Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gedimino prospektas
Collapse
X
-
Manau esmė yra nepastatytuose požeminiuose parkinguose. O tos kelios parkavimo vietos Gedimino pr. kelkraščiuose nieko nesprendžia.
-
Keli "verslininkai" kažko užsimanė, o buka miesto valdžia vykdo. Lyg atnaujinus eismą, baigsis krizė ir visi puls pirkti skudurus su 100% antkainiu. O realiai žmonių Gedimino prospekte bent jau šiuo metu, kai geras oras dar daugiau nei būdavo ankstesniais metais. Kitas klausimas, kiek jie išleidžia. Jų išlaidos tikrai nepadidės paleidus eismą (gal užklys maža dalis akropolių/panoramų/ozų... klientų).
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąkartais darbo reikalais tenka lankytis gedimino vaistinėje. didžiausia problema - kur pastatyti automobilį, galėčiau stabtelėjęs prie vaistinės dar kokioj kavinukėj ir papietauti, užtruktų maks. valandą. dabar velniai žino kur palikęs transportą (mokamoj aikštelėj) skubi greičiau apsisukti su reikalais ir dingti iš centro...
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąYra požeminis parkingas. Kažin ar dėl leidimo statyti automobilius Gedimino pr. atgimtų.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai tu ir gali išvengti kamščių, pvz. tarp 2 eilių automobilių pralįsdamas, nes dviratis fiziškai mažesnis už automobilį. O KET nieko nesako nei apie privalumus nei trūkumus transporto priemonių, tik kur jos gali važiuoti. O dviratis gali važiuoti gatvėmis kaip normali transporto priemonė.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąjeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus
Komentuoti:
-
jeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus
Komentuoti:
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąTai pala, o ar tai, kad galima išvengti kamščių nėra dviračio privalumas? Ar galima vienu metu naudotis tik tam tikrais privalumais? kažkaip tokių dalykų KET nereglamentuoja...
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jau dviračio privalumai, kad nereikia degalų, bet jei taip rašai gali vežiotis.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei dviračiai kartu stovėtų kamščiuose tai tada ir nebūtų pilnavertė transporto priemonė.
Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.
Kad automobiliai parkuojasi aišku nenormalu, ir tie automobiliai kiek pastebiu yra blokuojami. Kitas reikalas visokia spec. technika ir mikriukai, kuriems iš ties reikia sostoti ten.Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 10:12.
Komentuoti:
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąA tai gal dar ir dyzelio kanistrą prisipylus ant kupros vežiotis?
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą1.Gedimino prospekte yra dviračių takai, taigi dviračiai neturi būti priklausomi nuo automobilių srauto.
2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 10:10.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąEsmė ta, kad tie važiuojantys nepaisys ženklų ir stoviniuos ant dviračių takų. Taip pat prie sankryžų darysis po 2 eiles, tada dviračiai netilps, tai dabar ir vyksta prospekto pradžioje.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąViskas ten tipls, Gedimino pr. yra pakankamai platus, nes dabar tos dvi juostos automobiliams yra platesnės nei kitose gatvėse, tad liks vietos dviračiams.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąJau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
Komentuoti:
-
Jau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
Komentuoti:
-
Vilniaus valdžia Gedimino prospektą gaivins atnaujindama automobilių eismą
Sostinės gyventojai ir svečiai netrukus nebegalės laisvai vaikščioti po Gedimino prospektą – artimiausiu metu pagrindinė Vilniaus gatvė vėl priklausys automobilininkams. Kaip DELFI sakė Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Algirdas Šešelgis, nuo V. Kudirkos aikštės iki Žvėryno tilto važinėti automobiliams bus leidžiama ir darbo dienomis, ir laisvadieniais nuo 6 iki 24 valandos. <...>
Tačiau Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo A. Šešelgio nuomone, ateityje prospektu ne tik turėtų važinėti automobiliai, bet ir vienoje pusėje turėtų būti įrengtos automobilių statymo vietos, nes „dviračiams pakaktų ir vieno tako“.
Na man jau norisi šaukti - grąžinkit Zuoką!Paskutinis taisė Rimas_OK; 2010.06.09, 11:33.
Komentuoti:
Komentuoti: