Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Prekybos centrai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Tuo labiau, Barboros tipo paslaugos yra kol kas nuostolingos, anksčiau ar vėliau didės pristatymo kaina arba prekių kainos. Net ir žmonių ar maisto pavežėjimas yra kol kas nuostolingas, kompanijos tikisi turėti monopolį rinkoje ir suburti lojalių klientų ratą, kurie mokėtų dideles pristatymo kainas.
    Bet kuriuo atveju, tol kol šitoms paslaugos teikti reikės žmogiškojo kapitalo, jos bus nišinės paslaugos kurios didelės įtakos daugumos visuomenės gyvenimo būdui nedarys. Kitu atveju, darbuotojų paklausa išpūstų atlyginimus, kas padidintų kainas ir sumažintų paslaugos paklausą, tai balansas ir nusistovės ties keliais procentais gyventojų.
    Manau geras ir ypač optimistinis ateities prognozių variantas yra UK, kuri yra bene dešimtmečiu (o gal ir toliau) priekyje likusio pasaulio pagal E-prekybą, įskaitant supermarketus. Ten dabar, berods apie 10-12% visų grocers pardavimų online. Ir tai šalyje, kur didelis gyventojų tankis, puiki infrastruktūra ir e-prekybai imli visuomenė. Tai va tokia, geriausiu atveju, bus ateitis po 10-15 metų. Nors, turint omeny mūsų šalies ypatumus (visų pirma, mažesnis tankis), šitą skaičių galima drąsiai mažinti per pus ar bent kokiu trečdaliu. Tai tiek tos alternatyvos.
    ​​​

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nekeičia, nes jei keistų, Barboroje būtų atliekami bent kokie 20 ar 30% apsipirkimų, o ne 0.1%.
    Tuo labiau, Barboros tipo paslaugos yra kol kas nuostolingos, anksčiau ar vėliau didės pristatymo kaina arba prekių kainos. Net ir žmonių ar maisto pavežėjimas yra kol kas nuostolingas, kompanijos tikisi turėti monopolį rinkoje ir suburti lojalių klientų ratą, kurie mokėtų dideles pristatymo kainas.
    Bet kuriuo atveju, tol kol šitoms paslaugos teikti reikės žmogiškojo kapitalo, jos bus nišinės paslaugos kurios didelės įtakos daugumos visuomenės gyvenimo būdui nedarys. Kitu atveju, darbuotojų paklausa išpūstų atlyginimus, kas padidintų kainas ir sumažintų paslaugos paklausą, tai balansas ir nusistovės ties keliais procentais gyventojų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Woltas pakeitė koncepciją, kaip valgom restoranuose, About you kaip perkam drabužius, Corona kaip dirbam ofise, Barbora keičia kaip perkam grietinę. Online nemažai reikalų sutvarkyti žymiai greičiau ir patogiau nei kažkur be reikalo važinėti, laukti eilėse ir tampytis. Aišku konservatyvesni žmones mažiau linkę naudotis technologijomis ir mažiau taupo savo laiką. Komunalinius gal irgi mokat su knygele pašte? Pensininkai jums irgi galėtų paaiškint, kad taip greičiau nei ten internete spaudyti daug mygtukų.
    Nekeičia, nes jei keistų, Barboroje būtų atliekami bent kokie 20 ar 30% apsipirkimų, o ne 0.1%.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Čia labiau su meile automobiliams sudarkėm gyvenamąją aplinką taip, kad nebenorime kišti nosies už savo namų ribų. Nebėra lokalių maisto, drabužių parduotuvių - apsipirkimas tapo kančia, nes arba turi vairuoti ir parkuotis, arba turi eiti į pėsčiajam nepatogias vietas per parkingo laukus. Dėl darbo iš namų vėl tas pats - viena iš pagrindinių minimų priežasčių kodėl žmonės nebenori grįžti į darbus (nors labai nemaža dalis ir grįžo) yra ilga/nemaloni/brangi kelionė į darbą. Ir problemą todėl gilinam: sutaupom savo važinėjimo, bet perduodam už mus važinėti kitiems dar didesniu intensyvumu.
    Daug kam automobilis, maistas į namus ir panašiai atrodo kaip didžiuliai technologiniai ir civilizacijos pasiekimai. Man tai labiau atrodo kaip didžiulė nesekmė sukurti normalų žmogišką miestą.
    Čia labiau grįžimas į natūralų žmonių gyvenimą mažuose miesteliuose, kaimuose ir viensėdžiuose.

    Miestų augimas per industrializaciją buvo problemos sprendimas. Reikia darbo jėgos kartu dirbti prie konvejerių milžiniškose gamyklose. Dabar technologijos leidžia didelę dalį darbų atlikti decentralizuotai. Tos pačios didžiulės gamyklos yra robotizuotos ir reikia daug mažiau darbo rankų vienoje vietoje.

    Čia tokia pat nesėkmė kaip nacių ar sovietų žlugimas. Vienam žlugusi utopija, kitam išsigelbėjimas iš primestos distopijos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Daug kam automobilis, maistas į namus ir panašiai atrodo kaip didžiuliai technologiniai ir civilizacijos pasiekimai. Man tai labiau atrodo kaip didžiulė nesekmė sukurti normalų žmogišką miestą.
    Maistas į namus restoranų neuždarė (nes tai pramoga, ne tik skrandžio užpildymas), tiesiog žmonėms nebereikia gaminti namie, kai jie to nenori daryti. Kaip ir nuotolinis darbas ofisų neuždarė, tiesiog žmonės be reikalo nebevažiuoja kaip robotai mechaniškai kasdien, jei tam nėra poreikio (pvz. gyvų susitikimų). Maisto parduotuvių Barbora irgi neuždarė, ypač visokių gurmaniškų, tiesiog atsirado alternatyva, jei nenori tempti tų pačių atsibodusių prekių, ypač kas liečia savaitinius didelius apsipirkimus su daug maišų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.11, 20:17.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Woltas pakeitė koncepciją, kaip valgom restoranuose, About you kaip perkam drabužius, Corona kaip dirbam ofise, Barbora keičia kaip perkam grietinę. Online nemažai reikalų sutvarkyti žymiai greičiau ir patogiau nei kažkur be reikalo važinėti, laukti eilėse ir tampytis. Aišku konservatyvesni žmones mažiau linkę naudotis technologijomis ir mažiau taupo savo laiką. Komunalinius gal irgi mokat su knygele pašte? Pensininkai jums irgi galėtų paaiškint, kad taip greičiau nei ten internete spaudyti daug mygtukų.
    Čia labiau su meile automobiliams sudarkėm gyvenamąją aplinką taip, kad nebenorime kišti nosies už savo namų ribų. Nebėra lokalių maisto, drabužių parduotuvių - apsipirkimas tapo kančia, nes arba turi vairuoti ir parkuotis, arba turi eiti į pėsčiajam nepatogias vietas per parkingo laukus. Dėl darbo iš namų vėl tas pats - viena iš pagrindinių minimų priežasčių kodėl žmonės nebenori grįžti į darbus (nors labai nemaža dalis ir grįžo) yra ilga/nemaloni/brangi kelionė į darbą. Ir problemą todėl gilinam: sutaupom savo važinėjimo, bet perduodam už mus važinėti kitiems dar didesniu intensyvumu.
    Daug kam automobilis, maistas į namus ir panašiai atrodo kaip didžiuliai technologiniai ir civilizacijos pasiekimai. Man tai labiau atrodo kaip didžiulė nesekmė sukurti normalų žmogišką miestą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi dauguma žmonių pirko ir pirks maistą ir kitus daiktus būtent fiziniuose supermarketuose, tai ir kalbame, koks yra greičiausias ir patogiausias būdas tai daryti.
    Woltas pakeitė koncepciją, kaip valgom restoranuose, About you kaip perkam drabužius, Corona kaip dirbam ofise, Barbora keičia kaip perkam grietinę. Online nemažai reikalų sutvarkyti žymiai greičiau ir patogiau nei kažkur be reikalo važinėti, laukti eilėse ir tampytis. Aišku konservatyvesni žmones mažiau linkę naudotis technologijomis ir mažiau taupo savo laiką. Komunalinius gal irgi mokat su knygele pašte? Pensininkai jums irgi galėtų paaiškint, kad taip greičiau nei ten internete spaudyti daug mygtukų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taigi Wolt ir Barbora atveža kada tu nori, kur kas didesnis savo gyvenimo apribojimas yra gaminti cepelinus namie ar stumdyti vežimėlį po prekybcentrį ir tampyti sunkius maišus.
    Absoliuti dauguma žmonių maistą perka supermarketuose, o ne Barboroje, vien jau dėl to, kad daugelį prekių žmonės perka spontaniškai ir pakeliui iš kur nors į kur nors. Kaip jau minėta grietinė. Gal dėl to online supermarketų prekyba yra visiškai nišinis ir tik nereikšmingai mažos visuomenės dalies naudojama paslauga, kuri reikalauja derinti savo laiką apie kažkieno kito tvarkaraštį ir eismo sąlygas mieste.

    Kadangi dauguma žmonių pirko ir pirks maistą ir kitus daiktus būtent fiziniuose supermarketuose, tai ir kalbame, koks yra greičiausias ir patogiausias būdas tai daryti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Esmė ne iš kur tu valgai cepelinus, bet kad be galo save apriboji. Ne kiekvienas gali sau leisti taikyti savo gyvenimą apie eismo kamščius ar barboros ar Wolt pristatymo laikus ir tam skirti pusę dienos.
    Taigi Wolt ir Barbora atveža kada tu nori, kur kas didesnis savo gyvenimo apribojimas yra gaminti cepelinus namie ar stumdyti vežimėlį po prekybcentrį ir tampyti sunkius maišus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Cepelinus ar kugelį su visais grietinės padažais atveža woltas, kažin, ar labai malonu pusę dienos namie juos gaminti, plius dar važinėti iki krautuvės trūkstamų produktų.
    Esmė ne iš kur tu valgai cepelinus, bet kad be galo save apriboji. Ne kiekvienas gali sau leisti taikyti savo gyvenimą apie eismo kamščius ar barboros ar Wolt pristatymo laikus ir tam skirti pusę dienos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai cepelinus ar kugelį be grietinės valgytum? Nu va aš dviračiu bet kada ir bet kur nors pakeliui sustoju bet kurioje parduotuvėje kad ir grietinės indėliui. ,Sugaištu tam porą minučių. Važiuodamas mašina turi sugaišti pusvalandį. Su Barbora turbūt dar ilgiau.
    Cepelinus ar kugelį su visais grietinės padažais atveža woltas, kažin, ar labai malonu pusę dienos namie juos gaminti, plius dar važinėti iki krautuvės trūkstamų produktų.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Ta psichozė yra vien dėl to, kad tai yra IKEA. Būtų kokia Norfa, tai į ją žmonės nebūtų kreipę dėmesio.

    Komentuoti:


  • gee
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Gali būt, kad ir sumušė. Nedažnai pasitaiko matyti atsakymus į 9-ių metų senumo temas
    Norėjau pasišaipyti iš masinės "ikėjozės". Dieve, ar tikrai lietuviai taip labai nematę prekybos centrų?

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Gali būt, kad ir sumušė. Nedažnai pasitaiko matyti atsakymus į 9-ių metų senumo temas

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Kažin, ar gee nesumušė forumo archeologijos rekordo?

    Komentuoti:


  • gee
    replied
    O dabar dar ir Ikea atsidarė

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Domus galerija

    Projektas įgyvendintas: 2003 m
    Bendras plotas: 19'400 m² iš jų 10'422 m² skirta prekybos centrui
    Automobilių stovėjimo aikštelė - 500 vietu, iš jų 200 ant stogo.

    Kelios nuotraukos iš www.hanner.lt




    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    "VCUP"
    Bendras plotas 20 000 kv.m, 100 parduotuvių

    Nuotraukos iš www.vcup.lt










    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Prekybos centras "Europa"

    Projektas įgyvendintas: 2004 m.
    Bendras plotas: 21’323 m²

    Nuotraukos iš www.hanner.lt










    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Tema skirta jau pastatytiems prekybos centrams Lietuvoje. Statomiems prekybos centrams yra skirta vieta statybu eigoje. Prasom deti nuotraukas, informacija ir t.t.

    Komentuoti:

Working...
X