB
ID:	1903267

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemažas straipsnis apie tolesnę Svencelės plėtrą
    15min.lt 2021.07.31
    Kaimelis pamary: jėgos aitvarų entuziastų meka, architektų žaidimų aikštelė

    https://www.15min.lt/m/id/verslas/kv...le-973-1540626

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujasis Drevernos uostas
    Foto 2020.07













    Grįžtame į Juodkrantę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasivažinėjimas dviračiais po Dreverną
    Foto 2020.07

    Tolumoje tas namas, kur buvome pasislėpę per liūtį


    Garažiukai


    Ledų parduotuvė plečiasi




    Drevernos centriukas




    J.Gižo muziejus


    Senasis buv. žvejų kolūkio uostas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dreverna-Svencelė
    Foto 2020.07


    Kryžkelė su senu keliuku link Jokšų tilto


    Vaizdai nuo kryžkelės į visas puses
    Vakarai, vaizdas link Svencelės


    Šiaurė


    Rytai. Link Jokšų


    Šiaurė, Vaizdas link Drevernos
    Lietaus jau neišvengsime


    Kelias į Dreverną.
    Bandysime važiuoti, Jei griaudės, slėpsimė po kokiu nors pastatu

    Aišku, sušlapome iki paskutinio siūlo

    Pralaukėme liūtį pirmame Drevernos daugiabutyje


    Šildėmės Drevernos uosto restorane. Karšta arbata ir brendis sušildė iš karto.
    Aplinka ten puiki, tik su maistu šiaip sau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Svencelė
    Foto 2020.07

    Drevernos pusėje visai sutemo




    Evakuojamės


    Pora kadrų su Svencelės namų plėtra prie marių










    Žvilgsnsis atgal


    Plentas Svencelė - Dreverna


    Reikės minti apie 3 kilometrus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Svencelė. Stovyklos idilė
    Foto 2020.07












    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Svencelė - kaituotojų rojus
    Foto 2020








    Šiaurėje ima rimtai niauktis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Svencelė
    Foto 2020.07












    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apsukome nedidelį ratuką dviračiais iki Svencelės.
    Iki ten važiavome žvyrkeliu arčiau marių, atgal - pagrindiniu plentu RK2206.

    Telefoninis žemėlapis iš www.mapy.cz

    Foto 2020.07


    Jau matosi jėgos aitvarai (kaitai)


    Kad Svencėle yra daug pokyčių matėsi iš statomų namų kažkur Svencelės prieigose


    Labai graži pieva


    Vienas malonumas čia klausytis stipraus šilto vėjo ir žiūrėti į marias


    Svencelės kanalai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dreverna
    Foto 2020.07
    Nauji pastatai už namukų




    Namukai




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kuršių marių toliai nuo Drevernos apžvalgos bokšto
    Foto 2020.07

    Juodkrantė


    Naglių kopos


    Svencelė








    Kaituotojai jau yra ne tik Svencelėje, bet ir Drevernoje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pokyčiai Drevernoje 2016-2020 metais

    Vaizdas į pietus nuo bokšto
    1. Foto 2016.05


    2. Foto 2018.07


    3. Foto 2020.07



    Vaizdas į rytus nuo bokšto
    1. Foto 2016.05


    2. Foto 2018.07


    3. Foto 2020.07



    Vaizdas nuo bokšto į Drevernos uostą
    1. Foto 2016.05


    2. Foto 2018.07



    3. Foto 2020.07

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Drevernos apžvalgos bokštas
    Foto 2020.07


















    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pagaliau atsirado laiko įkelti vasaros nuotraukas.
    Foto 2020.07

    Atplaukiame iš Juodkrantės į Dreverną laivu "Benas".
    Kelionė trunka tik 15 minučių vietoj anksčiau buvusių 40 min.

    Daugiau - temoje Laivyba Kuršių mariose


    Dreverna ir apžvalgos bokštas žiūrint nuo laivo


    Drevernos apžvalgos bokštas




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apsilankius tuose kraštuose po kelerių metų pertraukos labiau nustebino pokyčiai yra jau ne Drevernoje, o Svencelėje.
    Jie matosi net plaukiant mariomis.

    Vaizdas į Svencelę nuo kelto Dreverna-Juodkrantė
    Foto 2018.07


    Foto 2020.07

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ypatingą kaimą pamaryje atradę miestiečiai nebegali jo pamiršti – ten kuriasi ilgam
    „Tai labai stipri vieta, čia nei meditacijos, nei jogos nereikia, kūnas ir protas atsipalaiduoja be papildomų pastangų“, – sakė architektas Mykolas Svirskis (33 m.). Šią vietą prieš šešerius metus jis atrado kone atsitiktinai, tačiau vis atsirandant naujų projektų pamaryje liko ilgam. 2014-aisiais ten buvo plynas laukas.
    ...
    Mykolui nebebuvo kur trauktis. Kadangi tarp tąkart plaustu plaukusiųjų buvo dar keli architektai, idėja pasidalijo ir su jais. Visi entuziastingai pritarė planui ir jau po poros mėnesių 16 žmonių kompanija įsigijo 2,5 ha žemės ūkio paskirties žemės sklypą.

    Susimetė, kad sukurtų šį tą gražaus

    „Dabar tai greičiausiai būtų vadinama sutelktiniu finansavimu, o tada tai buvo tiesiog energingų ir kūrybingų žmonių idėja, – svarstė pašnekovas. – Gal net pirmas kartas Lietuvoje, kai didžiulė kompanija susimetė tam, kad sukurtų kažką gražaus.“

    Tada sekė nuobodūs porą trejetą metų trukę darbai: dokumentų tvarkymas, žemės paskirties keitimas, sklypų padalijimas, nuotekų ir vandens sistemų įvedimas, valymo įrenginių statymas, dviejų kanalų formavimas.

    Atsirado ir pirmieji šeši naujakurių namukai, kuriuos suprojektavo ir juose įsikūrė architektai. O Svencelės pirmeivių kompanija pagausėjo iki 70 žmonių, apie galimybę čia įsigyti žemės lopinėlį viešai skelbiama nebuvo – žinia sklido tarp draugų ir draugų draugų.

    Dabar Svencelės bendruomenė jau vienija apie 150 narių, žemės sklypas per tris plėtros etapus padidėjo keturis kartus – iki 10 ha ploto.

    Tame sklype įsigiję po 5–7 arus žemės naujokai darniai įsiliejo į pamario entuziastų gretas ir kartu žingsnis po žingsnio prisidėjo prie jų atrastos pakrantės puoselėjimo.

    Užvaldė idėja sukurti rojų

    Čia susibūrę vilniečiai, kauniečiai, klaipėdiečiai itin atsakingai rinkosi savo būsimų namų architektūrą. Svarbiausia jai taikoma sąlyga – ji negali sugadinti unikalaus kraštovaizdžio, bet priešingai – turi jį įprasminti.

    Todėl buvo nutarta, kad visi čia iškilsiantys namai turi būti panašios stilistikos, vienodo tūrio: 7 metrų ilgio, 7 pločio ir tiek pat aukščio, o fasadai dengti specialia japonų technika „shou sugi ban“ deginta mediena.

    Šiandien tokių namų jau yra 21, juose privatumą užtikrina ne tvoros, o natūraliai susiformavusi gamta.

    Komentuoti:

Working...
X