Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gedimino prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • xxl
    replied
    Manau esmė yra nepastatytuose požeminiuose parkinguose. O tos kelios parkavimo vietos Gedimino pr. kelkraščiuose nieko nesprendžia.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Keli "verslininkai" kažko užsimanė, o buka miesto valdžia vykdo. Lyg atnaujinus eismą, baigsis krizė ir visi puls pirkti skudurus su 100% antkainiu. O realiai žmonių Gedimino prospekte bent jau šiuo metu, kai geras oras dar daugiau nei būdavo ankstesniais metais. Kitas klausimas, kiek jie išleidžia. Jų išlaidos tikrai nepadidės paleidus eismą (gal užklys maža dalis akropolių/panoramų/ozų... klientų).

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    kartais darbo reikalais tenka lankytis gedimino vaistinėje. didžiausia problema - kur pastatyti automobilį, galėčiau stabtelėjęs prie vaistinės dar kokioj kavinukėj ir papietauti, užtruktų maks. valandą. dabar velniai žino kur palikęs transportą (mokamoj aikštelėj) skubi greičiau apsisukti su reikalais ir dingti iš centro...
    O į pačios vaistinės vidų nebandei važiuoti?

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Yra požeminis parkingas. Kažin ar dėl leidimo statyti automobilius Gedimino pr. atgimtų.
    kartais darbo reikalais tenka lankytis gedimino vaistinėje. didžiausia problema - kur pastatyti automobilį, galėčiau stabtelėjęs prie vaistinės dar kokioj kavinukėj ir papietauti, užtruktų maks. valandą. dabar velniai žino kur palikęs transportą (mokamoj aikštelėj) skubi greičiau apsisukti su reikalais ir dingti iš centro...

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tai tu ir gali išvengti kamščių, pvz. tarp 2 eilių automobilių pralįsdamas, nes dviratis fiziškai mažesnis už automobilį. O KET nieko nesako nei apie privalumus nei trūkumus transporto priemonių, tik kur jos gali važiuoti. O dviratis gali važiuoti gatvėmis kaip normali transporto priemonė.
    Tai aš tada pradedu manyt, kad nesupratau tavo pajuokavimo štai šiame poste:
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    jeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus
    Yra požeminis parkingas. Kažin ar dėl leidimo statyti automobilius Gedimino pr. atgimtų.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    jeigu nebus leista gedimino pr. bent ribotam laikui pasistatyti automobilį (prie kavinės, parduotuvės, vaistinės) , iš to gatvės gaivinimo nieko gero nesigaus

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Tai pala, o ar tai, kad galima išvengti kamščių nėra dviračio privalumas? Ar galima vienu metu naudotis tik tam tikrais privalumais? kažkaip tokių dalykų KET nereglamentuoja...
    Tai tu ir gali išvengti kamščių, pvz. tarp 2 eilių automobilių pralįsdamas, nes dviratis fiziškai mažesnis už automobilį. O KET nieko nesako nei apie privalumus nei trūkumus transporto priemonių, tik kur jos gali važiuoti. O dviratis gali važiuoti gatvėmis kaip normali transporto priemonė.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Čia jau dviračio privalumai, kad nereikia degalų, bet jei taip rašai gali vežiotis.
    Tai pala, o ar tai, kad galima išvengti kamščių nėra dviračio privalumas? Ar galima vienu metu naudotis tik tam tikrais privalumais? kažkaip tokių dalykų KET nereglamentuoja...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Jei dviračiai kartu stovėtų kamščiuose tai tada ir nebūtų pilnavertė transporto priemonė.
    Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.
    Kodėl nebūtų pilavertė? Pagal KET taisykles dviratis gali važiuoti gatvėmis. O ar jos tuščios ar pilnos ne esmė.
    Kad automobiliai parkuojasi aišku nenormalu, ir tie automobiliai kiek pastebiu yra blokuojami. Kitas reikalas visokia spec. technika ir mikriukai, kuriems iš ties reikia sostoti ten.
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 10:12.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    A tai gal dar ir dyzelio kanistrą prisipylus ant kupros vežiotis?
    Čia jau dviračio privalumai, kad nereikia degalų, bet jei taip rašai gali vežiotis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    1.Gedimino prospekte yra dviračių takai, taigi dviračiai neturi būti priklausomi nuo automobilių srauto.
    2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.
    Susidaro kamščiai tuo laiku, kai automobilių eismas leidžiamas. Ir šiaip gera logika, jei yra kamščiai, uždrauskim eismą apskritai ir nebebus jokių problemų
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.06.11, 10:10.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
    A tai gal dar ir dyzelio kanistrą prisipylus ant kupros vežiotis?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
    Jei dviračiai kartu stovėtų kamščiuose tai tada ir nebūtų pilnavertė transporto priemonė.
    Manau nenormalu, kai automobilis prasižengdamas taisyklėms užtveria dviračio taką.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais
    1.Gedimino prospekte yra dviračių takai, taigi dviračiai neturi būti priklausomi nuo automobilių srauto.
    2. Būtent tai dar viena priežastis dėl ko automobiliam ten nėra ko važiuoti, susidaro kamščiai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Esmė ta, kad tie važiuojantys nepaisys ženklų ir stoviniuos ant dviračių takų. Taip pat prie sankryžų darysis po 2 eiles, tada dviračiai netilps, tai dabar ir vyksta prospekto pradžioje.
    Jei laikot dviratį pilnaverte transporto priemone, tai ir kamščiuose tada reikia stovėti kartu su automobiliais

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Viskas ten tipls, Gedimino pr. yra pakankamai platus, nes dabar tos dvi juostos automobiliams yra platesnės nei kitose gatvėse, tad liks vietos dviračiams.
    Esmė ta, kad tie važiuojantys nepaisys ženklų ir stoviniuos ant dviračių takų. Taip pat prie sankryžų darysis po 2 eiles, tada dviračiai netilps, tai dabar ir vyksta prospekto pradžioje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Jau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...
    Viskas ten tipls, Gedimino pr. yra pakankamai platus, nes dabar tos dvi juostos automobiliams yra platesnės nei kitose gatvėse, tad liks vietos dviračiams.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Jau dabar būna, kad sustoja ant dviračių tako ir pravažiuot neįmanoma. Jei paleis pilnai eismą, dviračių takų ko gero išvis beveik neliks, kad tilptų važiuot dvejomis juostomis...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Vilniaus valdžia Gedimino prospektą gaivins atnaujindama automobilių eismą

    Sostinės gyventojai ir svečiai netrukus nebegalės laisvai vaikščioti po Gedimino prospektą – artimiausiu metu pagrindinė Vilniaus gatvė vėl priklausys automobilininkams. Kaip DELFI sakė Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Algirdas Šešelgis, nuo V. Kudirkos aikštės iki Žvėryno tilto važinėti automobiliams bus leidžiama ir darbo dienomis, ir laisvadieniais nuo 6 iki 24 valandos. <...>

    Tačiau Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo A. Šešelgio nuomone, ateityje prospektu ne tik turėtų važinėti automobiliai, bet ir vienoje pusėje turėtų būti įrengtos automobilių statymo vietos, nes „dviračiams pakaktų ir vieno tako“.
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33286273

    Na man jau norisi šaukti - grąžinkit Zuoką!
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2010.06.09, 11:33.

    Komentuoti:

Working...
X