Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gedimino prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

    Comment


      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
      Jau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
      Viskas ten tipls, Gedimino pr. yra pakankamai platus, nes dabar tos dvi juostos automobiliams yra platesnės nei kitose gatvėse, tad liks vietos dviračiams.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Viskas ten tipls, Gedimino pr. yra pakankamai platus, nes dabar tos dvi juostos automobiliams yra platesnės nei kitose gatvėse, tad liks vietos dviračiams.
        Esmė ta, kad tie važiuojantys nepaisys ženklų ir stoviniuos ant dviračių takų. Taip pat prie sankryžų darysis po 2 eiles, tada dviračiai netilps, tai dabar ir vyksta prospekto pradžioje.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Esmė ta, kad tie važiuojantys nepaisys ženklų ir stoviniuos ant dviračių takų. Taip pat prie sankryžų darysis po 2 eiles, tada dviračiai netilps, tai dabar ir vyksta prospekto pradžioje.
          Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
            1.Gedimino prospekte yra dviračių takai, taigi dviračiai neturi būti priklausomi nuo automobilių srauto.
            2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
              Jei dviračiai kartu stovėtų kamščiuose tai tada ir nebūtų pilnavertė transporto priemonė.
              Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
                A tai gal dar ir dyzelio kanistrą prisipylus ant kupros vežiotis?

                Comment


                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                  1.Gedimino prospekte yra dviračių takai, taigi dviračiai neturi būti priklausomi nuo automobilių srauto.
                  2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.
                  Susidaro kamščiai tuo laiku, kai automobilių eismas leidžiamas. Ir šiaip gera logika, jei yra kamščiai, uždrauskim eismą apskritai ir nebebus jokių problemų
                  Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 11:10.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė qwe Rodyti pranešimą
                    A tai gal dar ir dyzelio kanistrą prisipylus ant kupros vežiotis?
                    Čia jau dviračio privalumai, kad nereikia degalų, bet jei taip rašai gali vežiotis.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Jei dviračiai kartu stovėtų kamščiuose tai tada ir nebūtų pilnavertė transporto priemonė.
                      Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.
                      Kodėl nebūtų pilavertė? Pagal KET taisykles dviratis gali važiuoti gatvėmis. O ar jos tuščios ar pilnos ne esmė.
                      Kad automobiliai parkuojasi aišku nenormalu, ir tie automobiliai kiek pastebiu yra blokuojami. Kitas reikalas visokia spec. technika ir mikriukai, kuriems iš ties reikia sostoti ten.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 11:12.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Čia jau dviračio privalumai, kad nereikia degalų, bet jei taip rašai gali vežiotis.
                        Tai pala, o ar tai, kad galima išvengti kamščių nėra dviračio privalumas? Ar galima vienu metu naudotis tik tam tikrais privalumais? kažkaip tokių dalykų KET nereglamentuoja...

                        Comment


                          Parašė qwe Rodyti pranešimą
                          Tai pala, o ar tai, kad galima išvengti kamščių nėra dviračio privalumas? Ar galima vienu metu naudotis tik tam tikrais privalumais? kažkaip tokių dalykų KET nereglamentuoja...
                          Tai tu ir gali išvengti kamščių, pvz. tarp 2 eilių automobilių pralįsdamas, nes dviratis fiziškai mažesnis už automobilį. O KET nieko nesako nei apie privalumus nei trūkumus transporto priemonių, tik kur jos gali važiuoti. O dviratis gali važiuoti gatvėmis kaip normali transporto priemonė.
                          Flickr

                          Comment


                            jeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus
                            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                            Comment


                              Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                              jeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus
                              Yra požeminis parkingas. Kažin ar dėl leidimo statyti automobilius Gedimino pr. atgimtų.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Tai tu ir gali išvengti kamščių, pvz. tarp 2 eilių automobilių pralįsdamas, nes dviratis fiziškai mažesnis už automobilį. O KET nieko nesako nei apie privalumus nei trūkumus transporto priemonių, tik kur jos gali važiuoti. O dviratis gali važiuoti gatvėmis kaip normali transporto priemonė.
                                Tai aš tada pradedu manyt, kad nesupratau tavo pajuokavimo štai šiame poste:
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Yra požeminis parkingas. Kažin ar dėl leidimo statyti automobilius Gedimino pr. atgimtų.
                                  kartais darbo reikalais tenka lankytis gedimino vaistinėje. didžiausia problema - kur pastatyti automobilį, galėčiau stabtelėjęs prie vaistinės dar kokioj kavinukėj ir papietauti, užtruktų maks. valandą. dabar velniai žino kur palikęs transportą (mokamoj aikštelėj) skubi greičiau apsisukti su reikalais ir dingti iš centro...
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    kartais darbo reikalais tenka lankytis gedimino vaistinėje. didžiausia problema - kur pastatyti automobilį, galėčiau stabtelėjęs prie vaistinės dar kokioj kavinukėj ir papietauti, užtruktų maks. valandą. dabar velniai žino kur palikęs transportą (mokamoj aikštelėj) skubi greičiau apsisukti su reikalais ir dingti iš centro...
                                    O į pačios vaistinės vidų nebandei važiuoti?
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Keli "verslininkai" kažko užsimanė, o buka miesto valdžia vykdo. Lyg atnaujinus eismą, baigsis krizė ir visi puls pirkti skudurus su 100% antkainiu. O realiai žmonių Gedimino prospekte bent jau šiuo metu, kai geras oras dar daugiau nei būdavo ankstesniais metais. Kitas klausimas, kiek jie išleidžia. Jų išlaidos tikrai nepadidės paleidus eismą (gal užklys maža dalis akropolių/panoramų/ozų... klientų).

                                      Comment


                                        Manau esmė yra nepastatytuose požeminiuose parkinguose. O tos kelios parkavimo vietos Gedimino pr. kelkraščiuose nieko nesprendžia.
                                        Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                                        Comment


                                          Čia reikia keisti gyventojų ir verslininkų požiūrį iš esmės. Ką ir bandė daryti Zuokas.
                                          Kad žmonėms ėjimas per pėsčiųjų zoną irgi gali būti laisvalaikio ar pramogos dalis.

                                          Sunkiai suvokiama buvo ir "Gedimino 9" koncepcija, prikemšant eilinių parduotuvėlių. Kažkaip su tuo apsipirkinėjimu pas mus išsigimę, normaliai žmogus atėjo, apsipirko ir kuo greičiau dingo su nešuliais. Tai iš ties ką jam veikti pėsčiųjų gatvėje? Ten turėjo būti pramogų ir laisvalaikio centras, tuo pačiu ir aplinkinės erdvės su prospektu būtų kaip tęsinys ir tada jau reikėtų dar rimčiau riboti eismą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X